Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 43343797 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Мусоргського Модеста, буд. 8 |
Контактна особа: |
Дмитро Романович Ярмистий +380993624248 cemdbuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2021 23:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 820 105,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 01:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 00:59 |
ТД шини на 2021 рік.doc |
07 жовтня 2021 01:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2021 00:59 |
ТД шини на 2021 рік.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000020 ● 8805f6d5ee1641008539240c2c92d167
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 13:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2021 № 754
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30 листопада 2021 року № 754
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-10-06-015665-b від 06.10.2021 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-08 14:48:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-06-015665-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому у проекті договору (Додаток №5 до тендерної документації) не зазначено порядок змін його умов?
2. Чому умови договору від 09.11.2021 №186, укладеного з учасником-переможцем ПП «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «Б.К.О.», відрізняються від умов проекту договору та змісту тендерної пропозиції цього учасника? Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасник надав гарантійний лист про погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, про згоду укласти договір в редакції, запропонованій Замовником, а також гарантує виконати договір на умовах, зазначених в проекті договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-13 21:06:33
За результатами розгляду Вашого запитання отриманого під час моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-06-015665-b) надає наступну інформацію:
За результатами розгляду Вашого запитання отриманого під час моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-06-015665-b) надає наступну інформацію:
Стосовно першого питання повідомляємо, що за результатами аналізу питання повідомляємо, що Замовник керуючись положенням пункту 8 частини другої статті 22 Закону передбачено проект договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Наголошуємо, що на виконання вищезазначеної вимоги п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником наведено Проект Договору оприлюднений у Додатку № 5 Тендерної документації.
Звертаємо увагу, що в проекті договору зазначено порядок змін його умов, як приклад:
6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони ВНОСЯТЬ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ЦЬОГО ДОГОВОРУ;
11.2. УМОВИ ДАНОГО ДОГОВОРУ МОЖУТЬ БУТИ ЗМІНЕНІ ЗА ВЗАЄМНОЮ ЗГОДОЮ СТОРІН З ОБОВ’ЯЗКОВИМ СКЛАДАННЯМ ВІДПОВІДНОЇ ДОДАТКОВОЇ УГОДИ ДО ЦЬОГО ДОГОВОРУ.
11.3. Цей договір може бути розірваний достроково за ініціативою однієї із сторін за умови відсутності заборгованості по оплаті та поставці Товару.
Між тим, згідно чинного законодавства не передбачено проект договору встановленого зразка, який під час формування Тендерної документації Замовник повинен брати до уваги.
Враховуючи надані пояснення просимо Вас не вважати наведений у Тендерній документації проект договору таким, що не відповідає вимогам п.8 ч. 2 ст. 22 Закону та наявності допущених вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно другого запитання повідомляємо, що згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього) передбачено, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Звертаємо, Вашу увагу, що умови укладеного договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону.
Додатково повідомляємо, що учасник згідно вимог Тендерної документації повинен був надати наступні гарантійні листи: гарантійний лист про погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
Наголошуємо, що згідно вимог Тендерної документації не вимагалось надання листа згоди укласти договір в редакції, запропонованій Замовником, а також гарантійний лист виконати договір на умовах, зазначених в проекті договору.
Таким чином надані на власний розсуд учасником у складі пропозиції документи, Замовник не зобов’язаний брати до уваги.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Висновку по моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-06-015665-b) надає аргументовані заперечення: Замовник керуючись положенням пункту 8 частини другої статті 22 Закону передбачено проект договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Наголошуємо, що на виконання вищезазначеної вимоги п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником наведено Проект Договору оприлюднений у Додатку № 5 Тендерної документації. Звертаємо увагу, що в проекті договору зазначено порядок змін його умов, як приклад: 6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони ВНОСЯТЬ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ЦЬОГО ДОГОВОРУ; 11.2. УМОВИ ДАНОГО ДОГОВОРУ МОЖУТЬ БУТИ ЗМІНЕНІ ЗА ВЗАЄМНОЮ ЗГОДОЮ СТОРІН З ОБОВ’ЯЗКОВИМ СКЛАДАННЯМ ВІДПОВІДНОЇ ДОДАТКОВОЇ УГОДИ ДО ЦЬОГО ДОГОВОРУ. 11.3. Цей договір може бути розірваний достроково за ініціативою однієї із сторін за умови відсутності заборгованості по оплаті та поставці Товару. Між тим, згідно чинного законодавства не передбачено проект договору встановленого зразка, який під час формування Тендерної документації Замовник повинен брати до уваги. Враховуючи надані пояснення просимо Вас не вважати наведений у Тендерній документації проект договору таким, що не відповідає вимогам п.8 ч. 2 ст. 22 Закону та наявності допущених вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно другого запитання повідомляємо, що згідно ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього) передбачено, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Звертаємо, Вашу увагу, що умови укладеного договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону.
2021-12-21 09:41:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЩУПАЧИНСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
778 900,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРОШИНА" |
705 450,00
UAH з ПДВ
|
649 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "Б.К.О." |
819 385,00
UAH з ПДВ
|
819 385,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЩУПАЧИНСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2946119279 |
Відхилено |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 20:07
|
ТОВ "ДНІПРОШИНА" #41676522 |
Відхилено |
649 980,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 20:09
|
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "Б.К.О." #30563231 |
Переможець |
819 385,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 20:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 18:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 18:48
|
Дод.угода 3 Б.К.О..pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 18:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 19:49
|
ДУ шини 2.jpeg | зміни до договору |
31 грудня 2021 19:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 19:37
|
ДУ шини.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 19:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 15:33
|
Дог.186 Шини.pdf | укладений |
09 листопада 2021 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони прийняли рішення внести зміни до п. 9.6. Договору та викласти в наступній редакції, що наводиться нижче: 9.6. Будь-які зміни та доповнення до даного Договору дійсні лише у випадку, якщо вони укладені в письмовій формі та підписані уповноваженими представниками обох Сторін. Будь-які спори щодо укладання, виконання чи розірвання даного Договору, якщо їх не вдалося вирішити шляхом переговорів, підлягають вирішенню у Господарському суді відповідно до чинного законодавства України. 9.6.1. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання Договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків визначених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами даного Договору, зокрема: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті 41 Закону, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Інші умови Договору залишаються без змін. 3. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 186 від 09.11.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Постачальник, згідно ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 186 від 09.11.2021 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.03.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник, згідно ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України прийняли рішення припинити строк дії Додаткової угоди № 2 від ЗО грудня 2021 року щодо продовження строку дії договору № 186 від 09.11.2021 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі. Сторони прийняли рішення, що строк дії договору до 21.02.2022 року. Договір вважається виконаний у повновму обсязі, загальна сума договору складає 819 385,00 грн. у відповідності до змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |