Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
Василь Гайович +380979996037 gaykuk@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2024 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 305 267,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 526,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90630000-2: Послуги з прибирання льоду
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані Виконавцем послуги здійснюється згідно Акту наданих послуг. Замовник проводить оплату на протязі 15 банківських днів з моменту отримання Акта надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 15:33 |
Тендерка Лід 2024 рік.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-05-000019 ● 457ddf76c19741f2ba5c88b1c3797677
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2024 13:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.03.2024 № 13-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 05.03.2024 № 13-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-11-008173-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 10:16:58
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: ДК 021:2015-90630000-2 - Послуги з прибирання льоду – «Послуги з посипання піщано-соляною сумішшю доріг на території населених пунктів м. Тячів, с. Тячівка, с. Лази, с.Руське Поле та с.Округла Тячівської ТГ, Закарпатської області», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-008173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому Уповноваженою особою Тячівської міської ради Закарпатської області не відхилено переможця ФОП «МАДЖАРА ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ», як такого, що не надав документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у строки та у спосіб, зазначені у пункті 3.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної документації?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-10 12:00:22
Про надання пояснень з інформацією що стосується запиту
Інформацію з додатками подано у прикріплених електронних документах
- 1.1. Відповідь на запитання.doc
- 1.2. Відповідь на запитання.pdf
- Витяг-2054631-МАДЖАРА-2024-01-17.pdf
- 1_КД_ДФ_05-01-01.xls
- 1_КД_ЗКР_5.xls
- Відповідь на запитання.pdf.p7s
- Довідка про відсутність підстав п.п.12 п47.PDF
- Довідка.pdf
- Довідка.pdf.p7s
- Лист про відсутність притензій Маджара Я.В..PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись положеннями частини 1 статті 651 Цивільного та статті 188 Господарського кодексів України Сторони дійшли взаємної згоди припинити зобов’язання за договором №8 від 29.01.2024 року, шляхом укладення даної Додаткової угоди та з моменту набрання чинності даної Додаткової угоди зобов’язання сторін, за Договором №8 від 29.01.2024 року вважаються припиненими
2024-03-20 11:14:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2024-03-20 16:56:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАДЖАРА ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
262 458,00
UAH з ПДВ
|
262 458,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАДЖАРА ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3495003872 |
Переможець |
262 458,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2024 20:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2024 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 11:10
|
Зіскановане_20240319 (2).pdf | укладений |
20 березня 2024 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 15:44
|
Договір.pdf | укладений |
29 січня 2024 15:38
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
29 січня 2024 15:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
57 731,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Керуючись положеннями частини 1 статті 651 Цивільного та статті 188 Господарського кодексів України Сторони дійшли взаємної згоди припинити зобов’язання за договором №8 від 29.01.2024 року, шляхом укладення даної Додаткової угоди та з моменту набрання чинності даної Додаткової угоди зобов’язання сторін, за Договором №8 від 29.01.2024 року вважаються припиненими. |