Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області
Очікувана вартість
43 259 159,00 UAH
UA-2024-03-27-009118-a ● 9de0c218217a4372bdd5911b6611d707
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04061990 |
Місцезнаходження: | 17400, Україна , Чернігівська обл., Бобровиця, вул.Незалежності, будинок 46 |
Контактна особа: |
Мощенко Анна Федорівна 380931374519 buh.bobrmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 11:40 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 11:40 |
Очікувана вартість: | 43 259 159,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 432 591,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150000,00 грн.( Сто п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи ; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - його категорія** ; — адреса місцезнаходження . 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XXXXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво очисних споруд в м. Бобровиця Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше 90 календарних днів у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 16:58 |
перелік змін.docx | |
10 квітня 2024 16:58 |
ЗМІНИ.pdf | |
10 квітня 2024 16:57 |
CH06A_02 ТД на роботи КОС Бобровиця_2.docx | |
10 квітня 2024 11:58 |
оголошення.pdf |
10 квітня 2024 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 квітня 2024 16:58 |
перелік змін.docx
|
||||||
10 квітня 2024 16:58 |
ЗМІНИ.pdf
|
||||||
10 квітня 2024 16:57 |
CH06A_02 ТД на роботи КОС Бобровиця_2.docx
|
||||||
10 квітня 2024 11:58 |
оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 05 квітня 2024 17:06
Дата відповіді: 08 квітня 2024 11:21
Доброго дня!
Відповідно до умов тендерної документації вимагається завірена копія аналогічних договорів та актів. Чи можна у складі тендерної пропозиції Учасника надати відсткановані з оригіналів зазначені документи замість завірених копій?
Відповідь: Добрий день! Відповідно до Тендерної документації потрібно надати саме завірені копії необхідних підтверджуючих документів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-27-009118-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:31862999
Дата подання: 29 квітня 2024 16:24
Дата подання: 29 квітня 2024 16:24
оскарження рішення Замовника про визнання переможцем та рішення про намір укласти договір
№ 1 від 29.04.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Замовник: БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
код ЄДРПОУ: 04061990
Адреса: 17400, Україна , Чернігівська обл., Бобровиця, вул. Незалежності, будинок 46
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код ЄДРПОУ: 31862999
Адреса: 03040, Україна, Київська область, Київ, вул. Ломоносова, буд. 8Б
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-27-009118-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-27-009118-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів, що зазначено у оголошенні.
Тендерна пропозиція Учасника – КОНСОРЦІУМ "УТБ" (надалі за текстом – КОНСОРЦІУМ "УТБ"), була прийнята Замовником, КОНСОРЦІУМ "УТБ" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
1. Відповідно до п.4.4. розділу 1 тендерної документації: Строк виконання робіт: Протягом 12 місяців з моменту підписання договору, але не пізніше 30.09.2025 р. (докладно у Додатках 3 «Технічне завдання»).
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Строк виконання робіт: Протягом 12 місяців з моменту підписання договору, але не пізніше 30.09.2025р.
Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція повинна складатися з: Заповненої тендерної пропозиції (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
У складі тендерної пропозиції надано до кінцевого строку подання тендерних пропозиції тендерну (цінову) пропозицію №90/04-1 від 10.04.2024 року (файл: 5. Тендерна пропозиція.pdf), в якій вказано загальний строк виконання робіт: 16 місяців, але не пізніше «30» вересня 2025 року.
Таким чином, тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМА "УТБ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: проектом календарного графіку виконання робіт.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Учасник здійснює розрахунок вартості виконання робіт за предметом закупівлі в цілому, виконаний у програмному комплексі АВК-5 або аналогічному програмному комплексі. З метою підтвердження відповідності кількості та обсягів виконаних робіт технічному завданню, учасник повинен надати замовнику: проектом календарного графіку виконання робіт.
У складі тендерної пропозиції надано до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надано проект календарного графіку виконання робіт (файл: 6. Договірна ціна та розрахунки.pdf), який розрахований на 16 місяців виконання робіт.
Таким чином, тендерна пропозиція КОНСОРЦІУМА "УТБ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Учасник повинен надати Адресну Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, яка зареєстрована в територіальному органі Держпраці, згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. №1107, та в якій місцем виконання робіт підвищеної небезпеки значиться адреса місцезнаходження об’єкта будівництва.
У складі тендерної пропозиції не надано Адресну Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, яка зареєстрована в територіальному органі Держпраці, згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. №1107, та в якій місцем виконання робіт підвищеної небезпеки значиться адреса місцезнаходження об’єкта будівництва.
22.04.2024 року Замовник звернувся до учасника з вимогою про усунення невідповідностей: «Згідно пп.3 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає надання - Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів), Учасником надано тільки витягу з реєстру платників ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, у строк визначений Особливостями, Свідоцтво платника ПДВ або ж, у разі ненадання, пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів; Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної (цінової) пропозиції» Учасник має заповнити даний додаток згідно форми. Учасником поданий даний додаток з невідповідностями, а саме: у п.1 не вказано ціну тендерної пропозиції (цифрами і прописом) без ПДВ, у п. 5. зазначено загальний строк виконання робіт 16 місяців та згідно цієї інформації складено проект календарного графіку виконання робіт, а за умовами Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» вказано, що строк виконання має бути 12 місяців з моменту підписання договору, але не пізніше 30.09.2025 року, у п.6 не вказано цифрою строк гарантії на виконані роботи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику потрібно привести даний додаток у відповідність до наданої форми, умов тендерної документації та скласти проект календарного графіку виконання робіт з врахуванням умов тендерної документації; Згідно п.5.1.1 п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник має надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 до тендерної документації. Відповідна довідка з вказаними двома аналогічними договорами Учасником надана разом з підтверджуючими документами, а саме додатковими угодами та актами виконаних робіт. Згідно додаткових угод до вказаного у довідці договору №09-2018 від 16.04.2018 р. суму було зменшено та змінено термін дії договору. Так як додаткові угоди є невід’ємними частинами договору, то кориговані сума договору та строк дії та строк виконання робіт мають бути вказані у довідці. Згідно додаткових угод до договору №27-11/2018/УТБ від 27.11.2018 року строк дії договору було продовжено. Так як додаткові угоди є невід’ємними частинами договору, то коригований строк дії та строк виконання робіт має бути вказаний у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно привести у відповідність Додаток 5. Згідно вимог пп.5.2 Наявність фінансової спроможності п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників розділу ІІІ до тендерної документації Замовником передбачено, що (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): 5.2.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. 5.2.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. 5.2.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником надано фінансову звітність за 2023, 2022, 2021 роки, не подано фінансові звіти за 2020, 2019, 2018 роки та не надано Копії звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Також повідомляємо, що згідно п.4 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції»: у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документи про фінансову спроможність за 2020, 2019 та 2018 роки та звіт про рух грошових коштів відповідно до вимог тендерної документації. В разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання», Замовник вимагає надати Адресну Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, яка зареєстрована в територіальному органі Держпраці. В ході розгляду наданої Учасником Адресної декларації не знайдено інформації про реєстрацію відповідного документу в територіальному органі Держпраці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Декларацію з відміткою про реєстрацію або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Тендерна пропозиція Учасника, пакт про згоду щодо професійної чесності (українською та англійською мовами), пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів (українською та англійською мовами), кошторисна документація тощо не містить підпису та печатки на кожній сторінці.»
В подальшому КОНСОРЦІУМ "УТБ" не надав адресну Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, яка зареєстрована в територіальному органі Держпраці, згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. №1107, та в якій місцем виконання робіт підвищеної небезпеки значиться адреса місцезнаходження об’єкта будівництва.
Таким чином, КОНСОРЦІУМ "УТБ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 45 від 24.04.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію КОНСОРЦІУМ "УТБ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем КОНСОРЦІУМ "УТБ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем КОНСОРЦІУМ "УТБ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення КОНСОРЦІУМ "УТБ" переможцем та рішення про намір укласти договір з КОНСОРЦІУМ "УТБ".
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу № 45 від 24.04.2024 року на 3 арк
З повагою,
Директор
ТОВ " ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" Є.Г. ЮХНОВСЬКИЙ
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 травня 2024 16:47
рішення від 01.05.2024 № 7713.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 16:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2024 № 8279.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 16:23
рішення від 09.05.2024 № 8279.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.05.2024 року № 8279-р/пк-пз виконано на підставі протоколу про скасування рішення № 70
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2024 15:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УТБ" |
40 999 165,03
UAH з ПДВ
|
40 133 981,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКМЕ ІНЖИНІРИНГ" |
41 993 048,60
UAH з ПДВ
|
40 565 573,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
41 096 050,00
UAH з ПДВ
|
41 096 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УТБ" #44547450 |
Рішення скасоване |
40 133 981,85
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 12:04
|
КОНСОРЦІУМ "УТБ" #44547450 |
Відхилено |
40 133 981,85
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 08:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКМЕ ІНЖИНІРИНГ" #40085199 |
Відхилено |
40 565 573,41
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 11:02
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" #31862999 |
Відхилено |
41 096 050,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 11:30
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій