Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний робочий одяг (Костюм робочий синій)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2022-01-20-009323-b 9db7d6fe092a49d8a07877befb96043c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Яна Вікторівна

380665648898 Yana_tender10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Каховське міжрайонне управління водного господарства
Код ЄДРПОУ: 04394579
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., Каховка, вул.Соборності,132, Південна промбаза,
Контактна особа: Марченко Яна Вікторівна
380665648898
Yana_tender10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2022 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2022 08:00
Початок аукціону: 01 лютого 2022 15:58
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Категорія Замовника юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою (ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою). Вірність перекладу має бути засвідчено Учасником. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні бути перекладені на українську мову та справжність перекладу завіряється нотаріально за місцем їх видачі, легалізовані належним чином у консульських установах, які представляють Україну або апостильовані. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 штуки
Спеціальний робочий одяг (Костюм робочий синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, Каховка, вул.Соборності,132, Південна промбаза,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2022
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, протягом 30 робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2022 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2022 15:08
Додаток 7.doc
20 січня 2022 15:08
Додаток 2.docx
20 січня 2022 15:08
Додаток 6.docx
20 січня 2022 15:08
Додаток 5.docx
20 січня 2022 15:08
Додаток 4.docx
20 січня 2022 15:08
Додаток 3.docx
20 січня 2022 15:08
Додаток 1.docx
20 січня 2022 15:08
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Дата подання: 21 січня 2022 00:02
Дата відповіді: 21 січня 2022 15:38
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником конкретно прописано надати Гарантійний лист в довільній формі від Учасника торгів, про те, що у разі визнання його ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів він гарантує надати зразки-еталони товару. Замовником не передбачено надання зразку-еталону товару на момент проведення аукціону, надається зразок тільки після визнання його ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури.
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 25 січня 2022 10:06
Дата відповіді: 25 січня 2022 13:42
Чи можливо замість копію сертифікату перевірки (експертизи) типу на виріб надати сертифікат відповідності?
Відповідь: Для Замовника ці документи є рівнозначними. Сертифікат перевірки (експертизи) типу, сертифікат відповідності — це фінальний документ, що видається органом оцінки відповідності за підсумками проведення випробувань товару, продукт або виробу та є підтвердженням якості виробу і відповідності його технічними регламентом України.
Поставка товару
Дата подання: 25 січня 2022 14:22
Дата відповіді: 26 січня 2022 08:45
Згідно з умов тендерної документації поставка товару здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовлення (заявки) на Товар але не пізніше 11.02.2022 року. Як планується виконання даного пункту та його строків? Якщо сам тендер проходить 01.02, п’ять днів на надання та утвердження зразку, час на оскарження, підписання договору та п’ять днів на виготовлення партії продукції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Згідно умов документації до спрощеної процедури поставка товару здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дати отримання заявки, Замовник планує надати заявку відразу після підписання Договору. Згідно пункту 15 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник може укласти договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В документах не прописано, що зразок буде погоджуватися п'ять днів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 16:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС" 144 000,00
UAH з ПДВ
128 678,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ 2010" 165 312,00
UAH з ПДВ
128 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО"Промдетальсервис" 174 240,00
UAH з ПДВ
143 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз 174 240,00
UAH з ПДВ
151 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СК" 187 920,00
UAH з ПДВ
187 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Електромехснаб 198 720,00
UAH з ПДВ
198 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2022 17:09
Електронний підпис
28 січня 2022 17:09
25 реєстр документів.pdf
28 січня 2022 17:09
2 копія Статуту.pdf
28 січня 2022 17:09
10 проект договору.pdf
28 січня 2022 17:09
12 пропозиція.pdf
28 січня 2022 17:09
6 сертифікат якості.pdf

Публічні документи

27 січня 2022 14:59
Електронний підпис
27 січня 2022 14:55
реєстр документів.pdf
27 січня 2022 14:55
Витяг на 19.01.22.pdf
27 січня 2022 14:55
Протокол.pdf
27 січня 2022 14:55
cертификати.pdf
27 січня 2022 14:55
договір.pdf
27 січня 2022 14:55
СТАТУТ.pdf
27 січня 2022 14:55
Наказ на директора.pdf
27 січня 2022 14:55
Протокол 2.pdf
27 січня 2022 14:55
лист ліцензування.pdf
27 січня 2022 14:55
цінова.pdf
27 січня 2022 14:55
лист відгук.pdf
27 січня 2022 14:55
Паспорт та код.pdf
27 січня 2022 14:55
витяг платн. податку.pdf

Публічні документи

28 січня 2022 13:51
Електронний підпис
27 січня 2022 15:35
Електронний підпис
27 січня 2022 15:30
Електронний підпис
27 січня 2022 14:46
Аналогічний договір.pdf
27 січня 2022 14:46
Статут Опис 1_069_031166_02.pdf
27 січня 2022 14:46
Директор Паспорт.pdf
27 січня 2022 14:46
Лист_ліцензування.pdf
27 січня 2022 14:46
Статут 10.11.2018.pdf
27 січня 2022 14:46
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2022 14:46
Довідка_ч.2 ст.17.pdf

Публічні документи

30 січня 2022 10:18
Електронний підпис
30 січня 2022 10:12
Витяг ПДВ Центр.pdf
30 січня 2022 10:12
довідка ст 6_ ст 50 ЗУ.pdf
30 січня 2022 10:12
Додаток 3 Пропозиція.pdf
30 січня 2022 10:12
Виписка від 02.04.18.pdf
30 січня 2022 10:12
Відгук СхідГЗК.pdf
30 січня 2022 10:12
ВИТЯГ з ЄДР від 15.11.2021.pdf

Публічні документи

26 січня 2022 19:15
Електронний підпис
26 січня 2022 19:15
7_уставніСК.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
4_додаток4.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
9_аналогічний.pdf
26 січня 2022 19:15
10_інфо.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
5_додаток5.pdf
26 січня 2022 19:15
7_уставніСК.pdf
26 січня 2022 19:15
8_квалифікаційніСК.pdf
26 січня 2022 19:15
2_додаток2.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
5_додаток5.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
10_інфо.pdf
26 січня 2022 19:15
2_додаток2.pdf
26 січня 2022 19:15
1_додаток1.pdf
26 січня 2022 19:15
3_додаток3.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
6_додаток6.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
8_квалифікаційніСК.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
9_аналогічний.pdf.p7s
26 січня 2022 19:15
0_реєстр_документів.pdf
26 січня 2022 19:15
3_додаток3.pdf
26 січня 2022 19:15
4_додаток4.pdf
26 січня 2022 19:15
6_додаток6.pdf
26 січня 2022 19:15
1_додаток1.pdf.p7s

Публічні документи

29 січня 2022 18:19
Електронний підпис
29 січня 2022 17:51
Підпис КЕП2.rar
29 січня 2022 17:51
Підпис КЕП1.rar
29 січня 2022 17:51
8_Скан-копія ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАЛТЕКС"

ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ 2010"

ООО"Промдетальсервис"

ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СК"

ТОВ Електромехснаб

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Переможець 128 678,40
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 09:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС"
#32393877
128 678,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 10:27
Додаткова № 1.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 10:26
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 15:13
Договір №ТБ-49.pdf укладений
07 лютого 2022 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Розділу 15 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: ТБ-49/22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML