Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4, канцелярські товари різні (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
720 300,00 UAH
UA-2022-08-31-006035-a ● 9db6d6cb05954316aea6064202cdea18
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА |
Код ЄДРПОУ: | 03530483 |
Вебсайт: | http://ifr.gp.gov.ua/ua/index.html |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грюнвальдська, 11 |
Контактна особа: |
Мигалюк Денис Васильович 380342552136 MTZ@IFPROK.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2022 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 15:25 |
Очікувана вартість: | 720 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 601,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 пач
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
700 шт
Ручка кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ручка кулькова червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 пач
скоби № 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Скотч канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Швидкозшивачі пластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Папки для паперів на зав'язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Папка реєстратор 70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
папка реєстратор 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Клей силікатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
80 шт
Календар перекидний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
170 шт
Календар настінний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 шт
діловий щоденник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Папки "До підпису"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Біндери 41 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 шт
Біндери 51 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Лотки для паперу горизонтальні, з трьома відділами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Точилка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Голка циганська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 пач
фотопапір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 шт
Конверт крафт 420*300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2022 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2022 15:47 |
ТД- Папір офісний, канцелярія ІФ.docx | |
31 серпня 2022 15:47 |
ДОДАТОК 2 ст 16 ст 17(1).docx | |
31 серпня 2022 15:47 |
ДОДАТОК 3 Інформація.docx | |
31 серпня 2022 15:47 |
ДОДАТОК 5 Лист згода з умовами договору.docx | |
31 серпня 2022 15:47 |
ДОДАТОК 4 Проєкт договору(1).docx | |
31 серпня 2022 15:47 |
ТД 1 стр.pdf | |
31 серпня 2022 15:47 |
ДОДАТОК 1 Відомості про учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-31-006035-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 26 вересня 2022 12:40
Вимога
Просимо розглянути нашу вимогу
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2022 10:00
27.09.2022 року уповноваженою особою Івано-Франківської обласної прокуратури розглянуто скаргу (вимогу на усунення порушення) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Торгово-Виробнича Група Український папір».
Зазначений учасник торгів посилається на технічні вимоги до предмета закупівлі, які в порівняльній таблиці ТОВ «КОРВЕТ» (Додаток 3, № 002 від 15.09.2022) відрізняються на суму похибки від запропонованих в тендерній документації. Слід відмітити, що похибка статистично може мати як від'ємне так і додатне значення. Кореляція відхилення не матиме критичного впливу на функціональні показники офісного паперу.
У тендерній пропозиції надано засвідчений електронним підписом уповноваженої особи та скріплений печаткою (підписано КЕП) сертифікат якості на папір. У даному випадку виробником наданий сертифікат під відповідну поставку товару, виробник вказав ті параметри, які вважав за необхідні, він не зобов'язаний вказувати параметри під конкретний тендер. Всі технічні характеристики Учасник надав та підтвердив у порівняльній таблиці.
Також подано характеристики запропонованого учасником товару у порівняльній таблиці, а саме: папір офісний формату А4 (210*297 мм), Crystal Pro80, 500 л, виробник UPM, Фінляндія, папір є чистоцелюлозний, не крейдовий, одношаровий, без захисних властивостей, вироблений без застосування хлору, щільність аркуша- 80 г/м2, товщина - 104 мкм, непрозорість паперу - 93%, кількість аркушів в пачці - 500, колір паперу - білий, білизна аркуша - 150%.
Також інформуємо, з 1 січня 2018 року скасована обов'язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка входила до Переліку продукції, що підлягала обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації.
Враховуючи наведене підстави для скасування рішення про визначення переможця відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» відсутні.
Зазначений учасник торгів посилається на технічні вимоги до предмета закупівлі, які в порівняльній таблиці ТОВ «КОРВЕТ» (Додаток 3, № 002 від 15.09.2022) відрізняються на суму похибки від запропонованих в тендерній документації. Слід відмітити, що похибка статистично може мати як від'ємне так і додатне значення. Кореляція відхилення не матиме критичного впливу на функціональні показники офісного паперу.
У тендерній пропозиції надано засвідчений електронним підписом уповноваженої особи та скріплений печаткою (підписано КЕП) сертифікат якості на папір. У даному випадку виробником наданий сертифікат під відповідну поставку товару, виробник вказав ті параметри, які вважав за необхідні, він не зобов'язаний вказувати параметри під конкретний тендер. Всі технічні характеристики Учасник надав та підтвердив у порівняльній таблиці.
Також подано характеристики запропонованого учасником товару у порівняльній таблиці, а саме: папір офісний формату А4 (210*297 мм), Crystal Pro80, 500 л, виробник UPM, Фінляндія, папір є чистоцелюлозний, не крейдовий, одношаровий, без захисних властивостей, вироблений без застосування хлору, щільність аркуша- 80 г/м2, товщина - 104 мкм, непрозорість паперу - 93%, кількість аркушів в пачці - 500, колір паперу - білий, білизна аркуша - 150%.
Також інформуємо, з 1 січня 2018 року скасована обов'язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка входила до Переліку продукції, що підлягала обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації.
Враховуючи наведене підстави для скасування рішення про визначення переможця відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-31-006035-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 30 вересня 2022 12:04
Дата подання: 30 вересня 2022 12:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2022 15:08
рішення від 04.10.2022 № 6085.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2022 15:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2022 № 6250.pdf
Дата публікації: 14 жовтня 2022 11:53
рішення від 13.10.2022 № 6250.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2022 12:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ПРОКУРАТУРИ
17 жовтня 2022 року Івано-Франківськ № 27
Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом керівника Івано-Франківської обласної прокуратури від 31.12.2021 № 96.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про скасування рішення про визначення ТОВ «КОРВЕТ» переможцем за процедурою закупівлі по предмету папір офісний формату А4, канцелярські товари різні - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) та рішення про намір укласти договір, номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-08-31-006035-а.
РОЗГЛЯД ПИТАНЬ ПОРЯДКУ ДЕННОГО ПО СУТІ:
Розгляд питання 1.
13.10.2022 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) прийнято рішення № 6250 –p/пк-нз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» від 30.09.2022 № UA-2022-08-31-006035-a.b2, Колегія постановила зобов’язати Івано-Франківську обласну прокуратуру скасувати рішення про визначення ТОВ «КОРВЕТ», переможцем за процедурою закупівлі по предмету папір офісний формату А4, канцелярські товари різні - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-08-31-006035-а.
Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ «КОРВЕТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статі 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «КОРВЕТ» переможцем процедури закупівлі паперу офісного формату А4, канцелярських товарів різних - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) та рішення про намір укласти договір номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-08-31-006035-а.
2. Оприлюднити вищевказане рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до частини 2 статті 31 Закону.
Уповноважена особа
Івано-Франківської обласної прокуратури Денис МИГАЛЮК
Дата виконання рішення замовником: 17 жовтня 2022 16:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" |
645 188,40
UAH з ПДВ
|
628 059,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
655 436,40
UAH з ПДВ
|
629 250,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
634 411,80
UAH з ПДВ
|
634 411,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
НЕВИДА ГАЛИНА ІВАНІВНА |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Рішення скасоване |
628 059,90
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2022 14:39
|
|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Відхилено |
628 059,90
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2022 15:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
629 250,60
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2022 17:13
|
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Рішення скасоване |
634 411,80
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2022 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2022 17:01
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
634 411,80
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2022 11:15
|
|
НЕВИДА ГАЛИНА ІВАНІВНА #2974225982 |
Переможець |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 13:02
|
Договір №101.pdf | укладений |
21 листопада 2022 13:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір офісний формату А4 | 2600 | пач |
200,94
UAH
|
ручка кулькова синя | 300 | шт |
9,00
UAH
|
Ручка кулькова чорна | 700 | шт |
8,98
UAH
|
Ручка кулькова червона | 50 | шт |
9,00
UAH
|
скоби № 24/6 | 400 | пач |
11,00
UAH
|
Гумка | 100 | шт |
9,00
UAH
|
Скотч канцелярський | 100 | шт |
5,00
UAH
|
Швидкозшивачі пластикові | 100 | шт |
9,00
UAH
|
Папки для паперів на зав'язках | 200 | шт |
9,00
UAH
|
Папка реєстратор 70 мм | 100 | шт |
67,00
UAH
|
папка реєстратор 50 мм | 100 | шт |
67,00
UAH
|
Клей-олівець | 100 | шт |
15,00
UAH
|
Клей силікатний | 50 | шт |
7,00
UAH
|
Календар перекидний | 80 | шт |
25,00
UAH
|
Календар настінний | 170 | шт |
90,00
UAH
|
діловий щоденник | 150 | шт |
230,00
UAH
|
Папки "До підпису" | 100 | шт |
108,00
UAH
|
Біндери 41 мм | 200 | шт |
7,00
UAH
|
Біндери 51 мм | 400 | шт |
9,00
UAH
|
Лотки для паперу горизонтальні, з трьома відділами | 40 | шт |
523,00
UAH
|
Лінійка | 50 | шт |
10,00
UAH
|
Точилка | 50 | шт |
61,00
UAH
|
Голка циганська | 30 | шт |
10,00
UAH
|
фотопапір | 40 | пач |
900,00
UAH
|
Конверт крафт 420*300 | 1000 | шт |
6,00
UAH
|