Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рейки трамвайні типу NT1, накладки стикові для рейок NT1, шпали залізобетонні в комплекті із скріпленням для трамвайних рейок, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання»
Очікувана вартість
95 238 680,00 UAH
UA-2023-06-30-002177-a ● 9da75149b2364bd0bc52cbf89c485a0a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Любов Томченко +380442546631, +380504536101 tomchenkolyubov72@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 95 238 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 476 193,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у додатку №7 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 952000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тонни
Рейки трамвайні типу NT1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м.Київ, Служба колії КП «Київпастранс», вул. Павла Усенка, 7/9.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34946110-4 — Рейки
500 комплект
Накладки стикові для рейок NT1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м.Київ, Служба колії КП «Київпастранс», вул. Павла Усенка, 7/9.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
4000 комплект
Шпали залізобетонні типу Ш1 в комплекті із скріпленням PANDROL FASTCLIP FE для трамвайних рейок типу NT1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м.Київ, Служба колії КП «Київпастранс», вул. Павла Усенка, 7/9.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34947000-7 — Шпали та частини шпал
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2023 10:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2023 10:53 |
Зміни № 2 від 11.07.2023.doc | |
11 липня 2023 10:53 |
ЗТД Рейки NT1, накладки NT1, шпали в комплекті (нова редакція) 1.docx | |
06 липня 2023 13:30 |
Зміни №1 від 06.07.2023.doc | |
06 липня 2023 13:30 |
ЗТД Рейки NT1, накладки NT1, шпали в комплекті (нова редакція).docx | |
30 червня 2023 10:44 |
ТД Рейки NT1, накладки NT1, шпали в комплекті.docx |
11 липня 2023 10:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 липня 2023 10:53 |
Зміни № 2 від 11.07.2023.doc
|
||||||
11 липня 2023 10:53 |
ЗТД Рейки NT1, накладки NT1, шпали в комплекті (нова редакція) 1.docx
|
||||||
06 липня 2023 13:30 |
Зміни №1 від 06.07.2023.doc
|
||||||
06 липня 2023 13:30 |
ЗТД Рейки NT1, накладки NT1, шпали в комплекті (нова редакція).docx
|
||||||
30 червня 2023 10:44 |
ТД Рейки NT1, накладки NT1, шпали в комплекті.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-30-002177-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОТА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41323412
Дата подання: 06 липня 2023 15:16
Поділ на лоти.
Доброго дня! Шановний Замовнику з метою збільшення конкуренція на торгах просимо розглянути можливість поділу предмету закупівлі на лоти, виділивши в окремий лот рейки трамвайні типу NT1. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2023 12:07
Згідно відповіді Замовника - ініціатора закупівлі т.в.о начальника управління матеріально – технічного забезпечення від 07.07.2023 № 21/1159 відмовити в задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-06-30-002177-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 07 липня 2023 16:37
Вимога до ТД
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації таблиці 2 «Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності
вимогам тендерної документації» в пункті 8 вказано, що «Сертифікати відповідності - на продукцію імпортного виробництва (трамвайні рейки NT1, накладки стикові для рейок NT1 та скріплення рейкові PANDROL FАSTCLIР FЕ), з автентичним перекладом на українську мову» (вказані лише скріплення рейкові PANDROL FАSTCLIР FЕ та відсутній еквівалент) при тому, що згідно Додатку 5 в стовбчику таблиці «Найменування Товару» дозволений еквівалент. На підставі викладеного, просимо Вас внести зміни до тендерної документації до додатку 5 таблиці 2 пункт 8 та на скріплення рейкові додати «або еквівалент».
Розгорнути
Згорнути
вимогам тендерної документації» в пункті 8 вказано, що «Сертифікати відповідності - на продукцію імпортного виробництва (трамвайні рейки NT1, накладки стикові для рейок NT1 та скріплення рейкові PANDROL FАSTCLIР FЕ), з автентичним перекладом на українську мову» (вказані лише скріплення рейкові PANDROL FАSTCLIР FЕ та відсутній еквівалент) при тому, що згідно Додатку 5 в стовбчику таблиці «Найменування Товару» дозволений еквівалент. На підставі викладеного, просимо Вас внести зміни до тендерної документації до додатку 5 таблиці 2 пункт 8 та на скріплення рейкові додати «або еквівалент».
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2023 16:53
Згідно відповіді Замовника - ініціатора закупівлі т.в.о начальника управління матеріально – технічного забезпечення від 10.07.2023 № 21/1166 та Начальника Служби колії від 10.07.2023 № 053/01/28-106 задовольнити вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-06-30-002177-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 09 липня 2023 22:59
Зміни до додатку 5 ТД
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «Технічні вимоги» в таблиці не дозволений інший нормативний документ на стовбчик таблиці «ДСТУ, ТУ, тощо», що значно звужує коло потенційних учасників даної Закупівлі. Просимо Вас розглянути наше прохання внести зміни до Додатку 5 до тендерної документації та викласти «Технічні вимоги» таблицю стовбчик «ДСТУ, ТУ, тощо», як «ДСТУ, ТУ, кресленик з технічними вимогами щодо виготовлення, контролювання та приймання, тощо» та додати до даного стовпчика за позиціями PN TZ 420191 або інший документ виробника, EN 10025-2:2019; TZ 42 0225 або інший документ виробника, ТУ У 23.6-32407952-005:2023, EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 або інший документ виробника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2023 09:21
Згідно відповіді Замовника - ініціатора закупівлі т.в.о начальника управління матеріально – технічного забезпечення від 10.07.2023 № 21/1166 та начальника Служби колії від 10.07.2023 № 053/01/28-106 відмовити в задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-06-30-002177-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 09 липня 2023 23:05
Вимога до ТД
Шановний Замовнику, відповідно до Відповідно до Технічних вимог в таблиці позиції 3 вказані нормативні документи ТУ У 23.6-32407952-005:2023, EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017.
Також відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» розділу «Технічні вимоги» в п.11 вказано, що «Пружне скріплення повинно забезпечувати: зусилля притиснення підошви рейки до шпали у вузлі - не менше 17кН.». При тому, що відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 вказано, що Навантаження для вимірювання жорсткості відповідно до таблиці 2 становить 16-20 кН. Просимо Замовника викласти вимогу даного пункту щодо скріплення словесно (тлумачно) відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017, щоб не плуталися ні потенційні учасники, ні тендерний комітет при перевірці.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» розділу «Технічні вимоги» в п.11 вказано, що «…протидію поздовжньому переміщенню рейки - не менше 25кН/м;». При тому, що відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 вказано, що п.5.1 Поздовжнє обмеження рейки має становити не менше 7 кН при вимірюванні відповідно до процедури, передбаченої в стандарті EN 13146-1. Для використання в системах кріплення категорії D (> 250 км/год) поздовжнє обмеження рейки має бути не менше 9 кН. Враховуючі дані швидкостей руху транспорту Замовника відповідно до НПА України та дані з EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 п.5.1 не зрозуміла фактична вимога щодо поздовжнього переміщення рейки - не менше 25кН/м, котра не відповідає даним, вказаним в EN. Просимо Замовника викласти вимогу даного пункту щодо скріплення відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» розділу «Технічні вимоги» в п.11 вказано, що «…монтаж/демонтаж пружної клеми без втрати основних механічних характеристик не менше 5 циклів». При тому, що відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 дана вимога щодо випробувань та числових результативних значень відсутня.
Просимо Замовника внести коригування в дану умову відповідно до нормативних документів, вказаних в Додатку 5 Технічних вимог в таблиці позиції 3.
Розгорнути
Згорнути
Також відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» розділу «Технічні вимоги» в п.11 вказано, що «Пружне скріплення повинно забезпечувати: зусилля притиснення підошви рейки до шпали у вузлі - не менше 17кН.». При тому, що відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 вказано, що Навантаження для вимірювання жорсткості відповідно до таблиці 2 становить 16-20 кН. Просимо Замовника викласти вимогу даного пункту щодо скріплення словесно (тлумачно) відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017, щоб не плуталися ні потенційні учасники, ні тендерний комітет при перевірці.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» розділу «Технічні вимоги» в п.11 вказано, що «…протидію поздовжньому переміщенню рейки - не менше 25кН/м;». При тому, що відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 вказано, що п.5.1 Поздовжнє обмеження рейки має становити не менше 7 кН при вимірюванні відповідно до процедури, передбаченої в стандарті EN 13146-1. Для використання в системах кріплення категорії D (> 250 км/год) поздовжнє обмеження рейки має бути не менше 9 кН. Враховуючі дані швидкостей руху транспорту Замовника відповідно до НПА України та дані з EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 п.5.1 не зрозуміла фактична вимога щодо поздовжнього переміщення рейки - не менше 25кН/м, котра не відповідає даним, вказаним в EN. Просимо Замовника викласти вимогу даного пункту щодо скріплення відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» розділу «Технічні вимоги» в п.11 вказано, що «…монтаж/демонтаж пружної клеми без втрати основних механічних характеристик не менше 5 циклів». При тому, що відповідно до EN 13481-2:2018, EN 13481-2:2012+А1:2017 дана вимога щодо випробувань та числових результативних значень відсутня.
Просимо Замовника внести коригування в дану умову відповідно до нормативних документів, вказаних в Додатку 5 Технічних вимог в таблиці позиції 3.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2023 09:14
Згідно відповіді Замовника - ініціатора закупівлі т.в.о начальника управління матеріально – технічного забезпечення від 10.07.2023 № 21/1166 та Начальника Служби колії від 10.07.2023 № 053/01/28-106 задовольнити вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-06-30-002177-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГОСП", Код ЄДРПОУ:42908024
Дата подання: 09 липня 2023 23:42
Зміни у проєкті договору
Шановний Замовнику, просимо Вас розглянути можливість на внести наступні зміни до Додатку 3 до ТД проєкту договору, а саме викласти п.5.5 в наступній редакції «5.5. Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заявки, або протягом строку визначеного в самій заявці, котрий не може бути меншим ніж 5 робочих днів. Порядок приймання-передачі Товару наведений у Додатку № 3, що є невід’ємною частиною Договору.». п.1.4.2 договору викласти в наступній редакції «1.4.2. У разі виявлення невідповідності Товару вимогам Договору, накладна на Товар Покупцем не підписується, при цьому Покупець зобов’язаний в присутності та за підписом уповноваженого представника Постачальника, скласти Акт про невідповідність у двох примірниках, а один з примірників обов’язково надати Постачальнику. У разі незгоди з вимогами Акту Сторони запрошують незалежну організацію ТПП України. Послугу ТПП сплачує винна Сторона за результатами Акту ТПП. Цей Акт є підставою для усунення дефектів та проведення повторного приймання неприйнятого (згідно з Актом про невідповідність) Товару. Постачальник зобов’язаний усунути всі знайдені дефекти протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Акту про невідповідність. При цьому строк (термін) поставки Товару не продовжується. Додаток 3 до Договору п.2.1 викласти в наступній редакції «2.1. Строк гарантії на Товар – надається згідно з технічними даними заводу-виробника, але в будь - якому разі не менше 3 (трьох) років з дати поставки Товару для позицій 1 та 3 специфікації та в будь - якому разі не менше 2 (двох) років з дати введення в експлуатацію для позиції 2 специфікації. Додаток 3 до Договору п.2.2 викласти в наступній редакції «2.2. Строк виправлення дефектів – 5 (п’ять) робочих днів.». Додаток 3 до договору п.2.4 викласти в наступній редакції «2.4. При виникненні претензій по некомплектності чи якості Товару, або інші обставини, що перешкоджають нормальному функціонуванню Товару за призначенням, далі - Дефекти, що трапилися з вини Постачальника, останній за свій рахунок повинен здійснити додаткову поставку або усунення дефектів або заміну неякісного Товару протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Акту про невідповідність двома Сторонами або з дати підписання Акту ТПП.» Додаток 3 до Договору п.2.7 викласти в наступній редакції «2.7. Якщо Сторони визнають, що виявлені Дефекти не можуть бути виправлені чи замінені та їх виправлення чи заміна потребує більше 5 (п’яти) робочих днів або після початку виправлення виявлених Дефектів мине більше 5 (п’яти) робочих днів, то Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку, про що письмово повідомляє Постачальника за 5 календарних днів. Договір вважається розірваним з дати, що вказана в письмовому попередженні відповідно до строків даного пункту.».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2023 15:11
Відповідно до службової записки від 10.07.2023 Договірного відділу Управління правового та кадрового забезпечення у відповідь вимогу залишити без задоволення.
Номер вимоги: UA-2023-06-30-002177-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРСЕЛОРМІТТАЛ ПРОДЖЕКТС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42133323
Дата подання: 10 липня 2023 17:50
Лист щодо внесення змін
Лист щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2023 09:47
Згідно відповіді Замовника - ініціатора закупівлі т.в.о начальника управління матеріально – технічного забезпечення від 11.07.2023 № 21/1179 відмовити в задоволенні вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
93 630 000,00
UAH з ПДВ
|
93 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" #41470176 |
Переможець |
93 630 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 16:01
|
52.23-182.pdf | укладений |
04 серпня 2023 15:58
|