Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електронне обладнання (Елементи чутливі)
Очікувана вартість
3 046 944,00 UAH
UA-2023-12-26-012726-a ● 9da530a936464f7c8346bd5ee92320b0
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна 380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2024 15:50 |
Початок аукціону: | 11 січня 2024 15:50 |
Очікувана вартість: | 3 046 944,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 469,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 та пункту 4.10 Розділу І тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 91000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4, Додатку 6.2 та пункту 4.11 Розділу І тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
31710000-6 Електронне обладнання
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-12-05-006622-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1632 штуки
Елементи чутливі (Елемент чутливий ТТЧЭ-2УХЛ4 або еквівалент (31710000-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Проекту договору-Додаток 4 до тендерної документації | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Поставка товару | Відповідно до умов Проекту договору-Додаток 4 до тендерної документації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2023 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 16:36 |
23-1256_ТД.docx | |
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток 1-ТЗ.docx | |
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток 4-Проект договору.docx | |
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток_6.2_Забезпечення виконання договору.docx | |
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток 6.1. Забезпечення тендерної пропозиції.docx |
26 грудня 2023 16:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 грудня 2023 16:36 |
23-1256_ТД.docx
|
|||
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток 1-ТЗ.docx
|
|||
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток 3 вимоги до переможця.docx
|
|||
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256_Додаток_2_Перелік інформації.docx
|
|||
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
|
|||
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток 4-Проект договору.docx
|
|||
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток_6.2_Забезпечення виконання договору.docx
|
|||
26 грудня 2023 16:25 |
23-1256-Додаток 6.1. Забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2024 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОМТЕХ ПРОЕКТ" |
2 955 552,00
UAH
|
2 366 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплітех" |
2 937 600,00
UAH
|
2 834 992,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-СНАБ КОМПАНІ" |
3 002 880,00
UAH
|
2 835 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРАНСТРЕЙД ІНВЕСТ" |
3 046 944,00
UAH
|
3 046 944,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОМТЕХ ПРОЕКТ" #44696426 |
Переможець |
2 366 400,00
UAH
|
18 січня 2024 11:54
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 10:46 |
Кінець періоду оскарження: | 31 березня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 20 березня 2024 10:45 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На етапі укладення договору виявлені суттєві помилки в Додатку 3 до Договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) «Форма-зразку банківської гарантії повернення авансового платежу» (Додаток 4 до тендерної документації) – (Далі – Додаток 3 до Проекту договору). Виявлені у Додатку 3 до Проекту договору суттєві помилки у зобов’язанні Гаранта фактично нівелюють поняття та суть такого фінансового інструменту як банківська гарантія, яке визначено у п.п.9 п.3 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639: «…9) гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – ОСОБЛИВОСТІ), встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Згідно з пунктом 1.2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначеної процедури закупівлі учасник поданням своєї тендерної пропозиції підтверджує, зокрема, повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті Договору згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації. Тобто запропоновані зміни не можуть бути внесені в проект договору на етапі його укладання. На підставі пп.2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ (у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень). |
Документи:
20 березня 2024 10:46
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 10:45
|
Підстави для прийняття рішення про відміну тендеру.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-12-26-012726-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОМТЕХ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:44696426
Дата подання: 26 березня 2024 14:32
Дата подання: 26 березня 2024 14:32
Неправомірне рішення про відміну процедури закупівлі
20 березня 2024 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 23-156-в від 20 березня 2024 року, відповідно до якого було ухвалено рішення відмінити процедуру закупівлі на підставіпп.2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
ТОВ «ІНКОМТЕХ ПРОЕКТ» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни відкритих торгів з особливостями, з огляду на факти, що викладені нижче.
Оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
1. Згідно п.1.1 п.1. Розділу 6 Тендерної документації: «1. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Відповідно до протоколу Уповноваженої особи замовника № 23-156-в від 20 березня 2024 року, підставою для відміни тендеру є – «Виявлені у Додатку 3 до Проекту договору суттєві помилки у зобов’язанні Гаранта фактично нівелюють поняття та суть такого фінансового інструменту як банківська гарантія, яке визначено у п.п.9 п.3 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639: «…9) гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку».
Разом з тим, відповідно до пп. 1.2 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації: «Поданням своєї тендерної пропозиції учасник: - підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації (у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів);»
Тобто ТОВ «ІНКОМТЕХ ПРОЕКТ», поданням своєї тендерної пропозиції підтвердив повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації (у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів).
Окрім цього, відповідно до п. 4.2 Додатку 4 до тендерної документації визначено: «4.2. У строк не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору Постачальник зобов’язаний надати Покупцю оригінал банківської гарантії або контргарантії повернення авансового платежу (надалі – Гарантія повернення авансу) на суму 50% вартості всього Товару, яка вказана в Специфікації.»
Тобто, Замовником самостійно було встановлено варіанти форм забезпечення виконання договору, у вигляді або оригіналу банківської гарантії або контр гарантії повернення авансового платежу.
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «ІНКОМТЕХ ПРОЕКТ», надано Банківську гарантію № 37604 від 29 січня 2024 року (зі змінами), що повністю відповідають вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.
Вищезазначена гарантія забезпечення виконання договору є альтернативою додатку 3 до проекту договору що міститься у додатку 4 до тендерної документації, окремої форми як для контргарантії повернення авансового платежу,замовником не визначено.
Окрім цього, Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, та Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не має повноважень виявляти наявність або відсутність порушення процедури закупівлі.
Відповідно до частини 4 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - У висновку обов’язково зазначаються опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі, що в свою чергу здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю)
Відповідно до п.1 ч. 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом).
Отже виявляти порушення у процедурі закупівлі мають повноваження Орган оскарження та Органи державного фінансового контролю.
Слід зазначити, що Замовник протоколом 23-1256-д від 18 січня 2024 року визначив переможцем ТОВ «ІНКОМТЕХ ПРОЕКТ». Пізніше 20 березня опублікувавши протокол № 23-156-в від 20 березня 2024 року щодо відміни відкритих торгів. Разом з тим, замовник навмисно затримує строки підписання договору про закупівлю, будь – які спроби зв’язатись із замовником, були проігноровані. Тобто Замовник необґрунтовано затягував строк укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, рішення щодо відміни тендеру є неправомірним.
Тому, з огляду на все викладене вище, а саме рішення відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю по предмету «Електронне обладнання (Елементи чутливі)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-12-26-012726-a, з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2024 17:20
Рішення від 28.03.2024 №5609.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 17:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 №6219.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 16:40
Рішення від 08.04.2024 №6219.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії 6219-р/пк-пз від 08.04.2024 скасувано рішення про відміну процедури закупівлі — "Електронне обладнання (Елементи чутливі)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-26-012726-a , затверджене протоколом № 23-1256-д від 20 березня 2024 р.
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2024 12:36
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 травня 2024 11:16 |
Кінець періоду оскарження: | 19 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 49 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Кінцевий строк для укладення договору за процедурою закупівлі – до 18.03.2024 (з урахуванням продовження). Тобто укладення договору не можливо, ув’язку із закінченням строку для укладення такого договору. Відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Тобто строк для укладення договору зупинився після настання кінцевої дати укладення договору. На підставі пп.2 пункту 50 ОСОБЛИВОСТЕЙ (у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень). |
Документи:
08 травня 2024 11:16
|
Електронний підпис |
08 травня 2024 11:16
|
Підстави для прийняття рішення про відміну тендеру.docx |