Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (інтерактивне обладнання для перших класів 2019 - 2020 навчального року Нової Української школи)
Очікувана вартість
449 600,00 UAH
UA-2019-10-18-003827-b 9d9d2bbf49164ef5acd701c036a709f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Григорівна Баранецька

+380484221974 yuzhnyzosh1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЮЖНЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22492682
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 19А
Контактна особа: Олена Григорівна Баранецька
+380484221974
yuzhnyzosh1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 13:07
Очікувана вартість: 449 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Інтерактивне обладнання для перших класів 2019 - 2020 навчального року Нової Української школи (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южне, проспект Миру, 19А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 17:00
проект договору .docx
18 жовтня 2019 17:00
Тендерна документація 4 комплекта.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:41
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 13:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерною документацією встановлено наступне:
всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
Зауважимо, що у випадку надання еквіваленту, Замовник буде порівнювати технічні характеристики товару, що пропонується до постачання з тим товаром, що закуповує Замовник. Головне, щоб технічні характеристики запропонованого товару відповідали вимогам замовника, викладеним у Додатку № 3 до тендерної документації, або не були гіршими.
Додаток № 1 до тендерної документації містить наступну вимогу:
- характеристики Обладнання повинні бути не гірше визначених у Таблицях Додатку №3 до тендерної документації та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція містить в собі зобов'язання для всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Згідно умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.», тому звісно, Замовник допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Згідно умов тендерної документації:
- Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з/без ПДВ.
- Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ якщо учасник є платником єдиного податку.
- Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Ппропозиція фізичної особи – підприємця - неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна. Замовник не буде додавати до його ціни суму ПДВ та , відповідно, від пропозиції учасника – платника ПДВ не буде вираховуватись сума ПДВ.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 448 992,00
UAH з ПДВ
448 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 449 100,00
UAH з ПДВ
449 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 17:04
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:04
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:03
Довідка Еменс від 15 11 (1).pdf
15 листопада 2019 17:03
Scan10007.PDF
01 листопада 2019 18:08
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:08
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:07
Копії СЕС АСЕR, EPSON.pdf
01 листопада 2019 18:07
Технічна частина.pdf
01 листопада 2019 18:07
ЕОІР.pdf
01 листопада 2019 18:07
Epson.pdf
01 листопада 2019 18:07
ACER.pdf
01 листопада 2019 18:07
документи кваліфікації.pdf
01 листопада 2019 18:07
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 18:07
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 12:15
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:14
Статут.pdf
04 листопада 2019 12:14
Рішенння Учасника.pdf
04 листопада 2019 12:14
наказ Борсук.pdf
04 листопада 2019 12:14
Кред.задолженность.pdf
04 листопада 2019 12:14
Договір оренди.pdf
04 листопада 2019 12:14
Договір на перевезення ГП.pdf
04 листопада 2019 12:14
витяг ЄДР.pdf
04 листопада 2019 12:14
Виписка_Статисика.pdf
04 листопада 2019 12:14
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 448 992,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 19:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 19:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
448 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 18:37
договор .PDF укладений
27 листопада 2019 18:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 448 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 832,00 UAH)