Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ТОМАШПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41403597 |
Місцезнаходження: | 24200, Україна , Вінницька обл., Томашпільський р-н, смт. Томашпіль, вулиця Ігоря Гаврилюка, буд. 23 |
Контактна особа: |
Олександр Тіхоміров +380434821143 tom.vosr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2022 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2023 11:34 |
Початок аукціону: | 25 січня 2023 11:34 |
Очікувана вартість: | 5 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична банківська гарантія. Також учасник торгів повинен надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення (квитанцію), яке підтверджує внесення у повній сумі покриття забезпечення тендерної пропозиції на відповідний рахунок в банку, і яке має бути оформлено згідно вимог чинного законодавства та завірене печаткою банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3%) – 153 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж строк дії тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 153000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – застава грошових коштів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари здійснюється Замовником в національній валюті України, за фактично отриманий товар відповідно до видаткової накладної на товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання видаткової накладної на поставлений товар | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 18:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 18:03 |
ТД вугілля Томашпіль зі змінами.pdf | |
20 січня 2023 18:03 |
ЗМІНИ.pdf | |
20 січня 2023 18:03 |
ЗМІНИ.pdf | |
20 січня 2023 18:03 |
ТД вугілля Томашпіль зі змінами.pdf |
20 січня 2023 18:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 січня 2023 18:03 |
ТД вугілля Томашпіль зі змінами.pdf
|
|||||||||
20 січня 2023 18:03 |
ЗМІНИ.pdf
|
|||||||||
20 січня 2023 18:03 |
ЗМІНИ.pdf
|
|||||||||
20 січня 2023 18:03 |
ТД вугілля Томашпіль зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нормами чинного законодавства України не передбачені вимоги щодо формату тендерної документації.
Дякуємо Вам за зацікавленість нашою закупівлею.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 січня 2023 18:04
Дата подання: 13 лютого 2023 17:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-07-000021 ● 9f058e93c97a4739ac3dffe82afa512d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2023 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.02.2023 №15-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.02.2023 №15-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-12-28-008660-a 28.12.2022 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-15 17:16:44
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.02.2023 №18-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2022-12-28-008660-a.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2022-12-28-008660-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 07 лютого 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07 лютого 2023 року №15-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 10:17:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-28-008660-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав в тендерних документаціях, затверджених рішеннями уповноваженої особи від 03, 06, 20 січня 2023 року (протоколи №6, 14, 24), зазначено, що предметом закупівлі є вугілля кам’яне в кількості 510 тон, з них вугілля ДГ- 500 тон та вугілля ДГ 13-100 – 10 тон, тоді як тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 28 грудня 2022 року (протокол №74) визначено предмет закупівлі «Вугілля кам’яне марки ДГ в кількості 510 тон» і зміни до тендерної документації, згідно оприлюднених в електронній системі закупівель переліків змін, не вносились?
3. З яких підстав в тендерній документації наявні вимоги, що суперечать абзацу 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині не встановлення вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмету закупівлі), а саме щодо надання учасником наступних документів:
-чинного на момент подачі пропозиції спеціального дозволу на користування надрами (а саме видобування корисних копалин), дозвіл на експлуатацію гірничошахтного устаткування та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля, а також лист від виробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (пункт 1 розділу 5 тендерної документації, затвердженої рішеннями уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (протокол №14) та від 20 січня 2023 року (протокол №24));
-сертифікату та висновку походження товару, виданих Торгово-промисловою палатою України (її територіальним органом/управлінням), кількість тон, що вказана у таких документах не обов’язково повинна відповідати тій кількості, що закуповується замовником (пункт 1 розділу 5 тендерної документації, затвердженої рішеннями уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (протокол №14) від 20 січня 2023 року (протокол №24));
-посвідчення якості, виданого від лабораторії, що видала учаснику протокол випробувань, сертифікат якості, акт відбору проб, сертифікат відповідності (пункти 6.4 та 7 додатку 2 до договору про закупівлю «Порядок внесення змін до істотних умов договору» тендерної документації, затвердженої рішеннями уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (протокол №14) від 20 січня 2023 року (протокол №24)) ?
4. З яких підстав зміни до тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 06 січня 2023 року, не відображені в тендерній документації в редакції затвердженій рішенням уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (протокол №14) та тендерній документації в останній редакції, затвердженій рішенням уповноваженої особи від 20 січня 2023 року (протокол №24), а саме щодо виключення з тендерної документації вимог з надання учасником:
-довідки/листа/відповіді на запит Державної податкової служби (територіального управління) про відкриті рахунки у банківських установах (у такій довідці може бути відсутня інформація про рахунок забезпечення-для здійснення покриття банківської гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції. Відсутність інформації про такий рахунок у довідці не буде підставою для відхилення пропозиції) (додаток 1), оскільки вказана вимога міститься в пункті 2 розділу 6 тендерної документації;
- висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи, виданий щодо планової діяльності з розробки запасів кам’яного вугілля та/або їх збагачення (додаток 2), оскільки вказана вимога міститься на в пункті 1 розділу 5;
- чинного на момент пропозиції висновку державної санітарно-екологічної експертизи на вугілля ДГ (додаток 2), оскільки вказана вимога міститься в пункті 2.4 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації «Проект договору»;
- копії угоди про умови користування ділянкою надр, яка є невід’ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами (додаток 3), оскільки дана вимога міститься в пункті 5 розділу 3 тендерної документації;
-підтвердження впровадження у себе стандарту ISO 37001 шляхом подання копії діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданого на ім’я учасника закупівлі (додаток 1), оскільки вимога щодо надання чинного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданий на учасника закупівлі органом з сертифікації, міститься в пункті 1 розділу 5 тендерної документації;
-чинної на момент подання пропозиції копії Акту про надання гірничого відводу (додаток 3), оскільки вказана вимога міститься в пункті 3 розділу 5 тендерної документації;
-чинного на момент подачі пропозиції сертифікату, що підтверджує відповідність учасника вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO28001:2007, IDT) («Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимога»), виданий органом сертифікації на учасника закупівлі, та в якому є посилання на те, що система управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі вугіллям кам’яним відповідає вимогам зазначеного міжнародного стандарту (пункт 2 розділу 5 тендерної документації), оскільки вимога щодо надання учасником зазначеного сертифікату, без зазначення кодів даного ДСТУ, міститься в пункті 2 розділу 5 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 17:02:32
пояснення згідно поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2022- 12-28-008660-a
Відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради у межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2022- 12-28-008660-a) надає пояснення згідно поставлених питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено відповідно до кошторису відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради на 2023 рік за КЕКВ 2275 Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось згідно ДСТУ 3472:2015 та ДСТУ 7146, інших стандартів, а також умов, встановлених чинним законодавством України до товару даного виду.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось шляхом аналізу ринку через загальнодоступну інформацію щодо цін на вугілля кам’яне, яка міститься у відкритих джерелах та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена за посиланням: https://tomashpilska-gromada.gov.ua/news/1674219603/.
2. З яких підстав в тендерних документаціях, затверджених рішеннями уповноваженої особи від 03, 06, 20 січня 2023 року (протоколи №6, 14, 24), зазначено, що предметом закупівлі є вугілля кам’яне в кількості 510 тон, з них вугілля ДГ- 500 тон та вугілля ДГ 13-100 – 10 тон, тоді як тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи від 28 грудня 2022 року (протокол №74) визначено предмет закупівлі «Вугілля кам’яне марки ДГ в кількості 510 тон» і зміни до тендерної документації, згідно оприлюднених в електронній системі закупівель переліків змін, не вносились?
Відповідь: Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Тендерна документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне) в редакції від 20.01.2023 року в пункті 4.3., розділу 1, містить інформацію щодо закупівлі вугілля марки ДГ – 500 тонн та вугілля марки ДГ 13-100 – 10 тонн.
Також, відповідні зміни наявні у файлі «ЗМІНИ», пункт 4.3., розділу 1 (сторінка 1).
3. З яких підстав в тендерній документації наявні вимоги, що суперечать абзацу 2 пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині не встановлення вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмету закупівлі), а саме щодо надання учасником наступних документів:
-чинного на момент подачі пропозиції спеціального дозволу на користування надрами (а саме видобування корисних копалин), дозвіл на експлуатацію гірничошахтного устаткування та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля, а також лист від виробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (пункт 1 розділу 5 тендерної документації, затвердженої рішеннями уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (протокол №14) та від 20 січня 2023 року (протокол №24));
-сертифікату та висновку походження товару, виданих Торгово-промисловою палатою України (її територіальним органом/управлінням), кількість тон, що вказана у таких документах не обов’язково повинна відповідати тій кількості, що закуповується замовником (пункт 1 розділу 5 тендерної документації, затвердженої рішеннями уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (протокол №14) від 20 січня 2023 року (протокол №24));
-посвідчення якості, виданого від лабораторії, що видала учаснику протокол випробувань, сертифікат якості, акт відбору проб, сертифікат відповідності (пункти 6.4 та 7 додатку 2 до договору про закупівлю «Порядок внесення змін до істотних умов договору» тендерної документації, затвердженої рішеннями уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (протокол №14) від 20 січня 2023 року (протокол №24)) ?
Відповідь: Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що предмет закупівлі це, товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Тобто, предметом закупівлі є тверде паливо, а саме, вугілля кам’яне, яке має Національний стандарт ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ, Технічні умови, ДСТУ 7146:2010.
Враховуючи вищевикладене та абзац 2 пункту 29 Особливостей до закупівлі вугілля кам’яного можна встановлювати виключно вимоги передбачені Національним стандартом ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ, Технічні умови, ДСТУ 7146:2010, що в свою чергу суперечить абзацу 1 пункту 29, пункту 44 та 45 Особливостей, якими передбачено право Замовника встановлювати кваліфікаційні критерії по статті 16 та вимоги по статті 17, абзацу 1 частини 3 статті 2 Закону де передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Встановлюючи вимоги зазначені вами у питанні 3 Замовник мав на меті забезпечення якісного вугілля, яке видобувалось відповідно до норм чинного законодавства України, на території підконтрольній Україні або інших територіях дозволених чинним законодавством України.
4. З яких підстав зміни до тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 06 січня 2023 року, не відображені в тендерній документації в редакції затвердженій рішенням уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (протокол №14) та тендерній документації в останній редакції, затвердженій рішенням уповноваженої особи від 20 січня 2023 року (протокол №24), а саме щодо виключення з тендерної документації вимог з надання учасником:
-довідки/листа/відповіді на запит Державної податкової служби (територіального управління) про відкриті рахунки у банківських установах (у такій довідці може бути відсутня інформація про рахунок забезпечення-для здійснення покриття банківської гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції. Відсутність інформації про такий рахунок у довідці не буде підставою для відхилення пропозиції) (додаток 1), оскільки вказана вимога міститься в пункті 2 розділу 6 тендерної документації;
- висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи, виданий щодо планової діяльності з розробки запасів кам’яного вугілля та/або їх збагачення (додаток 2), оскільки вказана вимога міститься на в пункті 1 розділу 5;
- чинного на момент пропозиції висновку державної санітарно-екологічної експертизи на вугілля ДГ (додаток 2), оскільки вказана вимога міститься в пункті 2.4 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації «Проект договору»;
- копії угоди про умови користування ділянкою надр, яка є невід’ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами (додаток 3), оскільки дана вимога міститься в пункті 5 розділу 3 тендерної документації;
-підтвердження впровадження у себе стандарту ISO 37001 шляхом подання копії діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданого на ім’я учасника закупівлі (додаток 1), оскільки вимога щодо надання чинного сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, виданий на учасника закупівлі органом з сертифікації, міститься в пункті 1 розділу 5 тендерної документації;
-чинної на момент подання пропозиції копії Акту про надання гірничого відводу (додаток 3), оскільки вказана вимога міститься в пункті 3 розділу 5 тендерної документації;
-чинного на момент подачі пропозиції сертифікату, що підтверджує відповідність учасника вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 (ISO28001:2007, IDT) («Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимога»), виданий органом сертифікації на учасника закупівлі, та в якому є посилання на те, що система управління безпекою ланцюга постачання учасника стосовно торгівлі вугіллям кам’яним відповідає вимогам зазначеного міжнародного стандарту (пункт 2 розділу 5 тендерної документації), оскільки вимога щодо надання учасником зазначеного сертифікату, без зазначення кодів даного ДСТУ, міститься в пункті 2 розділу 5 тендерної документації?
Відповідь:
Відповідно до пункту 51 Особливостей, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Вимога щодо надання довідки/листа/відповіді на запит Державної податкової служби (територіального управління) про відкриті рахунки у банківських установах (у такій довідці може бути відсутня інформація про рахунок забезпечення-для здійснення покриття банківської гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції. Відсутність інформації про такий рахунок у довідці не буде підставою для відхилення пропозиції) (додаток 1) була виключена з додатку 1, але залишена в пункті 2 розділу 6 тендерної документації.
Вимога щодо висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи, виданий щодо планової діяльності з розробки запасів кам’яного вугілля та/або їх збагачення (додаток 2), була виключена з додатку 2, але залишена в пункті 1 розділу 5.
Вимога щодо чинного на момент пропозиції висновку державної санітарно-екологічної експертизи на вугілля ДГ (додаток 2), була виключена з додатку 2 та залишена в пункті 2.4 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації «Проект договору».
Вимога щодо копії угоди про умови користування ділянкою надр, яка є невід’ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами (додаток 3), була виключена з додатку 3 та залишена в пункті 5 розділу 3 тендерної документації.
Вимога щодо підтвердження впровадження у себе стандарту ISO 37001 шляхом подання копії діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданого на ім’я учасника закупівлі (додаток 1), була виключена з додатку 1 та залишена в пункті 1 розділу 5 тендерної документації.
Вимога щодо чинної на момент подання пропозиції копії Акту про надання гірничого відводу (додаток 3), була виключена з додатку 3 та залишена в пункті 3 розділу 5 тендерної документації.
Уповноважена особа __________ Олександр ТІХОМІРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-03 14:34:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-28-008660-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» до 03 березня 2023 року, тоді як пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 визначено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури, оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-08 09:28:25
пояснення згідно поставлених питаньу межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2022- 12-28-008660-a)
Відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради у межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2022- 12-28-008660-a) надає пояснення згідно поставлених питань.
1. З яких підстав оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» до 03 березня 2023 року, тоді як пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 визначено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури, оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій?
Відповідь: постійно діюча адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням від 23.02.2023 року № 2164-р/пк-пз (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-28-008660-a) зобов'язала Відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМТОПРЕСУРС" переможцем процедури закупівлі — "Вугілля кам'яне", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022- 12-28-008660-a.
Рішенням уповноваженої особи № 39 від 01.03.2023 року рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір із товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОМТОПРЕСУРС" (код ЄДРПОУ: 41513188; 85401, Донецька обл., місто Селидове, ВУЛИЦЯ КАРЛА МАРКСА, будинок 41А) № 33 від 08.02.2023 року було скасовано.
Після задоволення скарги товариства з обмежено відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" та скасування уповноваженою особою рішення про намір укласти договір із товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОМТОПРЕСУРС" № 33 від 08.02.2023 року, електронний майданчик закупівель автоматично повернув учасника/скаржника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" на кваліфікацію переможця.
У зв’язку із тим, що відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" не оскаржувалось до органу оскарження, замовником прийнято рішення повторно відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО".
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" з метою уникнення оскарження замовником було враховано висновки зроблені постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені в рішені від 23.02.2023 року № 2164-р/пк-пз (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-28-008660-a).
Тобто, повторний розгляд тендерних пропозицій учасників та надання 24 години для виправлення невідповідностей, зумовлений виключно функціоналом електронного майданчика закупівель, який після задоволення скарги не відмінив відкриті торги відповідно до підпункту 1 пункту 48 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 а повернув учасників на етап кваліфікації.
Додаток: скрин-шот електронного майданчика закупівель, на 2 арк..
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник розглянув висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-28-008660-a від 13 березня 2023 року та інформує, що закупівля за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне), (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-28-008660-a) відмінено 12.03.2023 року з підстав: відсутність пропозицій, у зв’язку із відхиленням усіх тендерних пропозицій. Тобто, порушення усуненні шляхом відхилення усіх тендерних пропозицій з подальшою автоматичною відміною торгів. Також, замовником буде вжито всіх необхідних заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому.
2023-03-14 14:47:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2023-03-14 14:56:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2023 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" |
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Рішення скасоване |
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2023 15:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 11:03
|
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Відхилено |
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 16:02
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Відхилено |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 11:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2023 16:19
|