Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-12-11-003115-b 9d7b369c2397433d9f00b08994b46544
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 13:47
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони) Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:35
ТД.docx
11 грудня 2019 15:35
Додаток 7 ( інше).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 6 ( Проект договору).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 5 ( інше).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 4 ( інше).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 3 ( Технічне завдання ).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 2 (Кваліфікаційні критерії).pdf
11 грудня 2019 15:35
Додаток 1 ( Тендерна пропозиція).pdf
11 грудня 2019 15:35
ТД ( Охорона ).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000001 ● 5c121152c0574749a1d3f5b0812ffc9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 12:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-12-11-003115-b 11.12.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-12 17:30:50

Пояснення щодо порушення

При обрахунку вартості предмета закупівлі було помилково враховано більший курс євро до гривні, ніж існував офіційний курс гривні щодо іноземних валют станом на дату публікації. Таким чином вартісна межа закупівлі перевищила 133,0 тис. євро, що, в свою чергу вимагало від нас обрати процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою та з терміном подання пропозицій не менше 30 днів. Враховуючи, що згідно діючого законодавства внести в цьому випадку зміни до закупівлі неможливо, в тому числі технічно, замовником прийнято рішення відмінити закупівлю відповідно до аб.2 ч.1 ст. 31 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

При обрахунку вартості предмета закупівлі було помилково враховано більший курс євро до гривні, ніж існував офіційний курс гривні щодо іноземних валют станом на дату публікації. Таким чином вартісна межа закупівлі перевищила 133,0 тис. євро, що, в свою чергу вимагало від нас обрати процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою та з терміном подання пропозицій не менше 30 днів. Враховуючи, що згідно діючого законодавства внести в цьому випадку зміни до закупівлі неможливо, в тому числі технічно, замовником прийнято рішення відмінити закупівлю відповідно до аб.2 ч.1 ст. 31 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ( протокол засідання тендерного комітету № 265 від 12.12.2019 року)

2019-12-13 12:31:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 17:40
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель;