Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція спортивної зали Першої міської гімназії Черкаської міської ради» за адресою: вул. Святотроїцька,68 м.Черкаси» Код ДК 021:2015 (CPV) - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Очікувана вартість
294 468,00 UAH
UA-2021-04-09-001904-a 9d763b59a9b84042b61bebe46c9cb35f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черепенко Оксана Петрівна

+380974432835 CherepenkOksana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 14200760
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Святотроїцька, 68
Контактна особа: Черепенко Оксана Петрівна
+380974432835
CherepenkOksana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2021 11:55
Очікувана вартість: 294 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 472,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18001, м. Черкаси, вул. Святотроїцька, 68. Вид закупівлі: Спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладені у ч.4 та Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (додається). Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція спортивної зали Першої міської гімназії Черкаської міської ради» за адресою: вул. Святотроїцька,68 м.Черкаси»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Святотроїцька, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Оплата робіт з розроблення робочого проекту до отримання Замовником позитивного звіту експертизи проводиться у розмірі, що не перевищує 70% (сімдесят відсотків) від ціни Договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акта приймання-здачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Остаточний розрахунок з Виконавцем Замовник проводить після отримання позитивного звіту експертизи при умові повного та якісного виконання робіт по Договору протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання акту здачі-приймання продукції Пiсляоплата 10 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2021 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 10:32
Оголошення (проектні роботи) І гімназія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

15. Інша необхідна інформація
Дата подання: 15 квітня 2021 11:15
Добрий день. Враховуючи зміни в законодавстві щодо подачі звітності, прошу уточнити наступну інформацію: останній звітний період для копій таблиці №6 та таблиці №5 до Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - ЦЕ ГРУДЕНЬ 2020 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Аналогічні роботи
Дата подання: 15 квітня 2021 12:05
Згідно п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, "п. 6. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): копію(-ії) договору(-ів) виконання аналогічних робіт, та копію(-ії) експертного звіту з додатками, завірені учасником. Аналогічними вважаються роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт з класом наслідків не нижче СС2.". Прошу уточнити Аналогічними вважаються роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на об’єкт з класом наслідків не нижче СС2: 1. Нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, реставрація та капітальний ремонт на об'єкти будівництва. 2. Об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Августинович 217 150,00
UAH з ПДВ
206 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧЕРНУХА ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 254 922,00
UAH з ПДВ
207 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2021 18:17
Електронний підпис
19 квітня 2021 18:15
2 технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Августинович

ФОП "ЧЕРНУХА ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Августинович
#34257399
Переможець 206 900,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 19:51

Документи

26 квітня 2021 19:51
Електронний підпис
26 квітня 2021 19:50
протокол _6.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 19:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Августинович
#34257399
206 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 19:51
Електронний підпис
26 квітня 2021 19:50
протокол _6.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 21:03
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 16:49
Августинович ду2.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 16:46
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 16:17
Августинович ду1.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 15:50
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 15:55
договір5 ПР.pdf укладений
29 квітня 2021 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України, згідно кошторисних призначень Замовника на 2021 рік, керуючись п.4. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3.3, 9.4, 10.1. договору №5 від 28.04.2021, дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 206900,00 грн. (Двісті шість тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), у т.ч. єдиний податок 5%. При цьому:  фінансування 2021 року – 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок);  фінансування 2022 року – 206900,00 грн. (двісті шість тисяч дев'ятсот гривень 00 копійок)». 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк виконання робіт – до 01.05.2022». 3. Додаток №7 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Підпункт а. пункту 9.2 Договору викласти в новій редакції: «а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2022 року».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України, згідно кошторисних призначень Замовника на 2021 рік, п.3.3, 10.1. договору №5 від 28.04.2021 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 206900,00 грн. (Двісті шість тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), у т.ч. єдиний податок 5%. При цьому, фінансування 2021 року – 206900,00 грн. (двісті шість тисяч дев'ятсот гривень 00 копійок)». 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк виконання робіт – до 25.11.2021». 3. Додаток №7 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 4. Підпункт а. пункту 9.2 Договору викласти в новій редакції: «а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2021 року».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 206 900,00
UAH