Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт мосту на км 0+945 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-10 Стара Вижівка-Буцинь-/М-19/ Волинської області
Очікувана вартість
18 846 092,00 UAH
UA-2023-06-27-009264-a 9d53f16bdc2049798493cc747cc86f57
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 info.vl@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
info.vl@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 червня 2023 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2023 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2023 12:48
Початок аукціону: 05 липня 2023 12:48
Очікувана вартість: 18 846 092,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 188 460,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 565382.76 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2024 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціара (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт мосту на км 0+945 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-10 Стара Вижівка-Буцинь-/М-19/ Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 терміном не більше одного календарного місяця та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 червня 2023 15:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.

Сума забезпечення: 565382.76 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2024 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціара (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації.
27 червня 2023 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2023 15:09
ТД пр_міст Т-03-10_км 0+945.doc
27 червня 2023 15:09
Додаток 4_міст Т-03-10_км 0+945.doc
27 червня 2023 15:09
Технічна специфікація_міст Т-03-10_км 0+945.pdf
27 червня 2023 15:09
Додатки 3,5_міст Т-03-10_км 0+945.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-09-000002 ● 02826de098774d7dbd84d2b6f14d0eed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2023 10:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.08.2023 № 34-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 08.08.2023 № 34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-27-009264-a 27.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-09 11:14:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний ремонт мосту на км 0+945 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-10 Стара Вижівка-Буцинь-/М-19/ Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-27-009264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-10 08:38:38

UA-2023-06-27-009264-a

1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування і розраховується на підставі відомості обсягів (BoQ). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затвердженим наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області від 16.06.2023 р. № 3.1-5 ПКД
2. URL-адреса розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - (https://vl.restoration.gov.ua/diialnist/7702/55829.html) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Ухвала Волинського окружного адміністративного суду від 25.08.2023 року №140/24199/23 про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття в адмінсправі за позовом Служби про визнання протиправним та скасування висновку
Дата публікації: 29 серпня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2023 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" 18 098 277,46
UAH з ПДВ
17 903 786,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ" 18 467 777,00
UAH з ПДВ
17 903 787,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 липня 2023 17:41
Електронний підпис
12 липня 2023 17:40
ЦПД геодезист.pdf.p7s.zip
12 липня 2023 17:40
ЦПД геодезист.pdf
12 липня 2023 17:40
Транспортна схема.pdf
12 липня 2023 17:40
Свідоцтво компресор.pdf
12 липня 2023 17:40
Дозвіл на викиди.pdf.p7s.zip
12 липня 2023 17:40
Дозвіл на викиди.pdf
12 липня 2023 17:40
Договір компресор.pdf
12 липня 2023 17:40
Довідка працівники.pdf
12 липня 2023 17:40
Довідка МТБ.pdf
12 липня 2023 17:40
Відгук огорожа.pdf.p7s.zip
12 липня 2023 17:40
Відгук огорожа.pdf
12 липня 2023 17:40
Аналогічний досвід.pdf
12 липня 2023 17:40
ЦПД геодезист.pdf.p7s.zip
12 липня 2023 17:40
ЦПД геодезист.pdf
12 липня 2023 17:40
Транспортна схема.pdf
12 липня 2023 17:40
Свідоцтво компресор.pdf
12 липня 2023 17:40
Дозвіл на викиди.pdf.p7s.zip
12 липня 2023 17:40
Дозвіл на викиди.pdf
12 липня 2023 17:40
Договір компресор.pdf
12 липня 2023 17:40
Довідка працівники.pdf
12 липня 2023 17:40
Довідка МТБ.pdf
12 липня 2023 17:40
Відгук огорожа.pdf.p7s.zip
12 липня 2023 17:40
Відгук огорожа.pdf
12 липня 2023 17:40
Аналогічний досвід.pdf
04 липня 2023 16:57
Електронний підпис
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ПМ.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16.imd.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ДЦ_1.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ИВРЛС_03-01-01.xls
04 липня 2023 16:56
69. ДЦ з розрахунками.pdf
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ЛС1_03-01-01.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ИВРЛС_03-01-01.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16.imd
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ДФ_03-01-01.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ОПРЛС_03-01-01.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ОС_03-01_1.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ПМ.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ОПРЛС_03-01-01.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ЛС1_03-01-01.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ДЦ_1.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ДФ_03-01-01.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ОС_03-01_1.xls
04 липня 2023 16:56
1. Гарантійний лист.pdf
04 липня 2023 16:56
Гарантія 195-23.7z
04 липня 2023 16:56
44. Особливості абз14.pdf
04 липня 2023 16:56
10. Договір офіс.pdf
04 липня 2023 16:56
67. Звіт 50001.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
66. Сертифікат 50001.pdf
04 липня 2023 16:56
20. Дозвіл на викиди.pdf
04 липня 2023 16:56
11. Договір склад.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
Наказ Фролова Ю.М.7z
04 липня 2023 16:56
Протокол НР.7z
04 липня 2023 16:56
25. Паспорт ДС-185637У ПС.pdf
04 липня 2023 16:56
24. Протокол 297-21.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
7. Декларація.pdf
04 липня 2023 16:56
13. Інформація про АБЗ.pdf
04 липня 2023 16:56
4. Договір фреза.pdf
04 липня 2023 16:56
40. Відгуки.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
17. Новий атестат.pdf
04 липня 2023 16:56
64. Сертифікат 9001.pdf
04 липня 2023 16:56
67. Звіт 50001.pdf
04 липня 2023 16:56
66. Сертифікат 50001.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
49. Опис КЕП.pdf
04 липня 2023 16:56
49. Опис КЕП.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
64. Сертифікат 9001.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
Лист здійснення БД.7z
04 липня 2023 16:56
Банківська Ліцензія.7z
04 липня 2023 16:56
46. Дозвіл Держпраці.pdf
04 липня 2023 16:56
65. Звіт 9001.pdf
04 липня 2023 16:56
24. Протокол 297-21.pdf
04 липня 2023 16:56
65. Звіт 9001.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
Виписка 195-23.7z
04 липня 2023 16:56
2. Довідка МТБ.pdf
04 липня 2023 16:56
Витяг із Статуту.7z
04 липня 2023 16:56
10. Договір офіс.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
41. Договір 4К від 15.06.21.pdf
04 липня 2023 16:56
11. Договір склад.pdf
04 липня 2023 16:56
Лист для клієнтів.7z
04 липня 2023 16:56
8. Лист пояснення.pdf
04 липня 2023 16:56
17. Новий атестат.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
68. Посвідчення.pdf
04 липня 2023 16:56
Свідоцтво РА.7z
04 липня 2023 16:56
5. Договір 062023.pdf
04 липня 2023 16:56
5. Договір 062023.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
27. Транспортна схема.pdf
04 липня 2023 16:56
50. Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
37. Акти Кб 189 Чаплинка.pdf
04 липня 2023 16:56
19. Акти про атестацію.pdf
04 липня 2023 16:56
4. Договір фреза.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
50. Витяг ПДВ.pdf
04 липня 2023 16:56
40. Відгуки.pdf
04 липня 2023 16:56
7. Декларація.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
68. Посвідчення.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
70. Відомість обсягів.pdf
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ИВРЛС_03-01-01.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ЛС1_03-01-01.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ДЦ_1.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ОПРЛС_03-01-01.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ИВРЛС_03-01-01.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ЛС1_03-01-01.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ОПРЛС_03-01-01.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ОС_03-01_1.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ПМ.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ДЦ_1.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ДФ_03-01-01.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16.imd.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ОС_03-01_1.xls.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ПМ.xls
04 липня 2023 16:56
16_ДЦ_ДФ_03-01-01.xls
04 липня 2023 16:56
16.imd
04 липня 2023 16:56
69. ДЦ з розрахунками.pdf
04 липня 2023 16:56
1. Гарантійний лист.pdf
04 липня 2023 16:56
Гарантія 195-23.7z
04 липня 2023 16:56
44. Особливості абз14.pdf
04 липня 2023 16:56
40. Відгуки.pdf
04 липня 2023 16:56
41. Договір 4К від 15.06.21.pdf
04 липня 2023 16:56
49. Опис КЕП.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
4. Договір фреза.pdf
04 липня 2023 16:56
46. Дозвіл Держпраці.pdf
04 липня 2023 16:56
64. Сертифікат 9001.pdf
04 липня 2023 16:56
17. Новий атестат.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
19. Акти про атестацію.pdf
04 липня 2023 16:56
65. Звіт 9001.pdf
04 липня 2023 16:56
13. Інформація про АБЗ.pdf
04 липня 2023 16:56
24. Протокол 297-21.pdf
04 липня 2023 16:56
40. Відгуки.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
7. Декларація.pdf
04 липня 2023 16:56
Банківська Ліцензія.7z
04 липня 2023 16:56
Свідоцтво РА.7z
04 липня 2023 16:56
Лист здійснення БД.7z
04 липня 2023 16:56
4. Договір фреза.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
50. Витяг ПДВ.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
Протокол НР.7z
04 липня 2023 16:56
11. Договір склад.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
27. Транспортна схема.pdf
04 липня 2023 16:56
10. Договір офіс.pdf
04 липня 2023 16:56
5. Договір 062023.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
7. Декларація.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
8. Лист пояснення.pdf
04 липня 2023 16:56
25. Паспорт ДС-185637У ПС.pdf
04 липня 2023 16:56
37. Акти Кб 189 Чаплинка.pdf
04 липня 2023 16:56
67. Звіт 50001.pdf
04 липня 2023 16:56
24. Протокол 297-21.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
17. Новий атестат.pdf
04 липня 2023 16:56
5. Договір 062023.pdf
04 липня 2023 16:56
20. Дозвіл на викиди.pdf
04 липня 2023 16:56
Наказ Фролова Ю.М.7z
04 липня 2023 16:56
10. Договір офіс.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
Лист для клієнтів.7z
04 липня 2023 16:56
66. Сертифікат 50001.pdf
04 липня 2023 16:56
49. Опис КЕП.pdf
04 липня 2023 16:56
Витяг із Статуту.7z
04 липня 2023 16:56
64. Сертифікат 9001.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
67. Звіт 50001.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
Виписка 195-23.7z
04 липня 2023 16:56
66. Сертифікат 50001.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
50. Витяг ПДВ.pdf
04 липня 2023 16:56
68. Посвідчення.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
2. Довідка МТБ.pdf
04 липня 2023 16:56
65. Звіт 9001.pdf.p7s.zip
04 липня 2023 16:56
68. Посвідчення.pdf
04 липня 2023 16:56
11. Договір склад.pdf
04 липня 2023 16:56
70. Відомість обсягів.pdf

Публічні документи

27 липня 2023 13:10
Електронний підпис
22 липня 2023 15:17
Електронний підпис
21 липня 2023 16:09
Довідка НАЗК Рицай.zip
21 липня 2023 10:22
Електронний підпис
04 липня 2023 17:54
Електронний підпис
04 липня 2023 16:20
5.2.2. Звіт ISO 50001.pdf
04 липня 2023 16:20
5.2.1. Сертифікат ISO 50001.pdf
04 липня 2023 16:20
5.1.1. Сертифікат ISO 9001.pdf
04 липня 2023 16:20
2.1.2.2. Дипломи ІТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС"
#42381229
Відхилено 17 903 786,00
UAH з ПДВ
18 липня 2023 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2023 17:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"
#35128833
Переможець 17 903 787,00
UAH з ПДВ
21 липня 2023 14:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2023 13:58

Вимога про усунення невідповідностей

«1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.В документі «5. Підтвердження техніки»: ст.14-15 – на підтвердження права власності надано інвентарну картку, але «компресор пересувний» (зазначено в ТД учасника ) і відповідно підлягає державній реєстрації. На машини й механізми, що залучаються за договорами надання послуг учасником не надано копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами. Також відповідно не включили цих працівників до довідки про кваліфікація і досвід працівників, які будуть залученні до надання послуг. 2. В документі «14. Договір на поставку»: «Специфікація №1 - в умовах договору немає згадки, що поставки здійснюються згідно Специфікацій. п.2 Табл. Специфікації – а/б суміш не відповідає вимогам, що вказані в «Технічній специфікації» ТД: вказано «тип Б, марка 2», а має бути «тип А, марка 1» (АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I.БНД 50/70 – вказано на ст.24 «Технічній специфікації»). Гарантійний лист АБЗ»: вказані тільки загальні обсяги поставки а/б сумішей – згідно ТД додатково вказуються щомісячні обсяги поставки а/б сумішей. Дозвіл на викиди»: завірено організацією яка не є ні учасником ні постачальником - ПП «РОСТРАНС». Транспортна схема»: вказано не всі види а/б сумішей передбачених «Технічною специфікацією» та «Відомістю обсягів робіт» (АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I.БНД 50/70 та АСГ.Др.Щ.А.НП.I.БНД 50/70). 3. В документі Працівники довідка:п.2. Шуляк А.О. – невказана назва учбового закладу. Не надано скан/завірену копію диплому; п.3. Діденко О.В. – невказана освіта та спеціальність; п.5. Чекман С.А. – трудова угода №07/07/23 від 30.07.2023р. в файлі «33. Документи працівників» (ст.11-12) – дата договору ще не відбулась. Також в договорі вказаний замовник ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області», а не Службу відновлення у Волинській області; 4. Досвід виконання аналогічного договору: об’єми в довідці не відповідають Об’ємам основних робіт, що вказані в ТД;п.1. Довідки – договір не відповідає вимогам ТД – дорога місцевого значення;п.2. об’єми невказані, але в актах немає достатньої кількості «Влаштування перильного огородження - 4,441642 т» (є тільки 2,537 т). Немає «Улаштування монолiтної залiзобетонної накладної плити – 76,3 м3» - якщо читати дослівно (є «Улаштування з монолітного залізобетону плити – 82,7 м3). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази. В підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає посвідчені копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). 2. Відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 2 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/ відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі); - картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода та наявність сертифікату за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 4 4. Для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг з утримання автомобільних доріг загального користування Учасником надається довідка за формою згідно Таблиці 5, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального, поточного середнього та дрібного ремонтів мостів/ шляхопроводів/штучних споруд на автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 90% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази та інших документів відповідно до вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 2 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/ відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі); - картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. та іншу інформацію та документи. в тому числі, транспортну схему, передбаченні вимогами пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода та наявність сертифікату за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 4. Та надана інформація та документи передбаченні вимогами пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг з утримання автомобільних доріг загального користування Учасником надається довідка за формою згідно Таблиці 5, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, який відповідає вимогам аналогічного договору передбачених вимогами пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації.

Документи

18 липня 2023 17:02
Електронний підпис
18 липня 2023 17:01
Протокол 65.pdf
11 липня 2023 17:54
Електронний підпис
11 липня 2023 17:53
Scan_20230711_172430.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.В інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 04.07.2023 року за №162/2 Учасник в складі тендерної пропозиції у п.7 вказано вантажний автокран ЗИЛ 133ГЯ 1991 року випуску, однак Дозвіл Держпраці надано на кран КС-3575А 1991 року випуску та у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вказаний кран КС 3575-А на шасі ЗИЛ 133ГЯ 1991 року випуску – відсутні підтверджуючі документи на вищевказаний кран. 2.У Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за №162/8 від 04.07.2023 року в Учасника відсутня необхідна кількість дорожніх працівників відповідно до вимог тендерної документації 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 1.1 частини першої Додатку 2 до тендерної документації, в підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)... Додатково у складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник процедури закупівлі надає чинний дозвіл або декларацію, виданого Держпраці (чи його територіальний органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальний(і) кран(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції. 2.2. Відповідно до пункту 1.2 частини першої Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен мати дорожніх робітників у кількості 15 (п’ятнадцяти) осіб, а також операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати чинний дозвіл або декларацію, виданого Держпраці (чи його територіальний органом), що надає право експлуатувати вантажопідіймальний(і) кран(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції. 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен підтвердити наявність необхідної кількості дорожніх робітників.

Документи

21 липня 2023 14:04
Довідка НАЗК
21 липня 2023 14:03
Електронний підпис
21 липня 2023 14:03
Протокол 69.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2023 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ"
#35128833
17 903 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2023 14:04
Довідка НАЗК
21 липня 2023 14:03
Електронний підпис
21 липня 2023 14:03
Протокол 69.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2024 10:02
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2023 15:53
Додаткова угода №154-23.pdf зміни до договору
08 листопада 2023 15:52
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 10:38
Додаткова угода №148-23.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 10:38
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2023 11:04
Додаткова угода №129-23.pdf зміни до договору
05 вересня 2023 11:04
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2023 16:18
Додаткова угода №120-23.pdf зміни до договору
03 серпня 2023 16:17
Електронний підпис укладений
31 липня 2023 14:26
Договір №01.3-4-23.pdf укладений
31 липня 2023 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/4/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/4/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 129/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/4/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 148/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/4/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 650 305,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 608 384,17 UAH)