Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Обладнання для закладів громадського харчування» код по ДК 021:2015 – 39310000-8 (обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
277 708,00 UAH
UA-2020-07-24-004856-b ● 9d2f2d8f46f04dcbb14b4847d90df446
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОЛЕКСІЇВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" СМИРНОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛЬМАЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26338624 |
Вебсайт: | http://www.oleksiivka-school.edukit.zp.ua |
Місцезнаходження: | 70667, Україна , Запорізька обл., Більмацький район, село Олексіївка, вул. Юрченка, 11 |
Контактна особа: |
Тетяна Іванівна Калашнікова +380984746867 olekszosh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 08:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 08:23 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 277 708,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 388,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
«Обладнання для закладів громадського харчування» код по ДК 021:2015 – 39310000-8 (обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70667, Україна, Запорізька область, Олексіївка, Юрченка,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 08:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 08:27 |
ТД на харчоблок.doc | |
24 липня 2020 13:57 |
договор.docx |
04 серпня 2020 08:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2020 08:27 |
ТД на харчоблок.doc
|
|||
24 липня 2020 13:57 |
договор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-24-004856-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РЕАЛ СТАЛЬ, Код ЄДРПОУ:41886529
Дата подання: 20 серпня 2020 15:14
недоліки в пропозиції вибраного переможця
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що в пропозиції вибраного Вами переможця є недоліки та порушення, які Ви не помітили. Згідно вимог тендерної документації (Додаток №4) була потрібна "довідка,що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у даній галузі..." Цій учасник надає таку довідку, але в ній він прописує своїх офісних робітників та водія, які не мають ніякого відношення до даній галузі, тому що вони не мають досвіду у виробництві товару. Якщо учасник пропонує товар ні свого виробництва, він повинен був надати гарантійний лист від виробника, чию продукцію він пропонує, і в такому разі надати довідку про наявність кваліфікаційних працівників саме у виробника. Те ж саме стосується і довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Навіщо Вам,Замовнику, знати про його офіс та комп`ютерну техніку? Тут необхідно було підтвердити саме матеріально-технічну базу виробника. Також, в своїй пропозиції цій учасник, не помітивши помилку Замовника, погоджується поставити ларь морозильну моделі M250Z, якої просто не існує, і до того ж додає сертифікат відповідності виробника цих ларей, в якому те ж не присутня така модель. Напрошується питання, так яку ж все-таки модель лари морозильної збирається поставити цій учасник? Просимо уважно переглянути пропозицію ТОВ "УКРПРОМПОСТАЧ" і прийняти правильне рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 17:47
Для пропозиції, що дозволяє постачання товару в необхідній кількості наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у даній галузі є,як і наявність відповідного обладнання і МТБ.. На думку замовника подані документи задовільняють вимоги ТД. Щодо ларя морозильного,відповідно до положень статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Товар буде прийматися відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ТД усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути сукупно не гіршими, ніж у зазначеного Замовником обладнання (товару).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
233 400,00
UAH
|
230 994,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК ЄВГЕНІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
263 000,00
UAH
|
231 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ РЕАЛ СТАЛЬ |
276 660,00
UAH
|
276 660,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #39224504 |
Переможець |
230 994,00
UAH
|
14 серпня 2020 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 08:38
|
дод угода 2.jpg | зміни до договору |
18 вересня 2020 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 15:59
|
додат угода.pdf | укладений |
10 вересня 2020 15:39
|
договір 56.pdf | укладений |
10 вересня 2020 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено розділ 10 Юридична адреса і реквізити сторін.(Додано розрахунковий рахунок) |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |