Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція лікувального корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (літера Е-7) по вул. Перемоги,80 в м. Запоріжжя пошкодженого внаслідок збройної агресії» відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
361 877 211,60 UAH
UA-2024-07-16-007637-a ● 9d18b42b35f34356bbd4779dc226fc9d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498677 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
Контактна особа: |
Вікторія Терновська +380984300057 tender.five555@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2024 15:02 |
Очікувана вартість: | 361 877 211,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 809 386,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1800000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція лікувального корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР (літера Е-7) по вул. Перемоги,80 в м. Запоріжжя пошкодженого внаслідок збройної агресії» відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює попередню оплату у розмірі, що не перевищує 30 % від загальної вартості робіт, від суми, що вказана в Договорі, перед початком виконання робіт. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2024 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2024 16:27 |
Додаток 8 - Перелік документів таабо інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
01 серпня 2024 16:27 |
Тендерна документація _зі змінами.docx | |
01 серпня 2024 16:27 |
Додаток_3_ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx | |
01 серпня 2024 16:27 |
Додаток_2_Перелік_документів_та_або_інформації,_які_подаються_учасником (3).docx | |
01 серпня 2024 16:27 |
Перелік змін.docx | |
01 серпня 2024 16:27 |
Додаток_3.1._Підсумкова відомість ресурсів.docx.rtf | |
29 липня 2024 16:03 |
Перелік змін.docx | |
26 липня 2024 15:45 |
Перелік змін_1.docx | |
16 липня 2024 16:17 |
Додаток 6. Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нульова модель розрахунку
Дата подання: 25 липня 2024 11:09
Дата відповіді: 26 липня 2024 15:37
Добрий день. Прошу Вас завантажити кошторисну документацію в програмному комплексі з нульовими вартісними показниками. Це надасть змогу Учасникам більш точно та ефективно сформувати цінову пропозицію.
Відповідь: Доброго дня! Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 3 до Тендерної документації.
Кошторисна документація в форматі програмного файлу відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 01.12.2022 № 2811-IX (зі змінами) та умов договору з проектною організацією на розробку проектної документації є об’єктом авторського права та не підлягає розповсюдженню без згоди виконавця.
Кошторисна документація в форматі програмного файлу відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 01.12.2022 № 2811-IX (зі змінами) та умов договору з проектною організацією на розробку проектної документації є об’єктом авторського права та не підлягає розповсюдженню без згоди виконавця.
Про внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 25 липня 2024 14:09
Дата відповіді: 26 липня 2024 15:37
Доброго дня, шановний замовнику. У додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в якому вказані лише види та об’єми робіт, а які саме матеріали, їх якісні та кількісні характеристики, які враховані в проекті не зазначено. Це не дає можливості зробити коректний розрахунок тендерної пропозиції - Договірної ціни. Також в тому ж додатку до тендерної документації виникають розбіжності: наприклад п.13. Улаштування вирівнюючих стяжок асфальтобетонних товщиною 15 мм, а п. 14 – додавання до 50 мм вказано стяжок цементно-піщаних. У зв'язку з цим, для оптимально- правильного розрахунку Договірної ціни просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме додаток 3 до неї, у зв'язку з вищенаведеним, надати кількісні та якісні характеристики матеріалів, які передбачені проектною документацією, а також креслення, за якими визначались види та об’єми робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Додаток 3 до Тендерної документації складений на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт.
Таким чином, на етапі складання кошторисної документації учасника процедури закупівлі, склад та обсяг робіт мають відповідати умовам тендерної документації.
Уточнення видів та обсягів робіт відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва буде проводитися на етапі взаєморозрахунків за виконані будівельно-монтажні роботи.
Щодо оприлюднення якісних та кількісних характеристик будівельних матеріалів в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо оприлюднення креслень повідомляємо наступне.
Проектна документація не є додатком до тендерної документації, тому учасники мають право звернутися для ознайомлення з нею за адресою замовника.
Враховуючи, що відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 01.12.2022 № 2811-IX (зі змінами) проектна документація є об’єктом авторського права, у замовника відсутні підстави для її розповсюдження без згоди виконавця шляхом публікації на порталі Prozorro.
Таким чином, на етапі складання кошторисної документації учасника процедури закупівлі, склад та обсяг робіт мають відповідати умовам тендерної документації.
Уточнення видів та обсягів робіт відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва буде проводитися на етапі взаєморозрахунків за виконані будівельно-монтажні роботи.
Щодо оприлюднення якісних та кількісних характеристик будівельних матеріалів в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо оприлюднення креслень повідомляємо наступне.
Проектна документація не є додатком до тендерної документації, тому учасники мають право звернутися для ознайомлення з нею за адресою замовника.
Враховуючи, що відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 01.12.2022 № 2811-IX (зі змінами) проектна документація є об’єктом авторського права, у замовника відсутні підстави для її розповсюдження без згоди виконавця шляхом публікації на порталі Prozorro.
Продовження Кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата подання: 27 липня 2024 15:49
Дата відповіді: 29 липня 2024 16:23
Добридень,
аналіз оновленого Додатка_3 до тендерної документації показав, що він змінений повністю, як структурно, так і за обсягом - збільшений у 2 рази з 816 позицій до 1564 за рахунок добавлення уточнень за найменуваннями ТМЦ та розділенням обсягів за поверхами, чого не було в попередній версії. Кошторисну документацію потрібно починати робити заново, майже з нуля, що унеможливлює подання тендерної пропозиції у встановлений умовами строк. В зв'язку з цим, просимо продовжити термін подання тендерних пропозицій для можливості складання Договірної ціни згідно з новими вимогами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Строк подання тендерних пропозицій продовжено.
Роз’яснення щодо устаткування
Дата подання: 27 липня 2024 16:36
Дата відповіді: 29 липня 2024 16:10
Добрий день!
Просимо, надати роз’яснення щодо устаткування, яке зазначено в Додатку 3, а саме:
1. Пункт 1082 Витрати на складання та розміщення устаткування, інвентарю та меблів, що не монтується - Просимо розшифрувати, що саме конкретно входить в зазначену вартість 113 436 679,32 грн.
2. Пункт 1371 Сповiщувач пожежний димовий СПД-А("Тірас-12") - Прилад знято з виробництва у 2021 році, про що виробник попереджав заздалегідь. «Просто заміна на аналогічний не можлива – необхідна коригування проекту з пожежної безпеки в цілому» (коментар виробника).
Крім приладу, також необхідна заміна всіх датчиків і комплектуючих - вони не сумісні.
3. Ліфти – вкажіть, будь ласка, габаритні розміри шахти для підбору кабіни та обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Пункт 1082 виключено з технічного завдання на проведення робіт шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
2. За умовами нової редакції тендерної документації усі посилання у Додатку 3 до Тендерної документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Таким чином, на етапі складання та подання тендерної пропозиції учасник може у складі кошторисної документації вказати еквівалент сповiщувача пожежного димового СПД-А("Тірас-12"). При цьому якість та технічні характеристики запропонованого еквівалента товару мають відповідати якості та характеристикам, що заявлені в технічному завданні замовника. На етапі виконання будівельно-монтажних робіт, у разі відсутності товару на ринку, до проектно-кошторисної документації проектувальником будуть внесені зміни на умовах, визначених договором на здійснення авторського нагляду та чинного законодавства України.
3. Габаритні розміри шахти ліфта(ш*в*г)
2 шт. - 1550 мм.* 23,1 м.* 1700 мм., висота приямка 1350 мм.
2 шт. - 2010 мм.* 24,65 м.* 2740 мм., висота приямка 1300 мм.
1 шт. - 1650 мм.* 23,140 м.* 1760 мм., висота приямка 1300 мм.
1. Пункт 1082 виключено з технічного завдання на проведення робіт шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
2. За умовами нової редакції тендерної документації усі посилання у Додатку 3 до Тендерної документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Таким чином, на етапі складання та подання тендерної пропозиції учасник може у складі кошторисної документації вказати еквівалент сповiщувача пожежного димового СПД-А("Тірас-12"). При цьому якість та технічні характеристики запропонованого еквівалента товару мають відповідати якості та характеристикам, що заявлені в технічному завданні замовника. На етапі виконання будівельно-монтажних робіт, у разі відсутності товару на ринку, до проектно-кошторисної документації проектувальником будуть внесені зміни на умовах, визначених договором на здійснення авторського нагляду та чинного законодавства України.
3. Габаритні розміри шахти ліфта(ш*в*г)
2 шт. - 1550 мм.* 23,1 м.* 1700 мм., висота приямка 1350 мм.
2 шт. - 2010 мм.* 24,65 м.* 2740 мм., висота приямка 1300 мм.
1 шт. - 1650 мм.* 23,140 м.* 1760 мм., висота приямка 1300 мм.
щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 30 липня 2024 15:11
Дата відповіді: 01 серпня 2024 16:31
Шановний замовнику, 1) просимо уточнити формулювання " обов'язкова наявність у учасника сміттєскидача". Що мається на увазі: він повинен бути у власності у учасника, чи може використовуватися на підставі договору оренди, коистування чи інше? 2) ще одне незрозуміле формулювання: "обов'язкова наявність працівників робітничих професій". Замовником не прописано: у штаті чи інші умови. Про договори цивільно-правового характеру ,на виконання даної вимоги, в Додатку 2 до ТД взагалі не зазначено. Працівники на підставі Договорів ЦПХ можуть залучатися?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно першого питання, відповідно умов Тендерної документації Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність у Учасника сміттєскидача (на підтвердження надати видаткову накладну, або інший підтвержуючий документ), що зазначено у пункті 1.1. Додатку 2 до Тендерної документації.
По другому питанню, у Тендерну документацію внесено зміни.
Стосовно першого питання, відповідно умов Тендерної документації Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність у Учасника сміттєскидача (на підтвердження надати видаткову накладну, або інший підтвержуючий документ), що зазначено у пункті 1.1. Додатку 2 до Тендерної документації.
По другому питанню, у Тендерну документацію внесено зміни.
Щодо вимоги копії реєстрової картки об'єкту оброблення та утилізації відходів
Дата подання: 30 липня 2024 15:34
Дата відповіді: 01 серпня 2024 16:31
Добрий день!
шановний замовнику, Верховна Рада ухвалила, а Президент підписав Закон від 20.06.2022 N 2320-IX "Про управління відходами", який визначає правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, сприяння підготовці відходів до повторного використання, рециклінгу і відновленню з метою запобігання їх негативному впливу на здоров'я людей та навколишнє природне середовище.
Цей Закон регулює відносини, пов'язані із запобіганням утворенню та з управлінням відходами, що утворюються в Україні, а також з управлінням відходами, що перевозяться через територію України, вивозяться за її межі та ввозяться в Україну з метою відновлення, у тому числі рециклінгу.
Закон набирає чинності через 12 місяців з дня його опублікування, а саме з 9 липня 2023 року у зв'язку з його опублікуванням в газеті "Голос України" від 09.07.2022 N 141.
Відповідно до п.4. Прикінцевих положень вищезазначеного Закону Суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов'язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
Крім того скасовані діючи підзаконні нормативні акти, а саме НАКАЗ 17.02.1999 № 41 Про затвердження форми реєстрової карти об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів та Інструкції щодо її складання.
{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів № 578 від 18.08.2023}
Відповідно до Ваших вимог (п. 2.10 «Інша інформація та документи», таблиці «Перелік інших документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» ДОДАТКА 8 до тендерної документації) необхідно надати:
Дійсний договір/договори про надання послуг щодо прийому та утилізації відходів, разом із копією реєстрової карти об’єкту оброблення та утилізації відходів.
Проте, відповідно до п. 3 постанови N 1360 зі змінами від 31 серпня 1998 р. є Реєстр об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів (далі - реєстр) - це комплексна система збирання, оброблення, збереження та аналізу інформації про об'єкти утворення, оброблення та утилізації відходів (форма ведення додається).
4. Реєстр складається з двох частин.
До першої частини реєстру включаються об'єкти утворення відходів (далі - ОУВ).
До другої частини реєстру включаються об'єкти оброблення та утилізації відходів (далі - ООУВ) інших власників.
У зв’язку з вищезазначеним просимо уточнити, що саме мається на увазі під реєстровою картою об’єкту оброблення та утилізації відходів та внести зміни в тендерну документацію відповідно до вищезазначеного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У Тендерну документацію внесено зміни.
Додаток 3
Дата подання: 30 липня 2024 15:35
Дата відповіді: 01 серпня 2024 16:32
Добрий день! Відповідно до п.1080 додатка 3 до тендерної документації «Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв» повідомляємо, що назва даної позиції є загальна для комплекту обладнання, який змінюється залежно від області застосування (Гінекологія, травматологія, нейрохірургія та інші). Просимо уточнити для якого саме відділення планується дана позиція та вкажіть повну комплектацію системи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Позиція - система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв планується до відділення нейрохірургії. Стосовно комплектації системи у Тендерну документацію внесено зміни, та додано Додаток 3.1. до Тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 02 серпня 2024 15:17
Дата відповіді: 04 серпня 2024 11:33
Шановний Замовнику, просимо уточнити обсяг утилізації будівельного сміття, що значно впливає на остаточну вартість робіт, тому що згідно відомості ресурсів Додатка 3.1 до тендерної документації вказана кількість – 893,588 т., згідно Технічного завдання (Технічних умов) Додатку 3 – 4 336,95 т. Також, не зовсім зрозуміло, на яке саме сміття надати договір відповідно пункту 2.10. розділу Інша необхідна інформація та документи Додатку 2 до тендерної документації «Дійсний договір/договори про надання послуг щодо прийому та утилізації відходів», тільки на будівельне сміття, або на весь обсяг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У підсумковій відомості ресурсів вказана довідкова інформація стосовно ваги будівельного сміття, ця вага розрахована на підставі тільки прямих норм на розбирання збірників РЕКНр (вага сміття вказується у списку ресурсів кожної норми), але кошторисом передбачені і норми на монтаж із застосування.
Із застосування к-та на демонтаж к=0.8, тому фактична вага сміття може бути вищою ніж довідкова.
Із застосування к-та на демонтаж к=0.8, тому фактична вага сміття може бути вищою ніж довідкова.
Продовження терміну подання тендерної пропозиції
Дата подання: 02 серпня 2024 15:21
Дата відповіді: 04 серпня 2024 11:34
1. Згідно оновленої інформації вказаної в Додатку 3 до ТД додався стовбець з обгрунтуванням кошторисної норми роботи, матеріалів та обладнання, якого не було раніше. В зв’язку з цим для складання договірної ціни у відповідності до нового Додатку 3 необхідний повний перерахунок кошторисної документації. Поясніть, чи можливо не враховувати вищезазначене обгрунтування, або це буде невідповідність вимогам тендерної документації? Враховуючи стислий термін подання після останніх змін в разі, якщо все ж таки необхідно надавати розрахунки відповідно до оновленого Додатку 3 до ТД, просимо продовжити термін подання тендерних пропозицій для можливості складання Договірної ціни згідно з новими вимогами. 2. В внесених Замовником змінах в тендерну документацію були вказані технічні параметри обладнання, чого не було в попередньої версії. Необхідно проробляти багато позицій з обладнанням з самого початку, це потребує додаткового часу для опрацьовування з постачальниками. З моменту змін Тендерної документації від 01.08.2024 р. опублікованих в 16:30 до кінцевого строку подання пропозицій залишається всього два робочих дні, що унеможливлює виконання цієї умови. Просимо продовжити термін подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник повинен надати перелік документів, та/або інформації які надаються учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 2 та у строки визначені Тендерною документацією.
Уточнення
Дата подання: 02 серпня 2024 15:23
Дата відповіді: 04 серпня 2024 11:34
Згідно з Технічним завданням при виконанні робіт необхідно підключення інструментів (буд. обладнання) до електромережі 220 v, просимо уточнити чи надає Замовник таку точку підключення та яким чином враховувати вартість електроенергії (виключити, як вартість Замовника, або буде окремий договір на постачання електроенергії?)?
Відповідь: Доброго дня! Детально ознайомтесь з проектом договору у пункті 9.3.13 якого зазначена інформація стосовно Вашого питання, а саме - «Підрядник зобов’язаний - Відшкодувати Замовнику кошти у сумі за спожиті (електричну енергію, послуги з розподілу електричної енергії та забезпечення перетікання реактивної електричної енергії, послуги з постачання теплової енергії для потреб опалення, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення) в процесі виконання робіт, згідно виставлених Замовником актів до кінця поточного місяця.
Кошти, що отримуються від Підрядника як відшкодування (компенсація) будь-яких витрат, передбачених цим Договором, включаються до бази оподаткування та оподатковуються податком на додану вартість у загальновстановленому порядку, оскільки відшкодування є самостійними операціями з постачання відповідних товарів (підпунктом 14.1.191 пункту 14.1 статті 14 Кодексу електрична та теплова енергія, газ, пар, вода, повітря, охолоджене чи кондиційоване, віднесені до категорії товарів) чи послуг та розглядаються як окремий об'єкт оподаткування.».
Кошти, що отримуються від Підрядника як відшкодування (компенсація) будь-яких витрат, передбачених цим Договором, включаються до бази оподаткування та оподатковуються податком на додану вартість у загальновстановленому порядку, оскільки відшкодування є самостійними операціями з постачання відповідних товарів (підпунктом 14.1.191 пункту 14.1 статті 14 Кодексу електрична та теплова енергія, газ, пар, вода, повітря, охолоджене чи кондиційоване, віднесені до категорії товарів) чи послуг та розглядаються як окремий об'єкт оподаткування.».
Податок на додану вартість
Дата подання: 02 серпня 2024 15:24
Дата відповіді: 04 серпня 2024 11:35
Медичне обладнання закуповується за пільговою ставкою ПДВ 7%. Але вартість медичного обладнання включається у вартість будівельно-монтажних робіт. Вартість цих робіт обкладається ПДВ на загальних підставах 20%. Тому ніяких понижуючих коефіцієнтів приймати ми не можемо, бо це суперечить діючому податковому законодавству. Просимо уточнити, яким чином в даному випадку враховувати податок на додану вартість медичного обладнання вказаного в Додатку 3.1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі постачання медичного обладнання, за умови, що воно включено до переліку, затвердженого Постановою № 410 та згідно згідно підпунктом «в» пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) , застосовується ставка ПДВ – 7%. При цьому, базою оподаткування ПДВ є загальна балансова вартість товарів, послуг та робіт, що надаються отримувачу.
Застосування ставок оподаткування не залежить від того, у кого було придбано дане обладнання, ставка 20% застосовується у разі постачання медичного обладнання, що не включено до переліку згідно з Постановою №410
Тобто медичне обладнання, що включено до переліку згідно з Постановою №410, відповідно до відомості ресурсів буде надаватись із застосовується ставки ПДВ – 7% на законодавчих підставах.
Застосування ставок оподаткування не залежить від того, у кого було придбано дане обладнання, ставка 20% застосовується у разі постачання медичного обладнання, що не включено до переліку згідно з Постановою №410
Тобто медичне обладнання, що включено до переліку згідно з Постановою №410, відповідно до відомості ресурсів буде надаватись із застосовується ставки ПДВ – 7% на законодавчих підставах.
Порушення замовником чинного законодавства України
Дата подання: 02 серпня 2024 15:37
Дата відповіді: 04 серпня 2024 11:37
Шановний замовнику, ви вже декілька разів вносили зміни до тендерної документації та оголошення про проведення закупівлі, і всі ці зміни були оприлюднені з порушенням норм чинного законодавства та підзаконних актів України, оскільки відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Потановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Ви ж в порушення норм вищезазначеної постанови оприлюднювали лише зміни до тендерної документації та не оприлюднювали змін до оголошення про проведення закупівлі. Наразі ви ще більше ускладнили ситуацію, застосувавши забезпечення тендерної пропозиції. Згідно зі ст. 21 Закону України « Про публічні закупівлі» завмовник в оголошенні про проведення відкитих торгів повинен вказати розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Вами ж вказано виключно вид забезпечення. Просимо внести зміни відповідно до вимог чинного законодавства України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни, що вносились замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщвались та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розмістилися в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Стосовно забезпечення тендерної пропозиції, розмір, вид та умови були вказані Замовником, детальніше ознайомтесь з пунктами 2 та 3 Розділу 3 Тендерної документації.
Також наголошуємо, що відповідно підпункту 2.5. Розділу 3 Тендерної документації – «Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». У вищезазначеному Наказі детально визначено вимоги, що визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Стосовно забезпечення тендерної пропозиції, розмір, вид та умови були вказані Замовником, детальніше ознайомтесь з пунктами 2 та 3 Розділу 3 Тендерної документації.
Також наголошуємо, що відповідно підпункту 2.5. Розділу 3 Тендерної документації – «Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». У вищезазначеному Наказі детально визначено вимоги, що визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Підтвердження запропонованої пропозиції технічним вимогам замовника
Дата подання: 02 серпня 2024 15:38
Дата відповіді: 04 серпня 2024 12:09
Шановний замовнику, чи правильно ми розуміємо, до внесення останніх змін ви для підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, вимагали надання наступних документів:- Договірна ціна;- Пояснювальна записка;- Локальний кошторис;- Підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;- Розрахунки до Договірної ціни.- Календарний графік виконання Робіт. В останній редакції тендерної документації цієї вимоги немає. Тобто вищевказані документи не вимагаєте? А якщо вимагаєте, то у якому виді, форматі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник повинен надати перелік документів, та/або інформації які надаються учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2024 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" |
327 410 004,00
UAH з ПДВ
|
327 410 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" |
361 800 000,00
UAH з ПДВ
|
356 371 841,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" #25514131 |
Переможець |
327 410 004,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2024 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2024 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:45
|
ДУ №1 від 18.09.2024 до договору 1_3142 від 20.08.2024.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2024 15:01
|
Договір 1_3142 від 20.08.2024.pdf | укладений |
21 серпня 2024 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1/3142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |