Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Урсу Ярослав Вячеславович 380679655655 Yaroslav.UrsuST@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2023 12:56 |
Початок аукціону: | 18 січня 2023 12:56 |
Очікувана вартість: | 111 107 575,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 555 537,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Авансовий платіж в розмірі 30 % від вартості Товару здійснюється Покупцем після надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 30 календарних днів з дати надання Продавцем банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Продавця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Дата виставлення рахунку | Остаточний розрахунок в розмірі 70 % вартості Товару здійснюється протягом 30 календарних днів з дати повідомлення про готовність до відвантаження Товару, на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Продавця. | Аванс | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2023 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2023 10:47 |
Зміни 2 від 12.01.2023р.pdf | |
12 січня 2023 10:47 |
ТД_Автомобільний тягач сідловий зі змінами 2.doc | |
09 січня 2023 16:49 |
Зміни 1 від 09.01.2023р.pdf |
12 січня 2023 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2023 10:47 |
Зміни 2 від 12.01.2023р.pdf
|
||||||
12 січня 2023 10:47 |
ТД_Автомобільний тягач сідловий зі змінами 2.doc
|
||||||
09 січня 2023 16:49 |
Зміни 1 від 09.01.2023р.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Остаточний розрахунок в розмірі 70 % вартості Товару здійснюється протягом 30 календарних днів з дати повідомлення про готовність до відвантаження Товару, на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Продавця.
Термін поставки Товару (180 календарних днів) відраховується з моменту отримання постачальником авансового платежу у розмірі 30%. Тобто цей строк є граничним для поставки Товару. Термін у 10 календарних днів застосовується для відліку строку, з якого має бути здійснена поставка після отримання постачальником повної суми за Договором (+70%)
Вимоги про усунення порушення
P.S. Do you really want to buy only Ukraine-made goods and cut non-residents off? From where? KrAZ? Correct this silly term immediately and use the head when writing terms.
===========================
У вашому виданні посилання на положення про локалізацію відсутня умова, що воно стосується лише вітчизняних виробників. Для іноземних учасників торгів це не стосується. Більше того - це абсурд. Думай!
P.S. Ви дійсно хочете купувати тільки українські товари і відрізати нерезидентів? Звідки? КрАЗ? Негайно виправте цей дурний термін і використовуйте голову при написанні термінів.
З огляду на вищезазначене, положення тендерної документації, що стосуються підтвердження учасниками ступеню локалізації повністю відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 р. № 861
=================================
Щоб скоротити переговори, будь ласка, ЧІТКО дайте відповідь, чи збираєтеся ви приймати товари на 100% виготовлені в Китаї та/або Індії. Будь ласка, зробіть це не пізніше п’ятниці, щоб ми могли скасувати ваші замовлення на заводах і зосередитися на інших тендерах.
Thank you in advance.
============================
Будемо дуже вдячні, якщо Ви продовжите термін подачі документів на цей тендер до 20.01.2023 12-30. Для вас це не має значення, оскільки ви купуєте два компоненти. Але наша фабрика зможе спокійно підготуватися до обох ваших тендерів без "скачок з бар'єрами"...
Спасибі заздалегідь.
Отже, відповідно до чинного законодавства, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Таким чином, вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, якою визначено «Аналогічним(-ми) за предметом закупівлі договором(-ами) вважається договір (-ри) щодо поставки автомобільних тягачів» є дискримінаційною, оскільки визначена за дев’ятою цифрою ДК 021:2015: 34130000-7
Просимо привести вимогу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» до вимог чинного законодавства, тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015.
Пропонується змінити рік випуску на 2023.
Таким чином, пропонуємо внести зміни до тендерної документації стосовно оцінки тендерної пропозиції з врахуванням життєвого циклу предмету закупівлі відповідно до зазначеного наказу Мінекономіки.
З огляду на вищезазначене, примірна методика визначення вартості життєвого циклу, затверджена наказом Міністерства економіки України від 28.09.2020 р. №1894 носить суто рекомендаційний характер. Замовник самостійно визначає необхідність застосування положень даного документу
=================================
І уважно читайте Постанову КМУ 861. Особливо в його Додатку 1, де ЧОРНИМ ПО БІЛОМу (наш акцент) написано, що цей регламент застосовується ЛИШЕ до постачальників-резидентів. Будь ласка, підтвердьте своє розуміння.
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації.
З огляду на вищезазначене, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 передбачає механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також встановлює винятки, згідно яких дія Порядку не застосовується
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000045 ● 977460cf54144b4a8cca08433ebf5bc0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 10:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-02-006388-a 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-06 16:49:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобільного тягача сідлового (ДК 021:2015 код 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-006388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-09 15:25:46
Надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
З метою створення власного парку машин для перевезення скрапленого нафтового газу та світлих нафтопродуктів, що дозволить частково відмовитись від послуг сторонніх організацій та зменшити витрати компанії, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автомобільний тягач сідловий)», (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2023-01-02-006388-a).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме Автомобільного сідлового тягача, визначались відповідно до потреб Замовника та з урахуванням необхідних параметрів:
• габарити ТЗ, розподіл та навантаження на вісь, вимоги до шасі, екологічна норма - в межах вимог законодавства для експлуатації ТЗ на шляхах загального користування, що не передбачають додаткових витрат та дозволів, виходячи із дорожніх умов, де передбачається експлуатація транспортного складу;
• висота сідельно-зчіпного пристрою, потужність силового агрегату та трансмісії, наявність та потужність гідроприводу, необхідні роз'єми та інше додаткове обладнання - для сумісності із автоцистернами-напівпричепами визначеного типу, із відповідними характеристиками напівпричепа, його навантаження тощо;
• вимоги до комфорту та комплектації кабіни - згідно з типом та тривалістю перевезень, для забезпечення водіїв необхідними умовами праці та відпочинку;
• додаткова комплектація ТЗ засобами безпеки - для забезпечення безпечної та безаварійної експлуатації транспортного складу;
• додаткове укомплектування ТЗ - згідно вимог Правил перевезення небезпечних вантажів.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується:
- Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 20.08.2019р. № 3301-04/34980-06, щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Попереднім моніторингом цін на товари, роботи та послуги, який передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних учасників, за умови дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі.
При проведенні попереднього моніторингу цін для визначення очікуваної вартості закупівлі: «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автомобільний тягач сідловий)», були отримані комерційні пропозиції від наступних потенційних учасників: ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», ПрАТ «Галичина-Авто», ТОВ «Аванті Груп», ТОВ «Сучасні Вантажівки», ТОВ «АМАКО УКРАЇНА», ТОВ «ТРАКСПАРТС УКРАЇНА ЛТД», (аналітична таблиця по формуванню очікуваної вартості та пропозиції потенційних учасників додаються).
На підставі вищезазначеного, було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі».
- _0_ Аналітична таблиця по формуванню ОВ (тягач) остаточ..pdf
- _1_ ТОВ Лог_стик Машинер_ ЦП в_д 14.12.2022 року.pdf
- _2_ ПрАТ Галичина-Авто ЦП в_д 21.12.2022 року.pdf
- _3_ ТОВ Авант_ Груп опис ЦП в_д 15.12.2022 року.pdf
- _3_ ТОВ Авант_ Груп ЦП в_д 15.12.2022 року.pdf
- _4_ ТОВ Сучасн_ Вантаж_вки опис до ЦП в_д 19.12.2022 року.pdf
- _4_ ТОВ Сучасн_ Вантаж_вки ЦП в_д 19.12.2022 року.pdf
- _5_ ТОВ АМАКО УКРАЇНА ЦП в_д 22.12.2022 року.pdf
- _6_ DAF Trucks Ukraine ЦП в_д 26.12.2022 року (E5).pdf
- _7_ DAF Trucks Ukraine ЦП в_д 26.12.2022 року (E6).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" |
104 550 000,00
UAH з ПДВ
|
104 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ГАЛИЧИНА -АВТО" |
108 000 000,00
UAH з ПДВ
|
106 700 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АВАНТІ Груп |
108 784 775,00
UAH з ПДВ
|
108 784 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ВОЛЬВО УКРАЇНА" |
111 107 575,00
UAH з ПДВ
|
110 134 066,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАКСПАРТС УКРАЇНА ЛТД" |
111 107 575,00
UAH з ПДВ
|
111 107 575,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС" #39299344 |
Відхилено |
104 550 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 10:35
|
ПрАТ "ГАЛИЧИНА -АВТО" #32801235 |
Переможець |
106 700 400,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 15:08
|
Договір 23-13-247-мтр.pdf | укладений |
21 лютого 2023 11:03
|