Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Контактна особа: |
Гедзун Альона Вадимівна +380569506370 kp.kmr.ktpk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 15:46 |
Очікувана вартість: | 1 700 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 501,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 20% від загальної вартості послуг за даним Договором, протягом 5-ти банківських днів після укладення Договору шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником, протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання сторонами Акту наданих послуг та виставлення Рахунку з урахуванням суми перерахованого авансу. | Аванс | 5 | Банківські | 20 |
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 09:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 09:50 |
Тендерна документація відкриті торги.docx | |
22 грудня 2021 09:50 |
Додаток 5.doc | |
22 грудня 2021 09:50 |
Додаток 4.doc | |
22 грудня 2021 09:50 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
22 грудня 2021 09:50 |
Додаток 2.doc | |
22 грудня 2021 09:50 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-14-000008 ● 57ba774d631049548e9cbff753a9d1f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2022 18:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ 14.07.2022 № 12-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.07.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.07.2022 № 12-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-12-22-002384-c 22.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-20 07:50:21
Запит ро надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 09:35:58
Відповідь на запит
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-12-22-002384-c.
По суті запиту пояснюємо наступне: Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до ч. 2 статті 22 Бюджетного кодексу України, Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: 1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; 2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України, головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань;
Як вбачається з вищевикладеного, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється ні головним розпорядником, ні розпорядником бюджетних коштів. Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Відповідно до ст. 326 ЦК України, у державній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить державі Україна. Від імені та в інтересах держави Україна право власності здійснюють відповідно органи державної влади. Управління майном, що є у державній власності, здійснюється державними органами, а у випадках, передбачених законом, може здійснюватися іншими суб'єктами. Відповідно до п.п. 1.1. Статуту КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" (надалі – Статут), Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам’янська теплопостачальна компанія» (далі – Підприємство) є комунальним унітарним підприємством, створеним міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів України. Відповідно до п.п. 4.1. Статуту, підприємство, для здійснення господарської діяльності, наділяється майном, яке є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське. Комунальне майно закріплюється за підприємством на праві господарського відання. Майно Підприємства, придбане ним у процесі здійснення господарської діяльності, належить йому на праві господарського відання, є комунальною власністю і належить територіальній громаді міста Кам’янське. Таким чином, КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" наділено майном виключно територіальної громади м. Кам‘янське і не має жодного відношення до державної власності, а тому не являється суб‘єктом господарювання державного сектору економіки в розумінні п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Оскільки КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" не являється головним розпорядником, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб‘єктом господарювання державного сектору економіки, і проводить дану закупівлю за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель), отже положення п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не застосовуються до нашого підприємства. Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 275 від 18.02.2020 року затвердженої Мінекономіки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-002384-c. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-002384-c - 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії) оприлюдненого в електронній системі закупівель 22 грудня 2021 року. 1. У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку контролюючого органу зазначено, що: За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація дійсно передбачає інформацію яка повинна міститись, а саме: кінцевий строк подання пропозицій. В процесі публікації тендерної документації і ознайомлення з нею учасників, не було зауважень в не було внесення відповідних змін в тендерну документацію, цей факт не вплинув на права учасників і не обмежив реалізацію принципів публічних закупівель передбачених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відносно визначення правочину недійсним або нікчемним та надаємо наступну інформацію: Підстави недійсності правочину визначені в статті 215 Цивільному кодексі України – загальні вимоги для додержання яких є необхідність для чинності правочину сторонами (замовником і переможцем) були дотримані як під час процедури про намір укласти договір і в момент його підписання так і в послідуючому його виконанні, тобто дії замовника і переможця повністю відповідають вимогам статті 203 Цивільного кодексу України. Статтею 43 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік підстав для визнання договору нікченим. Встановлені органом фінансового контролю обставин щодо невизначення кінцевого терміну подання пропозицій в тендерній документації не є тією підставою для визначення цього, яке тягне за собою нікчемність правочину. Тим не менш, замовник звернув увагу і провів з уповноваженою особою роз’яснювальну роботу, щодо недопущення в подальшому порушень вимог Закону при складанні тендерної документації. 2. Моніторингом органом фінансового контролю встановлено, що учасник ТОВ «Діджитал контакт» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Замовник заперечує щодо цього виходячи з наступного: Згідно з умовами пункту 3.2 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);» було встановлено вимогу надати копії аналогічного договору. Учасником (переможцем) ТОВ «Діджитал контакт» на вимогу замовника було надано копію аналогічного договору, в якому інформація визначена в аналогічному договорі відповідає всім ознакам аналогічного договору за предметом закупівлі, як вимогам в тендерній документації (п.3 Додатку 1 тендерної документації), а саме: ДК 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії); переліку та виду послуг. Цього було достатньо для підтвердження цієї кваліфікаційної вимоги. Замовник не вимагав подавати аналогічний договір зі всіма додатками до нього. Важливим критерієм був аналогічний за предметом закупівлі договору. Замовник гарантує, що в майбутньому не буде допускати вищезазначені порушення і проводити закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
2022-08-10 09:34:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІДЖИТАЛ КОНТАКТ" |
1 700 219,28
UAH з ПДВ
|
1 700 219,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
1 700 245,00
UAH з ПДВ
|
1 700 245,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІДЖИТАЛ КОНТАКТ" #43600785 |
Переможець |
1 700 219,28
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 16:45
|
00.08.0003 ДІДЖИТАЛ КОНТАКТ послуги з ремонту і техгічного обслуговання вузлів обліку.pdf | укладений |
24 січня 2022 16:41
|