Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення пам’ятника в честь воїнів АТО за адресою: площа Героїв м. Новомосковськ
Очікувана вартість
1 772 155,20 UAH
UA-2020-08-26-003433-c 9cdbb9ff28144f45be4c76872d10c315
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Золотько Віталій

+380569378953 ujkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління ЖКГ та КБ Новом. міськради
Код ЄДРПОУ: 37734076
Місцезнаходження: 51206, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковськ, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12, каб. №9
Контактна особа: Золотько Віталій
+380569378953
ujkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 13:36
Очікувана вартість: 1 772 155,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Встановлення пам’ятника в честь воїнів АТО за адресою: площа Героїв м. Новомосковськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 95
Iнша подія Після підписання Декларації про готовність об’єкта до експлуатації, затвердженої в установленому порядку Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-26-003433-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВТФ "Енергетик", Код ЄДРПОУ:21912351
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:38
Оскарження переможця
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 11:21
рішення від 06.10.2020 № 18691.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 11:21
інформація про перенесення від 16.10.2020 № 16402.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 10:34
інформація про перенесення від 27.10.2020 № 17051.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:45
рішення від 30.10.2020 № 20271.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 21:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунено
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2020 13:30

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 13:27
20200910111605.pdf
02 жовтня 2020 13:27
SCAN0019.PDF
02 жовтня 2020 13:28
Довідка 1.1.pdf
02 жовтня 2020 13:28
Додаток_акт на технику.pdf
02 жовтня 2020 13:28
Протокол АТО.PDF
02 жовтня 2020 13:28
рисунок (6).jpg
02 жовтня 2020 13:28
рисунок (7).jpg
02 жовтня 2020 13:28
рисунок (8).jpg
02 жовтня 2020 13:28
рисунок (9).jpg

Документи подані замовником

27 листопада 2020 13:30
протокол №5.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВТФ "Енергетик" 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"МІСТОБУДІВНИК" 1 420 748,68
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЄМА 1 670 954,96
UAH з ПДВ
1 670 954,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 22:41
доки2

Публічні документи

04 грудня 2020 18:52
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:49
Документ по мат.базі
10 вересня 2020 16:11
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:09
Додаток_акт на технику.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка.п.6.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка розділ 5.п1..pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка 17.6.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка 17.5.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка 17.4.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка 17.3.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка 17.2.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка 17.1.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка 1.3.pdf
10 вересня 2020 16:09
Довідка 1.1.pdf
10 вересня 2020 16:09
аренда техники скан.rar
10 вересня 2020 16:09
8.Технічна специфікація.jpg
10 вересня 2020 16:09
7.1 Календарный график.jpg
10 вересня 2020 16:09
7. 0проект договору.pdf
10 вересня 2020 16:09
3.12 Тендерна пропозицыя.jpg
10 вересня 2020 16:08
3.11 Довідка.pdf
10 вересня 2020 16:08
3.10приказ на директора.jpg
10 вересня 2020 16:08
3.9 Довідка.pdf
10 вересня 2020 16:08
3.8лицензия (2).jpg
10 вересня 2020 16:08
3.8лицензия (1).jpg
10 вересня 2020 16:08
3.7 Про субпідрядники.pdf
10 вересня 2020 16:08
3.5Document_USR_1005778248.pdf
10 вересня 2020 16:08
3.4паспорт 1.pdf
10 вересня 2020 16:08
3.3Витяг про податки.jpg
10 вересня 2020 16:08
3.1статут.rar
10 вересня 2020 16:08
re.rar

Публічні документи

10 вересня 2020 09:42
ДЦ пам.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВТФ "Енергетик"

ТОВ "БК"МІСТОБУДІВНИК"

ТОВ ЛЄМА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВТФ "Енергетик"
#21912351
Рішення скасоване 1 250 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 13:28
ТОВ "БК"МІСТОБУДІВНИК"
#42593196
Рішення скасоване 1 300 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 13:28
ТОВ "ВТФ "Енергетик"
#21912351
Відхилено 1 250 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 11:14
ТОВ "БК"МІСТОБУДІВНИК"
#42593196
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 11:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 09:02

Документи

17 вересня 2020 15:59
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:58
Протокол №6.PDF
11 вересня 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2020 11:13
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:12
протокол №6.PDF
27 листопада 2020 13:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей У складі Пропозиції міститься довідка про наявність матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 10.09.2020 № 10/01/1 (файл. Довідка 1.1.pdf), у якій зазначено, зокрема: - Бетонозмішувач – 2 шт – власний; строк експлуатації 1 рік; - Ударна дрель – 2 шт – власний; строк експлуатації 1 рік; - Перфоратор – 2 шт – власний; строк експлуатації 1 рік; - Кутова шліф. машина – 2 шт – власний; строк експлуатації 1 рік; - Будівельний фен – 1 шт – власний; строк експлуатації 1 рік; - Будівельна лазерна рулетка – 1 шт – власний; строк експлуатації 1 рік. Разом з тим у наведеній довідці відсутня інформація саме про технічний стан. Також у складі Пропозиції Переможця міститься підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 (файл. re.rar), у якій у розділі ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат зазначено, зокрема: - Бадді, місткість2 м³; - Пилка дискова; - Вібратори поверхневі; - Вібратори глибинні. Враховуючи наведене, наявні невідповідності в документах Пропозиції 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 Документації «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 Документації наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується довідкою у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та устаткування. 1.2. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці. Також необхідно надати копії технічних паспортів на них. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та устаткування; - якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці. Також необхідно надати копії технічних паспортів на них. - учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК"МІСТОБУДІВНИК"
#42593196
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 14:02
Додаткова угода на розірвання договору.PDF укладений
08 червня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 12:02
Додатки (1).PDF зміни до договору
17 березня 2021 11:57
Додаткова угода № 2 від 12.03.2021 до Договору №59 від 22.12.20 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:10
1 (1) (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:14
Дог.59.PDF укладений
22 грудня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч.5 ст.41 ЗУ
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: на підставі Рішення Х сесії VIII скликання Новомосковської міської ради "Про зміну розташування пам'ятника в честь воїнів АТО" від 28.05.2021 р. № 378.