Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-04-12 Kamyanske - Shulhivka - Mykhailivka - Kotovka - Pereshchepyne - Chernyavshchyna - Zhemchuzhne (separate sections), Dnipropetrovsk region km 112 + 121 - km 148 + 916, km 149 + 742 - km 154 + 411 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 1 107 700 231,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 538 501,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 11 077 002,00 грн. (одинадцять мільйонів сімдесят сім тисяч дві гривні 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11077002 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 15 липня 2021 12:38 |
Enquiries until: | 09 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 серпня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 1 107 700 231 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 538 501 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 11 077 002,00 грн. (одинадцять мільйонів сімдесят сім тисяч дві гривні 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» відповідно з Постановою КМУ від 22.07.2020 року №641 зі змінами. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 15:07 |
Перелік змін від 28.07.2021.doc | |
28 липня 2021 15:06 |
Проект договору зі змінами 28.07.2021 docx.docx | |
28 липня 2021 15:06 |
ТД Т-04-12 км – зі змінами від 28.07.21.docx |
28 липня 2021 15:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
28 липня 2021 15:07 |
Перелік змін від 28.07.2021.doc
|
||||||||||||
28 липня 2021 15:06 |
Проект договору зі змінами 28.07.2021 docx.docx
|
||||||||||||
28 липня 2021 15:06 |
ТД Т-04-12 км – зі змінами від 28.07.21.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-23-000039 ● 8dc849af4ac6411892e1f0416f351592
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2022 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-07-15-002338-a 15.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-06 19:52:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область км 112+121 - км 148+916, км 149+742 - км 154+411 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-07-15-002338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 21.09.2021 № ПС-Т-04-12-1 відповідно до додаткової угоди від 16.11.2022 № 4 до цього договору.
4. Надати копії додаткових угод №№ 1-3 до договору від 21.09.2021 № ПС-Т-04-12-1 та пояснення щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до зазначеного договору та вказаних додаткових угод.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-09 13:23:14
Пояснення на запит
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України щодо Закупівлі замовником надається наступне пояснення:
1.Закупівля «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне (окремими ділянками), Дніпропетровська область км 112+121 - км 148+916, км 149+742 - км 154+411 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2021-07-15-002338-a) була оголошена 15.07.2021р. на підставі проектної документації ,кошторисна частина якої була розглянута експертною організацією ДП «ЖИЛКОМ» що підтверджена експертною оцінкою № 326-ЕО-21/В від 09.07.2021р.
Обсяг коштів на проведення робіт з утримання та розвитку автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури ,що здійснюються за рахунок коштів обласного бюджету у 2021 році по одержувачу-Службі автомобільних доріг у Дніпропетровській області згідно розпорядження Голови Обласної Державної адміністрації від 27.05.2021 року №Р-485/0/3-21(зі змінами)-100 000,00 грн.(Зміни до розпорядження голови облдержадміністрації від 25.01.2021р №Р-38/0/3-21).
Очікувана вартість закупівлі-1 107 700 231,00 грн
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість розрахована згідно проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Поточні ціни на матеріальні ресурси були прийняті за даними, де поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт по об'єкту будівництва в кошторисній документації визначаються за ціною, що склалася в регіоні, відповідно до 5.7 СОУ 42.1-37641918-085:2018 та п.5.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1 – 2:2013.
Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Доведення експлуатаційного стану дорожнього покриття та елементів дороги до вимог нормативних документів (ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1). Створення сприятливих умов для підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
Загальна протяжність ділянок – 40,624 км, а саме:
км 112+121 - км 148+916,
км 149+742 - км 154+411.
Категорія дороги:
– км 112+121 – км 130+000 - ІІІ категорія;
– км 130+000 – км 138+000 - ІV категорія;
– км 138+000 – км 148+916 - ІІІ категорія;
– км 149+742 – км 152+662 - ІІІ категорія;
– км 153+502 – км 154+411 - ІІІ категорія.
Додатки : наказ №171 від 09.07.2021р.(2 аркуша) експертна оцінка №326-ЕО-21/В від 09.07.2021р.(2 аркуша) зведений кошторисний розрахунок вартості об’єктів будівництва (3 аркуша), Розпорядження Голови Обласної Державної адміністрації від 27.05.2021 року №Р-485/0/3-21(зі змінами)-100 000,00 грн.(Зміни до розпорядження голови облдержадміністрації від 25.01.2021р №Р-38/0/3-21).(4 аркуша)
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі закупівлі розміщено на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області за посиланням https://dp.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5962/53287.html у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Також додатково повідомляємо, що через численні хакерські атаки на офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України та його структурні підрозділи, робота офіційних веб-ресурсів Служб автодоріг може некоректно відображатись та бути тимчасово призупинена.
3. Щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 21.09.2021 № ПС-Т-04-12-1 та додаткових угод №№ 1-3 до зазначеного договору.
Відповідно до пп. 11 п. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Оприлюднення інформації про закупівлю) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Пунктом 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Таким чином, оприлюднення будь яких інших змін до Договору, за виключенням тих, що передбачені частиною п’ятою статті 41 цього Закону, не є обов’язковими для оприлюднення в електронній системі закупівель.
Додаткові угоди № 1, № 2 до Договору № ПС-Т-04-12-1 від 21.09.2021 були укладені у зв’язку із зміною джерел фінансування та розподілом фінансування по роках. З урахуванням приписів ст. 10, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», зазначені додаткові угоди не були оприлюднені в електронній системі закупівель.
4. Щодо укладення додаткової угоди № 3 від 06.07.2022 до Договору № ПС-Т-04-12-1 від 21.09.2021
30.06.2022 на адресу Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області області звернулось ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРІНГ» з листом (вих.№ 1/1 від 30.06.2022) в якому зазначило про обставини непереборної сили, які настали для ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРІНГ» у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, та просило тимчасово, на період дії воєнного стану, звільнити товариство від зобов’язань згідно відповідних гарантій виконання.
Також, в додаток до листа № 1/1 від 30.06.2022, ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРІНГ» надало Службі автодоріг Гарантійний лист від 30.06.2022 № 2/1. Зі змісту зазначеного листа вбачається, що ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРІНГ» гарантує, повторно забезпечити виконання Договору № ПС-Т-04-12-1 від 21.09.2021 шляхом надання банківської гарантії протягом 20 робочих днів, після закінчення обставин непереборної сили (форс-мажору) або з дня отримання бюджетних асигнувань.
Уважно розглянувши зазначене звернення, Сторони дійшли згоди про укладення додаткової угоди до Договору № 3 від 06.07.2022, проаналізувавши та з урахуванням наступного:
- Відповідно до умов ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно зі статтею 638 Цивільного Кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
- Відповідно до ст. 180 ГК України (Істотні умови господарського договору) при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
- Фактично у законодавстві немає визначення неістотних умов договору. Втім, неістотними умовами можна вважати все те, що не було визнано законодавцем істотними. Тобто замовник та виконавець можуть погодити певні умови договору важливими, або такими, що не впливають на укладення договору.
- Загальновідомим фактом в Україні є збройна агресія російської федерації проти України. У зв’язку з цим Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 на території України введено воєнний стан із 24.02.2022 р.
- 28 лютого 2022 року ТПП видала документ під № 2024/02.0-7.1, який адресувала всім, кого це стосується, і яким підтвердила існування форс-мажорної обставини військової агресії Російської Федерації проти України та введення воєнного стану в Україні (розміщене на офіційній веб сторінці за посиланням: https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf).
- п. 10.2. Договору № ПС-Т-04-12-1 від 21.09.2021 передбачено, що сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, зобов’язана у триденний строк з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
- Наявність обставин непереборної сили та строк їх дії підтверджується відповідними документами, які видаються Торгово-промисловою палатою або її територіальними органами.
- На період дії воєнного стану в Україні, Служба, як Замовник за Договором № ПС-Т-04-12-1 від 21.09.2021, також є стороною, для якої настали обставини непереборної сили.
Разом з тим, Президент України, та Уряд, офіційно закликають до відновлення економіки в країні, в тому числі шляхом найскорішого запуску виробництва, тощо. Підприємства та організації, що в мирний час виконували роботи/надавали послуги в якості належних та добросовісних підрядників для Служби автодоріг, на сьогоднішній день, як і сама Служба, зазнали великих втрат у зв’язку з військовою агресією рф проти України (постійні обстріли, втрата активів, майна, працівників, тощо). Водночас, сплата податків та заробітної плати працівникам такими особами вкрай важлива для економіки України, та кошти, які виступають гарантійним зобов’язанням за діючими, але на сьогодні фактично призупиненими договорами, можуть бути направлені на такі цілі, без завдання збитків та шкоди Службі автодоріг.
Тому, з метою можливості реалізації такої процедури, Службою було доповнено Договір № ПС-Т-04-12-1 від 21.09.2021, а саме розділ 12, без зміни істотних умов Договору. З урахуванням приписів ст. 10, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», зазначена додаткова угода не була оприлюднена в електронній системі закупівель.
Додатки:
Додаткові угоди та гарантійний лист додаються
Начальник тендерного відділу Юлія МОВЧАН
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2021 14:47
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
1 036 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 029 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 074 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 030 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
1 029 990 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2022 16:11
|
ДУ 4 ПС-Т-04-12-1.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2022 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 15:35
|
ПС-Т-04-12-1.pdf | укладений |
21 вересня 2021 15:34
|
ПС-Т-04-12-1.pdf | укладений |
21 вересня 2021 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | ПС-Т-04-12-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |