Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних
Очікувана вартість
80 423 280,00 UAH
UA-2020-12-30-002327-c 9c8b43c9dbb44085aeb8baa9139b30dc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дацюк Тетяна Леонідівна

+380445947712 tender@kks.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 33745659
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Україна
Контактна особа: Дацюк Тетяна Леонідівна
+380445947712
tender@kks.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (надалі – Концерн) відповідно до розпорядження КМДА №1244 від 08.12.2016 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) забезпечує організацію роботи єдиної міської служби комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на договірній основі. Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну. Основними напрямками діяльності Концерну є: 1. Актуалізація бази даних споживачів, в тому числі підтримання стану бази даних, отримання, збір, зберігання та внесення будь-яких додаткових необхідних даних, ведення обліку особових рахунків Споживачів, ведення прийому за алгоритмами, затвердженими Замовником, в частині послуг ( в тому числі первинної документації, проведення звіряння, надання консультацій, тощо). Прийом від Споживачів документів, що впливають на порядок та обсяг нарахування, в тому числі пакету документів для укладання Договорів. Розробка та розміщення актуальної інформації Замовника у точках прийому Споживачів, в тому числі щодо необхідності погашення заборгованості та шляхів погашення. Оформлення договірних відносин від імені Замовника зі споживачами - фізичними особами (населення). Дистанційне обслуговування споживачів за допомогою контакт-центру Виконавця. Робота, направлена на зменшення заборгованості Споживачів за послуги, надані Замовником, в тому числі укладання із Споживачами договорів реструктуризації (розстрочення) заборгованості, яка виникла за надані Замовником послуги. 2. Комплексне інформаційно-технологічне супроводження нарахувань та розрахунків за послугу з вивезення ТПВ, ВГбВ/з поводження з побутовими відходами. 3. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу для нарахування за житлово-комунальні послуги. 4. Забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких Замовником розміщується комп'ютерна програма. 5. Формування об’єднаних рахунків-повідомлень, рахунків-повідомлень на оплату послуг. 6. Технічне забезпечення та друк об’єднанихрахунків-повідомлень, рахунків-повідомлень по кожному особовому рахунку Споживачів. 7. Доставка рахунків-повідомлень, об’єднаних рахунків-повідомлень споживачам індивідуальних будинків. 8. Доставка рахунків-повідомлень, об’єднаних рахунків-повідомлень споживачам багатоквартирних будинків. Відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської адміністрації) від 25.10.2016 №1040 «Про закріплення за комунальним концерном «Центр комунального сервісу» для організації роботи районних сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг крокової досяжності для прийому споживачів житлово-комунальних послуг» за Концерном закріплені на праві господарського відання нежилі приміщення, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, для розміщення в них районних сервісних центрів обслуговування крокової досяжності для прийому споживачів житлово-комунальних послуг. Концерн має відділення по всьому місту Києву - 33 точок прийому, які ведуть прийом споживачів за концепцією єдиного підходу до оформлення офісного простору, 15 з яких оснащені електронною чергою з функцією голосового сповіщення та можливістю попереднього запису через сайт https://cks.com.ua/equery, комфортними умовами очікування, дитячими куточками та вільним використанням бездротової передачі даних мережею Інтернет (Wi-Fi). Концерн має інструменти, за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово - комунальні послуги: 1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/; 2) банківською карткою через POS-термінали; 3) готівкою – через платіжні термінали. На даний час встановлено 55 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста Києва, 11 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою. З 18 березня 2020 року у зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном переведено в дистанційний режим. Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у т. числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування: - особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання; - електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua; - зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) – для оперативних консультацій; - розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо; - сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань; - безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.); - мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів; - Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів); - 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим; - скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів. Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на: - зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень; - вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитки); - розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну; - офіційній сторінці Концерну у Facebook; - друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва». З початку введення карантинних обмежень в 15 сервісних центрах на вхідних групах облаштовано «куточки споживачів» де розміщено оголошення щодо способів дистанційного зв’язку, шаблони заяв, візитки з корисною інформацією, розміщеноскриньки для прийому звернень.Споживачам, які не можуть скористатися електронними дистанційними сервісами, запропоновано залишати письмове звернення у скриньках із зазначенням контактів для зворотного зав’язку. Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками: - реєстрація в особистому кабінеті; - передача показань квартирних лічильників води та опалення; - оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт; - створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників; - оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок; - оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії). З липня 2020 р. лекції та заняття проводяться щоп’ятниці. Для забезпечення інформування та якісного опрацювання звернень споживачів у Контактному центрі міста Києва представником Концерну проводяться «прямі лінії» з питань житлово-комунальних послуг. Концерн може забезпечити надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу, друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами, забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. У розпорядженні Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, за допомогою якого можливо здійснювати вищезазначені дії. Програмно–апаратний комплекс - комп’ютернапрограма (-ми) Виконавця, за допомогоюякоїздійснюютьсярозрахунки, за послуги, наданіЗамовником, споживачам у багатоповерховихбудинках, формуваннязвітності, тощо. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу включає: підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем; ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг тощо; формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з врахуванням заборгованості для формування об’єднаних рахунків-повідомлень; формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником. забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс. Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року N 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему». Таким чином у Концерні наявний доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. На сьогодні, в м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, зокрема за принципом «єдиного вікна». Крім цього, Концерн має необхідне матеріально-технічне обладнання для організації надання послуг, працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід, необхідні знання, освіту та досвід виконання аналогічних договорів. Враховуючи вищезазначене, Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» може надати Замовнику послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 10:03
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


КП «Київкомунсервіс», вул.Кудрявська,23, м.Київ,ЄДРПОУ:33745659, Категорія - підприємство, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади, вид закупівлі - послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 міс
Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Кудрявська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

31 грудня 2020 09:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний концерн "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
#39946227
Переможець 80 423 280,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 10:03

Документи

31 грудня 2020 10:03
Електронний підпис
31 грудня 2020 10:01
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 10:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний концерн "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
#39946227
80 423 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2020 10:03
Електронний підпис
31 грудня 2020 10:01
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 13:49
Додатвова угода про припинення договору укладений
08 лютого 2022 13:48
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:22
Додаткова до 327.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:21
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:05
Додатки 3-6.pdf укладений
14 січня 2021 10:57
додаток 2.docx укладений
14 січня 2021 10:57
Договір 327 укладений
14 січня 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 327
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 86 281 532,42
UAH (в тому числі ПДВ 14 380 255,40 UAH)
Причини розірвання договору: проведення процедури закупівлі та укладення нового договору на наступний період