Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло 380322368312 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 81 267 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 406 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) на розрахунковий рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 16:15 |
Тендерна документацiя).doc | |
15 грудня 2023 16:15 |
Проєкт договору.docx | |
15 грудня 2023 16:15 |
Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Замовником сформовано Тендерну документацію, невід’ємною частиною якої є Додаток №5 Проєкт договору, відповідно до наявної потреби Замовника.
Згідно п. 4.1 Проєкту договору, Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) на розрахунковий рахунок Постачальника.
Відповідно до п.4.2 Проєкту договору, у разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Окрім цього, п.5.1. Проєкту договору визначено, що строк (термін) поставки (передачі) товарів – не пізніше 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання замовлення але в будь-якому випадку до 31.12.2024 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником чітко визначено умови оплати за поставлений товар що є предметом договору та строк поставки товару. Вищевказані умови договору жодним чином не суперечать Цивільному кодексу України, Господарському кодексу України, законодавству України у сфері публічних закупівель та відповідають потребі Замовника.
Відтак, проаналізувавши Вашу вимогу, Замовником не встановлено підстав для внесення змін до Тендерної документації, зокрема до Проєкту договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000013 ● 7d10e6fb97e8495092d077c216c4d587
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 13:54 |
29.01.2024 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-12-15-018252-a 15.12.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 15:55:31
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 15:35:08
У відповідь на запит про надання пояснення від 08.02.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості:
Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Так, отримання коштів відбувається на основі укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; сума коштів, які сплачуватиме НСЗУ вказується у спеціалізованих умовах надання медичних послуг; кошти у договорі рахуються на 1 рік, а потім річний платіж ділиться на 12. Медзаклад для отримання коштів має подавати звіт про надані послуги до НСЗУ. Звіт формується на основі послуг та визначених сум оплати в додатках до договору. Кошти зараховуються на той рахунок, який указує медзаклад.
Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, призначені найперше для фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій (ст. 5 Закону № 2168). Кошти, що залишаються, можуть бути спрямовані на будь-які витрати в межах статутної діяльності, зокрема на ремонти, закупівлю медикаментів, медобладнання, медичних виробів, інших господарських товарів.
Таким чином, розподіл отриманих коштів від НСЗУ здійснюється Замовниками самостійно з урахуванням наявних коштів та відповідно до річної потреби у певному товарі, роботі чи послузі для забезпечення нормального функціонування установи.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «PROZORRO»), а також шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам товару. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій постачальникам товару.
За результатами здійснення моніторингу цін було отримано наступні три різні цінові пропозиції від , а саме: ТОВ «Індекс», ТОВ «Лінк-Медитал» та ТОВ «Астор Медікал».
На підставі наданих цінових пропозицій, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі: 81 267 000,00 грн. за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються діючими нормативно-правовими актами. Замовником торгів визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «ДК 021:2015:33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Високопоточний діалізатор, площею 1,3 - 1,5 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,6 - 1,8 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,9 - 2,1 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації, код НК 024:2023 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; Фістульна голка венозна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Фістульна голка артеріальна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Набір для приготування кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину, код НК 024:2023 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)» виходячи з специфіки функціонування та роботи апарата для гемодіалізу , технічні характеристики якого встановлюються та передбачені у інструкціях з використання, сертифікатах якості та відповідності, які видаються окремо на кожне медичне обладнання. Окрім цього, технічні та якісні характеристики визначено у відповідності з положеннями Постанови Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та на підставі потреби Замовника, яка формується кваліфікованими спеціалістами виходячи з кількості пацієнтів з показаннями до гемодіалізу та з урахуванням ступеню тяжкості ниркової недостатності таких пацієнтів, які перебувають у Львівській обласній клінічній лікарні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі: «ДК 021:2015:33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Високопоточний діалізатор, площею 1,3 - 1,5 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,6 - 1,8 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,9 - 2,1 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації, код НК 024:2023 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; Фістульна голка венозна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Фістульна голка артеріальна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Набір для приготування кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину, код НК 024:2023 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)», (ідентифікатор UA-M-2024-01-30-000013 ), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів (ідентифікатор UA-M-2024-01-30-000013 ) щодо закупівлі: «ДК 021:2015:33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Високопоточний діалізатор, площею 1,3 - 1,5 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,6 - 1,8 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,9 - 2,1 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації, код НК 024:2023 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; Фістульна голка венозна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Фістульна голка артеріальна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Набір для приготування кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину, код НК 024:2023 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)», Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку моніторингу, проведеного Східним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель. Також, Уповноважена особа відвідає онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Зазначаємо, що згідно Додатку №2 до Тендерної документації, Замовником встановлено, що учасник повинен надати письмове підтвердження відносин з виробником, • та/або філією виробника в Україні ( з підтвердженням її повноважень наданих виробником); • та/або представником виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником); • та/або дилером, дистрибютером виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником); • та/або іншої уповноваженої виробником в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником) з метою підтвердження поставки товару в 2024 році, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником. На підтвердження даної вимоги Учасник-переможець надав письмове підтвердження відносин з представником товаровиробника «Good Look Gmbh». В свою чергу повноваження представника товаровиробника «Good Look Gmbh» підтверджуються шляхом надання Учасником-переможцем торгів у складі своєї пропозиції довіреності, виданої виробником товару B.Braun Avitum AG. Відтак, вимога, встановлена у Додатку №2 до Тендерної документації, повністю виконана Учасником-переможцем торгів. Окрім цього, що згідно Додатку №2 до Тендерної документації, Замовником встановлено, що на підтвердження вимог Учаснику необхідно надати копії сертифікатів оцінювання відповідності та декларацій відповідності, а також копії інструкцій з використання або копії офіційних матеріалів, що підтверджують відповідність запропонованого товару кожній вимозі, зазначених нижче у таблицях. Учасник-переможець надає у складі своєї пропозиції усі встановлені у вищезазначеній вимозі документи. Замовником не вимагалось згідно вимог Тендерної документації та технічної специфікації підтверджувати будь-яким чином повноваження саме з тим представником (заявником), який зазначений у Декларації відповідності чи Сертифікаті відповідності. Тому, Замовником не порушено пункт 43 Особливостей, оскільки у Замовника відсутні підстави для надання Учаснику-переможцю торгів ТОВ "Лінк-Медитал" 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Уповноваженою особою, враховано виявлені ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ порушення. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2024-02-29 17:00:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" |
79 672 782,08
UAH з ПДВ
|
79 672 782,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Лінк-Медитал" #37202693 |
Переможець |
79 672 782,08
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 18:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2024 14:42
|
ДУ №2 до дог. №200 ЛінкМедитал.pdf | зміни до договору |
16 липня 2024 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 15:30
|
ДУ №1 до дог. №200 ЛінкМедитал.pdf | зміни до договору |
04 липня 2024 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:46
|
Договір 02.01.2024 №200 ЛінкМедитал.pdf | укладений |
02 січня 2024 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3.1 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |