Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
45 959 623,20 UAH
UA-2023-11-20-007179-a 9c65be5151154f418caee94bfc6a5518
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2023 12:22
Очікувана вартість: 45 959 623,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 229 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 листопада 2023 12:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

23 листопада 2023 15:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2023 14:59
ТД (зі змінами).docx
23 листопада 2023 14:59
ПЕРЕЛІК.docx
20 листопада 2023 12:27
ТД.docx
20 листопада 2023 12:27
Календарний_графік_Додаток 2.xlsx
20 листопада 2023 12:27
Додаток 4 Проект Договору.docx
20 листопада 2023 12:27
Додаток 5 Технічне завдання.docx
20 листопада 2023 12:27
Відомість ресурсів Ліцей 7 Укриття.rtf
23 листопада 2023 15:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2023 12:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2023 14:59
ТД (зі змінами).docx
23 листопада 2023 14:59
ПЕРЕЛІК.docx
20 листопада 2023 12:27
ТД.docx
20 листопада 2023 12:27
Календарний_графік_Додаток 2.xlsx
20 листопада 2023 12:27
Додаток 4 Проект Договору.docx
20 листопада 2023 12:27
Додаток 5 Технічне завдання.docx
20 листопада 2023 12:27
Відомість ресурсів Ліцей 7 Укриття.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Залучення субпідрядника
Дата подання: 21 листопада 2023 18:28
Дата відповіді: 22 листопада 2023 14:31
Доброго дня. Шановний замовнику, у додатку 3 до тендерної документації п. 8 встановлена вимога надання сканкопії з оригіналу або належним чином завірену копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми або значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком за кодами: 1.01.00; 1.05.00; 1.06.00; 1.12.00; 2.01.01; 2.01.02; 2.01.03; 2.01.06; 2.02.01; 2.02.05), видану на учасника процедури закупівлі. Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, маємо ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV I V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), видану у 2016 році, та яка є безстроковою відповідно до ч.12 ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанови КМУ від 10.03.2017 № 238. Проте, у додатку до ліцензії у переліку видів робіт відсутні такі види робіт за кодом, як 1.12.00; 2.02.01; 2.02.05, відповідно до вимог тендерної документації. Однак, 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурного-будівельного контролю та нагляду». Також зазначеною Постановою Кабінету Міністрів України скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність: Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 року № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»; Постанова Кабінету Міністрів України від 22.10.2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками»; та ще низька Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. З цього випливає, що з 18 березня 2020 року видача нових ліцензій або внесення змін до ліцензії у сфері архітектури та будівництва стала неможливою. У зв’язку з чим на даний момент у підприємства — учасника даної процедури закупівлі немає можливості внести зміни до додатку до ліцензії «Перелік видів робіт». Таким чином, обмежуються наше право в участі в даній закупівлі. Разом з тим, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2023 № 981)(далі – Особливості) та відповідно до п. 8 р. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «8.1. учасник процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Інформація надається у вигляді листа у довільній формі відповідно до п. 6 Додатку 3 до Тендерної документації. Або довідка у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. 8.2. Порядок залучення субпідрядників визначено у договорі про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації)». Тобто, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі у разі закупівлі робіт або послуг має право залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця. Крім того, у технічному завданні (додаток 5 до тендерної документації) наведені роботи з улаштування пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень. Відповідно п. 9 додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога надання сканкопії з оригіналу або належним чином завірену копію ліцензії на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки, видану на учасника процедури закупівлі або на субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити для виконання таких робіт та довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про субпідрядника/співвиконавця, а саме: повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПО, види робіт, виконання яких учасник має намір доручити субпідряднику. Таким чином, замовник дає право учасникам процедури закупівлі залучати субпідрядникам/співвиконавців на виконання робіт з улаштування пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень. З огляду на вищенаведене та з неможливістю внесення змін до додатку до ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, а також з метою права участі у даній закупівлі та недискримінації учасників та рівного ставлення до них, визначених ст. 5 Закону, просимо замовника внести зміни до тендерної документації, а саме надати учаснику можливість залучити субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт за кодом, як 1.12.00; 2.02.01; 2.02.05 відповідно до вимог тендерної документації з наданням всіх підтверджуючих документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-20-007179-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 22 листопада 2023 20:27
невідповідність тд законодавству
До захисних споруд цивільного захисту (ЗСЦЗ) входять сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ), споруди подвійного призначення (СПП).
В п. 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло».
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2023 16:19
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо таке.

1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У зв’язку з цим технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, та наведені у технічному завданні з обсягом робіт, що закуповується, (додаток 5 до тендерної документації).
Крім того, для забезпечення укриття зв’язком за допомогою провідного інтернету проектом передбачено його підключення від провідного інтернету будівля ліцею з встановленням усього необхідного обладнання. Для забезпечення укриття міською радіотрансляційною мережею проектом передбачена система FM радіомовлення, також передбачено устаткування для формування спеціальних повідомлень типу «Повітряна тривога» та «Відбій повітряної вимоги», яке може працювати як в ручному так і в автоматичному режимі і має зв'язок з центральним пунктом оповіщення. Для забезпечення укриття телебачення проектом передбачається організація телебачення приміщень укриття шляхом встановлення телевізорів типу Смарт ТВ та підключення за допомогою технологій Wi-Fi. Для забезпечення укриття дротовим телефонним зв’язком проектом передбачається встановлення дротового телефонного апарата, що підключається до точки доступу телефонного зв’язку об’єкту проектування (ліцею) з закріпленням окремого номеру для телефонного апарата.
Таким чином, проектна документація розроблена відповідно до вимог ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту».
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2023 № 981)(далі – Особливості) в замовника не має обов’язку завантажувати експертний звіт через електронну систему закупівель.
Крім того, в тендерній документації встановлено, що з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
Будь ласка, приходьте та ознайомлюйтесь з проектною документацією та експертним звітом.

2. В тексті вимоги зазначено, що відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до пп. 11.7.3. п. 11.7. «Електронні комунікації та оповіщення» ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» встановлено, що сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення (далі – АСЦО), а не повинні бути улаштовані АСЦО, як вбачається з тексту вимоги. Улаштування та з’єднання це різні технічні поняття, оскільки улаштування – це організовувати, здійснювати який небудь захід, а у телекомунікаціях з’єднання – це процес установлення каналу зв’язку двох і більше абонентів для передавання між ними інформації. Крім того, ні в п. 11.7 ні по тексту ДБН В.2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» не встановлено такого поняття як улаштування АСЦО. В цій частині вимога є необґрунтованою та безпідставною.
У зв’язку з чим у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації.

3. З тексту вимоги вбачається: Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Звертаємо Вашу увагу на те, що ДБН А.3.1-9-2000 втратив чинність. На заміну ДБН А.3.1-9-2000 Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2015р. № 338 затверджені ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів», які чинні з 2017-02-01. Відповідно до розділу 4 Загальні положення ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів» закінчені будівництвом захисні споруди цивільного захисту вводяться в експлуатацію з дотриманням вимог цих будівельних норм та постанови КМУ від 13.04.2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

4. З тексту вимоги вбачається: Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
Наказом МВСУ від 09.07.2018 № 579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» (далі – Наказ МВСУ від 09.07.2018 № 579) затверджені вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо визначення критеріїв неможливості подальшого утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, оформлення документів, що підтверджують таку можливість.
В тексті наказу МВСУ від 09.07.2018 № 579 відсутнє жодне посилання до експлуатації та утримання саме АСЦО.

5. Тендерна документація складена у відповідності до Закону з урахуванням положень Особливостей. Передбачення в тендерній документації улаштування АСЦО не має можливим, оскільки це безпідставна та необґрунтована належним чином вимога. Крім того, в очікувану вартість предмета закупівлі включені кошти на покриття ризиків, оскільки такі кошти враховані у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої проектної документації (додаток 5 до тендерної документації). Відповідно до п. 4.40 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат. Відповідно, учасники процедури закупівлі при складанні ціні пропозиції повинні врахувати кошти на покриття ризиків відповідно до п. 5.31 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».

З огляду на вищенаведене у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації, та задовільнити Вашу вимогу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-29-000068 ● 6d20132f7a0e42b982d4f6f9601e890e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024 18:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2023-11-20-007179-a 20.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-07 10:32:21

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 11:52:18

Відповідь на запит на пояснення

Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснення повідомляє наступне.
1. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» затверджена наказом УКБ ЖМР від 25.10.2023 № 37 відповідно до абзаца 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 230911-32/А від 02.10.2023, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- кошторисна документація: EM01:5309-5645-8918-0902,
- проектна документація: PD01:6756-8442-5302-2082,
- експертний звіт: EX01:5338-9950-8082-4004.
Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) було оприлюднено 21.11.2023 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=18031).
Додатково додаємо:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79»;
- експертний звіт № № 230911-32/А від 02.10.2023, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ;
- наказ УКБ ЖМР від 25.10.2023 № 37 «Про затвердження проектно-кошторисних документацій».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП Будівельна компанія "Гарант-С" 45 956 619,88
UAH з ПДВ
45 956 619,88
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 грудня 2023 16:44
Електронний підпис
04 грудня 2023 16:35
Довідка
04 грудня 2023 16:35
Довідка
04 грудня 2023 16:35
Довідка
04 грудня 2023 16:35
Довідка
04 грудня 2023 16:35
Довідка
04 грудня 2023 16:35
Довідка
04 грудня 2023 16:35
Довідка
01 грудня 2023 13:11
Електронний підпис
27 листопада 2023 15:06
Електронний підпис
27 листопада 2023 15:03
Довідки гарантійні листи.PDF
27 листопада 2023 15:03
Наявність механізмів 2.PDF
27 листопада 2023 15:03
Наявність механізмів 1.PDF
27 листопада 2023 15:03
Ліцензії.PDF
27 листопада 2023 15:03
Наявність працівників.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 9.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 8.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 7.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 6.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 5.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 4.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 3.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 2.PDF
27 листопада 2023 15:03
Аналогічний договір 1.PDF
27 листопада 2023 15:03
ЗВВ та графік.PDF
27 листопада 2023 15:03
Договірна ціна.imd
27 листопада 2023 15:03
Технічне завдання.PDF
27 листопада 2023 15:03
Договірна ціна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Будівельна компанія "Гарант-С"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Будівельна компанія "Гарант-С"
#32198280
Переможець 45 956 619,88
UAH з ПДВ
04 грудня 2023 13:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 12:28

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-С» в процедурі відкритих торгів за номером: UA-2023-11-20-007179-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось Тендерною документацією. Вимогами Тендерної документації встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ії) такого(их) договору(ів) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (якщо такі зазначені у договорі), усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками (окрім розрахунків до договірної ціни), якщо такі додаткові угоди укладались, або посилання на номер закупівлі (ідентифікатор тендеру) в електронній системі закупівель, де такий документ є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), додаткових угод відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі Приватне підприємство БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-С» було надано зокрема копію договору № 142 від 30.09.2016 підряду по об'єкту: «Капітальний ремонт території благоустрою ДНЗ № 6 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська 4» з додатками. У результаті здійснення аналізу вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), було виявлено невідповідності, а саме відсутність серед поданих документів копій Календарного графіку виконання робіт (додаток № 2) та Плану фінансування робіт (додаток № 3) до договору № 142 від 30.09.2016 в редакції згідно з Додатковою угодою № 2 від 14.04.2017 до договору № 142 від 30.09.2016. Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції, а саме: надати копії Календарного графіку виконання робіт (додаток № 2) та Плану фінансування робіт (додаток № 3) до договору № 142 від 30.09.2016 в редакції згідно з Додатковою угодою № 2 від 14.04.2017 до договору № 142 від 30.09.2016.

Документи

04 грудня 2023 13:54
Довідка НАЗК
04 грудня 2023 13:54
Електронний підпис
04 грудня 2023 13:53
Протокол_розгляду.pdf
28 листопада 2023 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2023 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Будівельна компанія "Гарант-С"
#32198280
45 956 619,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2023 13:54
Довідка НАЗК
04 грудня 2023 13:54
Електронний підпис
04 грудня 2023 13:53
Протокол_розгляду.pdf
28 листопада 2023 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2024 11:40
Дод_угода_6_від_30.10.2024.pdf зміни до договору
30 жовтня 2024 11:33
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2024 10:25
Дод_угода_5_від_26_09_2024.pdf зміни до договору
30 вересня 2024 10:18
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2024 09:39
Дод_угода_4_від_27_02_2024.pdf зміни до договору
28 лютого 2024 09:37
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2024 15:28
Дод_угода_3_від_05_02_2024.pdf зміни до договору
06 лютого 2024 15:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 15:43
Дод_угода_2_від_27_12_2023.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 15:08
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 16:02
Дод_угода_1_від_15_12_2023.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 15:51
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 15:39
Договір_171_від_15_12_2023.pdf укладений
15 грудня 2023 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1., додатків № 1, 2, 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. та додатку № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. та Додатку № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції реквізитів Підрядника у зв'язку зі зміною місцезнаходження юридичної особи Підрядника
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1., п. 10.1. та додатку № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п.1.2. Договору та додатку № 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML