Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (вставка в замок, замки до дверей (врізні), замки навесні, ручка-засувка, петлі універсальні)
Очікувана вартість
47 700,00 UAH
UA-2019-11-25-003715-b ● 9c5e058e3ef94efeb4257b8d3eea51b8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2019 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 47 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 штука
Вставка в замок, замки до дверей (врізні), замки навесні, ручка-засувка, петлі універсальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 17:28 |
Протокол 273.pdf | |
25 листопада 2019 17:28 |
Документація повторно (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 листопада 2019 10:51
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у Додатку 2 до документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Також Замовником у додатку 1 до документації на вищевказану закупівлю передбачено примітки «*У разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку», що визначає однакову можливість на участь юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Враховуючи зазначене, повідомляємо, що якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідатиме технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до документації, пропозиція такого учасника буде прийнята до розгляду.
Враховуючи зазначене, повідомляємо, що якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідатиме технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до документації, пропозиція такого учасника буде прийнята до розгляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ |
31 290,00
UAH з ПДВ
|
28 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
29 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА |
39 620,00
UAH з ПДВ
|
39 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
47 105,04
UAH з ПДВ
|
47 105,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ #2450017154 |
Відхилено |
28 996,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 17:37
|
ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА #3217508667 |
Відхилено |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 17:43
|
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА #2295801448 |
Переможець |
39 620,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:00
|
Звіт про виконання договору 4452 Мілова І.М..doc | укладений |
02 січня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 15:13
|
Договір ФОП Мілова І.М. (ЗАМКИ).pdf | укладений |
20 грудня 2019 15:05
|