Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2023 00:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 292 174,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 460,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.4. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2023 00:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2023 00:12 |
Додаток-4.pdf | |
02 грудня 2023 00:12 |
Додаток-5.pdf | |
02 грудня 2023 00:12 |
Тендерна документація.docx | |
02 грудня 2023 00:12 |
Додаток 3 проєкт Договору.docx | |
02 грудня 2023 00:12 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
02 грудня 2023 00:12 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
02 грудня 2023 00:12 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000054 ● 8e731947c39e47b0944f785a7e3382f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024
№ 4-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2024 № 4-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-12-02-000006-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-22 09:54:34
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-02-000006-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі - Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АПЕКС-БУД» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 16:48:34
Відповідь на запит по об'єкту: "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Розглянувши Ваш запит від 22 січня 09:54 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2024-01-17-000054
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 9 292 174, 00 з ПДВ (дев’ять мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сто сімдесят чотири грн. 00 коп.), згідно експертного звіту філія ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №223/23П від 28.11.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:6105-1122-2918-4850) і затверджений проектною документацією (Наказ №133-з від 29.11.2023 року), експертний звіт додатково надано.
2. Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/23584
3. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АПЕКС-БУД» на відповідність тендерній документації Замовника – не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-01 15:41:30
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-02-000006-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 10 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку № 1 до тендерної документації Управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі - Замовник) встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, в якому Учасник зазначає, що при виконанні робіт на об’єкті не змінюватиме основних технологічних рішень, відповідно до проектної документації.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «АПЕКС-БУД» вимогам пункту 10 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку № 1 до тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутній вказаний гарантійний лист?
Також, відповідно до пункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, підсумкових відомостей ресурсів до локального/них кошторису/сів та розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (локального кошторису).
Слід відмітити, що учасником ТОВ «АПЕКС-БУД» у складі тендерної пропозиції надано 11 локальних кошторисів на будівельні роботи.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «АПЕКС-БУД» вимогам пункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутні підсумкові відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 10:30:33
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ID моніторингу: UA-M-2024-01-17-000054
1. На Ваш запит від 1 лютого 2024 року 15:41 повідомляємо наступне, що Учасником ТОВ «АПЕКС – БУД» не надано у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, в якому Учасник зазначає, що при виконанні робіт на об’єкті не змінюватиме основних технологічних рішень, відповідно до проектної документації (пункт 10 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку № 1 до тендерної документації ), але ТОВ «АПЕКС – БУД» надано інші документи (зокрема Довідки від 04.12.2023 р. № 04/12-148 та від 04.12.2023 р. № 04/12-136), які свідчать про згоду та відповідність з умовами тендерної документації та додатками до неї, що дає змогу Замовнику пересвідчитися, в тому числі, й в запитуваній вище інформації. Так, Учасником підтверджуються згода та відповідність тендерної пропозиції з технічними, якісними та кількісними характеристиками до предмета закупівлі, що передбачені в тендерній документації та додатках до неї, та повідомляє, що має можливість виконати роботи відповідно до даних вимог та що при виконанні робіт на об’єкті не змінюватиме основних технологічних рішень, відповідно до проектної документації.
2. Відповідно до пункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації Учасником ТОВ «АПЕКС – БУД» в складі тендерної пропозиції надано файл - Відомість ресурсів_ДЦ_ПВР.pdf (9 груд. 2023 14:27) Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв, а також файл - Розрахунок_ДЦ_ЗВВ.pdf (9 груд. 2023 14:27) Загальновиробничі витрати на будову Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава, які відповідають вимогам Замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-01 17:08:36
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-02-000006-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Підпунктом 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що товар, який буде набутий Управлінням капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі - Замовник) у власність (Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на електромонтажні роботи та підсумкова відомість ресурсів) – дизель-генератор стаціонарний, віднесено до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (Дизель-генераторні установки).
Разом з тим, відповідно до абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861), передбачено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Поясніть, яким чином Замовником враховано вимоги пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13¹ Порядку № 861 при складанні тендерної документації та розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АПЕКС-БУД»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 10:33:35
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ID моніторингу: UA-M-2024-01-17-000054
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ID моніторингу: UA-M-2024-01-17-000054
1. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для вимоги в тендерній документації. При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт). Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»); Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021; Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021; Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Враховуючи вищевикладене, в тендерній документації вимоги щодо надання сертифікатів ISO, є дискримінаційними та такими, що обмежують коло учасників, зокрема: - Сертифікат с відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Відповідно до абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861), передбачено, що замовник визначає (не є обов’язком) в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Вимога Замовника про надання Учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить Ст.31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновок Північного офісу Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 8 лютого 14:03 ID моніторингу: UA-M-2024-01-17-000054, Сторони дійшли взаємної згоди розірвати Договір підряду №102-юр/23 від 18.12.2023р. по об’єкту: "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава".
2024-02-13 11:14:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2024-02-13 12:04:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПЕКС-БУД" |
9 225 711,61
UAH з ПДВ
|
9 225 711,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПЕКС-БУД" #44420128 |
Переможець |
9 225 711,61
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 11:10
|
ДУ_3_102_юр_23.pdf | укладений |
13 лютого 2024 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:30
|
ДУ_2_102_юр_23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 13:52
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 15:40
|
Договір_102_юр_23.pdf | укладений |
18 грудня 2023 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до наданого фінансування зменшено вартість робіт на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 102-юр-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 102-юр-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |