Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241503 /М-05/ – Дмитрушки - Пугачівка - Старі Бабани км 4+605 – км 5+100; км 9+846 - км 10+665, Уманський район, Черкаська область
Current average repair of the public highway of local value O 241503 / M-05 / - Dmitrushki - Pugachivka - Stary Babany km 4 + 605 - km 5 + 100; km 9 + 846 - km 10 + 665, Uman district, Cherkasy region
Current average repair of the public highway of local value O 241503 / M-05 / - Dmitrushki - Pugachivka - Stary Babany km 4 + 605 - km 5 + 100; km 9 + 846 - km 10 + 665, Uman district, Cherkasy region
Очікувана вартість
6 050 351,00 UAH
UA-2019-11-01-000498-a ● 9bfc197ce63c49b3b115348a4f9bccb7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Бечко Ярослав Євгенович 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION" |
National ID: | 42009566 |
Contact point: |
Becko Yaroslav Yevgenovich 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:33 |
Очікувана вартість: | 6 050 351,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 050,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Publication date: | 01 листопада 2019 14:22 |
Enquiries until: | 23 листопада 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 050 351 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 050 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
According to the terms of reference. The source of financing for the procurement is the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241503 /М-05/ – Дмитрушки - Пугачівка - Старі Бабани км 4+605 – км 5+100; км 9+846 - км 10+665, Уманський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, Уманський район, О 241503 /М-05/ – Дмитрушки - Пугачівка - Старі Бабани км 4+605 – км 5+100; км 9+846 - км 10+665
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the public highway of local value O 241503 / M-05 / - Dmitrushki - Pugachivka - Stary Babany km 4 + 605 - km 5 + 100; km 9 + 846 - km 10 + 665, Uman district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 19:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 19:27 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ад О 241503 Уманський район (3).docx | |
11 листопада 2019 10:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Поточний середній ремонт О 241503 (3).docx | |
06 листопада 2019 16:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Поточний середній ремонт О 241503 (2).docx | |
04 листопада 2019 15:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Поточний середній ремонт О 241503.docx | |
01 листопада 2019 14:35 |
ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ад О 241503 Уманський район.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 05 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:10
Для більш детального обрахунку вартості договірної ціни, просимо вказати, які конкретно стійки та щитки дорожніх знаків необхідно встановити.
Відповідь: Шановний запитувач, проектно-кошторисною документацією передбачено встановлення попереджувальних дорожних знаків 1.23.1 та 1.23.2 на металевих стояках довжиною 3,5 м.
ТД
Дата подання: 20 листопада 2019 15:48
Дата відповіді: 20 листопада 2019 19:50
Шановний Замовнику, просимо завантажити Нову редакцію тендерної документації, яка б включала в себе зміни від 4, 6 та 11 листопада.
Відповідь: Шановний запитувач, нова редакція тендерної документації завантажена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000498-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 04 грудня 2019 12:58
Підтвердження законного використання усього орендованого майна – машин,механізмів
Шановний замовник!
Надсилаємо в прикріплених файлах договір оренди машин,механізмів та копії реєстраційних свідоцтв.
Надсилаємо в прикріплених файлах договір оренди машин,механізмів та копії реєстраційних свідоцтв.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 20:05
Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо наступну інформацію.
Згідно вимог тендерної документації інформація згідно Додатку №1 затверджується (підписується) уповноваженою особою Учасника та підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції: у разі наявності власних транспортних засобів та технологічних транспортних засобів - копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та технологічних транспортних засобів на всі транспортні засоби та технологічні транспортні засоби, що визначені змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання; у разі оренди (лізингу, надання послуг, суборенди тощо) - копій чинних правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання Учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, визначених змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання; або копій чинних документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами (послуги будівельної техніки, тощо) з використанням транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, визначених змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання.
Електронна система закупівель фіксує час створення кожного документу, завантаженого учасником в якості частини тендерної пропозиції. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. При цьому, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Згідно листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-06/34323-06 від 27.10.2016 р. (розділ листа «Щодо подання документів тендерної пропозиції») виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасником саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель, станом на 02.12.2019 р., останніми документами, завантаженими учасником є документ «технічне завдання.pdf», завантажений 02 грудня 2019 18:16, а так само файл накладення електронного цифрового підпису «sign.p7s», завантажений 02 грудня 2019 18:18, що відповідає обмеженню згідно оголошення про проведення відкритих торгів в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яким є 03 грудня 2019 00:00.
Згідно п. 1.7. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у випадку, якщо визначені цієї документацією документи (за винятком випадків, передбачених п. 5.6 Розділу) не завантажені або завантажені не в повному обсязі учасником до завершення строку на подання тендерних пропозицій, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону.
Всупереч вимогам тендерної документації учасником станом на момент завершення періоду на прийом тендерних пропозицій не завантажено документальне підтвердження законного використання усього орендованого майна – машин, механізмів, що зазначені як орендовані у Довідці про наявність обладнання та матеріальнотехнічної бази, поданої Учасником у складі документів тендерної пропозиції.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог тендерної документації інформація згідно Додатку №1 затверджується (підписується) уповноваженою особою Учасника та підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції: у разі наявності власних транспортних засобів та технологічних транспортних засобів - копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та технологічних транспортних засобів на всі транспортні засоби та технологічні транспортні засоби, що визначені змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання; у разі оренди (лізингу, надання послуг, суборенди тощо) - копій чинних правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання Учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, визначених змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання; або копій чинних документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами (послуги будівельної техніки, тощо) з використанням транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, визначених змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання.
Електронна система закупівель фіксує час створення кожного документу, завантаженого учасником в якості частини тендерної пропозиції. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. При цьому, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Згідно листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-06/34323-06 від 27.10.2016 р. (розділ листа «Щодо подання документів тендерної пропозиції») виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасником саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель, станом на 02.12.2019 р., останніми документами, завантаженими учасником є документ «технічне завдання.pdf», завантажений 02 грудня 2019 18:16, а так само файл накладення електронного цифрового підпису «sign.p7s», завантажений 02 грудня 2019 18:18, що відповідає обмеженню згідно оголошення про проведення відкритих торгів в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яким є 03 грудня 2019 00:00.
Згідно п. 1.7. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у випадку, якщо визначені цієї документацією документи (за винятком випадків, передбачених п. 5.6 Розділу) не завантажені або завантажені не в повному обсязі учасником до завершення строку на подання тендерних пропозицій, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону.
Всупереч вимогам тендерної документації учасником станом на момент завершення періоду на прийом тендерних пропозицій не завантажено документальне підтвердження законного використання усього орендованого майна – машин, механізмів, що зазначені як орендовані у Довідці про наявність обладнання та матеріальнотехнічної бази, поданої Учасником у складі документів тендерної пропозиції.
Дякуємо за звернення!
Відповідь на вимогу щодо документального підтвердження
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000498-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 04 грудня 2019 13:46
Паспорт директора
Шановний замовник! Додаємо завірені копії паспорта та ідентифікаційний код директора
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 20:09
Вітаємо!
Шановний учаснику!
Дякуємо за звернення!
Шановний учаснику!
Дякуємо за звернення!
Відповідь на вимогу щодо паспорта директора
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000498-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 04 грудня 2019 18:49
Транспортна схема
Зміни в транспортній схемі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 20:07
Вітаємо!
Шановний учаснику!
Дякуємо за звернення!
Шановний учаснику!
Дякуємо за звернення!
Відповідь на вимогу щодо транспортної схеми
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 грудня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ФЛАНГЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Татоян" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Люнет | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд" #03582422 |
Переможець |
6 040 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 20:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 14:44
|
ду 7.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 20:49
|
2.jpg | зміни до договору |
17 червня 2020 20:45
|
1.jpg | зміни до договору |
17 червня 2020 20:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2020 14:34
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
09 червня 2020 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2020 12:54
|
апр1.jpg | зміни до договору |
12 травня 2020 12:53
|
апр2.jpg | зміни до договору |
12 травня 2020 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:58
|
ду 3 від 26.12.2019 до договору № 630.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:12
|
ду 2 від 23.12.2019 до договору № 630.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:28
|
ду 1 від 23.12.2019 до договору № 630.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 11:11
|
договір 630.pdf | укладений |
21 грудня 2019 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням обмежених технічних можливостей авторизованого електронного майданчика та відповідно до вимог частини 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 в цьому повідомленні про внесення змін до договору підставу щодо внесення змін до договору про закупівлю послуг № 630 від 20.12.2019 читати в редакції додаткової угоди № 1 від 23.12.2019 року. Сума договору після внесення змін - 6 040 000 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін). |
Номер договору про закупівлю: | 630 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 630 від 20.12.2019 згідно змісту додаткової угоди № 2 від 23.12.2019. Сума договору після внесення змін - 6 040 000 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін). |
Номер договору про закупівлю: | 630 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням обмежених технічних можливостей авторизованого електронного майданчика та відповідно до вимог частини 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 в цьому повідомленні про внесення змін до договору підставу щодо внесення змін до договору про закупівлю послуг № 630 від 20.12.2019 читати в редакції додаткової угоди № 3 від 26.12.2019 року. Сума договору після внесення змін - 6 040 000 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін). |
Номер договору про закупівлю: | 630 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку із затримкою фінансування вирішено подовжити строк надання послуг та строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 630 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 6 040 000,00 грн. (шість мільйонів сорок тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ (Додаток № 1); - у 2019 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, необхідно виконати роботи на суму 2 010 000,00 грн. (два мільйони десять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. - у 2020 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, підлягають виконанню роботи у сумі 4 030 000,00 грн. (чотири мільйони тридцять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. 2. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 до Договору - «Календарний графік виконання робіт» у новій редакції. (Додаток № 2 додається). 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 630 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів сторін, корегування графіку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 630 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 630 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |