Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
2 207 800,00 UAH
UA-2024-01-12-008385-a 9bb94844048546a5858acc22481e5149
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Михайлівна Бойко

+380525251274 pobschoolbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33351162
Місцезнаходження: 26555, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Побузьке ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 8
Контактна особа: Оксана Михайлівна Бойко
+380525251274
pobschoolbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4354 послуга
Сніданок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт Побузьке, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
41979 послуга
Обід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт Побузьке, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

12 січня 2024 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2024 15:33
Протокол щодо прийняття рішення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПШЕМІНСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#3450409389
Переможець 2 207 800,00
UAH
12 січня 2024 15:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2024 14:35
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2024 09:32
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 серпня 2024 09:31
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2024 13:04
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
14 серпня 2024 13:02
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2024 10:45
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
08 липня 2024 10:43
Договір гаряче харчування - 2024.pdf укладений
12 січня 2024 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На дату укладання додаткової угоди бюджетні зобов'язання Замовника збільшуються в межах бюджетних призначень, на 652 000,00 грн. ( Шістсот п'ятдесят дві тисячі) грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На дату укладання додаткової угоди бюджетні зобов'язання Замовника збільшуються в межах бюджетних призначень, на 207 000,00 грн. (Двісті сім тисяч) грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На дату укладання додаткової угоди бюджетні зобов'язання Замовника зменшуються в межах бюджетних призначень, на 55 000,00 грн. (П'ятдесят п'ять тисяч) грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 859 000,00
UAH