Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Сонько Валентина Григорівна 380442385807 V.Sonko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2021 18:27 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 1. Сторони щомісячно не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним проводять звірку розрахунків та складають акт звірки. За результатами звіряння, Сторона, яка має заборгованість перед Стороною, протягом п’яти робочих днів після підписання такого акту звіряння проводить відповідні розрахунки за узгодженням. 2. Перевізник відповідно до п. 1 сплачує Оператору АСОП вартість Послуг, щомісячно протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
16 грудня 2021 18:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2021 18:11 |
ДІКТ 075-2230.pdf | |
16 грудня 2021 18:11 |
549-6600 Картка киянина.pdf | |
16 грудня 2021 18:11 |
КМДА № 1887.PDF | |
16 грудня 2021 18:11 |
КМДА № 706.PDF | |
16 грудня 2021 18:11 |
Протокол від 16.12.2021 №2223.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000014 ● 7b53d262f2a049b582e05a7789254f13
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-12-16-010812-b 16.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-06 17:08:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги Оператора в автоматизованій системі обліку оплати проїзду» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-16-010812-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-11 16:56:39
Пояснення на запит від 06.10.2022.
Пояснення викладено в листті від 11.10.2022 №42/03-227.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-13 16:37:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги Оператора в автоматизованій системі обліку оплати проїзду» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-16-010812-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно документального підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю від 30.12.2021 № 641-К-21 відповідно до додаткових угод від 31.05.2022 № 1 та від 26.08.2022 №2 до цього договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-17 16:20:21
Пояснення на запит від 13.10.2022
Пояснення викладено в листі від 17.10.2022 №42_03-1
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» #04013755 |
Переможець |
28 676 900,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 18:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 11:44
|
ДУ №2 до договору від 30.12.2021 №641-К-21.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2022 09:49
|
Д.у. 1 до договору від 30.12.2021 №641-К-21 КП ГІОЦ.pdf | зміни до договору |
31 травня 2022 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:25
|
641-К-21 від 30.12.2021 - КП ГІОЦ.pdf | укладений |
31 грудня 2021 12:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 8.1 Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору до 30.09.2022 та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг за цим Договором 31.08.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 641-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 8.1 Договору Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2022 та строк надання послуг по 30.11.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 641-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 грудня 2021 — 30 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
26 612 352,97
UAH (в тому числі ПДВ 4 435 392,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п. 7.2 розділу 7 Договору, за взаємною згодою сторін. |