Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 85+619 – км 91+000, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction", GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 85 + 619 - km 91 + 000, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction", GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 85 + 619 - km 91 + 000, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
217 526 057,20 UAH
UA-2021-04-12-006029-b ● 9b8f86d3617349baa32181d06c98f7e1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 11:03 |
Очікувана вартість: | 217 526 057,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 087 630,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1087630.29 UAH |
Publication date: | 12 квітня 2021 16:09 |
Enquiries until: | 18 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 217 526 057 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 087 630 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 85+619 – км 91+000, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction", GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-03 Zhytomyr - Chernivtsi on the section km 85 + 619 - km 91 + 000, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби України у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків для цілей, визначених договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно вимог ТД. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 09:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 08:57 |
перелік змін до ТД Н-03 85-91.pdf | |
07 травня 2021 08:46 |
Додатки до ТД зі зміною 2.doc | |
07 травня 2021 08:44 |
Проект договору зі зміною 2.doc | |
07 травня 2021 08:44 |
ТД кап.ремонт Н-03 км 85+619 - км 91+000 зі зміною 2.doc | |
29 квітня 2021 13:58 |
Проект договору зі змінами.doc | |
29 квітня 2021 13:58 |
ТД кап.ремонт Н-03 км 85+619 - км 91+000 зі змінами.doc | |
29 квітня 2021 13:58 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
29 квітня 2021 13:57 |
перелік змін до ТД Н-03 85-91.pdf | |
12 квітня 2021 16:25 |
Проект договору.doc | |
12 квітня 2021 16:25 |
Додатки до ТД.doc | |
12 квітня 2021 16:25 |
ТД кап.ремонт Н-03 км 85+619 - км 91+000.doc | |
12 квітня 2021 16:11 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 квітня 2021 14:57
Дата відповіді: 21 квітня 2021 15:42
Прохання усунути дискриминаційні вимоги стосовно виконаного договору. Чому саме виконаний? Можна ж підтвердити обсяги договором який на даний момент виконується!
Відповідь: відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Однією з вимог тендерної документації є надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 3 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 Додатку 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за нижченаведеною формою:
Таблиця 4
Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)
№ п/п Замовник,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи,
№ телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2. дата укладання договору
3. предмет договору
4. найменування та місцезнаходження об’єкта
5. категорія а/д
1. Ціна договору, грн
2. Сума виконання договору, грн
3. Відсоток виконання договору
Найменува-ння робіт/
одиниця виміру Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт або іншого документа, що підтверджує приймання виконаних робіт
1 2 3 4 5 6 7
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 4.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі або на надання послуг з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття 40 850 м2
земляні роботи 40 070 м3
влаштування шару з піску 13 890 м3
влаштування основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом 52 600 м2
влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші 49 940 м2
влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) 49 340 м2
нанесення горизонтальної розмітки 13 000 м.п.
установка металевого бар’єрного огородження 7 430 м
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю види робіт, зазначені в тендерній документації.
Згідно ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (далі - Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель для загального доступу.
Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Очікувана вартість даної процедури закупівлі становить 217 526,057 тис. грн., предмет закупівлі визначається як роботи, для виконання яких необхідний позитивний досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору, якісно та у встановлені строки. Тому умова щодо надання виконаного аналогічного договору дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання робіт з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості та із порушенням строків. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість виконаних робіт або ж взагалі унеможливить їх виконання учасником з відсутністю відповідного досвіду. Як результат, це матиме своїм наслідком невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 5 Додатку 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за нижченаведеною формою:
Таблиця 4
Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)
№ п/п Замовник,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи,
№ телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2. дата укладання договору
3. предмет договору
4. найменування та місцезнаходження об’єкта
5. категорія а/д
1. Ціна договору, грн
2. Сума виконання договору, грн
3. Відсоток виконання договору
Найменува-ння робіт/
одиниця виміру Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт або іншого документа, що підтверджує приймання виконаних робіт
1 2 3 4 5 6 7
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 4.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі або на надання послуг з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття 40 850 м2
земляні роботи 40 070 м3
влаштування шару з піску 13 890 м3
влаштування основи із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом 52 600 м2
влаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші 49 940 м2
влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) 49 340 м2
нанесення горизонтальної розмітки 13 000 м.п.
установка металевого бар’єрного огородження 7 430 м
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю види робіт, зазначені в тендерній документації.
Згідно ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (далі - Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель для загального доступу.
Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Очікувана вартість даної процедури закупівлі становить 217 526,057 тис. грн., предмет закупівлі визначається як роботи, для виконання яких необхідний позитивний досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору, якісно та у встановлені строки. Тому умова щодо надання виконаного аналогічного договору дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання робіт з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості та із порушенням строків. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість виконаних робіт або ж взагалі унеможливить їх виконання учасником з відсутністю відповідного досвіду. Як результат, це матиме своїм наслідком невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 червня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2021 09:45
|
ТОВ "СТЛ+М" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2021 09:49
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
211 000 278,00
UAH з ПДВ
|
211 000 278,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
213 175 536,00
UAH з ПДВ
|
213 175 536,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
211 000 278,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 08:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2024 14:54
|
162_9_8 від 30.01.2024.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 18:24
|
Додаткова угода № 162_8_267 від 27.12.23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 18:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 09:02
|
162_6_11 від 06.02.23.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 11:28
|
162_4_304 від 14.12.22 Н-03 км 85+619 - км 91+000.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 08:39
|
162_3_155 Н-03 85-91.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2022 13:04
|
162_2_61 від 28.02.22 85-91 РОСТ.pdf | зміни до договору |
02 березня 2022 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:40
|
162_1_334 від 22.12.21.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 11:04
|
договір 162 від 12.07.21 кап. ремонт Н-03 км 85+619 - км 91+000 Ростдорстрой.pdf | укладений |
14 липня 2021 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 85 000 000,00 грн. (вісімдесят п’ять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 14 166 666,67 грн. (чотирнадцять мільйонів сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 85 970 000,00 грн. (вісімдесят п’ять мільйонів дев’ятсот сімдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 14 328 333,33 грн. (чотирнадцять мільйонів триста двадцять вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.), з них: - 970 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 85 000 000,00 грн. (Загальний фонд); Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 211 000 278,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 162/1/334 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення суми фінансування на 2022 рік у розмірі 47 276 000,00 грн, у тому числі ПДВ. Сума договору після внесення змін: 211 000 278,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 162/2/61 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 9 911 606,98 грн. (дев’ять мільйонів дев’ятсот одинадцять тисяч шістсот шість гривень 98 копійок), у тому числі ПДВ 1 651 934,50 грн. (один мільйони шістсот п’ятдесят одна тисяча дев’ятсот тридцять чотири гривні 50 копійок). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 57 187 606,98 грн. (п’ятдесят сім мільйонів сто вісімдесят сім тисяч шістсот шість гривень 98 копійок), у тому числі ПДВ 9 531 267,83 грн. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять одна тисяча двісті шістдесят сім гривень 83 копійки). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити пунктом 5.18. такого змісту: «5.18. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 211 000 278,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 162/3/155 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору по 31 грудня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 211 000 278,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 162/4/304 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2023 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2024 року включно. Сума договору після внесення змін: 211 000 278,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 162/6/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 41 ч. 5 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно пунктів 6.6. та 17.2. Договору від 12 липня 2021 року № 162, Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункти 6.1, 16.1. Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Термін виконання робіт: Початок: дата підписання Договору. Закінчення: по 31 грудня 2024 року. 16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції.Сума договору після внесення змін: 211 000 278,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 162/8/267 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2025 року включно. Сума договору після внесення змін: 211 000 278,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 162/9/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |