Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Закупівля устаткування, обладнання, приладів, налаштування в рамках державного інвестиційного проекту «Реконструкція навчального корпусу № 4 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького – памятки архітектури місцевого значення за адресою: вул. Остафія Дашковича, 24 у м. Черкаси» - Інтерактивні дошки; Телевізори Samsung або еквівалент
Очікувана вартість
3 677 458,56 UAH
UA-2019-11-03-000020-a ● 9b84dd76a8e34d6892464961d0fb6e6f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 02125622 |
Місцезнаходження: | 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81 |
Контактна особа: |
Лялька Алла Миколаївна +380472350301 tender@cdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2019 23:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 3 677 458,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,14% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду держаного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 шт
Телевізор Samsung або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
4 шт
Телевізор Samsung або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 19:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 19:51 |
Зміни 18.11 - інтерактивна дошка.doc | |
18 листопада 2019 19:51 |
ТД_(Телевiзiйне_й_аудiовiзуал_не_обладнання) - 18.11.docx |
18 листопада 2019 19:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 листопада 2019 19:51 |
Зміни 18.11 - інтерактивна дошка.doc
|
||||||||||||
18 листопада 2019 19:51 |
ТД_(Телевiзiйне_й_аудiовiзуал_не_обладнання) - 18.11.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 22:33
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:57
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації Замовник закуповує товар з доставкою, монтажем, підключенням, навчанням, введенням в експлуатацію та гарантійним строком обслуговування
Питання щодо предмету закупівлі
Дата подання: 06 листопада 2019 12:21
Дата відповіді: 08 листопада 2019 16:20
Доброго дня! Шановний Замовник, внесіть будь ласка ясніть в тендерну документацію стосовно предмету закупівлі. В тендерній документації вказана покупка інтерактивної дошки, а в Додатку 2 до ТД - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - описаний ДИСПЛЕЙ. Внесіть будь ласка зміни в ТД із зазначенням конкретного предмету закупівлі і вимог до його технічної частини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни
Комплектація
Дата подання: 07 листопада 2019 17:20
Дата відповіді: 08 листопада 2019 16:21
Доброго дня! Уточніть, будь-ласка, обладнання має кріпитися на стіну або стояти на підставці?
Відповідь: Інтерактивні дошки - на стіну, телевізори - на підставках
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-03-000020-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 03 грудня 2019 19:09
Оскарження дискваліфікації
1. Відповідно до п.4. Розділу VI Тендерної документації (Файл «ТД_(Телевiзiйне_й_аудiовiзуал_не_обладнання) - 18.11.doc») із змінами від 18.11.2019 р. о 19:51 Замовником не встановлено необхідний строк видачі Довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості. Документ, наданий Учасником («18. Банківська довідка.pdf») відповідає умовам ТД. Інформація, вказана вами щодо «строку звернення за роз'ясненнями» не має відношення до даного кваліфікаційного критерію.
2. Документ Договір поставки №50/р -58162-2018 від 06.12.2018 (Файл «17.3. Договір поставки І-Ар-Сі.pdf») є сканованим документом із оригіналом відбиток печаток і підписів уповноважених осіб Сторін Договору. Документ є читабельним та містить всю необхідну інформацію для підтвердження кваліфікаційних вимог Замовника. Приховані частки документу містять комерційну інформацію, яка не має відношення до даної закупівлі.
3. Документ Договір поставки №201810-03 від 16.10.2018 (Файл «2.3. Договір Нісомі+ВН.pdf») є сканованим документом із оригіналом відбиток печаток і підписів уповноважених осіб Сторін Договору. Документ є читабельним та містить всю необхідну інформацію для підтвердження кваліфікаційних вимог Замовника. Приховані частки документу містять комерційну інформацію, яка не має відношення до даної закупівлі.
4. Відомості з ЄДРПОУ присутні у складі ТД - файл «11. Виписка з ЄДР 13.11.2019.pdf»
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відмінити неправомірну дискваліфікацію та повернутися до розгляду нашої пропозиції. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Документ Договір поставки №50/р -58162-2018 від 06.12.2018 (Файл «17.3. Договір поставки І-Ар-Сі.pdf») є сканованим документом із оригіналом відбиток печаток і підписів уповноважених осіб Сторін Договору. Документ є читабельним та містить всю необхідну інформацію для підтвердження кваліфікаційних вимог Замовника. Приховані частки документу містять комерційну інформацію, яка не має відношення до даної закупівлі.
3. Документ Договір поставки №201810-03 від 16.10.2018 (Файл «2.3. Договір Нісомі+ВН.pdf») є сканованим документом із оригіналом відбиток печаток і підписів уповноважених осіб Сторін Договору. Документ є читабельним та містить всю необхідну інформацію для підтвердження кваліфікаційних вимог Замовника. Приховані частки документу містять комерційну інформацію, яка не має відношення до даної закупівлі.
4. Відомості з ЄДРПОУ присутні у складі ТД - файл «11. Виписка з ЄДР 13.11.2019.pdf»
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відмінити неправомірну дискваліфікацію та повернутися до розгляду нашої пропозиції. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2019 18:52
Згідно частини третьої «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Розділу 1 у випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються іншими уповноваженими установами, в тому числі банківськими (окрім ліцензій, дозволів, декларацій, сертифікатів, тобто документів, що не потребують поновлення, або які неможливо поновити), то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 (десяти) днів щодо дати кінцевого подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою кінцевого подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). А отже, Замовником встановлено необхідний строк видачі Довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості. Документ, наданий Учасником («18. Банківська довідка.pdf»), видану 14.11.2019 року, що є строком більшим ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).
Також зазначено, якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону. У договорах поставки №50/р -58162-2018 від 06.12.2018 та №201810-03 від 16.10.2018 відсутні окремі фрагменти інформації, згідно цього вважається, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30.
Додатково до документів, що передбачені згідно тендерної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Виписка з ЄДР від 13.11.2019 року не є відповідним документом чи його аналогом. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видаються органами ДЕРЖСТАТу.
Враховуючи викладене вище, дискваліфікація ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" є законною та правомірною.
Також зазначено, якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону. У договорах поставки №50/р -58162-2018 від 06.12.2018 та №201810-03 від 16.10.2018 відсутні окремі фрагменти інформації, згідно цього вважається, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30.
Додатково до документів, що передбачені згідно тендерної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Виписка з ЄДР від 13.11.2019 року не є відповідним документом чи його аналогом. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видаються органами ДЕРЖСТАТу.
Враховуючи викладене вище, дискваліфікація ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" є законною та правомірною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-03-000020-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 13 грудня 2019 19:20
Дата подання: 13 грудня 2019 19:20
Оскарження неправомірної дискваліфікації ТОВ "В2В Солюшнз"
Вважаємо неправомірними дії Замовника у вигляді визначення тендерної пропозиції Учасника торгів такою, яка не відповідає умовам тендерної документаці
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Не актуальність подання з огляду на строки реалізації проекту.
Дата: 17 грудня 2019 14:23
Рішення від 17.12.2019 №18677 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 22:35
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-11-03-000020-a.b2.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 20:29
Рішення від 21.12.2019 №19068.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 17:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" |
2 313 600,00
UAH з ПДВ
|
1 983 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
2 484 000,00
UAH з ПДВ
|
1 984 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
2 615 544,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЛІБДАР" |
3 590 000,00
UAH з ПДВ
|
3 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ЛАВРІНЧУК ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
3 677 000,00
UAH з ПДВ
|
3 677 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" #24720880 |
Відхилено |
1 983 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 18:25
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
1 984 560,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 09:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822 |
Відхилено |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 18:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЛІБДАР" #41375146 |
Переможець |
3 590 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:54
|
Видаткова накладна РН -0000038 від 24.12.2019.pdf | укладений |
03 січня 2020 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:52
|
ДУ 1 до договору 532.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 13:16
|
Договір 532.pdf | укладений |
24 грудня 2019 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості товару |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |