Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current and middle repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through the city of Vinnytsia), km 193+700 - km 213+000 (separate sections) (km 207+000- km 213+000)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Adukanets Lesia Vasylivna 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 206 233 786,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 062 337,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000000 UAH |
Publication date: | 17 лютого 2020 13:33 |
Enquiries until: | 10 березня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 206 233 786 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 062 338 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Виконавцем протягом 5 банківських днів, по мірі надходження коштів на підставі відповідних Актів (форма КБ-2в) та "Довідок" (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 14:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 13:44 |
Проект договору ПСР М-12 км 207-213.pdf | |
17 лютого 2020 13:42 |
ТІД 2І1 від 13.02.20 ПСР М-12 км 207 - км 213.docx | |
17 лютого 2020 13:40 |
Відомість обсягів робіт ПСР М-12 км 207-213.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).
Таким чином, у разі якщо учасником процедури закупівлі є консорціум, утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, то він є потенційним учасником, а не учасник консорціуму, оскільки саме консорціум завантажує на майданчик тендерну пропозицію та приймає участь в торгах. Відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційним вимогам повинен відповідати потенційний учасник, в даному випадку консорціум.
Вимоги про усунення порушення
Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 ГК України).
Варто також зазначити, що відповідно до частини четвертої статті 123 ГК України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання.
У відповідь на запит 1028/2017 Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначив, що беручи до уваги тимчасовий характер діяльності консорціуму, у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум утворений відповідно до норм ГК України, документальне підтвердження за умови, що консорціум має документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо виконання таких робіт перед консорціумом у підприємств-учасників консорціуму у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі та за умови, що така можливість передбачена в тендерній документації.
З метою конкретизації вимог та способів надання підтвердження кваліфікаційним критеріям консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму вимагаємо передбачити у тендерній документації наступний пункт:
"Для учасників, утворених у формі об’єднання юридичних осіб (надалі- Об’єднання), документальне підтвердження кваліфікаційного(их) критерію(їв) може бути надане як Об’єднанням, так і підприємством(ами)-учасником(ами) цього Об’єднання. При цьому, підприємство(а)-учасник(и) Об’єднання, підтверджуючи кваліфікаційний(і) критерій(ї), має документально підтвердити, що у цього підприємства-учасника виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед Об’єднанням у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації - ДП "Укрметртестстандарт" від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
За інформацією ДП "Укрметртестстандарт" отримання даного сертифікату займає від одного до двох місяців. Крім того, відповідно до відкритих джерел мережі Інтернет витрати на одержання такого сертифікату виходячи із сердньоринкової вартості таких послуг складають близько 20 000,00 (двадцяти тисяч) гривень. Вартісні межі та часові проміжки обмежують коло потенційних учасників торгів, та створюють більш вигідні порівняно умови для тих учасників закупівель, що такі сертифікати одержали або які мають можливість нести такі значні витрати. Виходячи з того, що такий сертифікат є не обов'язковим, автор вимоги не міг передбачити необхідність його отримання заздалегідь.
Частиною четвертою статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити з умов тендерної документації підпункт 7 переліку "Інші документи", зазначений у пункті 5 розділу ІІІ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000013 ● 149403b238f0459ba3f230485a46ffd1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2020 №54
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 11 вересня 2020 року №003100-18/4782-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.09.2020 №54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-02-17-000861-b 17.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-05 16:19:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю), км 193+700-км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000-км 213+000) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-17-000861-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином замовником виконано вимоги пункту 7 частини другої статті 22 Закону (в редакції чинній на час проведення закупівлі) в частині обов’язкового зазначення в проєкті договору про закупівлю до тендерної документації порядку змін його умов?
2. Яким чином учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема котків дорожних в кількості 15 одиниць, що використовуватимуться за договором оренди механізмів від 02 січня 2020 №201/3 (зазначені учасником в довідці в позиціях за №7.7-7.15, 8.2-8.4, 9.2), оскільки, за даними вказаного договору оренди, укладеному із ПП «Аграрна компанія 2004», та акта приймання-передачі до нього, значиться 14 котків дорожних?
3. З яких підстав договір від 23 квітня 2020 року №149/20, укладений із ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 (далі – Договір), оприлюднено лише з Календарним планом, Планом фінансування та Договірною ціною, тоді як в пункті 1.3 Договору визначено, що склад та обсяги послуг, що є предметом договору, визначається на підставі проєктно-кошторисної документації, затвердженої замовником?
Відповідно до пункту 3.6 Національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – Стандарт) (який носить обов’язковий характер для об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств), локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
Пунктом 6.3.3 Стандарту встановлено, що при погоджені договірної ціни, замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтуваннями.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-08 15:29:16
Пояснення на запит
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно запиту на пояснення Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-02-17-000861-b по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю), км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000 – км 213+000) Current and middle repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through the city of Vinnytsia), km 193+700 - km 213+000 (separate sections) (km 207+000- km 213+000) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» тендерним комітетом було прийняте наступне пояснення:
1. Щодо зазначення в проекті договору про закупівлю до тендерної документації порядку змін його умов
3.2.Договірна ціна є твердою й може бути уточнена за наступних умов:
- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
- узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
- зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
- зміни індексу інфляції, який встановлюється згідно із законодавством органами державної статистики у випадку врахування його в договірній ціні Виконавця. В договірній ціні враховується індекс інфляції, який передбачений законом про Державний бюджет України на
відповідний рік або рішеннями Кабінету Міністрів України щодо схвалення прогнозів та основних макропоказників економічного і соціального розвитку;
- зміна тарифів, що встановлюється на законодавчому рівні (в т. ч. державними регуляторами).
3.5. У разі зміни нормативно-правових актів, нормативних документів, що стосуються ціноутворення у поточному ремонті Договір приводиться до чинних актів шляхом укладення додаткової угоди.
2. Щодо виконання умови тендерної документації учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, якого обрано переможцем, щодо надання підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Відповідно Додатку №2 Таблиця 5 тендерної документації № 2/1 від 13.02.2020 року :
Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Таблиця 5
№
з/п Найменування Кількість
1 2 3
1 Дорожня фреза 1
2 Автогрейдер середнього типу 1
3 Автогудронатор 1
4 Асфальтоукладальник на гусеничному ходу типу Vogele Super або аналог 1
5 Екскаватор 1
6 Бульдозер 1
7 Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий 4
8 Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу 1
9 Коток дорожнiй самохiдний грунтовий 1
10 Поливо-мийна машина 1
11 Ресайклер 1
Учасник ПрАТ «ШБУ № 56» завантажив в електронну систему закупівель окремий файл 15.1. Довідка про обладнання (М-12 км 193-213)_0001.pdf,
де зазначено 23 котка, серед яких не тільки орендовані, але й власні. Також надано підтвердження приналежності техніки.
Файлами 15.1.4. Копії договорів на залучену техніку_0001.pdf; 15.1.2. Копії свідоцтв про реєстрацію техніки_0001.pdf підтверджується інформація щодо приналежності.
Для відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати вищезазначену кількість техніки, а саме 6 котків, відповідно Таблиці 5 Додатку № 2 тендерної документації.
Вважаючи на це, Учасник ПрАТ «ШБУ № 56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації. Інша техніка подається за бажанням Учасника та не впливає на зміст пропозиції.
3.Щодо підстав договір від 23 квітня 2020 року №149/20, укладений із ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 (далі – Договір), оприлюднено лише з Календарним планом, Планом фінансування та Договірною ціною, тоді як в пункті 1.3 Договору визначено, що склад та обсяги послуг, що є предметом договору, визначається на підставі проєктно-кошторисної документації, затвердженої замовником.
Договір від 23 квітня 2020 року №149/20 , укладений із ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» відповідає всім вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»(в редакції до 19.04.2020р.), на дату проведення процедури закупівлі.
Стаття 36. Основні вимоги до договору про закупівлю
1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
2. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
3. Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п'ятої цієї статті.
Відповідно до тендерної документації № 2/1 від 13.02.2020 року:
Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, надає протягом двох робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду та завантажує в електронному вигляді через електрону систему закупівель:
1) розрахунок ціни відповідно до технічної частини (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) обов’язково надає Замовнику через електронну систему закупівель з повною назвою предмета закупівлі, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами технічної частини (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) до тендерної документації.
Договірна ціна – це ціна за результатами аукціону.
Розрахунок договірної ціни щодо об’ємів робіт/послуг зазначених у технічній частині (технічна частина подається разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі): учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання. Договірна ціна та розрахунки до неї, локальні кошториси, мають визначатися з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
Технічна частина тендерної пропозиції розраховується з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів та інших витрат. До розрахунку ціни входять усі види робіт/послуг, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання субпідрядникам.
Локальні кошториси мають бути складені відповідно до технічного завдання (акту дефектів) з урахуванням будівельного технологічного процесу.
Технічна частина повинна включати повну інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічному завданню Замовника.
Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно норм і правил СОУ 42.1-37641918-085:2018, як тверда, яка може бути переглянута згідно умов п.3.2. Проекту договору (додається як Додаток до цієї тендерної документації).
До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат (договірної ціни у відповідності до п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (у тому числі розрахунок розміру заробітної плати відповідно до розрахунку, що наведений в додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018 з урахуванням орієнтованого рівня заробітної плати, має бути не нижчими ніж 9 954,78 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (лист ДП «ДерждорНДІ» від 29.01.2020 №19.1-25-83), розрахунки вартості матеріальних ресурсів згідно п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку та адміністративних витрат в межах усереднених показників згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами) та розрахунки на інші витрати.
Учасник в договірну ціну може врахувати індекс інфляції, який встановлюється згідно із законодавством на підставі прогнозних рівнів інфляції: згідно Постанови КМУ від 14.02.2015 року № 76, листа Мінрегіону України №7/15-3282 від 26.03.2015 року та пп. 6.2.3. та 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Договірна ціна із розрахунками, в т.ч. локальний кошторис було розміщено у окремому з файлі Кошторис (після аукціону) М-12 в електронній системі закупівель після визначення учасника переможцем в п’ятиденний термін, відповідно до вимог тендерної документації.
В тендерній документації було опубліковано проект договору, редакція якого відповідає укладеному договору від 23 квітня 2020 року №149/20. В Розділі 15. «Додатки до Договору» зазначено, що невід'ємною частиною договору є:
- договірна ціна
- календарний план фінансування та надання робіт
Зазначені договір з додатками, а також договірна ціна з розрахунками розміщені в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 15:50:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м.Вінницю), км 193+700-км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000-км 213+000) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-17-000861-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА», якого допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- підтвердження інформації, зазначеній у довідці про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 19.09.2020 №16-Х, зокрема актів приймання виконаних будівельних робіт до довідки про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2019 року на загальну суму 43825525,39 грн, підписаної 19.12.2019, за умовами договору від 15.07.2019 №107/19-П (додаток 3 тендерної документації)?
- підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 19.03.2020 №22-Х, зокрема копій наказів про призначення на посаду 35 осіб (Швець С.В., Хейлик В.В., Гнатюк О.О., Цехмістер Ю.В., Призюк В.І., Семко В.С., Власенко В.Б., Росохай А.С., Кухар С.М., Дишкант В.М., Дишкант М.М., Вітюк О.А., Подоба О.В., Якубчак Л.О., Лисий В.Г., Кучерук В.Є., Постоюк М.В., Іванчишин Л.С., Киричок С.М., Кравчук Ю.І., Король А.П., Протосоцький А.Ф., Юрчук М.С., Глущенко А.В., Сеник Ф.Д., Хижук В.І., Даниленко В.М., Осадчук П.В., Кравець В.М., Нароган М.Р., Письменюк К.С., Яцков Р.А., Сирота Ю.В., Пузаєнко М.П., Димянишин К.В.), які зазначені у вказаній довідці (додаток 4 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 12:02:43
Пояснення на запит
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно запиту на пояснення Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-02-17-000861-b по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю), км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000 – км 213+000) Current and middle repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through the city of Vinnytsia), km 193+700 - km 213+000 (separate sections) (km 207+000- km 213+000) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» тендерним комітетом було прийняте наступне пояснення:
1. Щодо підтвердження інформації, зазначеній у довідці про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 19.09.2020 №16-Х.
Згідно умов тендерної документації №2/1 від 13.02.2020 року учасник має документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору . Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання до предмету закупівлі, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. Види основних робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №2 Додатку № 3.
* - Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
** - Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
*** - Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Види основних робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції.
Таблиця 2
№
з/п Найменування робіт/послуг Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
1 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою м² 53 317
2 Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером м² 26 269
3 Влаштування шару основи із органо-мінеральної суміші з відфрезерованого матеріалу, приготовленої методом холодного ресайклінгу, з додаванням оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7, комплексного в’яжучого (бітумна емульсія ЕКП-60 і цемент) м² 24 654
4 Регенерація покриття методом холодного ресайклінгу м² 53 317
5 Влаштування вирівнюю чого шару із асфальтобетонної суміші м² 53 317
6 Влаштування нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші м² 24 070
7 Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС) м² 76 356
8 Влаштування розмітки дорожньої холодним пластиком м² 2 464
В підтвердження виконання аналогічного договору учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», надав інформаційно довідку вихідний № 16-Х від 19.09.2020 року, де п/п № 1 вказано договір № 107/19 від 15.07.2019 р. : виконання робіт з Капітального ремонту шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 399+395 автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) в межах Вінницької області, договір виконано на 100%, про що підтверджено листом-відгуком № 544 від 19.03.2020 року Служби автомобільних доріг у Вінницькій області. Також надано скан-копію довідки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форма КБ-3) від 19.12.2019 року на загальну суму виконання робіт - 221 060 819,29 грн.
Щодо підтвердження інформації, зазначеній у довідці про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 19.09.2020 №16-Х, то учасник закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», підтвердив досвід виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії сумарно, в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах відповідно до таблиці 2 Додатку № 3 тендерної документації, завантаживши відповідні електронні файли в електронну систему закупівель:
20.1. Дог_км 399.rar
20.2. Дог_км 491-495.rar
20.3 Договір 460-465.rar.
2. Щодо підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 19.03.2020 №22-Х.
Відповідно до Тендерної документації 2/1 від 13.02.2020 року ДОДАТОК № 4, учасник має надати ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) та надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно Таблиці 2 Додатку № 4:
Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів.
№
з/п Найменування посади або спеціальності Кількість
1 2 3
Інженерно – технічні працівники
1 Головний інженер 1
2 Інженер з охорони праці
(при чисельності більше 50 осіб) 1
3 Виконроб 1
4 Майстер 1
5 Геодезист 1
6 Начальник лабораторії 1
Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів
1 Машиніст дорожньо-будівельних машин
(дорожньої фрези) 1
2 Машиніст автогрейдера 1
3 Машиніст автогудронатора 1
4 Машиніст укладача асфальтобетонну 1
5 Машиніст екскаватора 1
6 Машиніст бульдозера 1
7 Машиніст котка самохідного 6
8 Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) 1
9 Машиніст дорожньо-будівельних машин (машиніст машини з холодної регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу) 1
10 Водій транспортних засобів 5
Робітники-будівельники (дорожні робітники)
1 Дорожній робітник 18
Учасник надав інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завантаживши електрониий файл в електронну систему закупівель 26 довідка по працівники.pdf, а також підтвердив інформацію щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників у електронних файлах:
Трудові12.rar;Трудові11.rar;Трудові10.rar;Трудові9.rar;Трудові5.rar;Трудові8.rar;Трудові4.rar;Трудові7.rar;Трудові3.rar;Трудові6.rar;Трудові2.rar;Трудові1.rar.
Усі вищещазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», що підтверджено в складі тендерної пропозиції.
ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації та надано документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника відповідними працівниками, зазначеними в довідці.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-02-17-000861-b по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю), км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000 – км 213+000) Current and middle repair of principal motor road M-12 Stryi – Ternopil – Kropyvnytskyi – Znamianka (through the city of Vinnytsia), km 193+700 – km 213+000 (separate sections) (km 207+000- km 213+000)» та на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом були прийняті наступні аргументовані заперечення до висновку: 1. Щодо підтвердження інформації щодо наявності працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 19.03.2020 року №22-Х ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада». Відповідно до Тендерної документації №2/1 від 13.02.2020 року (далі – тендерна документація) ДОДАТОК № 4, учасник має надати ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником зазначається розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг. Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Таблиця 2 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 5 Геодезист 1 6 Начальник лабораторії 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) 1 2 Машиніст автогрейдера 1 3 Машиніст автогудронатора 1 4 Машиніст укладача асфальтобетонну 1 5 Машиніст екскаватора 1 6 Машиніст бульдозера 1 7 Машиніст котка самохідного 6 8 Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) 1 9 Машиніст дорожньо-будівельних машин (машиніст машини з холодної регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу) 1 10 Водій транспортних засобів 5 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Дорожній робітник 18 На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та інші), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» щодо підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям надано Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за № 22-Х від «19» березня 2020 року (далі – Довідка). Відповідно до умов тендерної документації Таблиці 2, учасник ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» підтвердив мінімальну кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Зокрема: 1 - Головний інженер - Печериця Ярослав Михайлович - № 154/к 17.07.2019 26.2 Накази. rar/154.19. pdf; 2. Інженер з охорони праці(при чисельності більше 50 осіб) - Шевченко Сергій Михайлович - № 145/к 06.03.2020 26.2 Накази. rar/154.19. pdf; 3. Виконроб - Хейлик Валерій Вікторович - Трудова книжка запис № 17 від 13.03.2019/ 26.13 Трудові11.rar, диплом КВ № 35698645 від 05.6.2009/26.1.Дипломи. rar; 4. Майстер - Гнатюк Олександр Олегович - Трудова книжка запис № 11 від 13.04.2018/ 26.4 Трудові2. rar, диплом ВН № 46060460 від 24.04.2014 /26.1.Дипломи. rar; 5. Геодезист - Марченко Петро Бенедиктович № 86/к 24.02.2020 26.2 Накази. rar/86.20. pdf; 6. Начальник лабораторії - Призюк Валентина Іванівна - Трудова книжка запис № 27 від 01.03.2017 /26.8 Трудові8. rar, диплом ВС № 75637894 від 29.6.2018 /26.1.Дипломи. rar; 7. Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) - Балан Василь Якович № 56/к 14.03.2019/26.2 Накази. rar/56.19. pdf; 8.Машиніст автогрейдера - Довгалюк Валентин Петрович - № 108/к 18.05.2018/ 26.2 Накази. rar/56.19. pdf; 9. Машиніст автогудронатора - Кухар Сергій Михайлович - Трудова книжка запис № 1 від 28.03.2017/ 26.7 Трудові5. rar; 10. Машиніст укладача асфальтобетонну - Котовський Василь Вікторович - № 87/к 27.04.2018/ 26.2 Накази. rar/87.18. pdf; 11. Машиніст екскаватора - Маріянчук Віталій Олександрович - № 65/к 15.03.2019 /26.2 Накази. rar/65.19. pdf; - Волосенко Юрій Анатолійович - № 83/к 25.04.2018 /26.2 Накази. rar/83.18. pdf; 12. Машиніст бульдозера - Сідих Микола Володимирович - № 83/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/ 83.20. pdf; 13. Машиніст котка самохідного: - Кучерук Віктор Євгенович - № 58/к 30.03.2018 /26.2 Накази. rar/ 58.18. pdf; - Гейвах Юрій Іванович - № 71/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/71.20. pdf; - Гуменюк Віктор Михайлович - № 71/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/71.20. pdf; - Яровий Олег Володимирович - № 76/к 21.02.2020 /26.2 Накази. rar/ 76.20. pdf; - Козельский Олександр Борисович - № 82/к 24.02.2020 26.2 /Накази. rar/82.20. pdf; - Венедіктов Володимир Григорович - № 81/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/82.20. pdf; 14. Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) - Собчук Василь Степанович - № 79/к 23.04.2018 /26.2 Накази. rar/79.18. pdf; 15 Водій транспортних засобів - Білий Анатолій Васильович - № 283/к 26.09.2020 /26.2 Накази. rar/283.19. pdf; - Вербицький Броніслав Йосипович - № 255/к 10.09.2019 /26.2 Накази. rar/255.19. pdf; - Романко Роман Михайлович - № 309/к 18.10.2019 /26.2 Накази. rar/309.19. pdf; - Кудлаєнко Сергій Дмитрович - № 170/к 24.07.2020 /26.2 Накази. rar/170.19. pdf; - Задорожний Григорій Миколайович - № 115/к 28.02.2020 - 26.2 Накази. rar/115.20. pdf; 16. Дорожній робітник: 1. Бриль Олександр Олександрович - № 80/к 24.02.2020 /26.2 Накази. rar/80.20. pdf; 2. Хібеба Олександр Володимирович - № 109/к 28.02.2020 /26.2 Накази. rar/109.20. pdf; 3. Остапенко Олександр Васильович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 4. Дружинін Олександр Григорович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 5. Загарія Сергій Анатолійович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 6. Фурсович Іван Володимирович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 7. Шаравара Микола Анатолійович - № 92/к 26.02.2020 /26.2 Накази. rar/92.20. pdf; 8. Зозуля Віктор Володимирович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 9. Кисляк Сергій Миколайович - № 184/к 02.08.2019 /26.2 Накази. rar/184.19. pdf; 10. Кондратюк Богдан Павлович - № 173/к 26.07.2019 /26.2 Накази. rar/173.19. pdf; 11. Маслій Олександр Петрович - № 236/к 04.09.2019 /26.2 Накази. rar/236.19. pdf; 12. Недашківський Руслан Миколайович - № 192/к 07.08.2019 /26.2 Накази. rar/192.19. pdf; 13. Стадник Іван Васильович - № 180/к 01.08.2019 /26.2 Накази. rar/180.19. pdf; 14. Глєбов Андрій Пахомович - № 63/к 18.02.2020 /26.2 Накази. rar/63.20. pdf; 15. Шкрабалюк Павло Борисович - № 189/к 06.08.2019 /26.2 Накази. rar/189.19. pdf; 16. Суханюк Микола Климович - № 138/к 14.06.2020 /26.2 Накази. rar/138.19. pdf; 17. Денисенко Руслан Васильович - № 50/к 14.02.2020 /26.2 Накази. rar/50.20. pdf; 18. Салецький Дмитро Сергійович - № 52/к 17.02.2020 /26.2 Накази. rar/52.20. pdf; 19. Гурецький Віталій Костянтинович - № 190/к 06.08.2019 /26.2 Накази. rar/190.19. pdf; 20. Лаушкін Володимир Михайлович - № 131/к 02.03.2020 /26.2 Накази. rar/131.20. pdf; Щодо зазначених у запиті працівників, то тендерна пропозиція учасника містить архівні документи, що містять копії трудових книжок працівників, а саме: - «Трудові 1.rar» - Вітюк О. А.; - «Трудові 2.rar» - Власенко В. Б., Глущенко А. В., Гнатюк О.О., Даниленко В. М.; - «Трудові 3.rar» - Дишкант В. М., Дишкант М. М., Димянишин К. В.; - «Трудові 4.rar» - Іванчишин Л. С., Киричок С. М.; - «Трудові 5.rar» - Кухар С. М., Кравчук Ю. І., Король А. П., Кучерук В. Є., Кравець В. М.; - «Трудові 6.rar» - Лисий В. Г.; - «Трудові 7.rar» - Осадчук П. В., Нароган М. Р.; - «Трудові 8.rar» - Призюк В. І., Протоцький А. Ф., Подоба О. В., Письменюк К. С., Пузаєнко М. П., Постоюк М. В.; - «Трудові 9.rar» - Росохай А. С.; - «Трудові 10.rar» - Семко В. С., Сеник Ф. Д., Сирота Ю. В.; - «Трудові 11.rar» - Хейлик В. В., С Цехмістер Ю. В., Хижук В. І.; - «Трудові 12.rar» - Якубчак Л. О., Юрчук М. С., Швець С. В., Яцков Р. А. Усі вищезазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», що підтверджено в складі тендерної пропозиції. Також, відповідно до Додатку №4 тендерної документації, на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці Тендерною документацією передбачено, що Учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність правовідносин із працівниками, які вказані у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт Вищезазначені працівники перебувають у трудових відносинах із учасником процедури закупівлі ТОВ «СП «Автострада», що підтверджено у складі поданої пропозиції. Згідно статті 48 Кодексу законів про працю України Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Хочемо акцентувати увагу на тому, що згідно вимог тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Надання трудових книжок на працівників є документальним фактом підтвердження наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Окремо хочемо звернути увагу на наступне: Як вже вказувалося, згідно чинного законодавства України визначено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації. Працівникам, що стають на роботу вперше, трудова книжка оформляється не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу. Студентам вищих та учням професійно-технічних навчальних закладів трудова книжка оформляється не пізніше п’яти днів після початку проходження стажування. До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України, згідно статті 48 КзпП України. Проти даного факту заперечувати є неможливо. 1. Згідно постанови КМ України №637 від 12 серпня 1993 року пунктом 1 визначено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами. Вказаний факт, теж вважаємо неможливо заперечувати. 2. Трудові книжки зберігаються на підприємствах, в установах і організаціях, у представництвах іноземних суб'єктів господарювання, згідно пункту 3 постанови КМ України №301 від 27 квітня 1993 року, що і було зроблено з сторони учасника тендера і це підтверджений документ. ТОВ «СП «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації та надано документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Отже, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримано вимоги тендерної документації. 2. Відповідно Додатку №2 Таблиця 5 тендерної документації №2/1 від 13.02.2020 року: Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Таблиця 5 № з/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Дорожня фреза 1 2 Автогрейдер середнього типу 1 3 Автогудронатор 1 4 Асфальтоукладальник на гусеничному ходу типу Vogele Super або аналог 1 5 Екскаватор 1 6 Бульдозер 1 7 Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий 4 8 Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу 1 9 Коток дорожнiй самохiдний грунтовий 1 10 Поливо-мийна машина 1 11 Ресайклер 1 Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» завантажив в електронну систему закупівель окремий файл 15.1. Довідка про обладнання (М-12 км 193-213)_0001.pdf, де зазначено 23 котка, серед яких не тільки орендовані, але й власні. Також надано підтвердження приналежності техніки. Файлами 15.1.4. Копії договорів на залучену техніку_0001.pdf; 15.1.2. Копії свідоцтв про реєстрацію техніки_0001.pdf підтверджується інформація щодо приналежності. Для відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати вищезазначену кількість техніки, а саме 6 котків, відповідно Таблиці 5 Додатку №2 тендерної документації №2/1 від 13.02.2020 року. Вважаючи на цей факт, Учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації. Інша техніка подається за бажанням Учасника та не впливає на зміст пропозиції. Крім того слід зазначити, що в пункті 2 Висновку вказано: «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено». Окрім того, повідомляємо про неможливість розірвання договору №149/20 від 23.04.2020 року відповідно до законодавства: Відповідно до вимог частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір №149/20 від 23.04.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 6.2. Договору №149/20 від 23.04.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області відсутні правові підстави розірвати договір №149/20 від 23.04.2020 року. Безпідставне розривання договору призведе до зриву виконання планів будівництва автомобільної дороги у межах президентської програми «Велике будівництво» та невиконання Указу Президента України від 17.07.2019 року №529/2019 «Про деякі заходи щодо створення умов для розвитку та підвищення якості автомобільних доріг».
2020-10-26 17:25:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду 03.11.2020 |
Дата публікації: | 04 листопада 2020 |
Документи:
04 листопада 2020 13:00
|
Електронний підпис |
04 листопада 2020 12:59
|
Позов 3.11.2020 № 3049.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
183 240 420,00
UAH з ПДВ
|
183 240 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТЛ+М" |
189 400 200,00
UAH з ПДВ
|
189 400 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
191 740 300,00
UAH з ПДВ
|
191 740 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
183 240 420,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 10:58
|
ДУ № 3 до Договору № 149І20.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 09:55
|
ДУ № 2 до Договору № 149І20.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 16:56
|
ДУ № 1 до Договору № 149І20.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 16:47
|
Договір № 149І20 від 23.04.2020.pdf | укладений |
23 квітня 2020 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець керуючись переліком об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягами бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 “ Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України №36 від 29.01.2020 року, прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 149/20 від “23” квітня 2020 року “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий — Тернопіль — Кропивницький — Знам'янка (через м.Вінницю), км 193+700 — км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000 — км 213+000 )”. 1. Сторони Договору погоджують викласти Додаток 2 (Календарний план надання та фінансування послуг) в новій редакції. 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 149/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв'язку зі зміною реквізитів Виконавця (лист №12971 від 14.08.2020 року) Сторони домовились змінити реквізити в розділі 16. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін договору № 149/20 від23 квітня 2020 року року та викласти їх у наступній редакції: “16. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул.Свободи,77 р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 25879878 ВИКОНАВЕЦЬ: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке ШБУ №56” 29016, м. Хмельницький, вул.Західна Окружна,1 р/р UA893 2047 8000 0026 0059 2488 6619 в ПАТ Акціонерний банк “УКРГАЗБАНК” ЄДРПОУ 03448860 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 149/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Виконавець, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”(в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) та постановою КМУ від 29.01.2020року №36 « Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанови КМУ від 23.11.2020 року №1150 ) прийшли до спільної згоди внести зміни до Договору № 149/20 від “23” квітня 2020 року « Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам`янка, км 193+700 – км 213+000 (окремими ділянками) (км 207+000 – км 213+000) Хмельницька область» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», виклавши п.3.1. в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 182 134 173,00 грн ( Сто вісімдесят два мільйони сто тридцять чотири тисячі сто сімдесят три гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ — 30 355 695,50 грн.” 2. Змінити виконання зобов’язань Виконавця щодо надання послуг по даному Договору, виклавши п.5.1. Договору в наступній редакції: “5.1. Строк надання послуг - з моменту підписання до 31.12.2020 року.” 3. Змінити строк дії даного Договору виклавши п. 13.1. Договору в наступній редакції: “13.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2020 року або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 4. Сторони Договору погоджують викласти Додаток (Договірна ціна), Додаток (Календарний план фінансування та надання послуг) в новій редакції. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 6. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 7. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 149/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |