Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2021 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 79 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 397 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 397175 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) (далі-Довідка КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 14:24 |
Перелік змін_149.doc | |
30 березня 2021 14:23 |
ТД КР Т-26-04 км 31+140 -35+995_зміна 5.docx | |
23 березня 2021 17:28 |
Перелік змін_137.doc | |
19 березня 2021 10:22 |
Перелік змін_128.doc | |
11 березня 2021 20:42 |
Перелік змін_108.doc | |
11 березня 2021 16:18 |
Додаток 4 (ТЗ КР Т-26-04 км 31-35)_зміна 1.docx | |
03 березня 2021 18:19 |
Перелік змін_93.doc | |
19 лютого 2021 13:45 |
Додаток 3 (Проект договору КР Т-26-04 км 31-35).doc |
30 березня 2021 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
30 березня 2021 14:24 |
Перелік змін_149.doc
|
|||||||||||||||||||||
30 березня 2021 14:23 |
ТД КР Т-26-04 км 31+140 -35+995_зміна 5.docx
|
|||||||||||||||||||||
23 березня 2021 17:28 |
Перелік змін_137.doc
|
|||||||||||||||||||||
19 березня 2021 10:22 |
Перелік змін_128.doc
|
|||||||||||||||||||||
11 березня 2021 20:42 |
Перелік змін_108.doc
|
|||||||||||||||||||||
11 березня 2021 16:18 |
Додаток 4 (ТЗ КР Т-26-04 км 31-35)_зміна 1.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 березня 2021 18:19 |
Перелік змін_93.doc
|
|||||||||||||||||||||
19 лютого 2021 13:45 |
Додаток 3 (Проект договору КР Т-26-04 км 31-35).doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 04 березня 2021 14:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-28-000017 ● dddd3a89bb2c49cf95a5b9a4b6906e69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.10.2021
№ 668
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 28.10.2021 №668
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-19-008622-b 19.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 15:17:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-19-008622-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-05 15:26:19
Пояснення на запит
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на основі проектно-кошторисної документації, виготовленої Львівською філією інституту «Західдіпрошлях» та проведеною експертизою (експертний звіт № 858/е/20 від 03.06.2010 р., наданий інститутом «НДІПроектреконструкція»), яким затверджено Зведений кошторисний розрахунок об’єкта складає 82 564,024 тис. грн. З урахуванням зменшення витрат, що не стосуються виконання робіт учасником торгів, визначена очікувана вартість зазначеного об’єкта ремонту складає 79 435,000 тис. грн. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) розміщується на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області: https://cv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5726/sad_u_chernivetskii_oblasti_oholosyla_vidkryti_torhy_na_kapitalnyi_remont_dilianky_dorohy_t-26-04.html.
Додатки у файлах: Експертний звіт.pdf, Наказ № 84.pdf, Зведений кошторисний розрахунок.pdf.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-09 14:25:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-19-008622-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при укладенні договору про закупівлю робіт те, що Переможцем процедури закупівлі ТзОВ «ШБУ-77» у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо) (Додаток 5 тендерної документації) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, як вимагалось у пункті 3.4.1 частини 3 Розділу VI тендерної документації та Додатку 5 ТД ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-11 15:43:24
Пояснення на запит
Відповідно до примітки п. 3.4 ч. 3 Розділу 6 Тендерної документації договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2018 надаються тільки Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Згідно з абз. 10 п. 3.2. ч. 3 Розділу 6 Тендерної документації замовник до моменту укладення договору про закупівлю, визначеного Законом, розглядає надану Учасником-Переможцем договірну ціну (кошторис), здійснює її аналіз на відповідність вимогам тендерної документації, проектної документації, нормам та стандартам та, у разі відсутності зауважень, погоджує її.
Таким чином, тендерною документацією дійсно передбачено обов’язок учасника-переможця протягом п’яти робочих днів завантажити в електронній системі закупівель договірну ціну, однак, завантажена договірна ціна в подальшому перевіряється замовником та у випадку відсутності зауважень погоджується ним. У випадку наявності зауважень, то такі надаються учаснику переможцю, який повинен усунути їх до моменту підписання договору (не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі). Переможцем закупівлі ТОВ «ШБУ-77» було усунуто виявлений недолік та надано Аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо).
Отже, замовником був виявлений та врахований недолік у завантаженій договірній ціні учасника-переможця, який усунуто переможцем впродовж періоду погодження договірної ціни, у термін до 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Таким чином, учасником-переможцем ТОВ «ШБУ-77» не було порушено вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а договірна ціна сторонами погоджена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Аналіз ринку цін додається у файлі «Аналіз ринку цін КР Т-26-04.pdf».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області розглянула недоліки, виявлені при проведенні моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» стосовно порушення вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та на своєму веб-сайті, у розділі "державні закупівлі", опублікувала обґрунтування технічних та якісних характеристик по даній закупівлі. Посилання: https://cv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5726/kapitalnyi_remont_avtomobilnoi_dorohy_zahalnoho_korystuvannia_derzhavnoho_znachennia_t-26-04_chernivtsi_hertsa___kpp__diakivtsi__na_diliantsi_km_31_140___km_35_997__obgruntuvannia_tekhnichnykh_i_yakisnykh_kharakterystyk.html Щодо опису прикладів формальних помилок, Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області буде враховано виявлений недолік у подальшій роботі.
2021-11-25 17:03:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
78 560 000,00
UAH з ПДВ
|
77 765 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
78 880 000,00
UAH з ПДВ
|
78 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
77 765 650,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 20:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:33
|
Д.у. 6 до 17.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2021 15:40
|
Д.у. 5 до 17.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 12:03
|
Д.у. 4 до № 17.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 15:28
|
Д.у. 3 до № 7.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 18:40
|
Д.у. 2 до 17.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 18:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 11:09
|
Д.у. 1 до 17.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 16:49
|
Договір №17.pdf | укладений |
07 травня 2021 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |