Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дооснащення комплексної системи відеоспостереження міста Києва в зоні вулиці Бориспільська
Очікувана вартість
3 700 000,00 UAH
UA-2020-03-30-001950-a 9b51342d97b4487d8d15de1334c4b8a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаненко Юрій Петрович

380677897738 kp.informatika.kmda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3
Контактна особа: Губаненко Юрій Петрович
380677897738
kp.informatika.kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:56
Очікувана вартість: 3 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


дооснащення комплексної системи відеоспостереження міста Києва в зоні вулиці Бориспільська (детально зазначено в Додатку 3 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штуки
дооснащення комплексної системи відеоспостереження міста Києва в зоні вулиці Бориспільська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 17:52
ТД_дооснащення КСВ Бориспільська.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-001950-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 22 травня 2020 16:48
Вимога про надання роз'яснення причин дискваліфікації
Шановний замовнику!
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати аргументування щодо причин дискваліфікації ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» (далі по тексту - Скаржник), а саме – чому надані у складі тендерної пропозиції копії договорів та додаткових документів до них, не були розцінені замовником як аналогічні.

Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником закупівлі надається інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного договору, у вигляді таблиці, що передбачена тендерною документацією, копія виконаного договору, копія (-ї) акту (-ів) наданих послуг або копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), або інші документи, що підтверджують його виконання. Згідно примітки, що міститься в цьому ж розділі тендерної документації - під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Скаржника було завантажено файли з належним чином посвідченими копіями документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі договорів, а саме файли з назвами:
- 22.1. Договір парк веселка ч. 1.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 2.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 3.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 4.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 5.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 5.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 6.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 7.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 8.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 9.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 10.PDF,
- 22.2. Договір по фруктосховищу ч.1.PDF,
- 22.2. Договір по фруктосховищу ч.2.PDF.
У даних файлах наявні відскановані копії Договору підряду №223/11 від 20.11.2018 «Капітальний ремонт парку «Веселка» в Шевченківському районі», укладеного між Скаржником та Київським комунальним об’єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» з додатками до нього та актами приймання виконаних будівельних робіт, складеними згідно примірної форми КБ-2в, в яких відображено перелік виконаних робіт за даним договором, в тому числі роботи щодо улаштування комплексної системи відеонагляду з поставкою устаткування та матеріалів, що закуповувалися для виконання робіт безпосередньо Скаржником.
Виконання зазначених вище робіт підтверджується наданими Скаржником первинними документами та вони є повністю аналогічними до предмету даної закупівлі.
А саме: файл “22.1. Договір парк веселка ч. 8.PDF”, в якому наявна копія Акту №9 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року, від 25 липня 2019 року, в якому, крім іншого наявна інформація про монтаж обладнання відеонагляду: камер телевізійних, пристроїв цифрової реєстрації (відеореєстраторів), комутаторів, шаф управління, кінцевих пристроїв, волоконно-оптичного кабелю, оптичних панелей, тощо; файл “22.1. Договір парк веселка ч. 10.PDF”, в якому наявна копія Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт, який є додатковим до Акту №9 приймання виконаних будівельних робіт за 25 липня 2019 року, в якому перелічено устаткування, що придбавалося ТОВ “БУДМОНТАЖСЕРВІС І”, зокрема: Камери телевізійні з функцією SMART, Комплекти відеореєстратора, Джерело безперебійного живлення, жорсткі диски, карти пам’яті, SFP модулі, комутатори, маршрутизатори, шафи управління, тощо.
Також, у складі Тендерної пропозиції Скаржника наявні відскановані копії Договору підряду на виконання робіт №10/11-1 від 10 листопада 2016 року, укладений між Скаржником та ТОВ «МОЛОДІЖНА АГРАРНА СПІЛКА», щодо будівництва фруктосховища з регульованим газовим середовищем місткістю 5000 тонн по вул. Б.Хмельницького, 1, в с. Новоолексіївка, Сокирянського району, з додатками до нього та актами приймання виконаних будівельних робіт, складеними згідно примірної форми КБ-2в, в яких відображено перелік виконаних робіт за даним договором, в тому числі роботи щодо улаштування комплексної систем відеонагляду з поставкою устаткування та матеріалів, що закуповувалися для виконання робіт безпосередньо Скаржником.
Виконання зазначених вище робіт підтверджується наданими Скаржником первинними документами та вони є повністю аналогічними до предмету даної закупівлі.
А саме: файл “22.2. Договір по фруктосховищу ч.1.PDF” в якому наявна копія Акту №19 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року, від 25.11.2019, в якому, крім іншого, наявна інформація про виконання робіт з монтажу шаф телекомунікаційних, шаф або панелей комутації зв’язку та сигналізації, монтаж відеокамер (відеореєстраторів для нагляду), Монтаж мережевого фільтру, патч-панелей FOB, патчкордів, пусконалагоджувальні роботи, тощо; в цьому файлі наявна копія Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт, від 25.11.2019, додатково до акту №19 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року, в якому перелічено устаткування, що придбавалося ТОВ “БУДМОНТАЖСЕРВІС І”, зокрема: Шафа телекомунікаційна, Акумуляторні батареї, відеокамери, комутатори, маршрутизатори, жорсткі диски, тощо.
Вищевказані документи в повній мірі підтверджують наявність у Учасника досвіду виконання робіт, аналогічних до тих, що передбачені даною закупівлею. Можливість підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі договорів вищевказаними документами також підтверджується позиціями викладеними в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5180-р/пк-пз від 26.04.2019, №6944-р/пк-пз від 30.05.2019 та №4537-р/пк-пз від 15.04.2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 13:31
Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу UA-2020-03-30-001950-a.b2 повідомляємо наступне.
Відповідно до п.п. 3.2 пункту 3 додатку 1 до ТД учасники, у складі тендерної пропозиції мали надати на підтвердження виконання аналогічного договору надається копія виконаного договору, копія (-ї) акту (-ів) наданих послуг або копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), або інші документи, що підтверджують його виконання. При цьому під аналогічним договором розуміються договір подібний за предметом закупівлі.
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" у складі тендерної пропозиції надано копію виконаного договору за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт (Капітальний ремонт парку «Веселка» в Шевченківському районі) та копію виконаного договору робіт з будівництва фруктосховища з регульованим газовим середовищем місткістю 5000 тонн по вул. Б. Хмельницького, 1, в с. Новоолексіівка Сокирянського району Чернівецької області.
Оскільки предметом закупівлі Замовника є ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (дооснащення комплексної системи відеоспостереження міста Києва в зоні вулиці Бориспільська), договори з будівництва та капітального ремонту, надані ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" у тендерній пропозиції не є подібними за предметами закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001950-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 22 травня 2020 16:28
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "Техком-Сервіс"
Шановний замовнику!
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ «Техком-Сервіс», у зв’язку із тим, що надані ним у складі тендерної пропозиції документи не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1. В порушення вимог п.2 Розділу 5 тендерної документації ТОВ «Техком-Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції було надано посвідчену директором ТОВ «Техком-Сервіс» копію довідки про відкриття рахунку в АТ «КБ «ПРИВАТБАНК», тоді як відповідно до вимог тендерної документації учасником мала бути надана оригінал (або нотаріально завірена копія) довідки з обслуговуючого банку учасника про відкриття поточного рахунка, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Позицію щодо того, що надання засвідченної директором учасника копії такої довідки замість її оригіналу або нотаріально посвідченої копії, є невідповідністю умовам тендерної документації Вами було висловлено в протоколі засідання тендерного комітету КП «ІНФОРМАТИКА» №83/20 від 04.05.2020, який був прийнятий за результатами розгляду тендерних пропозицій за закупівлею «дооснащення комплексної системи відеоспостереження м. Києва в межах вул. Оноре де Бальзака, вул. Каштанової, вул. К.Маркса, вул. Шалом Алейхема, вул. Мілютенка, Лісовий проспекту, вул. Кубанської України, вул. космонавта Волкова» (UA-2020-03-26-004380-b 178948bbe66e48c29199969234219890, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-26-004380-b), в тендерній документації якої передбачено аналогічні вимоги щодо надання вищевказаного документу.
2. Відповідно до п. 10.9 Статуту ТОВ «Техком-Сервіс» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними зборами учасників. В складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «Техком-Сервіс» не надано такого рішення та не надано документів, які би свідчили, що сума тендерної пропозиції ТОВ «Техком-Сервіс» не перевищує 50% вартості чистих активів Товариства. Попри те, що одноосібним засновником товариства та його директором є одна і таж сама фізична особа, відповідно до вимог чинного законодавства: директор товариства та засновник товариства – являються юридично/формально двома окремими особами, зі своїми, окремими, правами та обов’язками. Таким чином директор ТОВ «Техком-Сервіс», як посадова особа, виконавчий орган товариства, зобов’язаний діяти виключно в межах наданих йому повноважень. Тому вважаємо, що підписуючи тендерну пропозицію, в тому числі надаючи в її складі згоду з проектом договору, директор ТОВ «Техком-Сервіс», в порушення вимог п.2 Розділу 5 тендерної документації, не надав документи, які належним чином підтверджують його повноваження на укладення договору про закупівлю, тим самим вийшовши за межі наданих йому повноважень. Аналогічну позицію щодо підтвердження повноважень директора висловлено Антимонопольним комітетом України в рішенні №16964- р/пк-пз від 19.11.2019 (номер оголошення про проведення закупівлі - UA-2019-10-04-000960-c, посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-04-000960-c).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 13:32
Шановний Учаснику! У відповідь на вашу скаргу UA-2020-03-30-001950-a.c1 повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-30-001950-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 29 травня 2020 10:57
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ПОРУШУЄ ВИМОГИ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Вважаємо рішення, оформлене протоколом №99/20 засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІНФОРМАТИКА" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 травня 2020 року, безпідставним, таким що прийняте з порушенням вимог тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі" та просимо його скасувати.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 червня 2020 18:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 3 294 000,00
UAH з ПДВ
3 294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техком-Сервіс 3 580 619,00
UAH з ПДВ
3 580 619,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПО ІНФОТЕХ" 3 700 000,00
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 15:45
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:10
Довідка з банку КД 2.PDF
17 квітня 2020 15:10
Довідка з банку КД 1.PDF
17 квітня 2020 15:10
24. Специфікація.PDF
17 квітня 2020 15:09
19. Інформація про МТБ.PDF
17 квітня 2020 15:09
17. Авторизаційний лист.PDF
17 квітня 2020 15:09
16.4. Довідка з банку 4.PDF
17 квітня 2020 15:09
16.3. Довідка з банку 3.PDF
17 квітня 2020 15:09
16.2. Довідка з банку 2.PDF
17 квітня 2020 15:09
16.1. Довідка з банку 1.PDF
17 квітня 2020 15:09
14. Витяг ЄДР.PDF
17 квітня 2020 15:09
13. Витяг ПДВ.PDF
17 квітня 2020 15:09
11. Захист довкілля.PDF
17 квітня 2020 15:09
9. Тендерна пропозиція.PDF
17 квітня 2020 15:09
8. Розрахунок вартості.PDF
17 квітня 2020 15:09
7. Проект договору.PDF
17 квітня 2020 15:09
5.3. Статут.PDF
17 квітня 2020 15:09
4. Лист про санкції.PDF
17 квітня 2020 15:09
2. Ст. 17.PDF
17 квітня 2020 15:09
1. Реєстр.PDF

Публічні документи

28 травня 2020 11:11
Електронний підпис
26 травня 2020 22:56
мвс довідка
26 травня 2020 22:54
довідка мвс
26 травня 2020 18:03
Електронний підпис
26 травня 2020 18:01
довідка ДПІ
26 травня 2020 18:01
довідка мвс
26 травня 2020 14:30
Електронний підпис
26 травня 2020 14:19
тендерна пропозиція
17 квітня 2020 14:18
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:16
6_розрахунок вартості.PDF
17 квітня 2020 14:13
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:12
6_розрахунок вартості.PDF
15 квітня 2020 18:46
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:43
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:26
22_Статут Техком Сервіс.PDF
15 квітня 2020 18:26
18_Копія свідоцтва ПДВ.pdf
15 квітня 2020 18:26
16_Копія ліцензії НКРЗ.PDF
15 квітня 2020 18:26
14_витяг станом на 07.04.20.PDF
15 квітня 2020 18:26
8_технічні вимоги.PDF
15 квітня 2020 18:26
6_розрахунок вартості.PDF
15 квітня 2020 18:26
4_1_Договір 3-17 від 13.05.2017.PDF

Публічні документи

16 квітня 2020 13:57
Електронний підпис
16 квітня 2020 13:26
G0420-5381-GL_tender.pdf
16 квітня 2020 13:26
Реєстр документів.PDF
16 квітня 2020 13:26
Лицензия с ЭЦП.pdf
16 квітня 2020 13:26
22.Тендерна пропозиція.PDF
16 квітня 2020 13:26
21. Авторизаційний лист.PDF
16 квітня 2020 13:26
17.Технічні вимоги.pdf
16 квітня 2020 13:26
13.Довідка з банку.pdf
16 квітня 2020 13:26
11.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
16 квітня 2020 13:26
08.Статут.pdf
16 квітня 2020 13:26
02.Довідка МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВ Техком-Сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПО ІНФОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Відхилено 3 294 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 11:44
ТОВ Техком-Сервіс
#33941768
Переможець 3 580 619,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техком-Сервіс
#33941768
3 580 619,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:34
Додаткова угода № 2 від 30.12.2020 до Договору № 26_20_07 від 06.07.2020.pdf укладений
30 грудня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 20:35
Додаткова угода № 1 від 23.12.2020 до Договору № 26_20_07 від 06.07.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 20:33
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 19:27
Договір 26_20_07 від 06.07.2020 дооснащення ксв міста Києва в зоні вулиці Бориспільська.pdf укладений
08 липня 2020 19:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 26/20-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ст. 651, ст. 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 10.8. Договору, Сторони вирішили, розірвати Договір № 26/20-07 від 06.07.2020 р., за взаємною згодою з 30.12.2020 р.