Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44045138 |
Місцезнаходження: | 19801, Україна , Черкаська обл., смт Драбів, вул.Центральна, будинок 69 |
Контактна особа: |
Петренко Сергій Васильович 380500718588 petrenko1112@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2023 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2024 20:00 |
Очікувана вартість: | 140 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 701,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2023 18:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2023 18:40 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000027 ● e361c50e54e447eda52c2180cedc67ae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.06.2024 № 47-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-29-007910-a, 29.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 10:47:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-12-29-007910-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чи придбана станом на 12.06.2024 манна крупа та у якій кількості?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 21:25:12
ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Північному офісу Держаудитслужби
в Черкаській області
ПОЯСНЕННЯ
до процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a)
Відділом освіти Драбіської селищної ради Черкаської області (далі Замовник) було оголошено процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a).
По суті поставлених питань повідомляємо:
1. Ціни на товар визначені шляхом збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на підставі моніторингу ринкових цін, враховуючи наказ Мінекономіки від 18 лютого 2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з змінами внесеними наказом № 649 від 07.04.2020 року «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») оприлюднено 02.01.2024 року на сайті Драбівської селищної ради Черкаської області.
3. Посилання на сайт: https://drabivska-gromada.gov.ua/
4. Придбана крупа манна в кількості 53,660 кг.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-17 21:21:16
«ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості»
Північному офісу Держаудитслужби
в Черкаській області
ПОЯСНЕННЯ
до процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a)
Відділом освіти Драбіської селищної ради Черкаської області (далі Замовник) було оголошено процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a).
По суті поставлених питань повідомляємо:
1. Ціни на товар визначені шляхом збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на підставі моніторингу ринкових цін, враховуючи наказ Мінекономіки від 18 лютого 2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з змінами внесеними наказом № 649 від 07.04.2020 року «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») оприлюднено 02.01.2024 року на сайті Драбівської селищної ради Черкаської області.
3. Посилання на сайт: https://drabivska-gromada.gov.ua/
4. Придбана крупа манна в кількості 53,660 кг.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-06-18 09:50:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» придбавається крупа манна, придбання якої згідно з Єдиним закупівельним словником, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, проводиться за ДК 15620000-0: «Крохмалі та крохмалепродукти»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-28 14:43:21
Крупа гречана, крупа манна, пластівці вівсяні, крупа пшоняна, крупа пшенична, рис, борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа перлова, крупа ячна, горох
Північному офісу Держаудитслужби
в Черкаській області
ДОДАТКОВЕ ПОЯСНЕННЯ
до процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a)
Відділом освіти Драбіської селищної ради Черкаської області (далі Замовник) було оголошено процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a).
Додатково по суті поставленого питання повідомляємо про те, що за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» була придбана крупа манна, придбання якої згідно з Єдиним закупівельним словником, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, проводиться за ДК 15620000-0: «Крохмалі та крохмалепродукти», через технічну помилку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень до процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа гречана, крупа манна, пластівці вівсяні, крупа пшоняна, крупа пшенична, рис, борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа перлова, крупа ячна, горох) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-007910-a За результатами висновку про наявність або відсутність порушень законодавства проведеного Північним офісом Держаудитслужби в Черкаській області було розірвано договір від 15.01.2024 № 21 укладений між відділом освіти Драбівської селищної ради і ФОП Шевченком Василем Миколайовичем, додаткова угода № 1 від 03.07.2024.
2024-07-03 10:27:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону) • усунуто
Договір розірвано
2024-07-03 11:45:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2024 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ |
140 280,00
UAH з ПДВ
|
140 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ #1827304897 |
Переможець |
140 280,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:38
|
Договір № 21 від 15.01.2024.pdf | укладений |
15 січня 2024 15:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Борошно пшеничне вищого ґатунку | 400 | кілограм |
18,00
UAH
|
Крупа гречана | 1100 | кілограм |
35,00
UAH
|
Крупа манна | 200 | кілограм |
25,00
UAH
|
Рис | 900 | кілограм |
60,00
UAH
|
Крупа пшоняна | 560 | кілограм |
25,00
UAH
|
Пластівці вівсяні | 100 | кілограм |
30,00
UAH
|
Горох | 250 | кілограм |
18,00
UAH
|
Крупа перлова | 80 | кілограм |
15,00
UAH
|
Крупа ячна | 600 | кілограм |
14,00
UAH
|
Крупа пшенична | 320 | кілограм |
14,00
UAH
|