Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі Будинку культури Полонської міської ради ОТГ за адресою : м.Полонне, вул.Л.Українки,буд.95 в Хмельницькій області(коригування)"
Очікувана вартість
4 545 306,50 UAH
UA-2023-11-28-013104-a 9b366813a201475283cd2147a108cbaf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дрегало Світлана Василівна

+380974683373 polonnebukh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та туризму виконавчого комітету Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 41325933
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, Лесі Українки, 95
Контактна особа: Дрегало Світлана Василівна
+380974683373
polonnebukh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі Будинку культури Полонської міської ради ОТГ за адресою : м.Полонне, вул.Л.Українки,буд.95 в Хмельницькій області(коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне,, вул. Леся Українки, буд.95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

28 листопада 2023 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-29-000002 • 7eb19832ae7c43428525af1a94401ed4
Автор звернення: Оператор Бумеранга
Дата створення звернення: 2023-11-29 14:10
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тобто, ви навіть не збирались імітувати момент будь-яких торгів, а віддали все "Елті" суму до копійки? Як ви самі оцінюєте актуальність ремонту будинку культури за 4,5 мільйона гривень під час війни?
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-11-28-000016 • 0c0a9eab1402411b9f3673c100eff06f
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-11-28 22:53
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Такі роботи не на часі. В країні, на яку напали і в якій влада зацікавлена в перемозі, гроші повинні направлятися на потреби армії першочергово. А в нас армія знімає відео, щоб попросити донати, а державні кошти йдуть на ремонти будівель і доріг. Скасуйте тендер. Як за багато років не провели ремонт, то вже почекає. Гроші на ЗСУ!!!! Покажіть діями зацікавленість в перемозі
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-07-000052 ● 2d295788e6dc489ca9ebe27a1062e245
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2024 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.02.2024 № 9-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.02.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.02.2024 № 9-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 9 UA-2023-11-28-013104-a 28.11.2023

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 12:37:53

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-13 12:27:14

Відділом культури та туризму виконавчого комітету Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади запит на пояснення розглянуто. За результатами розгляду, повідомляємо наступне.

1. Очікувана вартість визначена відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 розрахунковим методом на підставі зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів проектної-кошторисної документації по об’єкту. (Зведений кошторисний розрахунок та локальні кошториси-додаються).
2.Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Відділу культури та туризму виконавчого комітету Полонської міської ради ТГ, посилання https://vktp.com.ua/normatyvno-pravovi-akty/.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 12:49:39

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Пропоную надати копії документів про надання бюджетного призначення та бюджетних асигнувань для здійснення закупівлі з капітального ремонту Будинку культури Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади за адресою: Україна, Хмельницька обл., м. Полонне, вул. Л. Українки, буд. 95.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Елте Стандарт» (ЄДРПОУ 42643519), з яким укладений договір від 24.11.2023 № 121 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-13 14:45:11

Відділом культури та туризму виконавчого комітету Полонської міської ради об'єднаної територіальної громади запит на пояснення розглянуто. За результатами розгляду, повідомляємо наступне.

1) Закупівля робіт була здійснена на очікувану вартість.
Бюджетні призначення по об’єкту будівництва, на момент здійснення закупівлі в повному обсязі, не виділялися. Разом з тим, згідно рішення Полонської міської ради Шепетівського району Хмельницької області № 14 від 08.05.2023 року було виділено бюджетні асигнування на 2023 рік по об’єкту у сумі 1 550 000,00 гривень.
Також, згідно рішення Полонської міської ради Шепетівського району Хмельницької області № 16 від 29.11.2023 року було виділено бюджетні асигнування на 2023 рік по об’єкту у сумі 900000,00 гривень. (Рішення сесій-додаються).
2) Оцінка можливих потенційних виконавців здійснювалась на підставі комерційних пропозицій підрядних організацій, ТОВ «Елте Стандарт» надано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію серед інших потенційних виконавців робіт. (Копії комерційних пропозицій-додаються).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Елте Стандарт"
#42643519
Переможець 4 545 306,50
UAH з ПДВ
28 листопада 2023 16:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2024 13:06
дог 4 елте стандарт зменшення_20241202_0001.pdf зміни до договору
02 грудня 2024 12:02
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2024 15:39
додаткова угода3_20241023_0001.pdf зміни до договору
23 жовтня 2024 15:34
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2024 16:20
дод уг 2 кап рем бк_20241003_0001.pdf зміни до договору
03 жовтня 2024 15:54
Електронний підпис укладений
30 травня 2024 16:10
ду 1 до договору.pdf зміни до договору
30 травня 2024 15:57
Договір_обгрунтування_звіт.pdf укладений
28 листопада 2023 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині бюджетного фінансування у 2024 році
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в частині фінансування робіт у 2024 році
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в частині фінансування робіт у 2024 році
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в частині фінансування у 2024 році та узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML