Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці.»
Очікувана вартість
17 782 443,40 UAH
UA-2020-03-13-002366-a ● 9b12b633616c421296e9650b731f5836
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Вебсайт: | http://prco.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Контактна особа: |
Нижник Дмитро Петрович +380432511342 goldsystem.market@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 17 782 443,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 782,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки можуть проводитися шляхом: можливої оплати Замовником, за наявності фінансування, попередньої оплати (авансу) на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 року № 1070, на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт: | 20% |
Понад 40 млн. гривень: | 20% |
Понад 30 млн. грн. до 40 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 20 млн. грн. до 30 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: | 2% |
До 5 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
30 працівників та більше: | 10% |
Від 20 до 29 працівників включно: | 7% |
Від 10 до 19 працівників включно: | 5% |
Від 5 до 9 працівників включно: | 3% |
До 4 працівників: | 0% |
13 березня 2020 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 16:49 |
4.5. Додаток_5_Iнформацiя (1).doc | |
13 березня 2020 16:49 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
13 березня 2020 16:49 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору (1).doc | |
13 березня 2020 16:49 |
4.2. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
13 березня 2020 16:49 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
13 березня 2020 16:49 |
4. ТД Хімкорпус.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги п. 5.1.3.2. ДТ
Дата подання: 17 березня 2020 15:39
Дата відповіді: 20 березня 2020 13:25
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, або формами державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт»). До уваги береться лише обсяг виконаних учасником будівельних робіт за 2019 рік.
Мається на увазі форма № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт») за 12 місяців, тобто 12 форм? Чи за якийсь конкретний період 2019 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Умовами тендерної документації вимагається документальне підтвердження Обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт. При цьому, учасником можуть бути надані Звіти про виконання будівельних робіт за кожен місяць 2019 року або ж поквартальні Звіти.
Умовами тендерної документації вимагається документальне підтвердження Обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт. При цьому, учасником можуть бути надані Звіти про виконання будівельних робіт за кожен місяць 2019 року або ж поквартальні Звіти.
Щодо вимоги п. 3.5.4. ТД
Дата подання: 17 березня 2020 15:48
Дата відповіді: 20 березня 2020 13:26
Учасники повинні мати у власності люльки будівельні з електричним приводом.
Дискримінація - будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Чому Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, щодо наявності саме у власності люльок будівельних, тобто дві і більше люльки, без надання можливості Учаснику взяття їх в оренду або наявності договору про надання послуг, який може бути укладений з відповідним субпідрядником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Замовником встановлено вимоги щодо наявності люльок будівельних з електричним приводом з метою виконання робіт, передбачених у додатку 2 до тендерної документації. При цьому, наявність власних люльок, що мають акт випробувань, зменшує ризики щодо затримки початку виконання робіт. Оскільки залучення люльок за договорами про надання послуг не гарантуватиме своєчасного початку робіт.
Замовником встановлено вимоги щодо наявності люльок будівельних з електричним приводом з метою виконання робіт, передбачених у додатку 2 до тендерної документації. При цьому, наявність власних люльок, що мають акт випробувань, зменшує ризики щодо затримки початку виконання робіт. Оскільки залучення люльок за договорами про надання послуг не гарантуватиме своєчасного початку робіт.
rjycekmnfyn
Дата подання: 18 березня 2020 16:52
Дата відповіді: 20 березня 2020 13:41
просимо надати інформацію про залученого вами консультанта. чому його вартість послуг 30 000?
Відповідь: Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, зазначена вимога не встановлює зобов’язального характеру щодо оплати послуг Консультанта, це право переможця, а не його обов’язок.
Крім того, повідомляємо, що згідно абзацу 50 Постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 грудня 2018 року по справі №127/15574/16-а, оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
Вартість послуг визначається згідно складності процедури та об’єму наданих послуг.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, зазначена вимога не встановлює зобов’язального характеру щодо оплати послуг Консультанта, це право переможця, а не його обов’язок.
Крім того, повідомляємо, що згідно абзацу 50 Постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 грудня 2018 року по справі №127/15574/16-а, оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
Вартість послуг визначається згідно складності процедури та об’єму наданих послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-13-002366-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 16 березня 2020 10:59
послуги консультанта
просимо опублікувати скан копію договору з консультантом.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2020 13:55
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Таким чином, ознайомитись із даним договором може учасник, що буде визнаний переможцем торгів.
Окрім того, повідомляємо, що в авторизованому електронному майданчику замовника відсутня технічна можливість щодо прикріплення документів при надання відповіді на вимоги та запитання учасників.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Таким чином, ознайомитись із даним договором може учасник, що буде визнаний переможцем торгів.
Окрім того, повідомляємо, що в авторизованому електронному майданчику замовника відсутня технічна можливість щодо прикріплення документів при надання відповіді на вимоги та запитання учасників.
Номер вимоги: UA-2020-03-13-002366-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 19 березня 2020 14:01
відомості про консультанта
прошу Тендерний комітет Замовника надати інфориацію про консультанта, який залучений Замовником до проведення торгів. В разі ненадання відповіді будемо звертатись до правоохоронних органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 13:48
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, зазначена вимога не встановлює зобов’язального характеру щодо оплати послуг Консультанта, це право переможця, а не його обов’язок.
Крім того, повідомляємо, що абзацом 50 Постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 грудня 2018 року по справі №127/15574/16-а, зазначено про те, що оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, зазначена вимога не встановлює зобов’язального характеру щодо оплати послуг Консультанта, це право переможця, а не його обов’язок.
Крім того, повідомляємо, що абзацом 50 Постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 19 грудня 2018 року по справі №127/15574/16-а, зазначено про те, що оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
Номер вимоги: UA-2020-03-13-002366-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 19 березня 2020 14:03
незакона умова тендерної документаціі
прошу внести зміни до документаціі та виключити незакону вимогу стосовно того, що Учасники повинні мати у власності люльки будівельні з електричним приводом.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 13:49
Тендерним комітетом Замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Замовником встановлено вимоги щодо наявності люльок будівельних з електричним приводом з метою виконання робіт, передбачених у додатку 2 до тендерної документації. При цьому, наявність власних люльок, що мають акт випробувань, зменшує ризики щодо затримки початку виконання робіт. Оскільки залучення люльок за договорами про надання послуг не гарантуватиме своєчасного початку робіт.
У звязку із чим вимога задоволенню не підлягає.
Замовником встановлено вимоги щодо наявності люльок будівельних з електричним приводом з метою виконання робіт, передбачених у додатку 2 до тендерної документації. При цьому, наявність власних люльок, що мають акт випробувань, зменшує ризики щодо затримки початку виконання робіт. Оскільки залучення люльок за договорами про надання послуг не гарантуватиме своєчасного початку робіт.
У звязку із чим вимога задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-03-13-002366-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:31983408
Дата подання: 07 квітня 2020 13:30
Вимога на рішення замовника про оголошення переможцем Постачальника,
який не відповідає вимогам тендерної документації за предметом закупівлі «Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці»
(код ДК 021-2015-45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Яким чином та відповідно до яких підтверджуючих документів замовником КНП “Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради” проводився розрахунок приведеної ціни для учасника відкритих торгів за предметом закупівлі «Реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці» (код ДК 021-2015-45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 16:07
Тендерним комітетом КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Електронний аукціон проводиться у порядку передбачено ст.29 Закону.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки. При цьому, чинний Закон не містить вимог щодо форми та змісту такого обґрунтування.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником законно застосовано зазначені нецінові критерії оцінки. Зазначені критерії не призвели до обмеження конкуренції та не дискримінують учасників закупівлі. При цьому, учасники, які взяли участь у закупівлі подачею тендерних пропозицій погодилися із застосуванням таких нецінових критеріїв оцінки.
Крім того, відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодної вимоги чи скарги до органу оскарження, в тому числі щодо нецінових критеріїв оцінки. Отже, учасники закупівлі під час подачі своєї тендерної пропозиції були згідні із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо застосування нецінових критеріїв оцінки.
Таким чином, Замовником здійснено розгляд тендерних пропозицій у порядку черговості, яка визначена електронною системою закупівель за результатами аукціону. При цьому, Замовник не має технічної можливості втручатися у перебіг аукціону.
При цьому, повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації, Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, або формами державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт»). До уваги береться лише обсяг виконаних учасником будівельних робіт за 2019 рік.
Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертий квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період.
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано документ «55. Форма 1-кб за 2019 рік» у якому наявні Звіти про виконання будівельних робіт, за формою № 1-кб, за січень-грудень 2019 року. При цьому, умовами тендерної документації не встановлено обов’язку щодо надання квитанцій про подання у разі надання Звітів про виконання будівельних робіт за формою № 1-кб. Крім того, документальне підтвердження органами статистики вимагається у разі підтвердження Обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт довідкою учасника в довільній формі.
Таким чином, надані ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» Звіти про виконання будівельних робіт, за формою № 1-кб у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Крім того, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано також документ «56.Форма 1-ДФ за четвертий квартал 2019 року», у якому міститься Податковий розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертий квартал 2019 року. Таким чином, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у повній мірі виконали вимоги тендерної документації.
Таким чином, викладені у Вашій вимозі обставини та зауваження не відповідають дійсності та наданим ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» документів.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Електронний аукціон проводиться у порядку передбачено ст.29 Закону.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки. При цьому, чинний Закон не містить вимог щодо форми та змісту такого обґрунтування.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником законно застосовано зазначені нецінові критерії оцінки. Зазначені критерії не призвели до обмеження конкуренції та не дискримінують учасників закупівлі. При цьому, учасники, які взяли участь у закупівлі подачею тендерних пропозицій погодилися із застосуванням таких нецінових критеріїв оцінки.
Крім того, відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодної вимоги чи скарги до органу оскарження, в тому числі щодо нецінових критеріїв оцінки. Отже, учасники закупівлі під час подачі своєї тендерної пропозиції були згідні із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо застосування нецінових критеріїв оцінки.
Таким чином, Замовником здійснено розгляд тендерних пропозицій у порядку черговості, яка визначена електронною системою закупівель за результатами аукціону. При цьому, Замовник не має технічної можливості втручатися у перебіг аукціону.
При цьому, повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації, Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, або формами державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт»). До уваги береться лише обсяг виконаних учасником будівельних робіт за 2019 рік.
Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертий квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період.
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано документ «55. Форма 1-кб за 2019 рік» у якому наявні Звіти про виконання будівельних робіт, за формою № 1-кб, за січень-грудень 2019 року. При цьому, умовами тендерної документації не встановлено обов’язку щодо надання квитанцій про подання у разі надання Звітів про виконання будівельних робіт за формою № 1-кб. Крім того, документальне підтвердження органами статистики вимагається у разі підтвердження Обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт довідкою учасника в довільній формі.
Таким чином, надані ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» Звіти про виконання будівельних робіт, за формою № 1-кб у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Крім того, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано також документ «56.Форма 1-ДФ за четвертий квартал 2019 року», у якому міститься Податковий розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертий квартал 2019 року. Таким чином, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» у повній мірі виконали вимоги тендерної документації.
Таким чином, викладені у Вашій вимозі обставини та зауваження не відповідають дійсності та наданим ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» документів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-13-002366-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:31983408
Дата подання: 10 квітня 2020 09:28
Дата подання: 10 квітня 2020 09:28
СКАРГА на протокол № 99 засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт та прийняття рішення про намір укласти договір від 3 квітня 2020 року
1. Встановити наявність порушення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ідентифікатором закупівлі UA-2020-03-13-002366-a, а саме - реконструкція хіміотерапевтичного корпусу Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради по вул. Хмельницьке шосе, 84 в м. Вінниці.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 99 засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю робіт та прийняття рішення про намір укласти договір із ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВІНТРАСТІНВЕСТ» від 3 квітня 2020 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 10:58
рішення від 14.04.2020 № 7062 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 10:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2020 № 8266.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 21:12
рішення від 29.04.2020 № 8266.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 22:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" |
16 090 896,50
UAH з ПДВ
|
16 090 896,50
UAH з ПДВ
|
1.3857142857 | 11 611 987.17 | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" |
17 490 814,14
UAH з ПДВ
|
17 490 814,14
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 12 243 569.90 | Документи |
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" |
15 379 997,80
UAH з ПДВ
|
15 379 997,80
UAH з ПДВ
|
1.1714285714 | 13 129 266.41 | Документи |
ПП "КЛІМАТ-СИСТЕМИ 1" |
17 727 518,93
UAH з ПДВ
|
17 727 518,93
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 14 599 133.24 | Документи |
ТОВ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ |
17 747 080,00
UAH з ПДВ
|
17 747 080,00
UAH з ПДВ
|
1.1714285714 | 15 149 946.34 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
16 090 896,50
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 13:08
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" #34765828 |
Переможець |
17 490 814,14
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 19:02
|
ДУ Ж7 17.05.21 реконст ХТК.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 19:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 18:56
|
ДУ Е6 14.05.21 реконстррукція ХТК.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 18:52
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 16:36
|
ДУ Д5 дог РХТК 19.03.21.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 12:13
|
ДУ В3 29.09.20 РХТК.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 12:12
|
ДУ Б2 23.09.20 РХТК.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 20:42
|
ДУ2 РХТК(казна).pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 20:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 13:40
|
ДУ-1 Дог 17490-РХТК ТД ВТІ.pdf | зміни до договору |
04 червня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 16:45
|
Дог. 17490-РХТК UA-2020-03-13-002366-a 12-05-2020.pdf | укладений |
12 травня 2020 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв`язку із зменшенням фінансування об’єкта будівництва на 2020 рік, Сторони, керуючись положеннями ст.ст. 875-886 Цивільного кодексу України, ст.ст. 317-323 Господарського кодексу України, ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020), п.5 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019, пунктів 11.1-11.6 Договору, за взаємною згодою вирішили: - Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції: «3.1. Договірна ціна (ціна Договору) є динамічною та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі та і становить 17 490 814,14 грн. (сімнадцять мільйонів чотириста дев’яносто тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 14 копійок), в тому числі податок на додану вартість (ПДВ – 2 915 135,69 грн.), за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку та за рахунок коштів місцевого бюджету. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік складає 2 076 971,83 грн. (два мільйони сімдесят шість тисяч дев’ятсот сімдесят одна гривня 83 копійки) з ПДВ, з яких 1 384 647,89 грн. з ПДВ за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку та 692 323,94 грн. з ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 3).». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін. 6. Невід'ємною частиною цієї Угоди є: 6.1. Договірна ціна на 2020 рік; 6.2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) в новій редакції; 6.3. План фінансування будівництва (Додаток 3 до Договору) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 17490/РХТК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо розміру фінансування робіт у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 17490/РХТК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/ДК |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 17490/РХТК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Б2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 17490/РХТК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | В3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування будівництва у 2021 році на 1526230 грн. (часткове) |
Номер договору про закупівлю: | 17490/РХТК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Залишок фінансування у 2021 році на 13 199 172,33 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 17490/РХТК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Е6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціну договору зменшено на - 14 611,33 грн. (враховуючи зауваження експертизи) |
Номер договору про закупівлю: | 17490/РХТК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Ж7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |