Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Контактна особа: |
Бриндальський Руслан Васильович +380666713002 kanazava78@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 12:50 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 12:50 |
Очікувана вартість: | 76 838 655,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 768 386,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 16:33 |
додаток 11.docx | |
07 листопада 2023 16:33 |
зміни дуба 07.11.docx | |
07 листопада 2023 16:33 |
додаток1 зі змінами 07.11.docx | |
07 листопада 2023 16:33 |
ТД_міст дуба зі змінами.doc | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток10.docx | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток9.docx | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток8.docx | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток7.docx | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток6.docx | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток5.docx | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток4.docx | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток3.docx | |
01 листопада 2023 17:04 |
додаток2.docx |
07 листопада 2023 16:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2023 16:33 |
додаток 11.docx
|
|||
07 листопада 2023 16:33 |
зміни дуба 07.11.docx
|
|||
07 листопада 2023 16:33 |
додаток1 зі змінами 07.11.docx
|
|||
07 листопада 2023 16:33 |
ТД_міст дуба зі змінами.doc
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток10.docx
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток9.docx
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток8.docx
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток7.docx
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток6.docx
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток5.docx
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток4.docx
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток3.docx
|
|||
01 листопада 2023 17:04 |
додаток2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектна документація об’єкта будівництва «Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області» пройшла експертизу в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереженнята кошторисної частини проектної документації проекту будівництва.
Експертизу проводила експертна установа, що включена до Переліку експертних організацій, які відповідають критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №204 від 15.08.2017 року.
З огляду на вищевказане, підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000010 ● 238bcb1188894dff940d6f86bc86b62f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2024 №13-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.02.2024 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-11-01-012999-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 14:15:23
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи («Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області »)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-01-012999-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", що учасником всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 1 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність вимірювальної (-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг?
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", що учасником всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 1 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на асфальтобетонні суміші та протокол сертифікаційних випробувань до наданого сертифікату, які є документами про якісні характеристики предмета закупівлі, а отже, відповідно до частини другої пункту 43 Особливостей, їх відсутність у складі тендерної пропозиції учасника не підпадає під можливість усунення таких невідповідностей учасником в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 14:43:45
Відповідь
Добрий день. Щодо першого запитання : Згідно робочого проекту «Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області » ДП «Дороги Прикарпаття» здійснює визначення (обгрунтування) технічних та якісних характеристик. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується із зведеного кошторисного розрахунку у складі Робочого проекту «Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області ». Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розпоряджень Івано-Франківської ОВА від 20.01.2023 року №21 «Про визначення одержувача коштів субвенції (зі змінами внесеними розпорядженням Івано-Франківської ОВА від 27.01.2023 року №27 та від 20.06.2023 року №234)», та від 07.07.2023 року №263 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2023 році. Посилання на сторінку, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://www.facebook.com/photo/?fbid=359468846461751&set=a.142756184799686
Документи додаться.
Щодо другого питання: Учасником в складі пропозиції було подано Гарантійний лист №03-19/586 від 07 листопада 2023 року (файл ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ПРО БЕЗПЕРЕБІЙНІ ВИПРОБУВАННЯ.pdf) про безперебійне виконання робіт (лабораторних випробувань), свідоцтво № ІФ311 з додатком про технічну компетентність випробувальної лабораторії (файл СВІДОЦТВА лабораторії 2020-2023р. pdf), договір №07/11-01 «Про зобов’язання виконань лабораторних випробовувань (файл ДОГОВІР ЛАБОРАТОРІЇ.pdf), та гарантійний лист №03-19/602 від 24 листопада 2023 року (файл ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЛАБОРАТОРІЯ. pdf) де зазначено що вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг). Також в пункті 1.3 Договору №07/11-01 зазначено , що Виконавець є технічно компетентним при проведенні вимірювань та відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».У наданих у складі пропозиції учасника документах міститься вичерпна інформація про спроможність та технічну компетенцію лабораторії, відтак Замовником порахувалось що дані документи містять всю необхідну інформацію щодо наявності та спроможності лабораторії. Документи додаються.
Щодо третьго питання: Учасником в складі пропозиції було подано неповний пакет документів щодо наявності в нього власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) та оригінал(и) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) . Після того, як Замовником надано вимогу про усунення невідповідностей, учасником було виправлено дану помилку шляхом подання повного пакета документів , що містить всю потрібну інформацію щодо наявності орендованого асфальтобетонного заводу по виготовленню сертифікованих асфальтобетонних сумішей, в тому числі сертифікат та протокол сертифікаційних випробувань до даного сертифікату (файл АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД.pdf). Документи додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 11:06:23
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи («Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області »)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-01-012999-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" надано у складі тендерної пропозиції інформацію про оренду Котка дорожнього AMMANN AV23-40 і Асфальтоукладача BALKMENA 400 та договір найму (оренди) спеціалізованого транспортного засобу та обладнання від 01.11.2023 № 1-ТЗ/2023, у пункті 1.3 якого зазначено: «Орендодавець надає ТЗ в оренду з операторами-машиністами та водіями транспортних засобів, які будуть здійснювати керування/управління та технічну експлуатацію ТЗ».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", що учасником всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади, а також, не заповнено колонки 1,2,3,7 таблиці Додатку 2 по працівниках залучених по договорах оренди техніки з екіпажем ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 09:29:56
Відповідь
Доброго дня. Відповідно до вимог Додатку №2 тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити наявность працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: інженер (не менше 1 особи), виконавець робіт (не менше 1 особи), майстер (не менше 1 особи), інженер з охорони праці (не менше 1 особи), водії (не менше 3 осіб), машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів (не менше 4 осіб), дорожні робітники (не менше 4 осіб). Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме:
- для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності);
- для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами;
- для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
Після наданої вимоги про усунення невідповідностей Учасник надав Довідку вих. №107 від 24.11.2023р. (файли НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ в новій редакції.pdf), та підтверджуючі документи усіх необхідних штатних працівників (машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів (не менше 4 осіб)) необхідних для виконання робіт. Так як Учасником доведено потрібну кількість штатних працівників необхідної кваліфікації для виконання робіт на дорожньо-транспортних машинах і механізмах, документи, які підтверджують кількість задіяних працівників від надавача послуг не є обов’язковими.
Документи додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-11-01-012999-а Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14 березня 2024 року повідомляємо наступне. ДП «Дороги Прикарпаття» листом №01-05/150 від 20.03.2024 року направило Додаткову угоду №3 про розірвання договору №24 від 08.12.2024 року між ДП «Дороги Прикарпаття» та ТОВ «СП «Будучність»» з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. Також повідомляємо, що з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу з питань посилення дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, з метою запобігання порушень законодавства в частині складання тендерних документацій та перевірки пропозицій учасників закупівель. Документи додаються.
2024-03-21 13:20:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/09/0015/2024/пр |
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/344/4205/24 |
Дата відкриття провадження: | 06 червня 2024 |
Документи:
17 жовтня 2024 11:40
|
Електронний підпис |
05 червня 2024 14:46
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" |
71 459 949,00
UAH з ПДВ
|
71 459 949,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" |
72 990 906,00
UAH з ПДВ
|
72 990 906,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
74 300 000,00
UAH з ПДВ
|
74 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
75 302 000,00
UAH з ПДВ
|
75 302 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" #41087308 |
Відхилено |
71 459 949,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 16:06
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" #14359058 |
Переможець |
72 990 906,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 12:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2023 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 16:13
|
ДУ_3 до Договору 24.PDF | зміни до договору |
16 жовтня 2024 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 15:16
|
ду2 до дог 24.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 08:33
|
ду1 до дог 24.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2023 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 08:24
|
договір_24.pdf | укладений |
12 грудня 2023 08:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з допущеною опискою продовжити термін дії договору до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з допущеними описками в Договорі №24 від 08.12.2023 на підставі п. 11.3. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розпоряджень Івано-Франківської обласної військової адміністрації від 25.07.2024 року №336/518-р та від 11.09.2024 року №409 бюджетні зобов’язання за Договором № 24 від 08.12.2023 року у 2024 році становить 2 759 550,00 (два мільйони сімсот п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.) гривень, в т.ч. ПДВ – 459 925,00 грн.. У зв’язку з недостатністю фінансування витрат Замовника, відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року та на підставі п.п. 10.2, 11.3 Договору №24 від 08.12.2023 року Cторони домовились продовжити термін дії Договору №24 від 28.12.2023 року та термін виконання робіт за Договором до 31 грудня 2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |