Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дністровське басейнове управління водних ресурсів |
Код ЄДРПОУ: | 13646270 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А |
Контактна особа: |
Пушка Юлія Романівна +380342523142 tenderbuvr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2023 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 462 012,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 310,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи.Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій) на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Найменування: Дністровське басейнове управління водних ресурсів Код згідно з ЄДРПОУ: 13646270 Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А Р/р UA648201720343141006100007024 в ДКС України 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 37 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 37000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2023 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2023 14:41 |
Перелік змін (Дамба Черемош).docx | |
10 жовтня 2023 14:41 |
Тендерна документація .docx | |
09 жовтня 2023 18:32 |
Додаток 3. Проект договору .doc |
10 жовтня 2023 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
10 жовтня 2023 14:41 |
Перелік змін (Дамба Черемош).docx
|
||||
10 жовтня 2023 14:41 |
Тендерна документація .docx
|
||||
09 жовтня 2023 18:32 |
Додаток 3. Проект договору .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-30-000013 ● 127561668556465597c5e659e3bdabdd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2023 10:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2023 №71-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.10.2023 №71-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-10-09-013626-a 09.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 13:52:04
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-09-013626-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 10:35:46
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-09-013626-a), надаємо наступні пояснення.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівлі «Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації визначеної з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі погодженого Івано-Франківською обласною державною адміністрацією переліку заходів із захисту від шкідливої дії вод у 2023 році за загальнодержавною програмою КПКВК 2707070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області» по Івано-Франківській області.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства. Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт (з урахуванням локального кошторису), які є частиною проектно-кошторисної документації, за результатом експертизи якої складено позитивний експертний звіт.Очікувана вартість даної закупівлі визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Сторінка власного веб-сайту Дністровського басейнового управління водних ресурсів, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://vodaif.gov.ua/publichni-zakupivli/
Документи до пояснення по запиту від 31 жовтня 2023 року:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Проектно-кошторисна документація (відомість обсягів робіт,зведений кошторисний розрахунок , локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису)
3. Пропозиції щодо виконання заходів із захисту від шкідливої дії вод на 2023 рік КПКВК 2707070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області» по Івано-Франківській області.
З повагою, Уповноважена особа Юлія Пушка.
- Копія експертного звіту (позитивний).
- Проектно-кошторисна документація
- Пропозиції щодо виконання заходів із захисту від шкідливої дії вод на 2023 рік КПКВК 2707070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області» по Ів.-Фр. обл.
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" |
7 423 710,00
UAH з ПДВ
|
7 423 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" #41087308 |
Переможець |
7 423 710,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 11:26
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 14:50
|
Додаткова угода 2 | зміни до договору |
09 листопада 2023 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 09:28
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
03 листопада 2023 09:27
|
Договір | зміни до договору |
03 листопада 2023 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до пункту 6.2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до Додатку 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п. 4.1 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |