Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Стрижавської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43944194 |
Місцезнаходження: | 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вул.40-річчя Перемоги буд.7 |
Контактна особа: |
Ковальчук Оксана Андріївна +380934116457 glushenok.y@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 30 001 971,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 009,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає: 150009,86грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150009.86 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | «Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області» (коригування-5) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 14:15 |
2204Протокол 3 про_внесення_змін_до_тендерної_документації.docx | |
22 квітня 2024 14:15 |
Схема КНС.pdf | |
22 квітня 2024 14:15 |
2204Тендерна докум Каналізація.docx | |
16 квітня 2024 15:59 |
1604Тендерна докум Каналізація.docx | |
16 квітня 2024 15:59 |
1604Протокол 2 про_внесення_змін_до_тендерної_документації.docx | |
11 квітня 2024 14:57 |
Тендерна докум Каналізація.docx |
22 квітня 2024 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 квітня 2024 14:15 |
2204Протокол 3 про_внесення_змін_до_тендерної_документації.docx
|
|||||||||
22 квітня 2024 14:15 |
Схема КНС.pdf
|
|||||||||
22 квітня 2024 14:15 |
2204Тендерна докум Каналізація.docx
|
|||||||||
16 квітня 2024 15:59 |
1604Тендерна докум Каналізація.docx
|
|||||||||
16 квітня 2024 15:59 |
1604Протокол 2 про_внесення_змін_до_тендерної_документації.docx
|
|||||||||
11 квітня 2024 14:57 |
Тендерна докум Каналізація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000084 ● 08a7155912d9449fb43b22935d827817
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 №50-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.06.2024 №50-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-04-11-008663-a, 11.04.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 17:54:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва системи каналізації смт. Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області» (коригування-5) ДК 021-2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-11-008663-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового ко нтролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Обґрунтуйте визначену очікувану вартість закупівлі робіт з будівництва системи каналізації смт. Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області» в сумі 30 001 971,00 грн по співставленню з очікуваною вартістю цих робіт, визначеною для закупівлі за номером UA-2023-12-12-003111-a та укладеним за її результатами договором (від 27 грудня 2023 року) на суму 21 919 311,24 грн?
3. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
4. Яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн, зокрема щодо набуття у власність насосної станції для відведення стоків під час виконання робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 13:49:28
Пояснення на запит по моніторингу
Пояснення на запит по моніторингу (UA-2024-04-11-008663-a)
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Стрижавської селищної ради, ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базується на даних виготовленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний висновок. Проектно-кошторисна документація містить всі обсяги робіт що мають бути виконані по об’єкту. Розмір бюджетного призначення визначається обсягом асигнувань в бюджеті Стрижавськії територіальної громади на відповідний бюджетний рік. Очікувана вартість закупівлі робіт по предмету закупівлі ««Будівництво системи каналізації смт.Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області» (коригування-5) (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначалася на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту без врахування супровідних роботам послуг та інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачуються замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо).
Інформація та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додаються.
2. Визначена очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва системи каналізації смт. Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області» в сумі 30 001 971,00 грн згідно проектно-кошторисної документації. При визначені очікуваної вартістю цих робіт для закупівлі за номером UA-2023-12-12-003111-a на суму 25 625 271,00 грн. та укладеним за її результатами договором (від 27 грудня 2023 року) суму 21 919 311,24 грн. було допущено технічну помилку. Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
3. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сайті Стрижавської територіальної громади (https://stryzhavska-rada.gov.ua/docs/).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене за посиланням: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/04330007/8828ee2762bd937de62fe0404cb9d214.pdf
4. Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн. В переліку товарів, визначеному в зазначеному Законі, відсутні КНС (каналізаційні насосні станції).
Проектом на виконання робіт: «Будівництво системи каналізації смт. Стрижавка, Вінницького району, Вінницької області» (коригування-5) визначено схематичне зображення та специфікацію КНС (схема додана до Технічного завдання на закупівлю). Згідно із зазначеної схеми вбачається, що це -спеціальна конструкція (ємність) з наповненням різного ступеню інженерним обладнанням та не поділяється на конкретні самостійні елементи (як окремий товар). Так згідно зазначеної схеми вбачається в конструкції КНС наявні насосні агрегати, на які б могло б застосовуватися положення Закону щодо локалізації, оскільки насоси є в переліку локалізованого товару, якби вони були як самостійне (відокремлене) інженерне обладнання. Але враховуючи відсутність в переліку локалізованих товарів саме КНС, а відокремлення (поділ) елементів (запчастин) КНС (в т.ч. і насосних агрегатів) не передбачено проектними рішеннями, та в подальшому проходження експертизи кошторисної частини проектних рішень, щодо можливості визначення вартості того чи іншого елементу КНС (якби таке мало місце), та й щоб ймовірно давало б обґрунтовані підстави вважати, що вартість того чи іншого елементу (запчастини) КНС перевищує встановлений розмір Законом, та в такому разі і можливого застосування Замовником вимог щодо локалізації в тій чи іншій частині, за умови, що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнювала б або перевищувала 200 тисяч грн.
Тому враховуючи вищезазначене, Замовником дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн, зокрема щодо набуття у власність насосної станції для відведення стоків під час виконання робіт.
Документи до пояснення:
1.Проектно-кошторисна документація.
2. Експертний звіт №04-07-0209 від 23 червня 2023р.
3.Рішення про виділення коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі інформуємо, що відповідно до статті 7 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», за змінами чинними на дату надання відповіді - посадові особи місцевого самоврядування діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів місцевого самоврядування, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції. На посадових осіб місцевого самоврядування поширюється дія Закону України "Про запобігання корупції" та законодавства України про працю з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом. Відповідно до статті 147 КЗпП України, за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення: 1) догана; 2) звільнення. Законодавством, статутами і положеннями про дисципліну можуть бути передбачені для окремих категорій працівників й інші дисциплінарні стягнення Стаття 149 КЗпП України визначає, що до застосування дисциплінарного стягнення роботодавець повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмові пояснення. При обранні виду стягнення роботодавець повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника. У Висновку не зазначено, і у чинному законодавстві України відсутня пряма вимога щодо обов’язку застосування локалізації до каналізаційних насосних станції. Відділом житлово-комунального господарства та благоустрою Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області Ваш висновок взято до відома та доведено до відповідальних за проведення закупівель осіб для упередження в подальшій роботі таких випадків, скільки склад правопорушення (проступку) відсутній.
2024-07-09 14:19:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" |
23 459 796,00
UAH з ПДВ
|
23 459 796,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПОДІЛЬСЬКА ДОРОЖНЯ" #42598058 |
Переможець |
23 459 796,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 15:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2024 09:04
|
дод уг 1 3122.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2024 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 11:27
|
договір | укладений |
10 травня 2024 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |