Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вище професійне училище №41 м. Тульчина |
Код ЄДРПОУ: | 02540545 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 133 |
Контактна особа: |
Петрунько Наталія Андріївна +380971132005 tender.ptu41@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
07 липня 2023 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 10:12 |
Обгрунтування |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-15-000018 ● da756e51997247e1b28c37bd44a258da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2023 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.08.2023 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.08.2023 №64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-07-07-001893-a 07.07.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-17 15:44:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива, бензину (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-07-001893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП «Ільченко Анатолій Леонідович», з яким укладений договір від 06 липня 2023 року № 45 (далі – Договір) без використання електронної системи закупівель?
4. Надати документальне підтвердження, що слугувало підставою зміни ціни за одиницю товару в Договорі згідно із додатковою угодою від 09 серпня 2023 року №1. Оскільки в експертному висновку Вінницької торгово-промислової палати від 02 серпня 2023 року №В-242, який розміщено в електронній системі закупівель, вказано середню роздрібну ринкову вартість (з урахуванням ПДВ) світлих нафтопродуктів станом на 31 липня 2023 року, тоді як згідно з підпунктом 9.2.2. пункту 9.2. розділу 9 «Інші умови» Договору установлено, що «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. До розрахунку ціни за одиницю товару приймається ціна щодо розміру ціни на товар на момент укладання Договору (з врахуванням внесених раніш змін до Договору про закупівлю) та на момент звернення до вказаних органів, установ, організацій, що підтверджує коливання (зміни) цін на ринку такого товару, що є предметом закупівлі за цим Договором».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено а поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 21:13:09
Пояснення
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, у межах проведення моніторингу № UA-M-2023-08-15-000018 закупівлі дизельного палива, бензину (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-07-07-001893-a) повідомляємо наступне.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель Держаудитслужбою , ВПУ №41 м. Тульчин здійснено заходи направлені на усуненя встановленого порушення, зокрема повідомлено учаснику про необхідність для погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару надавати документ, що містить інформації про відсоток коливання ціни в період між укладенням Договору та моментом звернення. Зобов’язуємось в подашому дотримуватиись законодавства у сфері закупівель
2023-09-06 10:40:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Порушення усунуто
2023-09-06 13:50:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЛЬЧЕНКО АНАТОЛІЙ ЛЕОНІДОВИЧ #2254609058 |
Переможець |
1 146 400,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 14:07
|
Ільченко (13).pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:03
|
Висновок.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:03
|
16.11.2023 ДУ Ільченко.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 20:43
|
Дод.угода _2 від 18.08.2023р до дог_45 від 06.07.2023 Doc2.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2023 20:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 11:34
|
Додоаткова угода 09.08.2023 по Ільченку Doc2.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 11:33
|
договір бензин 45.pdf | укладений |
07 липня 2023 10:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 22500 | літр |
40,24
UAH з ПДВ
|
Бензин А-92 | 4000 | літр |
34,00
UAH з ПДВ
|
Бензин А-95 | 3000 | літр |
35,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визнати недійсною додаткову угоду N 1 від 09 серпня 2023 рокуна підставі ст. 56 ЦК України ( 1540-06 ), як укладення спірної угоди внаслідок помилки |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо | 17000 |
47,89
UAH з ПДВ
|
|
Бензин А-92 | 2000 |
40,12
UAH з ПДВ
|
|
Бензин А-95 | 1000 |
40,94
UAH з ПДВ
|