Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хотівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362154 |
Місцезнаходження: | 08171, Україна , Київська обл., село Хотів, площа Паширова,2 |
Контактна особа: |
Руденко Галина Миколаївна +380632688725 khotiv-rada@khotiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 15:30 |
Очікувана вартість: | 18 347 842,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 739,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29356.55 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи будуть здійснюватися на підставі «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»/ Типова форма № КБ-3 (Довідка КБ-3), «Актів приймання виконаних будівельних робіт»/Типова форма № КБ-2в (Акт КБ-2в) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 14:41 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
09 червня 2020 14:41 |
Тендерна документація ЗМІНИ.docx | |
09 червня 2020 14:41 |
Технічне завдання ЗМІНИ.docx | |
09 червня 2020 14:41 |
Додатки до ТД ЗМІНИ.docx | |
02 червня 2020 11:27 |
Проект Договору підряду.docx |
10 червня 2020 11:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2020 14:41 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
09 червня 2020 14:41 |
Тендерна документація ЗМІНИ.docx
|
|||
09 червня 2020 14:41 |
Технічне завдання ЗМІНИ.docx
|
|||
09 червня 2020 14:41 |
Додатки до ТД ЗМІНИ.docx
|
|||
02 червня 2020 11:27 |
Проект Договору підряду.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасники мають право ознайомитися у робочі дні та години Замовника із малюнками, кресленнями та іншими документами по роботах за адресою Замовника: с. Хотів пл. Паширова,2 Києво-Святошинський район Київська область для об’єктивної та повної підготовки своїх пропозицій конкурсних торгів.
Генеральним проектувальником проекту «Будівництво очисних споруд продуктивністю 500 м³/добу по вул. Б.Хмельницького, в с.Хотів Київської області» (Коригування) є Приватне підприємство «Укрбіотал-проект».
Інші питання не відносяться до компетенції Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-07-000044 ● ac7a9c6622784074b5244ef62c889b7b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2020 08:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-06-02-002946-b 02.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на моніторинг № UA-M-2020-08-07-000044 Наказом Північного офісу Держаудитслужби України від 07.08.2020 № 133 було розпочато моніторинг закупівлі № UA-2020-06-02-002946-b, що оголошена нами, Хотівською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 02 вересня 2020 року було надано висновок моніторингу про наявність порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Зауважень до умов тендерної документації в органу моніторингу немає. Щодо суті встановлених порушень. Тендерний комітет розглянув зауваження щодо Учасника ТОВ «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» і вважає, що вказані у висновку підстави відхилення переможця торгів є формальними та були враховані під час оцінки пропозиції такого Учасника. Враховуючи можливість оскарження наших рішень/дій до Антимонопольного комітету України, ми завжди враховуємо практику (зазвичай уже усталену) постійно діючої колегії органу оскарження. Саме враховуючи таку практику, нами було прийнято рішення про відсутність підстав для відхилення такого Учасника. Щодо підтвердження повноважень посадової особи директора ТОВ «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО». У висновку зазначено наступне: “Відповідно до п. 1. 1 Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Пунктом 4 Додатку 2 до ТД передбачено, що учасники мають надати копію протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). У складі пропозиції Переможця міститься наказ від 27.06.2019 № 16-К про призначення на посаду директором Оверчука С.М. з 01.07.2019 року, підписаний особою, яка на момент його підписання не мала відповідних повноважень, оскільки згідно з рішенням учасника від 27.06.2019 № 13 відповідна особа призначається на посаду директора з 01.07.2019 року. Враховуючи зазначене, товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» не підтверджено повноважень директора, чим не виконано вимогу п. 4 Додатку 2 до ТД.” Відповідно до умов тендерної документації було передбачено наступні вимоги: По-перше, у п. 1 Розділу ІІІ ТД передбачено: “1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.” Згідно цієї вимоги достатнім підтвердженням повноважень є або протоколів зборів засновників, або наказ про призначення, або інший документ, який може підтверджувати повноваження підписанта. Учасником надано обидва документи, чим виконано вимогу, в тому числі, протокол загальних зборів засновника, наявність якого повністю виконує вимогу. По-друге, у Додатку 2 до ТД передбачено: “4) Документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності).” Таким чином, у Додатку 2 до ТД зазначена розширена вимога, де передбачено надання і рішення засновника, і наказ про призначення. ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” надано обидва документи (“1.6.1. Рішення про призначення”; “1.6.2. Наказ про призначення”). Замовник не перевіряє законність чи незаконність внутрішніх документів Учасника, адже до наказу про призначення директора (вступу у посаду) не застосовуються специфічні форми чи зміст, він є внутрішнім документом товариства. У свою чергу наданий наказ про призначення виданий на підставі дійсного протоколу зборів засновників, а також особа засновника та директора співпадає, тому повноваження керівника є безспірними. Замовник вважає підтвердження повноважень посадової особи підтверджено належним чином саме з огляду а) на альтернативність вимоги; б) належність підстави видачі наказу про призначення керівника. Просимо вважати виявлені порушення усунутими, враховуючи вищенаведене. Щодо надання локальних кошторисів не у повному обсязі. У висновку зазначено наступне: “Крім того, згідно з п. 6 Розділу 3 ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена у тому числі локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), підсумковою відомістю ресурсів, розрахунком загальновиробничих витрат. Аналізом документів, які містяться на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» у складі пропозиції не надано локальних кошторисів №№ 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-7 та підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат до них, чим не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та не виконано вимогу п. 6 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як такого, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.” Згідно умов тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 Розділу III тендерної документації та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Зокрема, розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Додаток С (з локальними кошторисами Додаток А та всіма необхідними розрахунками). Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”. ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” надало у складі пропозиції підписаний дефектний акт згідно усіх необхідних обсягів, а також договірну ціну та підтверджуючі розрахунки до неї у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”. Щодо наданих локальних кошторисів - у сканованому вигляді відсутні локальні кошториси №№ 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-7, але вони наявні у змісті пояснювальної записки; їх вартість та обсяги враховані у загальній ціновій пропозиції. Також ця інформація та повна форма і зміст документів (всі локальні кошториси, підсумкові відомості та інші необхідні розрахунки) є у інформаційній моделі складеної у програмному комплексі АВК (“3.imd”). Таким чином, Учасник надав усю необхідну інформацію, яка вимагається Замовником. Технічні, кількісні та якісні характеристики - підтверджені у повному обсязі, адже пропозиція ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” повністю відповідає технічним вимогам згідно Додатку 3 до ТД. У Замовник відсутні підстави для відхилення за п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Просимо вважати виявлені порушення усунутими, враховуючи вищенаведене. Щодо питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. У п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Така інформація міститься у тендерній документації (п. 7 Розділу І ТД). Так як вся необхідна інформація є оприлюдненою в електронній системі закупівель, а усунути такий недолік в оголошені вже неможливо - просимо вважати порушення таким, що не є суттєвим та не буде тягнути юридичних наслідків для цієї процедури закупівлі. Користуючись своїм правом згідно ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надати свої заперечення до висновку органу моніторингу, просимо: 1. Розглянути заперечення до висновку 2. Вважати порушення такими, що є усунутими з огляду на пояснення Замовника.
2020-09-08 14:25:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону; порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII))
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону; порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
порушення в моніторингу не усунуто
2020-09-14 08:45:58
Оскарження в суді
Опис: | До: Київського окружного адміністративного суду, б-р Лесі Українки, 26 м. Київ, 01133ПОЗИВАЧ:Хотівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області, пл. Паширова, 2, с. Хотів, Києво-Святошинський район, Київська обл., 08171, код ЄДРПОУ 04362154, електронна пошта: khotiv-rada@khotiv-rada.gov.ua, телефон (04598) 9-43-84 ВІДПОВІДАЧ: Північний офіс Державної аудиторської служби України, ЄДРПОУ 40479560, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18, електронна пошта: mailbox@das.gov.ua, телефон (044) 272-60-18 Адміністративний позов немайнового характеру. Судовий збір: 2102,00 грн. АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання неправомірним та скасування рішення суб’єкта владних повноважень. 02.09.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі Хотівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області за ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт за процедурою відкриті торги Prozorro № PROZORRO (оголошення UA-2020-06-02-002946-b) інформація про оприлюднення: aс7а9с6622784074B5244ef62c889b7b 07.08.2020 14:08 Північного офісу Державної аудиторської служби України, в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та зобовязанння Замовника розірвати договір з ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” про закупівлю та зобов’язання Замовника усунути порушення (далі: Висновок). Позивачем 08.09.2020 14:25 год. було розміщено в електронній системі Заперечення на моніторинг № UM-2020-08-07-000044. Висновком встановлено: Інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). (Копія висновку – додаток №1, заявляється клопотання про витребування в суб’єкта владних повноважень). Відповідно до ч.10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Адміністративний позов подається з дотриманням встановленого строку. Вважаємо такий Висновок неправомірним та таким, що не ґрунтується на фактичних матеріалах, виходячи з нижченаведеного: 1.Так, Органом державного фінансового контролю у висновку зазначено: “Відповідно до п. 1. 1 Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Пунктом 4 Додатку 2 до ТД передбачено, що учасники мають надати копію протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). У складі пропозиції Переможця міститься наказ від 27.06.2019 № 16-К про призначення на посаду директором Оверчука С.М. з 01.07.2019 року, підписаний особою, яка на момент його підписання не мала відповідних повноважень, оскільки згідно з рішенням учасника від 27.06.2019 № 13 відповідна особа призначається на посаду директора з 01.07.2019 року. Враховуючи зазначене, товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» не підтверджено повноважень директора, чим не виконано вимогу п. 4 Додатку 2 до ТД.” Необхідно зазначити, що відповідно до умов тендерної документації було передбачено наступні вимоги: п. 1 Розділу ІІІ ТД передбачено: “1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.” Згідно цієї вимоги достатнім підтвердженням повноважень є або протоколів зборів засновників, або наказ про призначення, або інший документ, який може підтверджувати повноваження підписанта. Учасником надано обидва документи, чим виконано вимогу, в тому числі, протокол загальних зборів засновника, наявність якого повністю виконує вимогу. По-друге, у Додатку 2 до ТД передбачено: “4) Документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності).” Таким чином, у Додатку 2 до ТД зазначена розширена вимога, де передбачено надання і рішення засновника, і наказ про призначення. ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” надано обидва документи (“1.6.1. Рішення про призначення”; “1.6.2. Наказ про призначення”). Замовник не перевіряє законність чи незаконність внутрішніх документів Учасника, адже до наказу про призначення директора (вступу у посаду) не застосовуються специфічні форми чи зміст, він є внутрішнім документом товариства. У свою чергу наданий наказ про призначення виданий на підставі дійсного протоколу зборів засновників, а також особа засновника та директора співпадає, тому повноваження керівника є безспірними. Замовник вважає підтвердження повноважень посадової особи підтверджено належним чином саме з огляду а) на альтернативність вимоги; б) належність підстави видачі наказу про призначення керівника. Щодо надання локальних кошторисів не у повному обсязі. У висновку зазначено наступне: “Крім того, згідно з п. 6 Розділу 3 ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена у тому числі локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), підсумковою відомістю ресурсів, розрахунком загальновиробничих витрат. Аналізом документів, які містяться на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» у складі пропозиції не надано локальних кошторисів №№ 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-7 та підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат до них, чим не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та не виконано вимогу п. 6 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як такого, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.” Згідно умов тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 Розділу III тендерної документації та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Зокрема, розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Додаток С (з локальними кошторисами Додаток А та всіма необхідними розрахунками). Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”. ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” надало у складі пропозиції підписаний дефектний акт згідно усіх необхідних обсягів, а також договірну ціну та підтверджуючі розрахунки до неї у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”. Щодо наданих локальних кошторисів - у сканованому вигляді відсутні локальні кошториси №№ 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-7, але вони наявні у змісті пояснювальної записки; їх вартість та обсяги враховані у загальній ціновій пропозиції. Також ця інформація та повна форма і зміст документів (всі локальні кошториси, підсумкові відомості та інші необхідні розрахунки) є у інформаційній моделі складеної у програмному комплексі АВК (“3.imd”). Таким чином, Учасник надав усю необхідну інформацію, яка вимагається Замовником. Технічні, кількісні та якісні характеристики - підтверджені у повному обсязі, адже пропозиція ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” повністю відповідає технічним вимогам згідно Додатку 3 до ТД. У Замовник відсутні підстави для відхилення за п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Щодо питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. У п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Необхідно зазначити, що така інформація міститься у тендерній документації (п. 7 Розділу І ТД). Вся необхідна інформація є оприлюдненою в електронній системі закупівель. Зазначаємо, що Позивачем не подано іншого позову до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. Позивачем до позовної заяви долучено всі наявні докази на підтвердження обставин, якими позивач обґрунтовує позовні вимоги. На виконання положень ч. 5 ст. 94 КАС України зазначаємо про наявність всіх оригіналів письмових доказів, які були додані до цієї позовної заяви. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5, 77, 160, 161 КАС України, Законом України «Про публічні закупівлі», «Порядком заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі», затвердженим Наказом Державної аудиторської служби України 23.04.2018 № 86, просимо Суд: 1. Визнати протиправним та скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі Хотівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області за ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт за процедурою відкриті торги Prozorro № PROZORRO (оголошення UA-2020-06-02-002946-b) інформація про оприлюднення: aс7а9с6622784074B5244ef62c889b7b 07.08.2020 14:08 Північного офісу Державної аудиторської служби України, який було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.09.2020 13:35 в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та зобов'язання Замовника розірвати договір з ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” про закупівлю та зобов’язання Замовника усунути порушення. 2. Витребувати в відповідача: Північного офісу Держаудитслужби України оригінал оскаржуваного рішення – Висновок про результати моніторингу закупівлі Державної установи Національний антарктичний науковий центр предмет закупівлі за ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт за процедурою відкриті торги Prozorro № PROZORRO (оголошення UA-2020-06-02-002946-b) інформація про оприлюднення: aс7а9с6622784074B5244ef62c889b7b 07.08.2020 14:08 Північного офісу Державної аудиторської служби України, який було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.09.2020 13:35. ДОДАТКИ: 1. Копія електронного доказу – висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України було від 02.09.2020 13:35 про результати моніторингу закупівлі Хотівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (доказ у позивача відсутній, клопотання про витребування у відповідача). 2. Копія Повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкриті торги (доказ наявний у позивача). 3. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Хотівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (доказ наявний у позивача). 4. Копія позовної заяви (1 примірник). 5. Квитанція про сплату судового збору. Сільський голова М.Г.Безпечний |
Дата публікації: | 16 вересня 2020 |
Документи:
01 жовтня 2020 18:11
|
Електронний підпис |
29 вересня 2020 09:20
|
Ухвала про відкриття провадження |
16 вересня 2020 14:57
|
підтвердження направлення позову |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33" |
15 177 266,00
UAH з ПДВ
|
14 895 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
18 100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ" |
17 924 166,00
UAH з ПДВ
|
14 958 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" |
18 343 933,89
UAH з ПДВ
|
18 343 933,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТАРТА БУД ПЛЮС" |
18 346 510,00
UAH з ПДВ
|
18 346 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33" #01269589 |
Відхилено |
14 895 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 12:27
|
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" #34456142 |
Відхилено |
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 09:03
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ" #38537298 |
Відхилено |
14 958 200,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 10:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" #38234930 |
Переможець |
18 343 933,89
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 18:53
|
Звіт про виконання Договору | укладений |
27 січня 2023 18:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2021 23:19
|
ПОВІДОМЛ ПРО ВНЕС ЗМІН 08.12.2021.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2021 23:17
|
ДОДАТКОВА УГОДА 5 від 08.12.2021.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2021 23:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2021 23:01
|
ПОВІДОМ ПРО ВНЕС ЗМІН 30.12.2020.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2021 22:59
|
ДОДАТКОВА УГОДА -4 від 30.12.2020.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2021 22:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 16:49
|
Додаткова 4 ДЖІ ЕС.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 17:17
|
Додаткові угоди.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 17:27
|
Договір підряду.pdf | укладений |
30 липня 2020 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку зі зменшенням обсягів закупівлі та покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна первісного замовника та визначення правонаступника |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п.4 ч.5ст.41 (відповідно до повідомлення) |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №-4 від 30.12.2020р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 4 (План фінансування обєкта будівництва) |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |