Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКА ЛІКАРНЯ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01991659 |
Місцезнаходження: | 11201, Україна , Житомирська обл., Ємільчине, вул. 1 Травня, будинок 133 |
Контактна особа: |
Світлана Піка +380973827518 tendercrlem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2024 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 11:18 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 11:18 |
Очікувана вартість: | 1 284 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Повторювана поставка | 18 | Робочі | 100 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2024 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2024 15:51 |
Додаток 4 проект договору 10.09..docx | |
10 вересня 2024 15:51 |
Додаток 3 технічні, якісні та кількісні хар-тики.docx | |
10 вересня 2024 15:51 |
оголошення.pdf | |
10 вересня 2024 15:51 |
перелік змін.pdf | |
10 вересня 2024 15:51 |
Тендерна документація за Особливостями 10.09.2024.docx | |
10 вересня 2024 15:51 |
протокол 322.pdf | |
05 вересня 2024 16:17 |
протокол 321.pdf | |
03 вересня 2024 16:47 |
Додаток 6 Графік поставки товару.docx | |
03 вересня 2024 16:47 |
Додаток 5 Форма пропозиції.docx | |
03 вересня 2024 16:47 |
Додаток 2 Перелік документів та інформацій, які подаються переможцем в складі тендерної пропозиції.docx | |
03 вересня 2024 16:47 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
03 вересня 2024 16:47 |
Додаток 7 до ТД згода.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Разом з тим завідуюча складом працює неповний робочий день та з метою забезпечення вимірювання деревини, організації прийому паливної деревини, правильного розміщення ії на площадці, дотримання графіків доставки у визначені строки, виникла необхідність в поставці не менше 4 автомобілів в день.
1. виконання робіт з підвищеної небезпеки, зокрема на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
2. лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу.....
Ця вимога стосується виключно постійних або тимчасових лісокористувачів, чи власників лісу, в додатку 1 ТД так і зазначено.В разі відсутності у користуванні лісових ресурсів (якщо Ви не власник лісу, або не постійний чи не тимчасовий користувач) то , необхідно надати інформацію про походження деревини (на повний об’єм), яка має постачатись та засвідчену сканкопію укладеного договору про закупівлю деревини на аукціоні (або аукціоне свідоцтво)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-07-000027 ● 0f34e201237f4aec8a9f49f37b360792
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2024
№ 70-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-09-03-011109-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-08 16:50:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Паливна деревина код ДК 021:2015: 03410000-7Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-011109-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Омельченко Роман Олександрович на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Ємільчинська лікарня» Ємільчинської селищної ради Житомирської області (далі – Замовник) (протоколу, рішення).
3. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому, в абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Однак, в пункті 5 розділу 3 тендерної документації, Замовником зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382.
Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Так, відповідно до пункту 14 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копію паспорту або ID картки з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (для фізичних осіб).
На виконання вказаної вимоги учасник ФОП Омельченко Роман Олександрович в складі тендерної пропозиції файл «Установчі документи.pdf», в якому міститься, зокрема, скановані копія паспорту Омельченка Романа Олександровича.
Однак, у наданому учасником ФОП Омельченко Роман Олександрович файлі «Установчі документи.pdf» відсутні скановані копії сторінок 6-7 та 12-16 паспорту Омельченка Романа Олександровича, чим не дотримано вимоги пункту 14 Додатку № 1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Омельченко Роман Олександрович підтверджено відповідність вимогам пункту 14 Додатку № 1 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-11 14:50:54
Пояснення
1. Очікувана вартість закупівлі була визначена по закупівлі 2023 року.
2. Тендерна пропозиція учасника ФОП Омельченко Р.О. не містила формальних помилок
3. У складі тендерної пропозиції учасник ФОП Омельченко Р. О. надав скановану копію паспорту але були не надані скановані копії сторінок 6-7 та 12-16 так, як на цих сторінках відсутні відомості.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-18 11:42:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Паливна деревина код ДК 021:2015: 03410000-7Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-011109-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повторно прошу надати пояснення (інформацію та документи) з наступного питання:
Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому, в абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Однак, в пункті 5 розділу 3 тендерної документації, Комунальним некомерційним підприємством «Ємільчинська лікарня» Ємільчинської селищної ради Житомирської області зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 (не враховано, що абзац 14 пункту 47 Особливостей виключено).
Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-23 14:47:30
Відповідь на звернення
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Тобто тендерна документація має містити:
- підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Окрім цього пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
На виконання вимог законодавства з публічних закупівель замовником зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, у пункті 5 розділу 3 тендерної документації, а спосіб підтвердження відповідності учасника вимогам згідно із законодавством наведено у пункті 10 Додатку 1 до тендерної документації.
Варто зазначити, що перелік підстав для відмови для відмови в участі у відкритих торгах, наведений у пункті 5 розділу 3 тендерної документації в повному обсязі відповідає пункту 47 Особливостей. Зазначення абзацу «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі», є технічною (механічною) помилкою, про що зазначено у протоколі № 335 від 17.09.2024року, та жодним чином не впливає на процес закупівлі, в тому числі формування учасниками тендерних пропозицій.
Ба більше, аналогічне формування визначене у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, а саме:
«Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена».
Відповідно до пункту 47 Особливостей наявність підстави для відмови в участі у відкритих торгах призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене вище дублювання підстави для відхилення в пункті 5 розділу 3 тендерної документації не є порушенням законодавства з публічних закупівель, в тому числі абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей
Отже, тендерна документація складена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу від 24 жовтня 2024 року повідомляю, що мною фахівцем з публічних закупівель з метою ефективного та правильного проведення процедур закупівель та недопущення вищезазначених помилок, проведено аналіз допущеного порушення, взято до уваги всі зміни, що були внесені до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та у подальшому при проведенні публічних закупівель діяти згідно Постанови №1178 з усіма змінами, а також з урахуванням вимог Закон України «Про публічні закупівлі".
2024-10-29 16:02:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2024 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
1 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович #3214315119 |
Переможець |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 10:27
|
лист про розірвання договору.pdf | укладений |
31 жовтня 2024 09:52
|
дод.угода 1.pdf | укладений |
31 жовтня 2024 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 16:15
|
дог1150000,00.pdf | укладений |
26 вересня 2024 16:13
|