Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з шиномонтажу та мийки транспортних засобів
Очікувана вартість
402 338,12 UAH
UA-2023-09-11-009385-a ● 9a8ede9bdf5841c4a682aa90a4934f29
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39816845 |
Вебсайт: | https://dsbt.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Антоновича , будинок 51 |
Контактна особа: |
Максим Захаров +380639603918 tender@dsbt.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2023 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 402 338,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 011,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з шиномонтажу та мийки транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 2.3. Оплата за фактично надані та прийняті Послуги за звітній період здійснюється Замовником у безготівковій формі в національній валюті України - гривня, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг (далі – Акт) за звітній період. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2023 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2023 15:05 |
Протокол УО (53) від 11 09 2023 мийка-шиномонтаж.doc | |
11 вересня 2023 15:05 |
ТД_Послуги_Шиномонтаж-Мийка авто.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо організації, проведення, формування і прийняття рішень рішен
Дата подання: 14 вересня 2023 00:36
Дата відповіді: 14 вересня 2023 14:34
Уповноваженій особі замовника.
Питання щодо розробки та затвердження, оприлюднення у вільний доступ тендерної документації, технічних специфікацій предмета закупівлі, встановлення технічних умов, визнання умов щодо виконання учасником зобов'язання з надання зазначених послуг також планування закупівель,підготовка до проведення процедури, формування річного плану, прийняття змін до річного плану, визначення потреб в кількості. Встановлення обов'язкових вимоги впровадження системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001, надати скановану копію відповідного сертифікату, Повинні мати впроваджену систему управління якістю щодо технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів ДСТУ ISO 9001 з ремонту дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту та сертифікат з управління навколишнім середовищем, додаткові вимоги щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу а саме евакуатора, додатково встановлюєте наявність електрогенератора за ймовірними відключеннями електроенергії , додатково встановлюєте вимоги щодо наявності на станції технічного обслуговування п'ять підйомників зазначеними можливостями піднімання ваги, зазначеними кількісними працівниками не менше 5.
Встановили що предмет не розбивається на лот хоча є помилка в документації що можливо окремим лотом.
Питання в наступному чому ви не використовуєте загальні рекомендовані, розроблені правила з підготовки, закупівель з особливостями на період дії правового режиму воєнного стану з особливостями які зменшили терміни для оперативного вирішення нагальних державних потреб?
Встановлюєте нерівні умови відповідальності за можливе прострочення, встановлюєте стандарти, правила норми, характеристики до зазначених послуг а саме автомийка та шиномонтаж з ремонтом колісних дисків, ремонт шин зазначеними латками хоча це встановлює фахівець тому що це безпека за яку в принципі контролюєте, чому ви не використовуєте загальні положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, технічні регламенти безпеки машин із змінами про ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції наприклад, закон України про національний стандарт системи екологічного управління, національний стандарт України про систему управління якістю основні положення та словник термінів,наказ державного підприємства українська наукове дослідник і навчальний центр проблем стандартизації сертифікації та якості про прийняття нормативних документів України гармонізованих міжнародними та європейськими нормативними документами скасування нормативних документів України із змінами, Закон України про затвердження порядку видачі або відмови у видачі свідоцтва про призначення розширення або скорочення сфери призначення призупинення чи про затвердження правил розроблення проектів технічних регламентів що затверджується кабінетом міністрів України на основі актів законодавства європейського союзу, про технічні регламенти та оцінку відповідності, ігноруєте положення про державну службу України з безпеки на транспорті.
Будь ласка зверніть увагу, скористайтесь правом щодо зміни дискримінаційних умов, вимог щодо наявності сертифікатів управління якістю які скасовані не працюють і такі які не відповідають за те що ви вказали і не відповідали, вже прийняті та розроблені інші технічні регламенти, відповідний нагляд контроль щодо продукції послуг встановлення вимог на відповідність стандартів України
Надайте відповідь, чому встановлені вимоги обов'язкові, додаткові механізми, наявність інших механізмів щодо ремонту, поточного ремонту колісних транспортних засобів предназначені для руху безрейковими дорогами та використовуються для перевезення людей та або вантажів а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановлення на ньому обладнання чи механізмів.
Наявність обов'язкового програмного забезпечення та обов'язково це повинно бути СТО. В мене наприклад авто мийка і шиномонтаж. А РКО веде приват банк.
У разі якщо ви не приведете зміни до чинної норми, буду звертатись з правом на оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за приділену увагу до закупівель ДСБТ! З приводу вашого запитання повідомляємо наступне:
1. Слід зазначити, що згідно пункту 0.2 стандарту ISO 14001 метою системи екологічного менеджменту є, зокрема:
- захист навколишнього середовища за рахунок запобігання або зниження негативного впливу на нього;
- покращення екологічних показників;
- зниження можливого негативного впливу екологічних умов на організацію;
- інше.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якісне виконання надання відповідних послуг, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для здійснення відповідних послуг матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 11 Замовник встановлює, що в разі неможливості Замовника доставити свій автомобіль на СТО Учасника для отримання відповідних послуг, Учасник зобов'язується власними силами транспортувати автомобіль Замовника до свого СТО за заявкою Замовника, а саме за допомогою евакуатора.
4. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 10 та у зв’язку з ймовірними відключеннями електричної енергії по всій території України Учасник повинен мати в наявності джерела альтернативного безперебійного живлення (генератори) для безперебійної роботи всіх робочих постів та обладнання станцій технічного обслуговування та своєчасного надання відповідних послуг Замовнику.
5. Відповідно до Додатку 3 обладнання, встановлене на СТО, повинно відповідати встановленим стандартам, зокрема:
У сервісній зоні повинно бути не менше 3 підіймачів з вантажопідйомністю від 3200 кг, а також ще не менше 4 підіймачів з вантажопідйомністю 5 000 кг.
На балансі Укртрансбезпеки рахується 78 автомобілів вагою більш ніж 3500 кг та 61 автомобіль вагою до 3 200 кг. Для економії службового часу на СТО може заїхати водночас до 8 службових автомобіля з різною вагою.
Також відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзац 5 зазначаються:
«один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
6. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору, які визначив Замовник, є незмінними та не вважаються дискримінаційними.
7. Згідно проєкту Договору про надання послуг п. 3.2. «Послуги надаються у відповідності з Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 р. № 615 (далі - Правила), Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 р. № 102.».
8. СТО мається на увазі будь яка установа, яка має необхідну матеріально-технічну базу для надання відповідних послуг, встановлених Замовником в тендерній документації.
Будь ласка зверніть увагу, що згідно Таблиця 5 Перелік транспортних засобів Замовника тендерної документації, надання послуг повинно здійснюватися по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
1. Слід зазначити, що згідно пункту 0.2 стандарту ISO 14001 метою системи екологічного менеджменту є, зокрема:
- захист навколишнього середовища за рахунок запобігання або зниження негативного впливу на нього;
- покращення екологічних показників;
- зниження можливого негативного впливу екологічних умов на організацію;
- інше.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якісне виконання надання відповідних послуг, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для здійснення відповідних послуг матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 11 Замовник встановлює, що в разі неможливості Замовника доставити свій автомобіль на СТО Учасника для отримання відповідних послуг, Учасник зобов'язується власними силами транспортувати автомобіль Замовника до свого СТО за заявкою Замовника, а саме за допомогою евакуатора.
4. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 10 та у зв’язку з ймовірними відключеннями електричної енергії по всій території України Учасник повинен мати в наявності джерела альтернативного безперебійного живлення (генератори) для безперебійної роботи всіх робочих постів та обладнання станцій технічного обслуговування та своєчасного надання відповідних послуг Замовнику.
5. Відповідно до Додатку 3 обладнання, встановлене на СТО, повинно відповідати встановленим стандартам, зокрема:
У сервісній зоні повинно бути не менше 3 підіймачів з вантажопідйомністю від 3200 кг, а також ще не менше 4 підіймачів з вантажопідйомністю 5 000 кг.
На балансі Укртрансбезпеки рахується 78 автомобілів вагою більш ніж 3500 кг та 61 автомобіль вагою до 3 200 кг. Для економії службового часу на СТО може заїхати водночас до 8 службових автомобіля з різною вагою.
Також відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзац 5 зазначаються:
«один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
6. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору, які визначив Замовник, є незмінними та не вважаються дискримінаційними.
7. Згідно проєкту Договору про надання послуг п. 3.2. «Послуги надаються у відповідності з Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 р. № 615 (далі - Правила), Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 р. № 102.».
8. СТО мається на увазі будь яка установа, яка має необхідну матеріально-технічну базу для надання відповідних послуг, встановлених Замовником в тендерній документації.
Будь ласка зверніть увагу, що згідно Таблиця 5 Перелік транспортних засобів Замовника тендерної документації, надання послуг повинно здійснюватися по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-11-009385-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БЛАГОДІЙНА/ВОЛОНТЕРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ХЕЛП-ЮКРЕЙН, Код ЄДРПОУ:39144335
Дата подання: 14 вересня 2023 00:42
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Уповноваженій особі замовника.
Питання щодо розробки та затвердження, оприлюднення у вільний доступ тендерної документації, технічних специфікацій предмета закупівлі, встановлення технічних умов, визнання умов щодо виконання учасником зобов'язання з надання зазначених послуг також планування закупівель,підготовка до проведення процедури, формування річного плану, прийняття змін до річного плану, визначення потреб в кількості. Встановлення обов'язкових вимоги впровадження системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001, надати скановану копію відповідного сертифікату, Повинні мати впроваджену систему управління якістю щодо технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів ДСТУ ISO 9001 з ремонту дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту та сертифікат з управління навколишнім середовищем, додаткові вимоги щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу а саме евакуатора, додатково встановлюєте наявність електрогенератора за ймовірними відключеннями електроенергії , додатково встановлюєте вимоги щодо наявності на станції технічного обслуговування п'ять підйомників зазначеними можливостями піднімання ваги, зазначеними кількісними працівниками не менше 5.
Встановили що предмет не розбивається на лот хоча є помилка в документації що можливо окремим лотом.
Питання в наступному чому ви не використовуєте загальні рекомендовані, розроблені правила з підготовки, закупівель з особливостями на період дії правового режиму воєнного стану з особливостями які зменшили терміни для оперативного вирішення нагальних державних потреб?
Встановлюєте нерівні умови відповідальності за можливе прострочення, встановлюєте стандарти, правила норми, характеристики до зазначених послуг а саме автомийка та шиномонтаж з ремонтом колісних дисків, ремонт шин зазначеними латками хоча це встановлює фахівець тому що це безпека за яку в принципі контролюєте, чому ви не використовуєте загальні положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, технічні регламенти безпеки машин із змінами про ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції наприклад, закон України про національний стандарт системи екологічного управління, національний стандарт України про систему управління якістю основні положення та словник термінів,наказ державного підприємства українська наукове дослідник і навчальний центр проблем стандартизації сертифікації та якості про прийняття нормативних документів України гармонізованих міжнародними та європейськими нормативними документами скасування нормативних документів України із змінами, Закон України про затвердження порядку видачі або відмови у видачі свідоцтва про призначення розширення або скорочення сфери призначення призупинення чи про затвердження правил розроблення проектів технічних регламентів що затверджується кабінетом міністрів України на основі актів законодавства європейського союзу, про технічні регламенти та оцінку відповідності, ігноруєте положення про державну службу України з безпеки на транспорті.
Будь ласка зверніть увагу, скористайтесь правом щодо зміни дискримінаційних умов, вимог щодо наявності сертифікатів управління якістю які скасовані не працюють і такі які не відповідають за те що ви вказали і не відповідали, вже прийняті та розроблені інші технічні регламенти, відповідний нагляд контроль щодо продукції послуг встановлення вимог на відповідність стандартів України
Надайте відповідь, чому встановлені вимоги обов'язкові, додаткові механізми, наявність інших механізмів щодо ремонту, поточного ремонту колісних транспортних засобів предназначені для руху безрейковими дорогами та використовуються для перевезення людей та або вантажів а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановлення на ньому обладнання чи механізмів.
Наявність обов'язкового програмного забезпечення та обов'язково це повинно бути СТО. В мене наприклад авто мийка і шиномонтаж. А РКО веде приват банк.
У разі якщо ви не приведете зміни до чинної норми, буду звертатись з правом на оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Питання щодо розробки та затвердження, оприлюднення у вільний доступ тендерної документації, технічних специфікацій предмета закупівлі, встановлення технічних умов, визнання умов щодо виконання учасником зобов'язання з надання зазначених послуг також планування закупівель,підготовка до проведення процедури, формування річного плану, прийняття змін до річного плану, визначення потреб в кількості. Встановлення обов'язкових вимоги впровадження системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001, надати скановану копію відповідного сертифікату, Повинні мати впроваджену систему управління якістю щодо технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів ДСТУ ISO 9001 з ремонту дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту та сертифікат з управління навколишнім середовищем, додаткові вимоги щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу а саме евакуатора, додатково встановлюєте наявність електрогенератора за ймовірними відключеннями електроенергії , додатково встановлюєте вимоги щодо наявності на станції технічного обслуговування п'ять підйомників зазначеними можливостями піднімання ваги, зазначеними кількісними працівниками не менше 5.
Встановили що предмет не розбивається на лот хоча є помилка в документації що можливо окремим лотом.
Питання в наступному чому ви не використовуєте загальні рекомендовані, розроблені правила з підготовки, закупівель з особливостями на період дії правового режиму воєнного стану з особливостями які зменшили терміни для оперативного вирішення нагальних державних потреб?
Встановлюєте нерівні умови відповідальності за можливе прострочення, встановлюєте стандарти, правила норми, характеристики до зазначених послуг а саме автомийка та шиномонтаж з ремонтом колісних дисків, ремонт шин зазначеними латками хоча це встановлює фахівець тому що це безпека за яку в принципі контролюєте, чому ви не використовуєте загальні положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, технічні регламенти безпеки машин із змінами про ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції наприклад, закон України про національний стандарт системи екологічного управління, національний стандарт України про систему управління якістю основні положення та словник термінів,наказ державного підприємства українська наукове дослідник і навчальний центр проблем стандартизації сертифікації та якості про прийняття нормативних документів України гармонізованих міжнародними та європейськими нормативними документами скасування нормативних документів України із змінами, Закон України про затвердження порядку видачі або відмови у видачі свідоцтва про призначення розширення або скорочення сфери призначення призупинення чи про затвердження правил розроблення проектів технічних регламентів що затверджується кабінетом міністрів України на основі актів законодавства європейського союзу, про технічні регламенти та оцінку відповідності, ігноруєте положення про державну службу України з безпеки на транспорті.
Будь ласка зверніть увагу, скористайтесь правом щодо зміни дискримінаційних умов, вимог щодо наявності сертифікатів управління якістю які скасовані не працюють і такі які не відповідають за те що ви вказали і не відповідали, вже прийняті та розроблені інші технічні регламенти, відповідний нагляд контроль щодо продукції послуг встановлення вимог на відповідність стандартів України
Надайте відповідь, чому встановлені вимоги обов'язкові, додаткові механізми, наявність інших механізмів щодо ремонту, поточного ремонту колісних транспортних засобів предназначені для руху безрейковими дорогами та використовуються для перевезення людей та або вантажів а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановлення на ньому обладнання чи механізмів.
Наявність обов'язкового програмного забезпечення та обов'язково це повинно бути СТО. В мене наприклад авто мийка і шиномонтаж. А РКО веде приват банк.
У разі якщо ви не приведете зміни до чинної норми, буду звертатись з правом на оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2023 14:35
Доброго дня! Дякуємо за приділену увагу до закупівель ДСБТ! З приводу вашого запитання повідомляємо наступне:
1. Слід зазначити, що згідно пункту 0.2 стандарту ISO 14001 метою системи екологічного менеджменту є, зокрема:
- захист навколишнього середовища за рахунок запобігання або зниження негативного впливу на нього;
- покращення екологічних показників;
- зниження можливого негативного впливу екологічних умов на організацію;
- інше.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якісне виконання надання відповідних послуг, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для здійснення відповідних послуг матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 11 Замовник встановлює, що в разі неможливості Замовника доставити свій автомобіль на СТО Учасника для отримання відповідних послуг, Учасник зобов'язується власними силами транспортувати автомобіль Замовника до свого СТО за заявкою Замовника, а саме за допомогою евакуатора.
4. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 10 та у зв’язку з ймовірними відключеннями електричної енергії по всій території України Учасник повинен мати в наявності джерела альтернативного безперебійного живлення (генератори) для безперебійної роботи всіх робочих постів та обладнання станцій технічного обслуговування та своєчасного надання відповідних послуг Замовнику.
5. Відповідно до Додатку 3 обладнання, встановлене на СТО, повинно відповідати встановленим стандартам, зокрема:
У сервісній зоні повинно бути не менше 3 підіймачів з вантажопідйомністю від 3200 кг, а також ще не менше 4 підіймачів з вантажопідйомністю 5 000 кг.
На балансі Укртрансбезпеки рахується 78 автомобілів вагою більш ніж 3500 кг та 61 автомобіль вагою до 3 200 кг. Для економії службового часу на СТО може заїхати водночас до 8 службових автомобіля з різною вагою.
Також відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзац 5 зазначаються:
«один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
6. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору, які визначив Замовник, є незмінними та не вважаються дискримінаційними.
7. Згідно проєкту Договору про надання послуг п. 3.2. «Послуги надаються у відповідності з Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 р. № 615 (далі - Правила), Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 р. № 102.».
8. СТО мається на увазі будь яка установа, яка має необхідну матеріально-технічну базу для надання відповідних послуг, встановлених Замовником в тендерній документації.
Будь ласка зверніть увагу, що згідно Таблиця 5 Перелік транспортних засобів Замовника тендерної документації, надання послуг повинно здійснюватися по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
1. Слід зазначити, що згідно пункту 0.2 стандарту ISO 14001 метою системи екологічного менеджменту є, зокрема:
- захист навколишнього середовища за рахунок запобігання або зниження негативного впливу на нього;
- покращення екологічних показників;
- зниження можливого негативного впливу екологічних умов на організацію;
- інше.
Впровадження системи екологічного менеджменту має забезпечити, зокрема, системний підхід до екологічного управління. При цьому згідно пункту 1 стандарту ISO 14001 стандарт ISO 14001 може бути застосований в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності.
Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання сертифікату про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015) встановлена замовником, керуючись чинним законодавством України, відповідає положенню частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність в учасника вказаного в тендерній документації сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) гарантує якісне виконання надання відповідних послуг, оскільки одним з основних принципів побудови якості системи менеджменту відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в системній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою і є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
Наявність в учасника сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) свідчитиме про те, що на підприємстві правильно побудовані бізнес-процеси та приймаються найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливають на якісне виконання своїх зобов’язань.
Звертаємо увагу, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту. Обов’язковою умовою для отримання зазначеного сертифікату суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для здійснення відповідних послуг матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 ( або ДСТУ ISO 9001:2015) є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 11 Замовник встановлює, що в разі неможливості Замовника доставити свій автомобіль на СТО Учасника для отримання відповідних послуг, Учасник зобов'язується власними силами транспортувати автомобіль Замовника до свого СТО за заявкою Замовника, а саме за допомогою евакуатора.
4. Відповідно до умов ТД Додаток 1 п. 10 та у зв’язку з ймовірними відключеннями електричної енергії по всій території України Учасник повинен мати в наявності джерела альтернативного безперебійного живлення (генератори) для безперебійної роботи всіх робочих постів та обладнання станцій технічного обслуговування та своєчасного надання відповідних послуг Замовнику.
5. Відповідно до Додатку 3 обладнання, встановлене на СТО, повинно відповідати встановленим стандартам, зокрема:
У сервісній зоні повинно бути не менше 3 підіймачів з вантажопідйомністю від 3200 кг, а також ще не менше 4 підіймачів з вантажопідйомністю 5 000 кг.
На балансі Укртрансбезпеки рахується 78 автомобілів вагою більш ніж 3500 кг та 61 автомобіль вагою до 3 200 кг. Для економії службового часу на СТО може заїхати водночас до 8 службових автомобіля з різною вагою.
Також відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзац 5 зазначаються:
«один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
6. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, визначених Законом. Істотні умови договору, які визначив Замовник, є незмінними та не вважаються дискримінаційними.
7. Згідно проєкту Договору про надання послуг п. 3.2. «Послуги надаються у відповідності з Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 р. № 615 (далі - Правила), Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 р. № 102.».
8. СТО мається на увазі будь яка установа, яка має необхідну матеріально-технічну базу для надання відповідних послуг, встановлених Замовником в тендерній документації.
Будь ласка зверніть увагу, що згідно Таблиця 5 Перелік транспортних засобів Замовника тендерної документації, надання послуг повинно здійснюватися по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" |
381 445,20
UAH з ПДВ
|
381 445,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" #26315758 |
Переможець |
381 445,20
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 10:32
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 вересня 2023 10:32
Учасник | Пропозиція | Документи |
ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" #26315758 |
381 445,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:47
|
ДУ 2 до договору 105 від 28.09.23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:16
|
Додаткова угода до 105.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 15:30
|
Договір №105 шиномонтаж мойка.pdf | укладений |
28 вересня 2023 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |