Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of the bypass of the town of Reshetylivka on the section km 159 + 965 - km 168 + 110 at the reconstruction of the highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaki - Reshetilivka, Poltava region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2019 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 520 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7600000 UAH |
Publication date: | 07 березня 2019 11:48 |
Enquiries until: | 29 березня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 квітня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 520 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 600 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 08:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 08:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
26 березня 2019 08:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf | |
07 березня 2019 13:10 |
План автодороги Н-31. ПК 1599+65 - ПК 1741+45. М 5000.pdf | |
07 березня 2019 13:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
26 березня 2019 08:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2019 08:50 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
|||
26 березня 2019 08:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
|
|||
07 березня 2019 13:10 |
План автодороги Н-31. ПК 1599+65 - ПК 1741+45. М 5000.pdf
|
|||
07 березня 2019 13:10 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
БУДІВНИЦТВО ОБХОДУ М. РЕШЕТИЛІВКА НА ДІЛЯНЦІ КМ 159+965 – КМ 168+110 ПРИ РЕКОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО – ЦАРИЧАНКА – КОБЕЛЯКИ – РЕШЕТИЛІВКА, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-25-000022 ● 6f0c2cf1c63a49e9baeae8edff0533e4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.03.2021 № 138
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2021 № 138
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-03-07-000602-b 07.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-08 13:26:50
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі конкурентного діалогу з публікацією англійською мовою «Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 159+965 – км 168+110 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-03-07-000602-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника «ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ») (далі – учасник «ONUR»), який, в подальшому, визначений переможцем торгів, при тому, що у складі його тендерної пропозиції відсутні документи, необхідні для підтвердження вимог тендерної документації ?
Так, згідно частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
…
- інформації про учасника торгів згідно з Додатком 3 на першому етапі конкурентного діалогу;…»
У пункті 1 таблиці «Відомості про учасника», наведеної у Додатку № 3 до тендерної документації, розділі «(Учасником зазначається відповідна інформація)» зазначено, що «(Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, який є учасником торгів.)»
Крім того, у примітці Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб подання інформації в довільній формі для учасників та спосіб документального підтвердження інформації для переможців на виконання вимог статті 17 Закону» зазначено: «документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації».
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» на першому етапі конкурентного діалогу завантажено файл «Кваліфікаційна частина 4» у переліку документів якого надано лист-інформацію де зазначено: «Надаємо витяг з газети Торгового реєстру Туреччини, в якому вказано, що акціонером (власником) є Онур Четінджевіз, Сема Четінджевіз. Відомості з даного реєстру є аналогічними відомостями, які заносяться до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в Україні».
Також, учасником «ONUR» згідно Додатку 3 до тендерної документації надано таблицю «Відомості про учасника» від 05.04.2019 № 50/21 у пункті 1 «Інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів» якої зазначено: «Онур Четінджевіз, Сема Четінлжевіз (підтверджується витягом газети Торгово реєстратору Туреччини, що є аналогом відомостей з ЄДРПОУ про кінцевого бенефіціарного власника).
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника «ONUR», витяг з газети Торгового реєстру Туреччини, у якому вказано, що акціонером (власником) є Онур Четінджевіз, Сема Четінджевіз, відомості з якого є аналогічними відомостями, які заносяться до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в Україні та на який здійснено вищезазначене посилання відсутній, чим не дотримано вищевказані вимоги тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-13 16:13:34
Пояснення на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-08 13:26:52
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі конкурентного діалогу з публікацією англійською мовою «Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 159+965 – км 168+110 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-03-07-000602-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника «ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ») (далі – учасник «ONUR»), який, в подальшому, визначений переможцем торгів, при тому, що у складі його тендерної пропозиції відсутні документи, необхідні для підтвердження вимог тендерної документації ?
Так, згідно частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
…
- інформації про учасника торгів згідно з Додатком 3 на першому етапі конкурентного діалогу;…»
У пункті 1 таблиці «Відомості про учасника», наведеної у Додатку № 3 до тендерної документації, розділі «(Учасником зазначається відповідна інформація)» зазначено, що «(Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, який є учасником торгів.)»
Крім того, у примітці Додатку 2 до тендерної документації «Спосіб подання інформації в довільній формі для учасників та спосіб документального підтвердження інформації для переможців на виконання вимог статті 17 Закону» зазначено: «документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації».
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» на першому етапі конкурентного діалогу завантажено файл «Кваліфікаційна частина 4» у переліку документів якого надано лист-інформацію де зазначено: «Надаємо витяг з газети Торгового реєстру Туреччини, в якому вказано, що акціонером (власником) є Онур Четінджевіз, Сема Четінджевіз. Відомості з даного реєстру є аналогічними відомостями, які заносяться до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в Україні».
Також, учасником «ONUR» згідно Додатку 3 до тендерної документації надано таблицю «Відомості про учасника» від 05.04.2019 № 50/21 у пункті 1 «Інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів» якої зазначено: «Онур Четінджевіз, Сема Четінлжевіз (підтверджується витягом газети Торгово реєстратору Туреччини, що є аналогом відомостей з ЄДРПОУ про кінцевого бенефіціарного власника).
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника «ONUR», витяг з газети Торгового реєстру Туреччини, у якому вказано, що акціонером (власником) є Онур Четінджевіз, Сема Четінджевіз, відомості з якого є аналогічними відомостями, які заносяться до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в Україні та на який здійснено вищезазначене посилання відсутній, чим не дотримано вищевказані вимоги тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-13 16:12:59
Пояснення на запит
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2019 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | — | Документи | |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | — | Документи | |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | — | Документи |