Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
464 000,00 UAH
UA-2022-11-21-003212-a ● 9a20d8305f2a4498ad125cbbeba673e8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шаргородська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04326253 |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224 |
Контактна особа: |
Огороднік Олеся Миколаївна +380434421463 shmr23500@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2022 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 11:32 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 11:32 |
Очікувана вартість: | 464 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23500, Україна, Вінницька область, м. Шаргород, с. Плебанівка, с.Слобода-Шаргородська, с. Перепільченці, с. Руданське, с. Івашківці, с. Конатківці, с. Гибалівка, с. Політанки, с. Писарівка, с. Носиківка, с. Пасинки, с. Лозова, с. Конатківці, с. Дерев'янки., м. Шаргород, вул.Поштова №13; м. Шаргород, вул. Героїв Майдану №224; м. Шаргород, вул. Героїв Майдану №222; м. Шаргород, вул. Героїв Майдану №222; с. Плебанівка, вул. Соборна №23/4; с.Слобода-Шаргородська, вул. Першотравнева № 13; с. Перепільченці, вул. Героїв Майдану № 1; с. Руданське, вул. Центральна № 27/1; с. Івашківці, вул. Центральна № 29/1; с. Конатківці, вул. Центральна № 41; с. Гибалівка, вул. Молодіжна № 4; с. Політанки, вул. Суворова № 10; с. Писарівка, вул. Свято-Покровська № 4; с. Носиківка, вул. Привітна №10/1; с. Пасинки, вул. Вишнева №30; с. Лозова, вул. Миру №2/1; с. Конатківці, вул. Центральна № 37; с. Дерев'янки, вул. Щорса, 101; с. Конатківці, вул. Фрунзе, 11; с. Конатківці, вул. Фрунзе, 11.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2022 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2022 10:50 |
Тендерна документація електрична енергія.pdf | |
21 листопада 2022 10:50 |
Проект договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-21-003212-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ", Код ЄДРПОУ:43965848
Дата подання: 25 листопада 2022 14:10
щодо формату документів
Доброго дня, для зручності роботи з вашою документацією, додайте файли у текстовому редакторі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2022 10:22
Для зручності роботи надаємо тендерну документацію та проект договору в форматі Word.
Номер вимоги: UA-2022-11-21-003212-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Газенергоальянс", Код ЄДРПОУ:44103421
Дата подання: 02 грудня 2022 12:53
неправомірне обрання визначення переможця закупівлі
Замовник не виявив і не надав можливості усунути невідповідності у тендерній пропозиції учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2022 09:25
ТОВ "Газенергоальянс"
Уповноваженою особою Шаргородської міської ради, що призначена згідно розпорядження міського голови від 14.10.2022р. №52 було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель за предметом закупівлі, код національного класифікатора України код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-21-003212-a.
В результаті проведення електронного аукціону системою електронних торгів було визначено переможцем тендерну пропозицію учасника з найменшою ціновою пропозицією ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС".
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) згідно ч. 1 ст. 29 Законом України «Про публічні закупівлі». Крім того слід зазначти, що учасниками даної закупівлі було надано згоду з умовами тендерної документації.
Учасником торгів ТОВ "Газенергоальянс" було завантажено вимогу щодо неправомірності визначення переможця закупівлі під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" Замовником не виявлено ряд наступних невідповідностей, а саме:
1. Пунктом 5.8. частини 6 Розділу ІІІ документації встановлено наступну вимогу: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію». На виконання цієї вимоги, за даними електронної системи учасником 28.11.2022 року було завантажено файл «34.1 СертифікатISO 14001 2015 на систему екологічного управління», інформація в якому підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікат видано 05.11.2021. Отже, Учасник мав завантажити до електронної системи також звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію для підтвердження чинності цього сертифікату.
2. Пунктом 5.8. частини 6 Розділу ІІІ документації встановлено наступну вимогу: «На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, який має розповсюджувати свою дію, зокрема, стосовно кодів ДКПП 35.13 та 35.14, бути чинним на дату подання пропозиції та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Сертифікат повинен бути виданим органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками, з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації у сфері відповідної системи менеджменту (управління) за видом економічної діяльності «Постачання електроенергії», чинний на момент проведення сертифікації. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту)». На виконання цієї вимоги, за даними електронної системи
учасником 28.11.2022 року було завантажено файл «34. СертифікатISO 9001 2018 на систему управління якістю», інформація в якому підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат виданий 05.11.2021. Отже, Учасник мав завантажити до електронної системи також звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію для підтвердження чинності цього сертифікату.
3. Пунктом 2.5. частини 2 розділу V документації встановлено наступну вимогу: «На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та посвідчувати відповідність учасника системі управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам визначеного стандарту ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018)». На виконання цієї вимоги, за даними електронної системи учасником 28.11.2022 року було завантажено файл «34.2 СертифікатISO 45001 2019 на систему управління ОЗ та ЗБП», інформація в якому підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікат видано 05.11.2021. Отже, Учасник мав завантажити до електронної системи також звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію для підтвердження чинності цього сертифікату.
4. Пунктом 2.6. частини 2 розділу V документації встановлено наступну вимогу: «З метою надійного захисту даних від спроби несанкціонованого доступу та забезпечення повного контролю за інформаційними ресурсами учасник шляхом надання сертифікату підтверджує відповідність вимогам ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Зазначений документ має бути виданий на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.» На виконання цієї вимоги, за даними електронної системи учасником 28.11.2022 року було завантажено файл «34.3 СертифікатISO 27001 2015 на систему управління інформаційною безпекою», інформація в якому підтверджує відповідність учасника вимогам ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Сертифікат видано 05.11.2021. Отже, Учасник мав завантажити до електронної системи також звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію для підтвердження чинності цього сертифікату.
5. Пунктом 2.6. частини 2 розділу V документації встановлено наступну вимогу: «З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016), виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію». ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" не надало документів, які підтверджують виконання і відповідність цій вимозі документації.
6. Останній абзац пункту 3 додатку 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Учасник повинен підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно поставки предмету закупівлі шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію». ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" не надало документів, які підтверджують виконання і відповідність цій вимозі документації.
7. пункт 5 додатку 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «У складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Надані документи повинні відповідати предмету закупівлі та засвідчувати використання учасником відповідної системи менеджменту. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію». ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" не надало документів, які підтверджують виконання і відповідність цій вимозі документації.
Приступивши до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" була визначена уповноваженою особою як найбільш економічно вигідною так як є меншою ціною та має всі наявні документи з врахуванням додатково завантажених звітів технічного нагляду .
Крім того відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» "у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ "Газенергоальянс" (код ЄДРПОУ: 44103421) не розглядалась, а тому не була відхилена з причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено право учасника відкритих торгів, пропозиція якого не була відхилена, звертатись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин відповідності пропозиції іншого учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі.
В свою чергу також Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обов’язок замовника відкритих торгів, надавати учасникам пропозиції яких не розглядались, додаткові аргументації щодо причин відповідності учасника, визнаного переможцем, умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі.
Тому враховуючи вищевикладене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Уповноважена особа ___________________ Олег КОВАЛИШЕН
Уповноваженою особою Шаргородської міської ради, що призначена згідно розпорядження міського голови від 14.10.2022р. №52 було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель за предметом закупівлі, код національного класифікатора України код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-21-003212-a.
В результаті проведення електронного аукціону системою електронних торгів було визначено переможцем тендерну пропозицію учасника з найменшою ціновою пропозицією ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС".
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%) згідно ч. 1 ст. 29 Законом України «Про публічні закупівлі». Крім того слід зазначти, що учасниками даної закупівлі було надано згоду з умовами тендерної документації.
Учасником торгів ТОВ "Газенергоальянс" було завантажено вимогу щодо неправомірності визначення переможця закупівлі під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" Замовником не виявлено ряд наступних невідповідностей, а саме:
1. Пунктом 5.8. частини 6 Розділу ІІІ документації встановлено наступну вимогу: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію». На виконання цієї вимоги, за даними електронної системи учасником 28.11.2022 року було завантажено файл «34.1 СертифікатISO 14001 2015 на систему екологічного управління», інформація в якому підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікат видано 05.11.2021. Отже, Учасник мав завантажити до електронної системи також звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію для підтвердження чинності цього сертифікату.
2. Пунктом 5.8. частини 6 Розділу ІІІ документації встановлено наступну вимогу: «На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, який має розповсюджувати свою дію, зокрема, стосовно кодів ДКПП 35.13 та 35.14, бути чинним на дату подання пропозиції та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Сертифікат повинен бути виданим органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками, з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації у сфері відповідної системи менеджменту (управління) за видом економічної діяльності «Постачання електроенергії», чинний на момент проведення сертифікації. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту)». На виконання цієї вимоги, за даними електронної системи
учасником 28.11.2022 року було завантажено файл «34. СертифікатISO 9001 2018 на систему управління якістю», інформація в якому підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Сертифікат виданий 05.11.2021. Отже, Учасник мав завантажити до електронної системи також звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію для підтвердження чинності цього сертифікату.
3. Пунктом 2.5. частини 2 розділу V документації встановлено наступну вимогу: «На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та посвідчувати відповідність учасника системі управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам визначеного стандарту ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018)». На виконання цієї вимоги, за даними електронної системи учасником 28.11.2022 року було завантажено файл «34.2 СертифікатISO 45001 2019 на систему управління ОЗ та ЗБП», інформація в якому підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Сертифікат видано 05.11.2021. Отже, Учасник мав завантажити до електронної системи також звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію для підтвердження чинності цього сертифікату.
4. Пунктом 2.6. частини 2 розділу V документації встановлено наступну вимогу: «З метою надійного захисту даних від спроби несанкціонованого доступу та забезпечення повного контролю за інформаційними ресурсами учасник шляхом надання сертифікату підтверджує відповідність вимогам ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Зазначений документ має бути виданий на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.» На виконання цієї вимоги, за даними електронної системи учасником 28.11.2022 року було завантажено файл «34.3 СертифікатISO 27001 2015 на систему управління інформаційною безпекою», інформація в якому підтверджує відповідність учасника вимогам ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Сертифікат видано 05.11.2021. Отже, Учасник мав завантажити до електронної системи також звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію для підтвердження чинності цього сертифікату.
5. Пунктом 2.6. частини 2 розділу V документації встановлено наступну вимогу: «З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016), виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію». ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" не надало документів, які підтверджують виконання і відповідність цій вимозі документації.
6. Останній абзац пункту 3 додатку 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Учасник повинен підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно поставки предмету закупівлі шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію». ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" не надало документів, які підтверджують виконання і відповідність цій вимозі документації.
7. пункт 5 додатку 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «У складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Надані документи повинні відповідати предмету закупівлі та засвідчувати використання учасником відповідної системи менеджменту. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію». ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" не надало документів, які підтверджують виконання і відповідність цій вимозі документації.
Приступивши до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" була визначена уповноваженою особою як найбільш економічно вигідною так як є меншою ціною та має всі наявні документи з врахуванням додатково завантажених звітів технічного нагляду .
Крім того відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» "у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ "Газенергоальянс" (код ЄДРПОУ: 44103421) не розглядалась, а тому не була відхилена з причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено право учасника відкритих торгів, пропозиція якого не була відхилена, звертатись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин відповідності пропозиції іншого учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі.
В свою чергу також Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обов’язок замовника відкритих торгів, надавати учасникам пропозиції яких не розглядались, додаткові аргументації щодо причин відповідності учасника, визнаного переможцем, умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі.
Тому враховуючи вищевикладене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Уповноважена особа ___________________ Олег КОВАЛИШЕН
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-21-003212-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Газенергоальянс", Код ЄДРПОУ:44103421
Дата подання: 07 грудня 2022 12:05
Дата подання: 07 грудня 2022 12:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2022 13:44
рішення від 09.12.2022 № 7247.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2022 13:44
інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2022 № 7491.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2022 16:17
рішення від 19.12.2022 № 7491.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2022 12:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7491-р/пк-пз від 19.12.2022 виконано, протокольне рішення уповноваженої особи №65 від 23.12.2022р.
Дата виконання рішення замовником: 29 грудня 2022 09:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2022 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
409 600,00
UAH з ПДВ
|
409 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Газенергоальянс" |
463 200,00
UAH з ПДВ
|
463 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" #41987461 |
Рішення скасоване |
409 600,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 14:09
|
ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" #41987461 |
Відхилено |
409 600,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2022 14:15
|
ТОВ "Газенергоальянс" #44103421 |
Переможець |
463 200,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2022 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 17:27
|
002 (1).pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 14:42
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
04 січня 2023 14:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 80000 | Кіловат-година |
5,79
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі збільшенням з 01.01.2023 року регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» (з 0,34564 грн./кВт*год без ПДВ відповідно до Постанови НКРЕКП від 01.12.2021 року №2454 до 0,38028 грн./кВт*год без ПДВ відповідно до Постанови НКРЕКП від 21.12.2022 року №1788. |
Номер договору про закупівлю: | 30.12.2022-52Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 80000 | Кіловат-година |
5,79
UAH з ПДВ
|