Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42059224 |
Місцезнаходження: | 44200, Україна , Волинська обл., Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53 |
Контактна особа: |
Наталія Мороз +380336230072 nataliia.moroz1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місцезнаходження Замовника: 44200, Україна, Волинська область, Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53.
Юридична адреса Замовника: 44200, Україна, Волинська область, Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53.
Фактична та юридична адреса Замовника збігаються.
Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову
Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад тендерної пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 11:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 11:22 |
Зі змінами ТД_Ямковий ремонт (1).docx | |
12 червня 2020 11:22 |
Зміни до ТД_Ямковий ремонт (1).docx | |
02 червня 2020 15:48 |
Зі змінами Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_кр_Ямковий ремонт (1).doc | |
02 червня 2020 15:48 |
Зміни до ТД Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_кр_Ямковий ремонт (1).docx | |
28 травня 2020 09:17 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_кр_Ямковий ремонт (1).doc | |
28 травня 2020 09:17 |
Додаток 2 ТЗ_Ямковий ремонт (1).doc | |
28 травня 2020 09:17 |
Додаток 3_Проєкт договору Ямковий ремонт (1).docx | |
28 травня 2020 09:17 |
ТД_Ямковий ремонт (1).doc |
12 червня 2020 11:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 червня 2020 11:22 |
Зі змінами ТД_Ямковий ремонт (1).docx
|
||||||
12 червня 2020 11:22 |
Зміни до ТД_Ямковий ремонт (1).docx
|
||||||
02 червня 2020 15:48 |
Зі змінами Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_кр_Ямковий ремонт (1).doc
|
||||||
02 червня 2020 15:48 |
Зміни до ТД Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_кр_Ямковий ремонт (1).docx
|
||||||
28 травня 2020 09:17 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_кр_Ямковий ремонт (1).doc
|
||||||
28 травня 2020 09:17 |
Додаток 2 ТЗ_Ямковий ремонт (1).doc
|
||||||
28 травня 2020 09:17 |
Додаток 3_Проєкт договору Ямковий ремонт (1).docx
|
||||||
28 травня 2020 09:17 |
ТД_Ямковий ремонт (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000040 ● 68584ef3e0db42919bcd33a0ca90e9b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-28-000424-b від 28.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протоколом тендерного комітету Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради від 12.06.2020 №88 (що додається), з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівль було вирішено: 1. Внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі «Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі Любешівської селищної ради, ліквідація вибоїн із застосуванням струменевих машин» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 – «45230000-8» Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», а саме: оприлюднити інформацію про місцезнаходження та категорію Замовника, мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції в примітках до оголошення. 2. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не допускати таких порушень у подальшому.
2020-06-12 11:43:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення: - вимог частини другої статті 4 Закону (річний план закупівель Замовника UA-P-2020-02-12-000824-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника) - вимог пункту восьмого частини другої статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-28-000424-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції).)