Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та канцелярське приладдя
Очікувана вартість
49 886,50 UAH
UA-2021-01-29-001556-a 9a078e59185041f4ac2d54aa6de119df
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловей Наталія Іванівна

+380474437296 postmaster@umanupszn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03195808
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., місто Умань, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 9/5
Контактна особа: Соловей Наталія Іванівна
+380474437296
postmaster@umanupszn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1652 шт
Папір та канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м.Умань, вул. Садова 9/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 січня 2021 13:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мулик Таміла Іванівна
#1812428147
Переможець 49 886,50
UAH
29 січня 2021 13:51

Документи

29 січня 2021 13:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 09:22
дод уг 3.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 09:56
дод уг 2.pdf зміни до договору
29 червня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 14:55
дод уг 1.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:58
дог 7 укладений
29 січня 2021 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №1 від 20.04.2021р. зменшення суми договору №7 від 28.01.2021р. на 164,00 грн. Загальна сума договору становить 49 722,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 29 червня до договору №7 від 28 січня 2021р. сума договору зменшується на 660,00 грн. Сума договору складає 49 062,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту додаткової угоди №3 від 28.01.2021р. сума договору становить 49048,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML