Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний частковий ремонт вулиці Мала Житомирська від пересічення з вул. Вокзальна в напрямку вул. Борщагівська м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області
Очікувана вартість
2 944 306,80 UAH
UA-2021-06-09-011848-b ● 9a0734f851074cb4b4539820c1329157
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, будівництва, містобудування, архітектури, земельних відносин та сільського господарства Радомишльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41926545 |
Місцезнаходження: | 12201, Україна , Житомирська обл., місто Радомишль, СОБОРНИЙ МАЙДАН, буд.12 |
Контактна особа: |
Олег Романенку +380966188336 otg2018radomisl@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 2 944 306,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 443,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний частковий ремонт вулиці Мала Житомирська від пересічення з вул. Вокзальна в напрямку вул. Борщагівська м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12201, Україна, Житомирська область, місто Радомишль, вулиця Мала Житомирська від пересічення з вул. Вокзальна в напрямку вул. Борщагівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 10 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника. Замовник може відстрочити платежі на 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2021 16:44 |
Перелік змін - Додаток 1.docx | |
21 липня 2021 16:44 |
1.2. Додаток 2.xlsx | |
21 липня 2021 16:44 |
1. ЗТД від 21.07.2021р..docx | |
21 липня 2021 14:47 |
1.4. Проект_договору.docx | |
21 липня 2021 14:47 |
1.1. Додаток_№1_до_проекту_договору (6).rtf | |
21 липня 2021 14:47 |
1.3. Додаток 3.xlsx |
21 липня 2021 16:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 липня 2021 16:44 |
Перелік змін - Додаток 1.docx
|
||||||
21 липня 2021 16:44 |
1.2. Додаток 2.xlsx
|
||||||
21 липня 2021 16:44 |
1. ЗТД від 21.07.2021р..docx
|
||||||
21 липня 2021 14:47 |
1.4. Проект_договору.docx
|
||||||
21 липня 2021 14:47 |
1.1. Додаток_№1_до_проекту_договору (6).rtf
|
||||||
21 липня 2021 14:47 |
1.3. Додаток 3.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
оголошення
Дата подання: 12 червня 2021 10:02
Дата відповіді: 15 червня 2021 17:13
Добрий день,Ми,Приватне акціонерне товариство "Житомирське шляхово-будівельне управління просимо надати розяснення щоо вимог зпмовника щодо обовязкової наявності техніки та механізмів "Капітальний частковий ремонт вулиці Мала Житомирська від пересічення з вул. Вокзальна в напрямку вул. Борщагівська м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо наступне:
Вказаний перелік техніки передбачений для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації, учасник може надати данні про власну або залучену техніку, яка має не гірші показиники за переліком (еквівалент).
Додатково повідомляємо, що даний проект отримав експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації зазначаються вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16,».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
В разі встановлення кваліфікаційних критеріїв, Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників таким критеріям. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації та не порушуючи чинне законодавство України.
Відповідно до абз.1 ч.3. ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 5 Закону.
Вказаний перелік техніки передбачений для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації, учасник може надати данні про власну або залучену техніку, яка має не гірші показиники за переліком (еквівалент).
Додатково повідомляємо, що даний проект отримав експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації зазначаються вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16,».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
В разі встановлення кваліфікаційних критеріїв, Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників таким критеріям. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації та не порушуючи чинне законодавство України.
Відповідно до абз.1 ч.3. ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 5 Закону.
ПЕРЕМОЖЕЦЬ – ВКФ УРАРТУ
Дата подання: 14 червня 2021 11:19
Дата відповіді: 17 червня 2021 08:29
Доброго дня. Підкажіть буд-ласка, а чому в тендерній документації одразу було не вказати «для ВКФ УРАРТУ», чи по тексту оголошення для вимог одразу прописати «ПЕРЕМОЖЕЦЬ – ВКФ УРАРТУ».
У вас всі документи і всі вимоги «заточені» виключно під одного учасника. Проглянувши документи, які подало підприємство для участі в даному тендері, який був оголошений раніше та не відбувся, а саме, відомості про обладнання та матеріально-технічну базу видно, що перелік техніки фірми УРАРТУ повністю збігається з вимогами щодо необхідності цієї техніки по об’єкту «Капітальний частковий ремонт вулиці Мала Житомирська від пересічення з вул. Вокзальна в напрямку вул. Борщагівська м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області»
Необхідна техніка:
бульдозер 79 кВТ – абсолютно випадковий такий є у фірми УРАРТУ – ДТ 75.
каток самохідний масою саме 17,9 т (не кілограмом більше) - абсолютно випадково такий є у фірми УРАРТУ – HAMM HD 150 ТТ
каток дорожній самохідний вібраційний саме 16,2 т (не кілограмом більше) - абсолютно випадково такий є у фірми УРАРТУ – HAMM HD 130
Ще мабуть необхідно дописати, що бульдозер повинен бути саме 34 –річного строку експлуатації, а катки відповідно 14 років та 18 років.
Ви не просто встановили дискримінаційні вимоги, ви перекреслили всі принципи публічних закупівель.
Ми розуміємо, що відповідь Ваша на наше питання буде, щось подібне до «Замовник відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» самостійно встановлює кваліфікаційні критерії, а тому ми бачимо ці вимоги саме такими», або «Саме така техніка необхідна для якісного та вчасного виконання робіт», але все ж таки просимо прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги такі як перелік техніки, акт огляду об’єкту, наявність «добровільних» сертифікатів ISO, та інше а також привести вимоги тендерної документації у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо наступне:
1.Вказаний перелік техніки передбачений для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації, учасник може надати данні про власну або залучену техніку, яка має не гірші показиники за переліком (еквівалент).
Додатково повідомляємо, що даний проект отримав експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації зазначаються вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16,».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
В разі встановлення кваліфікаційних критеріїв, Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників таким критеріям. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації та не порушуючи чинне законодавство України.
Відповідно до абз.1 ч.3. ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
2.Замовник не вважає за необхідне видалення із документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт в присутності представника Замовника. Документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт та проектом є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути обсяг робіт та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт (що є суттевим для використання бюджетних коштів), що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників .
3. Щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2008. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Дана умова жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість оформити відповідний документ та надати його у складі пропозиції.
1.Вказаний перелік техніки передбачений для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації, учасник може надати данні про власну або залучену техніку, яка має не гірші показиники за переліком (еквівалент).
Додатково повідомляємо, що даний проект отримав експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, в тендерній документації зазначаються вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16,».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
В разі встановлення кваліфікаційних критеріїв, Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників таким критеріям. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації та не порушуючи чинне законодавство України.
Відповідно до абз.1 ч.3. ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
2.Замовник не вважає за необхідне видалення із документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт в присутності представника Замовника. Документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт та проектом є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути обсяг робіт та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт (що є суттевим для використання бюджетних коштів), що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників .
3. Щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2008. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Дана умова жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість оформити відповідний документ та надати його у складі пропозиції.
ВКФ УРАРТУ
Дата подання: 14 червня 2021 15:19
Дата відповіді: 17 червня 2021 08:30
Доброго дня. Підкажіть буд-ласка, а чому в тендерній документації одразу було не вказати «для ВКФ УРАРТУ»,хто це оприлюднив-хочеться потиснути руку
Відповідь: Слід нагадати, що відповідно до ст 28. «Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» тільки після аукціону Замовник може приступити до перевірки учасників, а ніяк не раніше.
тендер
Дата подання: 14 червня 2021 15:57
Дата відповіді: 17 червня 2021 15:36
коментар від 14.06.2021 о 15.19 вважати не дійсним
Відповідь: Відсутнє запитання
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-09-011848-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Шляхбуд-5", Код ЄДРПОУ:42292396
Дата подання: 18 червня 2021 13:37
Дата подання: 18 червня 2021 13:37
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Замовник встановив дискримінаціні вимоги у тендерній документації. Детальніше у тексті скарги.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2021 12:52
рішення від 23.06.2021 № 14060 + запит Скаржнику + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 12:52
інформація про перенесення розгляду скарги від 01.07.2021 № 12747.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 10:08
інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2021 № 15191.pdf
Дата публікації: 07 липня 2021 15:43
рішення від 06.07.2021 № 15191.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення антимонопольного комітету Замовником внесено зміни до ТД
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2021 14:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" |
2 720 366,40
UAH з ПДВ
|
2 720 366,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
2 907 544,80
UAH з ПДВ
|
2 907 544,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" #36427918 |
Відхилено |
2 720 366,40
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 15:55
|
|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" #13577250 |
Переможець |
2 907 544,80
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 17:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2021 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 11:54
|
Договір.pdf | укладений |
16 серпня 2021 11:52
|