Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 16:34 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 2 364 486,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 822,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник згідно чинного законодавства може надавати аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт будівельних матеріалів. Після вказаного терміну невикористані Підрядником суми авансу повертаються Замовнику | Аванс | 60 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2023 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2021 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 16:31 |
Додаток 5.doc | |
04 жовтня 2021 16:31 |
Додаток 4.doc | |
04 жовтня 2021 16:31 |
Додаток 3.doc | |
04 жовтня 2021 16:31 |
Додаток 2.doc | |
04 жовтня 2021 16:31 |
Додаток 1.doc | |
04 жовтня 2021 16:31 |
ТД УЖКГ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-26-000003 ● 1e2795b2f860468faddc77ca6f1e9a1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.07.2022 № 9-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
26.07.2022 № 9-З
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-04-009591-b, 04.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-01 13:05:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-04-009591-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-10-04-009591-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому договір від 06.12.2021 № 1229 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, що суперечить вимогам статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (договір підряду не містить таких істотних умов, як обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику)? Додатками до договору від 06.12.2021 № 1229 є: Договірна ціна (Додаток 1); План фінансування (Додаток 2); Проект календарного графіка виконання робіт по об’єкту ( Додаток 3).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-04 17:09:42
Пояснення
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Бюджетне призначення визначено в сумі коштів які передбачені в титульному списку «Капітального ремонту міжквартальних проїздів м.Тернополя (громади) від 10.03.2021р. №185 на 2021-2022 роки» та рішенням сесії Тернопільської міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені згідно розробленого технічного завдання та зведеного кошторисного розрахунку. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/46574.html
Обсяги робіт зазначені в договірній ціні до договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
При перевірці учасника надано технічна специфікація та локальні кошториси в яких зазначені обсяги виконання робіт які відповідають умовам тендерної документації. Договірна ціна розрахована згідно п.6.2. та 6.3 правил визначення будівництва ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 про що, учасник в свої тендерній пропозиції надав гарантійний лист, що договірна ціна розрахована згідно ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013, ДСТУ Н. Б Д.1.1 – 2:2013, ДСТУ Н. Б Д.1.1 – 3:2013, ДСТУ Н. Б Д.1.1 – 4:2013. Додатково інформуємо, що з метою забезпечення дотримання законодавства у сфері закупівель Ваші рекомендації взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі.
2022-08-19 15:16:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
1 604 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Данилюк Ольга Ігорівна |
1 700 416,00
UAH з ПДВ
|
1 609 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
1 875 234,00
UAH з ПДВ
|
1 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
1 604 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 16:39
|
|
ФОП Данилюк Ольга Ігорівна #3159101901 |
Переможець |
1 609 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 17:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2021 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 14:55
|
Додаток 5.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2022 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 17:15
|
Додаток 4.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 17:55
|
Договір 1229.pdf | укладений |
07 грудня 2021 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.12.2., п.12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3 розділу XIII. Додатки до договору та Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» вказаного Договору і викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.12.2, п.12.3., п.8.12 договору №1229 від 06.12.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни у розділ «ХІІІ Додатки до договору» та викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1229 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |