Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 142 м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Політехнічна, 2-а у Солом'янському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель)»
Очікувана вартість
80 222 036,25 UAH
UA-2024-08-07-007264-a 99879954c24346a6a52adce8a9a98aed
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самойленко Євгенія Юріівна

380442423706 solomruo2423706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12
Контактна особа: Самойленко Євгенія Юріівна
380442423706
solomruo2423706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2024 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 80 222 036,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401 110,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 142 м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Політехнічна, 2-а у Солом'янському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 5. ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ 5.1. Фінансування Робіт на Об’єкті проводиться за планом, який складається Замовником, узгоджується з Підрядником і є невід’ємною частиною Договору. 5.2. План фінансування (Додаток № 5) складається з урахуванням Календарного графіку виконання Робіт (Додаток № 1) і порядку проведення розрахунків за виконані Роботи відповідно до Розділу 3 цього Договору. 5.3. Відповідно до Договору Замовник має право у визначені строки уточнити План фінансування Робіт на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних Робіт тощо. 5.4. У разі прийняття Замовником рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання Робіт одночасно уточнюється План фінансування з внесенням відповідних змін у Договір. 5.5. Видатки на виконання Робіт за рахунок державних коштів здійснюються 8. ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ РОБІТ 8.1. Факт виконання та вартість виконаних Робіт підтверджується підписаними Сторонами Актами приймання виконаних робіт форми № КБ-2в (далі – Акти форми КБ-2в) та Довідками про вартість виконаних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі – Довідки форми КБ-3), які є належною підставою для оплати виконаних Робіт Замовником. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2024 14:35

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення невідповідностей
Дата подання: 07 серпня 2024 18:33
Дата відповіді: 08 серпня 2024 12:33
Шановний Замовник , в Додатку № 2 до тендерної документації (Таблиця 3 Мінімальні вимоги до працівників що мають необхідні знання та досвід, (колонка 1), не вірно пронумеровані найменування посад, спеціальностей, робітничих професій № п/п Найменування посад, спеціальностей, робітничих професій Розряд Код КП Кількість І Працівники робітничих професій 7 Бетоняр не нижче 4 7123 не менше 1 особи 9 Бруківник не нижче 4 7129 не менше 1 особи 10 Монтажник-складальник металопластикових конструкцій не нижче 4 7129 не менше 1 особи 11 Монтажник систем утеплення будівель не нижче 4 7129 не менше 1 особи 14 Лицювальник плиточник не нижче 4 7132 не менше 1 особи 15 Штукатур не нижче 3 7133 не менше 1 особи 16 Ізолювальник на гідроізоляції не нижче 4 7134 не менше 1 особи 17 Слюсар-сантехнік не нижче 4 7136 не менше 1 особи 19 Маляр не нижче 4 7141 не менше 1 особи 21 Газозварник не нижче 4 7212 не менше 1 особи 22 Арматурник (виробництво залізобетонних і бетонних виробів та конструкцій) не нижче 4 7214 не менше 1 особи 24 Монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації не нижче 4 7233 не менше 1 особи Просимо привести нумерацію найменування посад, спеціальностей, робітничих професій у відповідність, оскільки їх не вірна нумерація унеможливлює виконання належним чином вимог Замовника передбачених підпунктами. 2.10, 2.11, 2.13 п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення Замовником будуть внесенні зміни.
працівники
Дата подання: 08 серпня 2024 13:29
Дата відповіді: 13 серпня 2024 15:33
Шановний замовник, прошу уточнити чи потрібно надавати учаснику повідомлення про прийняття працівників з квитанцією, якщо вони не працевлаштовані за трудовим договором? Чи вимагаються повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу на залучених працівників за цивільно-правовими відносинами між учасником та працівниками?
Відповідь: Шановний учасник, надавати учаснику повідомлення про прийняття працівників з квитанцією, якщо вони не працевлаштовані за трудовим договором не потрібно.
Повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу на залучених працівників за цивільно-правовими відносинами між учасником та працівниками не вимагаються.
працівники суміщення
Дата подання: 08 серпня 2024 13:40
Дата відповіді: 13 серпня 2024 15:34
чи допускається надання документів на працівників по суміщення посад? Питання окремо щодо суміщення ітр і щодо суміщення робітничих професій
Відповідь: Шановний учасник, надання документів на працівників по суміщенню посад як по інженерно-технічним працівникам так і по працівникам робітничих професій не допускається
Щодо роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 13 серпня 2024 11:38
Дата відповіді: 13 серпня 2024 15:34
Шановний Замовник в підпункті 1.3 п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації наведена наступна вимога: додатково Учасник надає: гарантійні лист щодо технічного стану транспортних засобів, будівельних машин і механізмів які зазначені у Довідці Просимо надати роз’яснення, у випадку коли транспортні засоби, будівельні машини і механізми, які зазначені у Довідці, не належать Учаснику, Учасник зазначений гарантійний лист щодо технічного стану транспортних засобів, будівельних машин і механізмів має подати від імені і за підписом Учасника чи від імені і за підписом власників транспортних засобів, будівельних машин і механізмів. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у випадку коли транспортні засоби, будівельні машини і механізми, які зазначені у Довідці, не належать Учаснику, гарантійний лист щодо технічного стану транспортних засобів, будівельних машин і механізмів Учасник має подати від імені і за підписом Учасника.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 13 серпня 2024 15:12
Дата відповіді: 16 серпня 2024 14:44
Шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації розрахунок договірної ціни учасник має здійснювати відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. З метою належного розрахунку договірної ціни просимо внести зміни до тендерної документації, а саме додати інформацію щодо рекомендованих Замовником матеріалів та устаткування необхідних для виконання робіт що є предметом цієї закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію було внесено зміни.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 15 серпня 2024 08:51
Дата відповіді: 16 серпня 2024 15:04
Шановний Замовник, в підпункті 2.5 п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації наведена наступна вимога: на працівників робітничих професій зазначених в довідці (п.2.1), додатково подати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень та протоколи навчання). В свою чергу в таблиці 2 Додатку № 2 до тендерної документації для працівників робітничих професій має бути зазначено серія, номер кваліфікаційного сертифіката. Факт отримання працівниками робітничих професій може підтверджуватися: 1) посвідченнями щодо проходження навчання за відповідною освітньою програмою робітничої професії, виданими на підставі рішення кваліфікаційних комісій; 2) свідоцтвами про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, виданими на підставі рішення відповідних кваліфікаційних комісій; 3) дипломами навчальних закладів які підтверджують отримання працівником відповідної робітничої професії тощо. На підставі вище зазначеного, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти підпункт 2.5 п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації в наступній редакції: на працівників робітничих професій зазначених в довідці (п.2.1), додатково подати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (посвідчення що підтверджують проходження навчання за відповідною освітньою програмою робітничої професії та/або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, протоколи засідань відповідних кваліфікаційних комісій (і до посвідчень і до свідоцтв) та/або дипломи освітніх закладів в яких зазначені отримані робітничі професії (кваліфікація та розряд), та внести зміни в Таблицю 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: в колонці 4 замінити «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката» на «Посвідчення, свідоцтво, диплом тощо»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Ваше питання буде розглянуто, у разі потреби до тендерної документації буде внесено зміни.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 17 серпня 2024 07:56
Дата відповіді: 19 серпня 2024 11:57
Шановний Замовник, в підпункті 2.5 п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації наведена наступна вимога: на працівників робітничих професій зазначених в довідці (п.2.1), додатково подати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень та протоколи навчання). В свою чергу в таблиці 2 Додатку № 2 до тендерної документації для працівників робітничих професій має бути зазначено серія, номер кваліфікаційного сертифіката. Факт отримання працівниками робітничих професій може підтверджуватися: 1) посвідченнями щодо проходження навчання за відповідною освітньою програмою робітничої професії, виданими на підставі рішення кваліфікаційних комісій; 2) свідоцтвами про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, виданими на підставі рішення відповідних кваліфікаційних комісій; 3) дипломами навчальних закладів які підтверджують отримання працівником відповідної робітничої професії тощо. На підставі вище зазначеного, повторно просимо внести зміни до тендерної документації та викласти підпункт 2.5 п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації в наступній редакції: на працівників робітничих професій зазначених в довідці (п.2.1), додатково подати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (посвідчення що підтверджують проходження навчання за відповідною освітньою програмою робітничої професії та/або свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, протоколи засідань відповідних кваліфікаційних комісій (і до посвідчень і до свідоцтв) та/або дипломи освітніх закладів в яких зазначені отримані робітничі професії (кваліфікація та розряд), та внести зміни в Таблицю 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: в колонці 4 замінити «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката» на «Посвідчення, свідоцтво, диплом тощо»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! В тендерну документацію було внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000050 ● 60ec87aec8c84fd798298c2a0a3a132c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-08-07-007264-a 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-23 17:48:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 142 м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Політехнічна, 2-а у Солом'янському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-07-007264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-26 18:18:19

Надання пояснення

Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 23.09.2024 р. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи.
З метою встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації перед проголошенням вище зазначених торгів виконано вимоги п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«4. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб'єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.».
На виконання Розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 29.12.2023 №1107 у редакції розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 21.06.2024, № 584, згідно «Програми економічного і соціального розвитку міста Києві на 2024-2026 р.р.» з метою забезпечення організації та проведення процедур закупівель з будівництва споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття, а саме: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 142 м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Політехнічна, 2-а у Солом’янському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель)» на 2024-2025 рік.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої Проектантом.
Очікувана вартість закупівлі сформована у відповідності до договірної ціни згідно експертного звіту (позитивний) № У-0114-24/ПРОЕКСП від 05.04.2024 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (копії додаються) і становить: 80 222 036,25 грн. з ПДВ.
Посилання на розміщення відповідної інформації на сайті управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації - https://rada.info/upload/users_files/37485490/aa60f85fcc2bbfbd056b6a473726ac29.pdf

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації на виконання висновку про результати проведення моніторингу закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 142 м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Політехнічна, 2-а у Солом'янському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-07-007264-a) розпочато службове розслідування за фактом можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель працівниками управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації згідно наказу від 11.10.2024 року № 185. Про результати службового розслідування буде повідомлено додатково. Додаток: на 2 арк.

2024-10-17 16:19:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 серпня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" 80 063 773,37
UAH з ПДВ
80 063 773,37
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 вересня 2024 07:55
Електронний підпис
21 вересня 2024 07:55
Довідка НАЗК.zip.p7s
21 вересня 2024 07:55
Витяг.pdf.p7s
21 вересня 2024 07:55
Витяг несудимість.rar.p7s
21 вересня 2024 07:55
2. п. 47.pdf.p7s
21 вересня 2024 07:55
1. абз 14 п.47.pdf.p7s
21 вересня 2024 07:55
Файл підпису.p7s
21 вересня 2024 07:55
Довідка.pdf.p7s
21 вересня 2024 07:55
Довідка.pdf
21 вересня 2024 07:55
Довідка НАЗК.zip
21 вересня 2024 07:55
Витяг.pdf
21 вересня 2024 07:55
Витяг несудимість.rar
21 вересня 2024 07:55
2. п. 47.pdf
21 вересня 2024 07:55
1. абз 14 п.47.pdf
18 вересня 2024 11:25
Електронний підпис
18 вересня 2024 11:25
Паспорт_Д.pdf.p7s
18 вересня 2024 11:25
Паспорт_Д.pdf
23 серпня 2024 07:43
Електронний підпис
23 серпня 2024 07:43
Електронний підпис
23 серпня 2024 07:43
7.4. Календарний графік.PDF
23 серпня 2024 07:43
7.1. Договірна ціна.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
19.imd.p7s
23 серпня 2024 07:43
7.3. ПВР.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
7.1. Договірна ціна.pdf
23 серпня 2024 07:43
7.3. ПВР.pdf
23 серпня 2024 07:43
19.imd
23 серпня 2024 07:43
32. Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2024 07:43
32. Цінова пропозиція.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
14. ISO 45001.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
3. Паспорт директора.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
17.2. Пожежна ліцензія.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
21. довідка АВК..pdf
23 серпня 2024 07:43
22. МТБ.pdf
23 серпня 2024 07:43
30.2. Договір досвід 2.pdf
23 серпня 2024 07:43
8. довідка екологія.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
17. Довідки ліцензії.pdf
23 серпня 2024 07:43
16. ISO 23932.pdf
23 серпня 2024 07:43
20. Ліцензія АВК.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
34. Скрин локалізація.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
13. ISO 14001.pdf
23 серпня 2024 07:43
17. Довідки ліцензії.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
22. МТБ.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
36. п. 47 особливостей.pdf
23 серпня 2024 07:43
37. абз 14 п. 47..pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
23.4. обротно-сальдова..pdf
23 серпня 2024 07:43
30.1. Договір досвід 1.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
21. довідка АВК..pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
14. ISO 45001.pdf
23 серпня 2024 07:43
28. Штатний розпис.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
8. довідка екологія.pdf
23 серпня 2024 07:43
34. Скрин локалізація.pdf
23 серпня 2024 07:43
15. ISO 37001.pdf
23 серпня 2024 07:43
12. ІSO 9001.pdf
23 серпня 2024 07:43
15. ISO 37001.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
12. ІSO 9001.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
20. Ліцензія АВК.pdf
23 серпня 2024 07:43
13. ISO 14001.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
30.1. Договір досвід 1.pdf
23 серпня 2024 07:43
16. ISO 23932.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
36. п. 47 особливостей.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
37. абз 14 п. 47..pdf
23 серпня 2024 07:43
28. Штатний розпис.pdf
23 серпня 2024 07:43
30.2. Договір досвід 2.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
3. Паспорт директора.pdf
23 серпня 2024 07:43
17.2. Пожежна ліцензія.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.10 Утеплювач.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.6. Інженер з ОП.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.18. монтажник.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.13. Ізолювальник.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.13. Ізолювальник.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.10 Утеплювач.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.15. маляр.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.2. Начальник ВВ.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.8. Бруківник.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.9. Складальник.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.17. арматурник.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.3. Головний інженер.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.14. слюсар-сантехнік.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.16. Газозварник.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.16. Газозварник.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.5. Кошторисник.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.5. Кошторисник.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.11. Плиточник.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.1. Директор.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.6. Інженер з ОП.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.3. Головний інженер.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.11. Плиточник.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.12. Штукатур.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.2. Начальник ВВ.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.8. Бруківник.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.7. Бетоняр.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.9. Складальник.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.17. арматурник.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.4. Виконавець робіт.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.12. Штукатур.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.1. Директор.pdf
23 серпня 2024 07:43
27.18. монтажник.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.7. Бетоняр.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.4. Виконавець робіт.pdf.p7s
23 серпня 2024 07:43
27.15. маляр.pdf
23 серпня 2024 07:43
22. МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

1.1. Довідку про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, в тому числі офісного та складського приміщень, обладнання, транспортних засобів, будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі і які передбачені в підсумковій відомості ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування (далі – Довідка). Довідка оформлюється відповідно до таблиці 1 Додатку № 2 тендерної документації. 1.2. Для документального підтвердження наявності у Учасника офісного та складського приміщень, обладнання, транспортних засобів, будівельних машин і механізмів зазначених у Довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції надає один з нижче наведених документів:  скан-копію оборотно-сальдової відомості (станом не раніше дати оголошення закупівлі), та/або інші документи, що підтверджують право власності Учасника на зазначені в довідці офісні та складські приміщення, обладнання, транспортні засоби, будівельні машини і механізми;  в повному обсязі діючий (-і) договір(-и) оренди (суборенди), та/або діючий(-і) договір(-и) лізингу, та/або діючий(-і) договір(-и) надання послуг тощо, чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт предметом яких є офісні та складські приміщення, обладнання, транспортні засоби, будівельні машини і механізми, зазначені у Довідці. 1.3. Додатково Учасник надає:  гарантійні лист щодо технічного стану транспортних засобів, будівельних машин і механізмів які зазначені у Довідці  у випадку коли транспортні засоби, будівельні машини і механізми, які зазначені у Довідці, не належать Учаснику – лист згоду від власника техніки на її використання під час виконання договору що є предметом закупівлі.

Підтверджую

22. МТБ.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

2.1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід оформлюється відповідно до таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації. Мінімальні вимоги до працівників що мають необхідні знання та досвід наведені в таблиці 3 Додатку № 2 тендерної документації. 2.2. Документально підтвердити трудові або цивільно-правові відносини між учасником та працівниками, які зазначені у довідці (п.2.1), шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди, які чинні при поданні пропозиції та діють до завершення виконання робіт. У разі наявності в Учасника працівників зазначених у довідці (п.2.1), працевлаштованих на підприємстві (організації, товаристві, тощо) за трудовими договором, Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі тендерної пропозиції штатний розпис, копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку) та довідку з відомостями про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб сформовану не раніше дати оголошення відкритих торгів. У випадку прийняття працівника на роботу раніше 2015 року – копію трудової книжки*. * У разі, якщо учасники у складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від відповідних працівників. 2.3. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник у складі пропозиції надає документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. 2.4. На інженерно-технічних працівників зазначених в довідці (п.2.1), додатково подати копії документів про вищу освіту. 2.5. На працівників робітничих професій зазначених в довідці (п.2.1), додатково подати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень та протоколи навчання). 2.6. На інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, додатково, подати скан копії оригіналу або копії свідоцтва, кваліфікаційного сертифікату, завірених печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність») та завірену належним чином копію страхового полісу та чинного договору страхування цивільно-правової відповідальності інженера-проектувальника перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності. 2.7. На інженера з охорони, додатково, подати, дійсні на дату подання пропозиції, протоколи та/або посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками:  Загальний курс з ОП  НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»  НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями  НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2.-2-2009)  НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт»  НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів»  НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»  Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб  НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання  НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском  НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт  НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках  2.8. На головного інженера та виконавця робіт, додатково, подати, дійсні на дату подання пропозиції, протоколи та/або посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками:  Загальний курс з ОП  НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2.-2-2009).  НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».  Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб.  НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів».  НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів».  НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках».  НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».  НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском».  НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»  Функціональне навчання з техногенної безпеки у сфері цивільного захисту 2.9. На всіх працівників робітничих професій, зазначених в Таблиці 3 Додатку № 2 тендерної документації, додатково подати, дійсні на дату подання пропозиції, протоколи та/або посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками:  Загальний курс з ОП. 2.10. На працівників, зазначених в п.п. 7, ,9,10, ,12,13, , 15,16,17,18, Таблиці 3 Додатку № 2 тендерної документації додатково подати, дійсні на дату подання пропозиції, протоколи та/або посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками:  НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»;  НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання до робіт на висоті». 2.11. На працівників, зазначених в п.п. 8, 11, 14 Таблиці 3 Додатку № 2 тендерної документації додатково подати, дійсні на дату подання пропозиції, протоколи та/або посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками:  НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» 2.13. На працівників, зазначених в п.п. 15 Таблиці 3 Додатку № 2 тендерної документації додатково подати, дійсні на дату подання пропозиції, протоколи та/або посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками:  НПАОП 28.0-1.32-13. «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт».

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

3.1. Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2021-2023 рр., має бути заповнена відповідно до Форми наведеній в таблиці 4 Додатку № 2 тендерної документації. 3.2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати: скановані оригінали договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були; сканований оригінал документів на підтвердження повного виконання договорів (актами виконання робіт КБ-2 та № КБ-3) зазначених в наданій учасником довідці, а також позитивний відгук від контрагента про належне виконання такого договору. Аналогічним вважається договір, предметом якого є виконання з робіт за наступними кодами Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, а саме: 45210000-2 «Будівництво будівель» або 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», або 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», або 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» виконаний за кошти юридичних осіб, що забезпечують потреби держави або територіальної громади.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС"
#41503688
Переможець 80 063 773,37
UAH з ПДВ
20 вересня 2024 10:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 15:38

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Учасника надано паспорт особи, що уповноважена підписувати договір за результатами закупівлі не в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 3 Додатку № 7 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати паспорт особи, що уповноважена підписувати договір за результатами закупівлі в повному обсязі відповідно до п. 3 Додатку № 7 до Тендерної документації та ст.13 Закону України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують її спеціальний статус». Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновленої інформації та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.

Документи

20 вересня 2024 10:37
Довідка НАЗК
20 вересня 2024 10:37
Електронний підпис
20 вересня 2024 10:36
SCAN_20240920_103054289.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2024 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС"
#41503688
80 063 773,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2024 10:37
Довідка НАЗК
20 вересня 2024 10:37
Електронний підпис
20 вересня 2024 10:36
SCAN_20240920_103054289.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2024 10:45
SCAN_20241010_104041050.pdf зміни до договору
10 жовтня 2024 10:43
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2024 15:19
договір 226 -ч. 2.pdf укладений
07 жовтня 2024 15:18
договір 226 -ч. 3.pdf укладений
07 жовтня 2024 15:18
договір 226 -ч. 4.pdf укладений
07 жовтня 2024 15:18
договір 226 -ч. 1.pdf укладений
07 жовтня 2024 15:18
договір 226 -ч. 6.pdf укладений
07 жовтня 2024 15:18
договір 226 -ч. 5.pdf укладений
07 жовтня 2024 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення плану фінансування на 2024 рік.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML