Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Контактна особа: |
Самойленко Євгенія Юріівна 380442423706 solomruo2423706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 80 222 036,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 401 110,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 5. ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ 5.1. Фінансування Робіт на Об’єкті проводиться за планом, який складається Замовником, узгоджується з Підрядником і є невід’ємною частиною Договору. 5.2. План фінансування (Додаток № 5) складається з урахуванням Календарного графіку виконання Робіт (Додаток № 1) і порядку проведення розрахунків за виконані Роботи відповідно до Розділу 3 цього Договору. 5.3. Відповідно до Договору Замовник має право у визначені строки уточнити План фінансування Робіт на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних Робіт тощо. 5.4. У разі прийняття Замовником рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання Робіт одночасно уточнюється План фінансування з внесенням відповідних змін у Договір. 5.5. Видатки на виконання Робіт за рахунок державних коштів здійснюються 8. ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ РОБІТ 8.1. Факт виконання та вартість виконаних Робіт підтверджується підписаними Сторонами Актами приймання виконаних робіт форми № КБ-2в (далі – Акти форми КБ-2в) та Довідками про вартість виконаних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі – Довідки форми КБ-3), які є належною підставою для оплати виконаних Робіт Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2024 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2024 11:55 |
Перелік змін_будівництво укриття ЗЗСО 142 – 3.docx | |
19 серпня 2024 11:55 |
!ТД Будівництво укриття ЗЗСО 142 зі змінами - 3.docx |
19 серпня 2024 11:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 серпня 2024 11:55 |
Перелік змін_будівництво укриття ЗЗСО 142 – 3.docx
|
|||||||||
19 серпня 2024 11:55 |
!ТД Будівництво укриття ЗЗСО 142 зі змінами - 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу на залучених працівників за цивільно-правовими відносинами між учасником та працівниками не вимагаються.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000050 ● 60ec87aec8c84fd798298c2a0a3a132c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-08-07-007264-a 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-23 17:48:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 142 м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Політехнічна, 2-а у Солом'янському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-07-007264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-26 18:18:19
Надання пояснення
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянуло запит Державної аудиторської служби України про отримання пояснення (інформації та документів) від 23.09.2024 р. За результатами розгляду, в межах своєї компетенції надаємо наступну інформацію та документи.
З метою встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації перед проголошенням вище зазначених торгів виконано вимоги п.4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«4. Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб'єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб'єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.».
На виконання Розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 29.12.2023 №1107 у редакції розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 21.06.2024, № 584, згідно «Програми економічного і соціального розвитку міста Києві на 2024-2026 р.р.» з метою забезпечення організації та проведення процедур закупівель з будівництва споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття, а саме: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 142 м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Політехнічна, 2-а у Солом’янському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель)» на 2024-2025 рік.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої Проектантом.
Очікувана вартість закупівлі сформована у відповідності до договірної ціни згідно експертного звіту (позитивний) № У-0114-24/ПРОЕКСП від 05.04.2024 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (копії додаються) і становить: 80 222 036,25 грн. з ПДВ.
Посилання на розміщення відповідної інформації на сайті управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації - https://rada.info/upload/users_files/37485490/aa60f85fcc2bbfbd056b6a473726ac29.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації на виконання висновку про результати проведення моніторингу закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 142 м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Політехнічна, 2-а у Солом'янському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-07-007264-a) розпочато службове розслідування за фактом можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель працівниками управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації згідно наказу від 11.10.2024 року № 185. Про результати службового розслідування буде повідомлено додатково. Додаток: на 2 арк.
2024-10-17 16:19:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" |
80 063 773,37
UAH з ПДВ
|
80 063 773,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" #41503688 |
Переможець |
80 063 773,37
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2024 10:45
|
SCAN_20241010_104041050.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2024 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 15:19
|
договір 226 -ч. 2.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 15:18
|
договір 226 -ч. 3.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 15:18
|
договір 226 -ч. 4.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 15:18
|
договір 226 -ч. 1.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 15:18
|
договір 226 -ч. 6.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 15:18
|
договір 226 -ч. 5.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення плану фінансування на 2024 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |