Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rough bandage for railway rolling stock (34630000-2 - Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2021 12:49 |
Очікувана вартість: | 174 271 625,17 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 871 358,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1742700 UAH |
Publication date: | 20 травня 2021 11:00 |
Enquiries until: | 10 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 174 271 625 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 871 358 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2021 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2021 10:57 |
4385 ТД _ бандаж чорновий.docx | |
20 травня 2021 10:57 |
Додаток № 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проаналізувавши Додаток № 9 до тендерної документації за Процедурою закупівлі, в частині відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», не вбачається наявність підстав внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
За змістом положень ст. 6 Цивільного кодексу України сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства; сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Згідно з ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
У відповідності до ст. 712 Цивільного кодексу України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
У відповідності до Господарського кодексу України строки поставки продукції можуть бути пов’язані не тільки з чітко встановленими датами, а й з певними діями покупця, наприклад, з попередньою оплатою, перерахуванням авансу, одержанням повідомлення з банку про надходження акредитива тощо.
Законодавством не передбачено обов’язкової умови щодо проведення передоплати замовником постачальнику, а тому обмеження прав при укладенні договору поставки щодо оплати відсутні. Сторони можуть застосувати відмінний підхід до вибору умов проведення розрахунків.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, умови проекту Договору (Додатку № 9 до тендерної документації), що є частиною тендерної документації по вищезазначеному тендеру, не суперечать чинному Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційними.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000089 ● f33b7536f6b44f79bddef82ab41d91d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-05-20-001652-c 20.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 08:21:06
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бандажу чорнового для залізничного рухомого складу (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-20-001652-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-13 15:23:31
Відповідь на запит
На ваш запит від 10.08.2021 08:21 щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості бандажу чорнового для залізничного рухомого складу ( №UA-2021-05-20-001652-c), повідомляємо таке. Нами, філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» як Замовником забезпечується виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) починаючи з 01.06.2021 в електронній системі закупівель з’явилася можливість розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість закупівель через електронний кабінет Замовника на сайті АТ «Укрзалізниця». Крім того, повідомляємо, що необхідність у здійсненні закупівлі бандажу чорнового для залізничного рухомого складу (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи із запланованого обсягу. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-технічної документації, які містяться у Додатку № 1 та Додатку А тендерної документації яка є у загальному доступі у системі Prozorro. Вимоги до технічних та якісних характеристик надаються Департаметами замовниками згідно з чинними технічними документами та параметрами, визначеними, в тому числі, в галузевому класифікаторі АБР АМТР. Очікувана вартість закупівлі бандажу чорнового для залізничного рухомого складу сформована відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку (виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару). Проте, пропозиції офіційні листи-відповіді учасників та інформація у них не є власністю Замовника, тому Змовник не може розміщувати їх у електронній системі закупівель. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розраховована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ
№ 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», ТОВ « МС ТРЕЙД УКРАЇНА», ТОВ «ТПК ПРОМДИЗЕЛЬ». Крім того, повідомляємо, що у разі проведення перевірки закупівель, передбаченої абзацем 3, пункту 1, частини 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесеними змінами до деяких актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, Замовником буде надано усі документи, листи-запити та відповід до них, що повязані з формуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-05-20-001652-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 27 серпня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Бандажів чорнових для залізничного рухомого складу (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер процедури закупівлі UA-2021-05-20-001652-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини восьмої статті 12 та порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. ДАСУ зазначає, що за результатами моніторингу установлено, що Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання документів для укладання договору у паперовому вигляді, зокрема, у Додатку № 6 до тендерної документації Замовник визначив порядок подання документів для укладання договору (документи визначені у розділі ІІ Додатку № 6 до тендерної документації), який здійснюється особисто або поштою за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Категорично не погоджуємося із зазначеним з огляду на наступне. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У розділі І Додатку №6 зазначено, що переможець надає документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. В той же час, документи, які Замовник просить надати у паперовому вигляді, стосуються вже безпосередньо укладання договору, а не процедури закупівлі. А відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Тобто укладання договору не є процедурою закупівлі та не підпадає під дію частини восьмої статті 12 Закону. Крім того, цим розділом тендерної документації Замовник не вимагає від переможця надання інформації, поданої ним під час проведення процедури закупівлі. Отже, відсутнє порушення частини восьмої статті 12 Закону. 2. Щодо порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник не погоджується та повідомляє наступне Пунктом 1 розділу І додатку № 6 до тендерної документації на підтвердження відсутності підстав, визначених ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі надає довідку МВС України або відповідного територіального підрозділу (електронна форма, оригінал або нотаріально завірена копія (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно), також приймаються довідки видані з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій але не пізніше 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель про намір укласти договір)) про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Кінцевою датою подачі тендерної пропозиції за відповідною процедурою закупівлі встановлено 20.06.2021. Посилаючись на вимогу п. 1 розділу І додатку № 6 до тендерної документації переможець процедури закупівлі повинен був надати довідку Міністерства внутрішніх справ України, де останнім днем видачі довідки є 20.06.2021 (включно) не пізніше. Публічне акціонерне товариство «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод», як переможець опублікував за відповідною процедурою закупівлі довідку Міністерства внутрішніх справ України серії ААА № 1067132, видана 26.05.2021. Дана довідка була надана ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод» за Процедурою закупівлі на підтвердження відсутності підстав, визначених ч. 1, ч. 2 ст. 17 Закону, які переможець процедури закупівлі надав Замовнику у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме 09.07.2021, а тому відповідну вимогу переможець виконав та надав вище зазначену довідку у встановлені строком межі. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С.Шергін
2021-09-02 15:55:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 08.09.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 27.08.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-05-20-001652-с. |
Дата публікації: | 09 вересня 2021 |
Документи:
09 вересня 2021 14:15
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" |
174 231 312,00
UAH з ПДВ
|
172 486 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
174 267 990,00
UAH з ПДВ
|
172 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ІНТЕРПАЙП НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД" #05393116 |
Переможець |
172 486 980,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2022 09:03
|
ЦЗВ-04-00221-01.pdf | укладений |
01 серпня 2022 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:25
|
ЦЗВ-04-00221-01.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 09:42
|
ЦЗВ-04-00221-01.pdf | укладений |
27 липня 2021 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-04-00221-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |