Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СМІЛЯНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК - ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189765 |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40 |
Контактна особа: |
Марина Чорна +380638569159 corna4105@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
26 травня 2023 09:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-03-000004 ● e69b86c566fe4b92be51d5b3a472884b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2023 №34-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 26.09.2023 № 003100-18/11032-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 жовтня 2023 року № 34-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-05-26-001250-а від 26.05.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 17:35:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква в/г молода; Капуста качанна молода; Цибуля ріпчаста в/г молода; Буряк столовий в/г молодий; Яблука; Огірки; Помідор свіжий; Баклажан; Гарбуз; Кабачки; Виноград; Груша; Перець; Часник; Персик; Полуниця; Черешня; Слива; Вишня; Абрикоса; Диня; Кавун)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-001250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або офіційного вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надайте посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальника товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме ФОП ТРУШКЕВИЧ НАТАЛІЮ АНАТОЛІЇВНУ (ідент. код 2906316443), з якою укладений договір про закупівлю від 25.05.2023 № 230 без використання електронної системи закупівель?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-05 08:29:13
Відповідь на звернення
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне. Потреба у овочах та фруктах формувалась у відповідності до потреби закладу, згідно яких фахівці Замовника (зав. складом, шеф поваром та дієт - сестрою ) надавали перелік овочів та фруктів, які мають бути в наявності. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника. Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі, очікувана вартість цієї закупівлі була визначена відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік. Дана вартість була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 та наданням пропозицій від потенційних учасників (документи якіх надаються) ціни порівнювалися з сайтом https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/fruits-vegetables/.
Постачальника Фізичну Особу – Підприємця Трушкевич Наталію Анатоліївну було обрано за наданням найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією з інших потенційних учасників, та з якою і був укладений договір від 25.05.2023 року № 230.
Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу) «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге сторінка веб-сайту не функціонує, по-третє для його вдосконалення та поновлення його функціонування потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При відновлені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 11:00:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква в/г молода; Капуста качанна молода; Цибуля ріпчаста в/г молода; Буряк столовий в/г молодий; Яблука; Огірки; Помідор свіжий; Баклажан; Гарбуз; Кабачки; Виноград; Груша; Перець; Часник; Персик; Полуниця; Черешня; Слива; Вишня; Абрикоса; Диня; Кавун)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-001250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чому Договір про закупівлю від 25.05.2023 №230 та додатки до нього Вами оприлюднено в електронній системі закупівель 05.09.2023 (на 73 робочий день з дня його укладення), а не у строки, встановлені пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору), разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до вимог абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, із змінами?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 09:20:00
Пояснення на Запит
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту – Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2023-10-03-000004. За запитом сформовано наступне питання:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква в/г молода; Капуста качанна молода; Цибуля ріпчаста в/г молода; Буряк столовий в/г молодий; Яблука; Огірки; Помідор свіжий; Баклажан; Гарбуз; Кабачки; Виноград; Груша; Перець; Часник; Персик; Полуниця; Черешня; Слива; Вишня; Абрикоса; Диня; Кавун)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-001250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: 1. Чому Договір про закупівлю від 25.05.2023 №230 та додатки до нього Вами оприлюднено в електронній системі закупівель 05.09.2023 (на 73 робочий день з дня його укладення), а не у строки, встановлені пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору), разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до вимог абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, із змінами?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Замовник надає пояснення на запит:
05.10.2023 року, була надана ВАМ відповідь про надання пояснень на Моніторинг :У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква в/г молода; Капуста качанна молода; Цибуля ріпчаста в/г молода; Буряк столовий в/г молодий; Яблука; Огірки; Помідор свіжий; Баклажан; Гарбуз; Кабачки; Виноград; Груша; Перець; Часник; Персик; Полуниця; Черешня; Слива; Вишня; Абрикоса; Диня; Кавун)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-001250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або офіційного вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надайте посилання, яке буде доступне для перегляду. 3. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальника товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме ФОП ТРУШКЕВИЧ НАТАЛІЮ АНАТОЛІЇВНУ (ідент. код 2906316443), з якою укладений договір про закупівлю від 25.05.2023 № 230 без використання електронної системи закупівель? Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до запитання Моніторингу були надані документи: Звіт про результати проведення процедури закупівлі.; Обгрунтування від 25.05.2023р.; Протокол від 25.05.2023р.; Цінова пропозиція ФОП Андріяш Л.О.; Цінова пропозиція ФОП Кучеренко С.О.; Цінова пропозиція ФОП Трушкевич Н.А.:,
В договір про закупівлю від 25.05.2023 №230 додатки до нього не оприлюднювалися в електронній системі закупівель від 05.09.2023 року.
Чому Договір про закупівлю від 25.05.2023 №230 та додатки до нього Вами оприлюднено в електронній системі закупівель 05.09.2023 (на 73 робочий день з дня його укладення), а не у строки, встановлені пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору), разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до вимог абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, із змінами?
Як Вам напевне відомо, що з початку повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України, наша держава мусила переформатувати діюче законодавство. Не оминуло вказаних обставин і Закон України «Про публічні закупілві», котрий зазнав змін відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 16.08.2022 № 2526-ІХ. Так Законом № 2526-ІХ було доповнено Розділ X "Прикінцеві та перехідні положення" Закон України "Про публічні закупівлі" пунктами 3-7 і 3-8 такого змісту: "3-7. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
3-8. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг)".
В свою чергу, Кабінетом Міністрів України 12 жовтня 2022 року було прийнято Постанову №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості).
Однак, Особливості з моменту їхнього прийняття станом на дату оголошення договору про закупівлю без використання електронної системи зазнавали коригувань, вказані зміни до Особливостей в кількісному обсязі становлять 8 редакцій. Саме через надмірну частоту змін до Особливостей, Замовником була зроблена помилка при публікації звіту про укладений договір.
Тому усвідомлюючи вказані обставини, Замовник висловлює щире каяття у формуванні некоректної інформації при публікації звіту про укладений договір не у відповідності до діючого законодавства України, а саме Особливостей, та зобов’язується в подальшому не допускати подібних помилок. Разом з тим, Замовник вважає, що дане упущення не створює грубого порушення законних прав та інтересів, будь-якої із сторін закупівельного процесу, що зумовлює застосування до уповноваженої особи адміністративної відповідальності. Адже вказані помилки викликані власне надмірною частотою змін до Особливостей.
Однак, враховуючи відсутність можливості відкоригувати таку інформацію на даному етапі, Замовник сподівається, що описанні упущення не створюють грубих порушень законодавства в сфері публічних закупівель та не зумовлять обставин для притягнення до адміністративної відповідальності уповноваженої особи Замовника.
Поряд з тим, Замовник сприйняв належним чином акцентування Вашої увагу на вказані помилки та гарантує в майбутньому контролювати діючі редакції Особливостей і Закону.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-10-13 15:08:51
Замовник надає пояснення на висновок
Замовником було опубліковано договір № 230 від 25.05.2023 року та загружений договір до закупівлі 25.05.2023 року. При публікації додаткової угоди № 19 від 05 вересня 2023 року відбувся збій на майданчику в ТОВ «Закупки.пром.уа» що призвело до зміни дати публікації договору. Замовником було направлене звернення на майданчик ТОВ «Закупки.пром.уа» за роз’ясненням стосовно змін в даті публікації договору, на що нам було надана відповідь.
Додаток: лист Смілянського ДБІ від 12.10.2023 №1120;
лист ТОВ «Закупки.пром.уа» від 13.10.2023 № 13/10/ZK-1175.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником було опубліковано договір № 230 від 25.05.2023 року та загружений договір до закупівлі 25.05.2023 року. При публікації додаткової угоди № 19 від 05 вересня 2023 року відбувся збій на майданчику в ТОВ «Закупки.пром.уа» що призвело до зміни дати публікації договору. Замовником було направлене звернення на майданчик ТОВ «Закупки.пром.уа» за роз’ясненням стосовно змін в даті публікації договору, на що нам було надана відповідь. Додаток: лист Смілянського ДБІ від 12.10.2023 №1120; лист ТОВ «Закупки.пром.уа» від 13.10.2023 № 13/10/ZK-1175.
2023-10-16 14:25:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТРУШКЕВИЧ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА #2906316443 |
Переможець |
1 345 500,00
UAH
|
26 травня 2023 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2023 11:49
|
Додаткова угода №26.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 13:56
|
Додаткова угода № 25.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 13:37
|
Додаткова угода № 24.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:42
|
Додаткова угода № 23.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 08:30
|
Додаткова угода № 22.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2023 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 09:26
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 21.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2023 09:55
|
Додаткова угода № 20.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 08:23
|
Договір № 230.pdf | укладений |
05 вересня 2023 08:22
|
Додаткова угода №19.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 08:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:39
|
Додаткова угода № 18.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2023 10:38
|
Додаткова угода № 17.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2023 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 13:55
|
Додаткова угода № 16.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2023 10:42
|
Додаткова угода № 15.pdf | зміни до договору |
31 липня 2023 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 15:52
|
Додаткова угода №14.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 11:37
|
Додаткова угода № 13.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2023 11:56
|
Додаткова угода №12.pdf | зміни до договору |
17 липня 2023 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2023 13:39
|
Додаткова угода № 11.pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2023 13:19
|
Додаткова угода № 10.pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2023 10:17
|
ДОДАТКОВА УГОДА №9.pdf | зміни до договору |
10 липня 2023 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 10:40
|
Додаткова угода №8.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2023 12:02
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 7.pdf | зміни до договору |
29 червня 2023 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 10:03
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 08:28
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 12:04
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2023 14:14
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
15 червня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 12:59
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 14:28
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 14:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Морква в/г молода | 1500 | кілограм |
69,85
UAH
|
Капуста качанна молода | 3500 | кілограм |
62,90
UAH
|
Цибуля ріпчаста в/г молода | 1200 | кілограм |
65,45
UAH
|
Буряк столовий в/г молодий | 1000 | кілограм |
20,00
UAH
|
Яблука | 1500 | кілограм |
28,90
UAH
|
Огірки | 2000 | кілограм |
79,90
UAH
|
Помідор свіжий | 2000 | кілограм |
85,42
UAH
|
Баклажан | 500 | кілограм |
55,00
UAH
|
Гарбуз | 500 | кілограм |
27,00
UAH
|
Кабачки | 800 | кілограм |
60,00
UAH
|
Виноград | 500 | кілограм |
12,00
UAH
|
Груша | 500 | кілограм |
12,00
UAH
|
Перець | 500 | кілограм |
10,00
UAH
|
Часник | 100 | кілограм |
91,73
UAH
|
Персик | 350 | кілограм |
11,50
UAH
|
Полуниця | 1200 | кілограм |
150,00
UAH
|
Черешня | 1200 | кілограм |
160,00
UAH
|
Слива | 300 | кілограм |
10,00
UAH
|
Вишня | 400 | кілограм |
40,00
UAH
|
Абрикоса | 200 | кілограм |
11,01
UAH
|
Диня | 500 | кілограм |
10,00
UAH
|
Кавун | 1500 | кілограм |
20,43
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 07.06.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди № 2 від 12.06.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 3 від 14.06.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової годи № 4 від 15.06.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 5 від 21.06.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 6 від 22.06.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 7 від 29.06.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 8 від 03.07.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 9 від 05.07.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди № 10 від 07.07.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди № 11 від 12.07.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди № 12 від 13.07.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 13 від 17.07.22023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №14 від 18.07.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №15 від 27.07.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 16 від 01.08.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 17 від 10.08.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 18 від 28.08.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 19 від 01.09.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 20 від 05.09.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 21 від 12.09.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 22 від 22.09.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №23 від 02.10.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 24 від 06.10.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 25 від 12.10.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди № 26 від 09.11.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |